YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-04-10 22:04 Carstyling Show & Shine Tour 2010

Hori írta: Szegénykém 2 órán át forgatták




reméljük nem közlekedett kóvályogva utána

YELLOW Elküldve: 2010-04-09 22:37 Társalgó

daidka írta: http://www.zerotohundred.com/2...on-bmw-m5/



használjátok már ezt:

A link neve

YELLOW Elküldve: 2010-04-09 18:35 képek

Burns írta:

Ilyen lett az E89 Z4 felnivel


egyedinek egyedi... de miylen szép tiszta a gép

YELLOW Elküldve: 2010-04-08 21:28 riasztó?

InsectKiller írta:
De gondolom az akkut nem olyan túl egyszerű cserélni, hogy fogom szétszedem (nem is szétszedhetős) cserélem és összerakom...
Ez már vmi speciális dolgot igényel. Te csináltál már ilyet? Hogy kell?


ha elem van benne, akkor egyszerűbb, ha "akku" gondolom egy szuperkapacitás, akkor forrasztani kell, és szerezni valahonnan egy ilyen alkatrészt, ha kisebb méret, akkor még jó lehet, max vezetékelsz. telókban van ilyen, esetleg abból ki lehet egy rosszból szermányolni...


YELLOW Elküldve: 2010-04-08 21:24 Kuplung__

Ferko írta: Bocsánat.
Az automata váltóknál a konverter felek hidrulikus folyadék átvitel hatására tudsz elndulni.
Ez semmilyen súrlódó alkatrészt nem tartalamz. ( kivéve annak csapágyazását)
Viszont a konverter rögzítését már egy úgynevezett Lock-Up tárcsa végzi. Ennek a feladata az un. csúszás megakadályozása. Ez a tárcsa nagyon hasonlít a kuplungtárcsára. Mindkét oldalán ferrodolos és középen pedig bordás tengely csatlakozik.
Ugyancsak vannak súrlódó tárcsák a fokozatok tengelykapcsolóinál. Ezeket hasonló képpen kell elképzelni mint a motorkerékpárok többlamellás kuplungját. Egy ferrodolos és egy fémtárcsás lamella így sorba és álltalában egy csoport hét ferrodolos és hét fémlaellából el, de ez tipusonként változik. Az egyik a belső bordához a másik a külső bordához csatlakozik. Ezek a tengelykapcsoló csoportok bolygóműveket kapcsolnak.
A tengelykapcsolókat pedig olajcsatornákon keresztül ún. elektromos vezérlőszelepek működtetik. A vezérlőszelepeket pedig a váltó elektronikája működteti ami a központi vezérlő egységtől kapja az információkat.
Szóval nem egyszerű.
Óva intek bárkit a váltó megbontásától megefelelő szakértelmének hiányában.
Ha valaki szeretne egy automata váltót belülről is megismerni igaz mi kizárólag csak Allison tipussal foglalkozunk szívesen látom szervizünkben és bővebben bemutatom működését.



akkor leegyszerűsítve laikusként annyira nem mondtam hülyeséget, persze ilyen részletesen nem tudom.

YELLOW Elküldve: 2010-04-08 21:14 Kuplung__

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
miért ne lehetne cserélni? kb azonos áron van, picit drágább


Yellow, Yellow.....
Én nem tudom mit szívsz, de néha nekem is jól jönne egy fáradt hétvégén...


pedig jó cucc, nem hétköznapi anyag...
amúgy nem tudom, de ezt írtam is... miért nincs kuplung? pontosan nem vagyok vele tisztába, legalább ha hülyeságet mondok, van aki kijavít, és azzal is tanulok

YELLOW Elküldve: 2010-04-08 21:09 Kuplung__

InsectKiller írta:
YELLOW írta:
InsectKiller írta: Halihó!
Abszolút hülye vagyok az automataváltóhoz szerelésileg, de remélem, hogy van itt valaki aki többet tudna. Szóval az automataváltóban mi végzi a kuplung szerepét? Mit nevezünk ott kuplungnak? Elektronikus alkatrész, vagy nem? Lehet azt cserélni? Esetleg tudja valaki, hogy milyen jelenségek vannak akkor, ha az rossz?!


bocsi, hogy beleszólok, de szerintem ugyanolyan kuplung van, max méretben más mint a manuális... ugyanis ha D-be rakod pl, akkor folyamatosan van kapcsolat, de a többit maga a váltó és elektronikája, hidraulikája végzi, szerintem a jelenség hasonló, ha nyomod és nem úgy gyorsul, ahogy megy a fordulat, akkor megcsúszik



Hát ez mind szép és jó. De akkor ezt lehet cserélni? Meg mennyire lehet húzós anyagilag meg munkailag?!


miért ne lehetne cserélni? kb azonos áron van, picit drágább

YELLOW Elküldve: 2010-04-08 21:01 M-packet

nem emiatt akartam, hogy benézz, hanem kinagyítottam melyik tartóról beszéltem, amit le kellett műteni pluszba és valahogy senki nem említette, ott van sárgával nyilazva az egyik képen

YELLOW Elküldve: 2010-04-08 20:50 Kuplung__

InsectKiller írta: Halihó!
Abszolút hülye vagyok az automataváltóhoz szerelésileg, de remélem, hogy van itt valaki aki többet tudna. Szóval az automataváltóban mi végzi a kuplung szerepét? Mit nevezünk ott kuplungnak? Elektronikus alkatrész, vagy nem? Lehet azt cserélni? Esetleg tudja valaki, hogy milyen jelenségek vannak akkor, ha az rossz?!


bocsi, hogy beleszólok, de szerintem ugyanolyan kuplung van, max méretben más mint a manuális... ugyanis ha D-be rakod pl, akkor folyamatosan van kapcsolat, de a többit maga a váltó és elektronikája, hidraulikája végzi, szerintem a jelenség hasonló, ha nyomod és nem úgy gyorsul, ahogy megy a fordulat, akkor megcsúszik

YELLOW Elküldve: 2010-04-08 20:31 Társalgó

Hori írta:
YELLOW írta:
Prof írta: a Pofám leszakad komolyan mondom hogy milyen rablo brigádok vannak ebben az országban

történet a következö

kitaláltam hogy a gyári belsö diszléceket le karbonoztatom lehetöleg eredeti karbon szövettel elküldtem egy pár helyre a levelemet hogy ugyan mondjanak már rá árat hogy menyi lenne

ma reggel jött az RS-TUNINGTOL a levél a következö tartalommal

Üdvözlöm,

köszönjük a megkeresést!

A képen látható belső kiegészítők karbonozása 125e Ft-ba kerülne.

Tisztelettel:
rstuning

persze rögtön betüvel ki irva vissza kérdeztem az árra hogy nem e el irás de nem az volt ezek enyire palinak akarnak nézni mindenkit


lehet hogy velem van a gond de ezt az árat nagy lehuzásnak tartom enyiért már a szaonba is meg tudom venni szerintem


nem tudom nekem annyira nem jön be a carbon, de enyniért motorháztetőt is kapsz, szerintem elég ha fóliáztatod






Yellow ha 125ért tudsz nekem adni carbon motorháztetőt akkor már indulok is hozzád, a tetőért


én nem gondoltam, hogy olyan drága, én díszcsíkért tutti nem fizetnék anynit, hogy le carbonozzák...

Hori az M-packet topic-ba less már bele!

YELLOW Elküldve: 2010-04-08 13:40 Gumi

Tyetyi írta:
YELLOW írta: Tyetyi!

egy guminél a futófelületen kívül, ugye a minta magasság mondjuk kb 8mm, azon kívol milyen vastagságú a gumi? arra akarok kilyukadni, hogy miylen vastag az anyag a borda nélkül, hogy azt nem számoljuk bele?


Gyártófüggő. A futófelület alatt van egy párnarétegnek nevezett dolog, abban vannak az acélszálak beágyazva. Annak a vastagsága kb 2-3 mm utána már ott a dróóót.
Ezt remélem nem azért kérdezted mert mintát akarsz vágatni a gumiba?


nem dehogy, csak felszedtem egy 10 mm-es facsavar szerő vackot, két blokk közé ment be, a mintamélységem olyan 7mm, de kitekertem belőle, és nem ereszt, csak tudni akartam, mennyire mehetett bele, meg esetleg sérülhet-e valami szövet vagy mit tudom én....

amúgy ha defekttel javítva van egy gumi, ugye szakszerűen, akkor milyen max sebességig igénybevételig célszerű használni?

YELLOW Elküldve: 2010-04-08 09:17 Társalgó

Prof írta: a Pofám leszakad komolyan mondom hogy milyen rablo brigádok vannak ebben az országban

történet a következö

kitaláltam hogy a gyári belsö diszléceket le karbonoztatom lehetöleg eredeti karbon szövettel elküldtem egy pár helyre a levelemet hogy ugyan mondjanak már rá árat hogy menyi lenne

ma reggel jött az RS-TUNINGTOL a levél a következö tartalommal

Üdvözlöm,

köszönjük a megkeresést!

A képen látható belső kiegészítők karbonozása 125e Ft-ba kerülne.

Tisztelettel:
rstuning

persze rögtön betüvel ki irva vissza kérdeztem az árra hogy nem e el irás de nem az volt ezek enyire palinak akarnak nézni mindenkit


lehet hogy velem van a gond de ezt az árat nagy lehuzásnak tartom enyiért már a szaonba is meg tudom venni szerintem


nem tudom nekem annyira nem jön be a carbon, de enyniért motorháztetőt is kapsz, szerintem elég ha fóliáztatod



YELLOW Elküldve: 2010-04-08 09:05 Újítások

ez az iwiw-es klubbal kapcsolatos:

én nem értem, tegnap 72 tag volt, este feléá 75 és 79, ma 83 tag. de az utolsó csatlakozó tag ugyanaz az mint a 72-nél lévő volt... és ugye ahogy csatlakoznak, olyan lesz a sorrend... számláló szerint 11 taggal bővült, de közben mégsem... mekkora fos ez az iwiw is

YELLOW Elküldve: 2010-04-08 08:57 lámpa

Hori írta:
futo88 írta: Sziasztok! Olyat szeretnék kérdezni angel eyes karikákat szeretnék, de olyat aminek változtatható a szine! ez hogy lehetséges ha valaki találkozott ilyennel az irhatna! esetleg h mennyiből lehet egy ilyet összehozni!Válaszokat előre köszönöm Üdv: Dani



Szerintem ebay.com-on próbád, nekem sem tetszik de a te autód úgy alakítod ahogy akarod, viszont kivülről viszont semmi különbség nincs a változtatható színű és a sima AE között


a lényeg a LED-en van és a vezérlőn, más feszültségre és áramerősségre más színnel világít, ha folyamatos állítási lehetőség van, akkor bármilyen színt el lehet vele érni

YELLOW Elküldve: 2010-04-07 21:00 lámpa

futo88 írta: Sziasztok! Olyat szeretnék kérdezni angel eyes karikákat szeretnék, de olyat aminek változtatható a szine! ez hogy lehetséges ha valaki találkozott ilyennel az irhatna! esetleg h mennyiből lehet egy ilyet összehozni!Válaszokat előre köszönöm Üdv: Dani


hát csak gratulálni tudok ha búcsús autót csinálsz belőle... nem akarlak megsérteni, de fogadok előtte suzukid volt