Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-07-09 14:36 Ajtónyítási Gondok!

a relén már rég túl vagyunk, most másfelé kezdtünk elmenni... én nagyobb valószínûséget látok mechanikai szorulásra jelen pillanatban... korrábban leírtam miért...

hangokat figyelve szorulása van

YELLOW Elküldve: 2009-07-09 13:26 M-es felnik e46-on

illetve nem akarlak elszomorítani, de úgy tudom az eredi E60 M5 felni az ilyen:



azaz nincs rés a küllõk között, ami neked van az szerintem csak M-optik, vagy replica

YELLOW Elküldve: 2009-07-09 13:20 M-es felnik e46-on

de most te nem azt a felnit linkelted... ami neked volt, amit leloptak, azzal akartam szemléltetni, hogy mirõl beszél Individual, mert az M3 hátsója is hasonló, amit te linkeltél E60 M5-ös felni annál nem tudom, de annál csak olyat láttam eddig mint amit linkeltél is, hogy egy sikban volt minden küllõ...

amúgy úgy tudod eldönteni, hogy eredeti-e, hogy elmész egy felnishez, akinél van egy ugyanolyan csak replika, és leméritek a súlyát

YELLOW Elküldve: 2009-07-09 13:02 M-es felnik e46-on

a homorú domború:

ami neked is volt M5 felni, csak hogy képben legyél:

az eredeti M5-nek minden második páros küllõje, a kisebbik villa kifelé áll a síkból kiemelkedve, míg a nagyobbvillák síkban mennek a felni széléhez


szóval neki ugyanilyen a hátsó csak M3 stílisú... ezt a hasonlatot csak mutatásképpen, hogy értsd... Individual esetében ha replika lenne a felni, akkor a hátsó minden küllõ párja egy síkba esne

YELLOW Elküldve: 2009-07-08 15:26 Társalgó

ma mûszakin találkoztam egy E36-ossal, 93-as 1.6-os 50ezer km-rel!!! full gyári állapotú, a rendszáma is BMW... full alap az autó, sima mûanyag fekete lökös meg manual ablak, de komolyan annyira szép volt... egész 5 órán át azt lestem

YELLOW Elküldve: 2009-07-08 14:06 riasztó?

csak kíváncsi voltam, hogy mûködik-e, illetve, hogy az ajtónyitásos mizériához van-e köze...
de remélem nem baj, hogy leírtam a tapasztalatom

YELLOW Elküldve: 2009-07-08 13:56 riasztó?

nah kulcs betanítás:

az volt a hibám, hogy úgy tanítottam a kulcsot, hogy betettem gyújtás, ajtónyitás-zárás, nyitásgomb nyomvatart+3x zárásgomb... majd ugyanígy a pótkulccsal, és így sosem volt jó az egyik...

tehát a helyes menet:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit, majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

YELLOW Elküldve: 2009-07-07 20:58 Hátsó futómû zajok

tudod mire gondoltam még?

nem lehet hogy le akarták lopni a felniket? aztán nem sikerült nekik és visszatekerték a csavart, csak éppen jobban belehúzták, és a csavar vége beleér a kerékagyba, az is adhat ilyen hangot, vagy éppen haverom E36-ja azé zörtgött mert a hátsó bölcsõ, két elsõ tartócsavarja kiszakadt a kasztniból, de akár a fékpofa is zöröghet ha lötyög a nyerekbe...

a Hardy-tárcsa a váltó kihajtás után és a kardántengely között van közvetlen, féltengelynél meg esetleg a gombcsuklók a gumiharang alatt

YELLOW Elküldve: 2009-07-07 20:31 Hátsó futómû zajok

nem lehet, hogy esetleg a Hardy-tárcsa? vagy valamelyik féltengely?

YELLOW Elküldve: 2009-07-07 16:26 riasztó?

én rögtön csináltam utána... szóval ezért nem értem

YELLOW Elküldve: 2009-07-07 15:51 Ajtónyítási Gondok!

de a világítás kapcsol...

YELLOW Elküldve: 2009-07-07 14:35 Ajtónyítási Gondok!

nah ma újabb dologra lettem figyelmes...

nyitni akartam az autót kulcsról, de nem nyílt, ugyan hallottam zárásra is illetve nyitásra is hangot, de nem az a mély határozott hang volt...
a távirányítón utóljára a zárás gombot nyomta le, majd kulccsal próbálkoztam, ami meglepõ volt, hogy a gombok lent voltak, de a kulccsal elõször a zárás irányba fordítottam, és hallottam a határozott mozgást kattanást, gyorsan kihúztam a kulcsot, és lõn világoság egybõl nyitotta a távirányító is...

következtetés:

pontosan nem tudom, hogy néz ki az egész zárszerkezet, de ha jól gondolom, akkor reed-relék lehetnek az ajtókban... na már most ha valami mechanikai szorulás végett ezekhez a reed-relékhez nem megy le a mágnes, akkor ugye a központi egységnek nem is megy be jel... gondolom van alsó és felsõ jeladó, és úgy érzékelheti, hogy ugyan nincs felsõ jel, de még az alsó sincs meg, tehát úgy fogja fel, hogy a zárás még nem ment végbe (mechanikailag megtörtént) --->>> így aztán hiába nyomom a nyitást, a központi nem fog jelet adni a nyitó relé érintkezõjére, mert azt gondolja még nyitva van...

a tompább hang az ablak kapcsolóé lehet, amit gombnyomásra hallunk

huhh remélem érti akinek érteni kell

YELLOW Elküldve: 2009-07-07 12:25 riasztó?

nah én hülye kipróbáltam ezt a betanítósdi dolgot... nálam úgy mûködött, hogy nyitás gomb nyomvatart és 3x zárásgomb megnyom... bár nem mindig akarta megcsinálni...
a probléma az lett, hogy a tartalék kulcs nem mûködik, eddig mûködött mindkettõ, de most csak az akar amelyikre betanítom, hiába csinálom meg a másikkal, mert akkor az elõzõleg csinált már nem akar vezérelni...
ilyenkor mi van?


ui.: jah amikor úgy csináltam, hogy zárás gomb nyomvatart, és a nyitást nyomtam 3x, akkor utána nem mûködött a kulcs (mintha ezzel törölném a kulcsot) persze az autót ugyanúgy indította...

YELLOW Elküldve: 2009-07-06 21:36 Eladó 320 D Touring

ha ezüst színû díszcsíkok vannak benne, akkor elcserélhetnénk az enyémre.... a váltó körüli 2 el.ablakos, sõt ha esetleg combtámaszosak az elsõ ülések, akkor azokat is, ha benne vagy ilyen cserébe

YELLOW Elküldve: 2009-07-06 14:08 Eladó cuccok

jah oks! legalább már ezt is tudom...