Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-01-19 20:09 Tempomat - utólag?

miért szûnik meg ez a lehetõség?

bmw320d4 írta:
VTS_Tibi írta: Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, hogy 2004-es E46-os 4-ágú "buszkormánya" helyére ha berakjuk a kör légzsákos sportkormányt mûködni fognak-e a tempomat és a rádió gombjai?

A gyári kormányán, a 4-ágún nincsenek gombok, a sportkormány viszont multigombos.


Köszi,

Tibi


Nem fog müködni, kell neki 4 szál vezeték.
-Egy pozitív
-Egy negatív
-Egy kbus
-Egy pedig a motorvezérlõbe a tempomat miatt.

Eddig rendelhetõ volt külön a kábel is (4-5000F), mostantól viszont megszünt ez a lehetõség. Ha szerencséd van, még lehet akad egy pár darab, és elküldik.

Kódolni/programozni nem kell.

YELLOW Elküldve: 2010-01-19 20:05 Társalgó

nincs kedved beszkennelni?

Beluga írta: Most vettem meg az Autó magazint,66 oldalon a használt autó rovatban foglalkoznak az E46-tal
érdemes elolvasni,bár semmi ujdonságot nem irnak amit ne tudnánk

YELLOW Elküldve: 2010-01-19 16:29 lámpa

aha köszi!

én nem akarok xenon-t, a projiba sima halogént szeretnék! hát a lámpát szerintem 60-ba protekcióval megkapnám, ezért gondolkozom rajta...

Kukume írta: Jó nagyot!

Megnézve a linket én tuti nem adnék 70-et egy ilyen lámpáért. Ha már 70 et kifizetsz, akkor adj hozzá még egy 40 et kb. és van egy gyári AL fasza szetted. De ez tök nyilvánvaló, hogy nem lesz kerek benne valami (akár a berakásnál, akár maga a világítás, akár az amortizáció/milyen az a foncsor stb)
Vagy ha maradsz nem gyárinál akkor max 40-50 et adj érte!!

Továbbá
"én eddig akikkel beszéltem, azt mondták, hogy a projektoros lámpákkal nem látni jobban, mert nem úgy szórja a fényt... vélemény?"

na akkor most olyan emberrel is beszélsz aki nem ezt állítja! sõt!

Nekem gyárilag halogén ZKV lámpám volt a kocsiban és hülye fejjel vettem bele gagyi xenont (utólagos fost, amit a halogén helyére kell betenni) amivel kb. az orromig láttam! Annál még a halogén is jobb volt egy fokkal.
Egszer egy kolléga itt ezt jól leírta, hogy miért van (halogén izzószál függõlegesen helyezkedik el és ehhez van kiképezve a foncsor, míg a xenon vízszintesen így teljesen máshova fókuszál: vagy az autó orra elé világít vagy a szembe jövõ szemébe és a fák lombkoronájába) Ha erdész használja az E46 ot akkor végülis megéri!
És akkor megelégeltem a sok szart, és vettem egy gyári AL projectoros xenont Ricsitõl és hát akkora különbség van a kettõ (három) között! Ég és föld!
Gyönyörûen látok vele jó elõre, szépen szétszórja a lencse a xenon fényét és nem égetem ki a szembejövõ autós szemét!!!

De Tiba ugyanezen "skálán" ment végig. halogén --> gagyixenon --> gyári projector és ugyanez volt a véleménye. (mikor beültem este a kocsijába az enyém után ami akkor még "régi lámpás volt", akkor döntöttem el hogy na ezt még rááldozom, mert az összes eddigi kocsira való tamagocsi ráköltés, össze sem mérhetõ vele )

Nos röviden ennyi.
Remélem tudtam segíteni!

üdv:
kukume

YELLOW írta: http://www.rs-shop.hu/virtuemart/ELSÕ-LAMPAK/BMW/E46/De_SWB02DB-R346-BMW-E46-Lim.-01-03-Dectane-Angel-Eyes-Lampa.html

ezzel a lámpával szemezek. tudom nem CCFL AE, de anynira nem vészes a sima LED-es sem. itt azt írja van magasságállító motor is benne, akkor gondolom simán rá lehet csatlakoztatni a gyári csatit a motorra?
mondjuk van ugyanilyen lámpa, ami drágább, de oda az van írva, hogy "gyárilag magasságállítós motorral szerelt autókhoz"... de hát mindegyik E46 ban volt magasságállítás, annyi, hogy a Xenon-nál automata... lehet arra utalna a második?

én eddig akikkel beszéltem, azt mondták, hogy a projektoros lámpákkal nem látni jobban, mert nem úgy szórja a fényt... vélemény?

YELLOW Elküldve: 2010-01-19 10:41 alufelni

Tyetyi!

BMW Zurigo (R244) 8x17 ET37-es felnit mennyiért tudsz kedvezményesen (4db kellene)? olyan kellene, amire lehet rakni M-es dombormatricát, tehát meg van hagyva a helye...

volt olyan hely, ahol láttam ET47 méretben, de azon nem láttam matrica helyét... illetve lehet ebbõl olyat kapni, ami feketére van fényezve belül, tehát csak a küllõk látható külsõ része aluszínû? vagy ezt egyénileg kell megoldanom?

köszi a választ!

YELLOW Elküldve: 2010-01-19 09:35 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

szerintem kár szétcseszni az autót ezzel!!!
nekem nem hiányzik a tetõablak egyáltalán, csak mert olcsó, azért nem barmolnám szét az autót... szvsz

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??





nem sajna ilyen ismerösöm nincs



esetleg valakinek?????

YELLOW Elküldve: 2010-01-19 09:33 Hátsó futómû zajok

tököm se tudja csak valami olyasmi rémlik, mondtam, hogy nem tudom pontosan, a kocsi alatt elég keveset vagyok

bmw320d4 írta:
YELLOW írta: néztem azt is kb fél éve... nem tünt rossznak...
a kardánkereszt, az a csapágyas tartó középtájon igaz?


Huhh

Enyhe fogalomzavar, vagy a 316i-nél már "csapágyas kardánkeresztet" építettek középre?

YELLOW Elküldve: 2010-01-18 22:34 Hátsó futómû zajok

valahol már tárgyaltam ezt, úgy rémlik lehet itt volt... két ár van a fejembe, ez a kereszttartó vagy 40ezer vagy 15ezer Ft, ha jól emlékszem... ezt majd amiket itt írtatok, át fogom nézni, hátha kiderül valami... thx a tippeket

ute107 írta: Igen Yellow, az az...
Egy "csavar" fogja össze....ált. kikopik...

YELLOW Elküldve: 2010-01-18 22:09 Hátsó futómû zajok

néztem azt is kb fél éve... nem tünt rossznak...
a kardánkereszt, az a csapágyas tartó középtájon igaz?

Eapa írta:
YELLOW írta: ezzel nincs úgy csapatva, az elõzõ tulaj sem használta úgy szerintem... amúgy 3 éve hallom mióta nálam van... még nem esett szét, de mondom csak 1-esben csinálja, ott s emindig, talán ha hírtelen ejtem vissza a fordulatot

hancurozo írta: YELLOW a buszban mennyi km volt? ha szoktad forgatni a kerekeket, és felcsapod a tengelykapcsolót, vagy csak sokat futott az autó akkor nem nehéz leharcolni sem a kardánt sem a difit.


Hardy helyett 1. lépésben cseréd ki a sebváltó 2 db szilentjét, ami a végénél van. Most jutott eszembe, hogy e30-nál volt ilyen gondom. Próba, cseresznye!

YELLOW Elküldve: 2010-01-18 20:10 Hátsó futómû zajok

a kipuff szokpott rezonálni, de ha meg van emelve mindig alá megyek és megrázom, de semmi, nem láttam, hogy beleérne valamibe, motortartóbak... hmm... 80ezer km-nél még nem kéne, bár elfáradhat az idõ multával is, de akkor indításnál is hallanám szerintem vagy, üresben hírtelen gázadásra... valami kifejezetten E46 szaki kéne ide, akivel egy héten keresztül kibeszélnénk az egész autót

hancurozo írta:
YELLOW írta: ezzel nincs úgy csapatva, az elõzõ tulaj sem használta úgy szerintem... amúgy 3 éve hallom mióta nálam van... még nem esett szét, de mondom csak 1-esben csinálja, ott s emindig, talán ha hírtelen ejtem vissza a fordulatot

hancurozo írta: YELLOW a buszban mennyi km volt? ha szoktad forgatni a kerekeket, és felcsapod a tengelykapcsolót, vagy csak sokat futott az autó akkor nem nehéz leharcolni sem a kardánt sem a difit.

motor tartó bak? nem ér bele a kipufogód a hõvédõ lemezbe? /feltéve ha úgy van felrakva mint a dieselé/

YELLOW Elküldve: 2010-01-18 20:05 lámpa

igen megbízhatóbb, de inkább a magasságállítós mizéria miatt aggódok, írtam nekik, de válasz még nem jött... a CCFL-nél stabkockák vannak... azt nem tudom ennél a LED-esnél vajon lehet-e LED-et cserélni? mert ha igen, akkor rakok bele jégfehéret kapásból

hancurozo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: http://www.rs-shop.hu/virtuemart/ELSÕ-LAMPAK/BMW/E46/De_SWB02DB-R346-BMW-E46-Lim.-01-03-Dectane-Angel-Eyes-Lampa.html

ezzel a lámpával szemezek. tudom nem CCFL AE, de anynira nem vészes a sima LED-es sem. itt azt írja van magasságállító motor is benne, akkor gondolom simán rá lehet csatlakoztatni a gyári csatit a motorra?
mondjuk van ugyanilyen lámpa, ami drágább, de oda az van írva, hogy "gyárilag magasságállítós motorral szerelt autókhoz"... de hát mindegyik E46 ban volt magasságállítás, annyi, hogy a Xenon-nál automata... lehet arra utalna a második?

én eddig akikkel beszéltem, azt mondták, hogy a projektoros lámpákkal nem látni jobban, mert nem úgy szórja a fényt... vélemény?


senki? (nekem senki nem segít... )

segíteni nem tudok, de ne bánd, hogy nem CCFL. a ledes sokkal megbízhatóbb, és nem kell trafó. /ha jól tudom a CCFL trafós/

YELLOW Elküldve: 2010-01-18 19:59 Hátsó futómû zajok

ezzel nincs úgy csapatva, az elõzõ tulaj sem használta úgy szerintem... amúgy 3 éve hallom mióta nálam van... még nem esett szét, de mondom csak 1-esben csinálja, ott s emindig, talán ha hírtelen ejtem vissza a fordulatot

hancurozo írta: YELLOW a buszban mennyi km volt? ha szoktad forgatni a kerekeket, és felcsapod a tengelykapcsolót, vagy csak sokat futott az autó akkor nem nehéz leharcolni sem a kardánt sem a difit.

YELLOW Elküldve: 2010-01-18 19:46 lámpa

YELLOW írta: http://www.rs-shop.hu/virtuemart/ELSÕ-LAMPAK/BMW/E46/De_SWB02DB-R346-BMW-E46-Lim.-01-03-Dectane-Angel-Eyes-Lampa.html

ezzel a lámpával szemezek. tudom nem CCFL AE, de anynira nem vészes a sima LED-es sem. itt azt írja van magasságállító motor is benne, akkor gondolom simán rá lehet csatlakoztatni a gyári csatit a motorra?
mondjuk van ugyanilyen lámpa, ami drágább, de oda az van írva, hogy "gyárilag magasságállítós motorral szerelt autókhoz"... de hát mindegyik E46 ban volt magasságállítás, annyi, hogy a Xenon-nál automata... lehet arra utalna a második?

én eddig akikkel beszéltem, azt mondták, hogy a projektoros lámpákkal nem látni jobban, mert nem úgy szórja a fényt... vélemény?


senki? (nekem senki nem segít... )

YELLOW Elküldve: 2010-01-18 19:28 Hátsó futómû zajok

de az enyémbe alig van km... mi baja lehetne a kardánnak? meg nem is mindig csinálja... amúgy pont ma figyeltem meg, hogy autóbusz is ad ki olyan hangot... nem lehetséges, hogy az RWD-k ilyenek?

Prof írta: nállam is ez a helyzet legszivesebben a falnak mennék töle de inkább nem járok az autoval egyébként egy szerelö aki jol ismeri az e46 ot mert neki is az van azt javasolta hogy a kordánt komletten cserélem ki egy bontotra

YELLOW írta: pontosan nem tudom... én amiért cserélni akarom, annak az az oka, hogy mondjuk állok be az udvarra, 1-esbe megyek, majd nyomom a kuplungot (gázról elveszem a lábam) akkor ilyen fémes hang van, és lent rándul is valami, mint amikor le akar dadogni az egész... a kuplungommal nincs baj, max a kardán közepén az a csapágyas tartó lehet még a ludas... gondolom én

hil írta:
YELLOW írta: nem lóg, de ki akarom majd cserélni, nem egy drága cucc... valaminek hangja van, lehet nem ennek, ahogy néztem jó állapotban van, bár annyira nem vágom

Eapa írta:
YELLOW írta: kérdésem az lenne, hogy a Hardy-tárcsa csere menynire bonyolult mûvelet? gondolom a váltóról lecsatlakoztatom a kardántengelyt és kicserélem a hardy-t... esetleg mire kell/érdemes odafigyelni? menynire kell a csavarokat meghúzni?


Ne mondd már, hogy a Hardy-d cafatokban lóg. Komolyan kérdezem!


Mi a jelenség, ha rossz a Hardy tárcsa???
hil

YELLOW Elküldve: 2010-01-18 17:31 Hátsó futómû zajok

pontosan nem tudom... én amiért cserélni akarom, annak az az oka, hogy mondjuk állok be az udvarra, 1-esbe megyek, majd nyomom a kuplungot (gázról elveszem a lábam) akkor ilyen fémes hang van, és lent rándul is valami, mint amikor le akar dadogni az egész... a kuplungommal nincs baj, max a kardán közepén az a csapágyas tartó lehet még a ludas... gondolom én

hil írta:
YELLOW írta: nem lóg, de ki akarom majd cserélni, nem egy drága cucc... valaminek hangja van, lehet nem ennek, ahogy néztem jó állapotban van, bár annyira nem vágom

Eapa írta:
YELLOW írta: kérdésem az lenne, hogy a Hardy-tárcsa csere menynire bonyolult mûvelet? gondolom a váltóról lecsatlakoztatom a kardántengelyt és kicserélem a hardy-t... esetleg mire kell/érdemes odafigyelni? menynire kell a csavarokat meghúzni?


Ne mondd már, hogy a Hardy-d cafatokban lóg. Komolyan kérdezem!


Mi a jelenség, ha rossz a Hardy tárcsa???
hil

YELLOW Elküldve: 2010-01-18 14:53 Hátsó futómû zajok

nem lóg, de ki akarom majd cserélni, nem egy drága cucc... valaminek hangja van, lehet nem ennek, ahogy néztem jó állapotban van, bár annyira nem vágom

Eapa írta:
YELLOW írta: kérdésem az lenne, hogy a Hardy-tárcsa csere menynire bonyolult mûvelet? gondolom a váltóról lecsatlakoztatom a kardántengelyt és kicserélem a hardy-t... esetleg mire kell/érdemes odafigyelni? menynire kell a csavarokat meghúzni?


Ne mondd már, hogy a Hardy-d cafatokban lóg. Komolyan kérdezem!