Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-09-07 13:36 Harman / Kardon

BMW0926 írta: Sziasztok.

Kb 2 hónapja vásároltam az E46-omat, amibe gyárilag benne lenne a H/K hangrendszer, viszont mikor vettem a kocsit, észrevettem, hogy előle az ajtóból és a hátsó szélvédőnél lévő hangszórók hiányoznak. Természetesen ennek arányában olcsóbban jutottam hozzá az autóhoz.

Most az lenne a kérdésem, hogy érdemes-e maradni a gyári Harman/Kardon hangszóróknál, vagy helyettesítheti-e őket pl. ez a JBL hangkeltő: JBL STAGE60CE

Ha pedig erősítő kell hozzájuk, akkor ezt venném: JBL GX-A604

Azért ezekre gondoltam, mert ezeket tudom kedvezményes áron megvenni! Engem nem a hangerő érdekel, hanem az, hogy minőségben olyan, vagy jobb legyen, mint a gyári, H/K hangszórói. Szóval a kérdés: Jó választás lehet ez a JBL hangszóró és erősítő?


én azt hallottam, hogy a H/K sem egy akkora nagy szám. de azt mondják a gyáritól fényévekkel jobb. megint csak azt tudom mondani, nekem a gyári business-szel sincs bajom, nem koncert élményt várok el, elég ha zörög valami, pedig azért nem mondanám, hogy eznei téren igénytelen vagyok, de egyszerűen autóban nekem nincs nagyobb elvárásom.
na a rizsa után én csak annyit tudok, hogy arra kell figyelni, hogy a hangszóró ne legyen túl mély fizikai méretben. ajtóba nem igazán fér el, arra szoktak panaszkodni.
pontos méretet nem tudom, de ha itt visszaolvasol, biztos találsz erről bejegyzést.

YELLOW Elküldve: 2017-09-06 16:56 AUX

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! (De csak ha akarod


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis.


Annyit még árulj el nekem hogy az Aux használata közben mivel mennie kell a fejegység villanymotorjának az mennyire merítheti a jövőben az akkumulátor-t ha álló helyzetben hallgatom teszem azt közepes hangerővel a zenét mobilról,gondolom kevesebbet mint az elődje az Fm-transzmitter a szivargyújtós?


villanymotor? szerintem nem kell forogjon semmi. fogalmam nincs mennyi áramot vesz fel, meg azt sem, hogy egy transzmitter mennyit fogyaszt. nem méregettem. de álló helyzetben, ha nincs gyújtás, úgyis lekapcsol a rendszer 15-20 perc után. gyújtáson pedig van fogyasztás amúgy is elég.
de miért lényeges neked ez? ha jó az akksi, akkor ha várakozni kell valahol 1-2 órát, azt simán kibírja, csak 20 percenként újra be kell kapcsolni. egyébként nem értem. vagy az a zenehallgatós stúdiód?

apa,ez nem a gyári Aux csatklakozás,itt a magnókazettát érzékelnie kell mintha be lenne téve egy kazi (be kell nyomni kézzel a mechanikát és úgy kell hagyni benyomva erre való a Mode gomb hogy vagy átváltod Rádióra vagy kazettára ebben az esetben,viszont akkszi témában mindjárt teszek fel kérdést ott...) és forog ilyenkor a villanymotor a fejegységnek,mellesleg nem gyújtáson hallgatom hanem gyújtáskapcsoló 1-es állás..


mondom a meghajtó IC-től függ hova tudsz forrasztani. én nem szedtem még szét, nem tudom a BMW fejekben milyen van.
1-es állásban is kikapcsol egy idő után, csak gyújtáson nem. legalábbis nekem úgy rémlik.


Mármint mi kapcsol ki?


én befejeztem, az ilyen magasröptű beszélgetésre nem vagyok vevő, tudod jól.
ha erre vágyom elmegyek egy óvodába. peace!

Mert megkérdeztem hogy mi kapcsol ki 1-es állásban? Nem vagyok gondolatolvasó hogy mire gondolsz ezt a képességemet még nem tudtam kifejleszteni ha magnóra akkor az miért kapcsolna ki 1-es állásban egy idő után? Ha nem válaszolsz nem bánom,viszont akkor a végén ki marad itt ezen a Fórumon? Valahol Bitunak is igaza van,értelmetlen lesz a belépés hamarosan.Ennyiben bánom hogy a Tds- fórumról el jöttem mivel benyás lettem,az pörög is és türelmesebbek az emberek,valahogy a Dieselesek összetartóbbak,ha megsértődsz is ez az igazság,egyedül Tano aki sose morog ha kérdezek valamit.


mindenkinek más az ingerküszöbe. az enyémet már sokszor átlépted.
milyen topic-ban vagyunk, miről beszélünk? szerintem az otthoni TV kikapcsolásról beszélek? hát komolyan mondom, kicsit láss már mögé a dolgoknak is, gondold tovább. ez a szájbarágós beszélgetés nekem nagyon fárasztó. ha tetszik, ha nem úgy érzem magam ilyenkor, mintha valami gyenge elméjűvel próbálnék beszélgetni.
tudom, körülményes vagy, alapos, inkább kérdezel, de engem már kiidegel lassan.
9 éve hasonló színtű emberekkel vagyok körülvéve, de főleg olyan 4 éve.
engem nem zavar ha kérdezel, de hogy utána, mindent a füledbe, szádba kell adni, az több mint gyerekes. nekem nincs kölköm, jobb ha nem is lesz, másnak akinek van, lehet jobban tudja ezt kezelni. nyugodtan írj Tano-nak, vagy jelöld meg a hozzászólásodban, aztán majd válaszol rá.
de marhára nem szeretném elvinni a beszélgetést ebbe az irányba, csak gondoltam jelzem, hogy inkább nem fogok társalogni. hidd el látni fogom itt a fórumon, de nem fogok rá válaszolni, ha ilyen szinten maradunk. ez az igazság. peace!
téma OFF!

YELLOW Elküldve: 2017-09-06 16:07 AUX

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! (De csak ha akarod


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis.


Annyit még árulj el nekem hogy az Aux használata közben mivel mennie kell a fejegység villanymotorjának az mennyire merítheti a jövőben az akkumulátor-t ha álló helyzetben hallgatom teszem azt közepes hangerővel a zenét mobilról,gondolom kevesebbet mint az elődje az Fm-transzmitter a szivargyújtós?


villanymotor? szerintem nem kell forogjon semmi. fogalmam nincs mennyi áramot vesz fel, meg azt sem, hogy egy transzmitter mennyit fogyaszt. nem méregettem. de álló helyzetben, ha nincs gyújtás, úgyis lekapcsol a rendszer 15-20 perc után. gyújtáson pedig van fogyasztás amúgy is elég.
de miért lényeges neked ez? ha jó az akksi, akkor ha várakozni kell valahol 1-2 órát, azt simán kibírja, csak 20 percenként újra be kell kapcsolni. egyébként nem értem. vagy az a zenehallgatós stúdiód?

apa,ez nem a gyári Aux csatklakozás,itt a magnókazettát érzékelnie kell mintha be lenne téve egy kazi (be kell nyomni kézzel a mechanikát és úgy kell hagyni benyomva erre való a Mode gomb hogy vagy átváltod Rádióra vagy kazettára ebben az esetben,viszont akkszi témában mindjárt teszek fel kérdést ott...) és forog ilyenkor a villanymotor a fejegységnek,mellesleg nem gyújtáson hallgatom hanem gyújtáskapcsoló 1-es állás..


mondom a meghajtó IC-től függ hova tudsz forrasztani. én nem szedtem még szét, nem tudom a BMW fejekben milyen van.
1-es állásban is kikapcsol egy idő után, csak gyújtáson nem. legalábbis nekem úgy rémlik.


Mármint mi kapcsol ki?


én befejeztem, az ilyen magasröptű beszélgetésre nem vagyok vevő, tudod jól.
ha erre vágyom elmegyek egy óvodába. peace!

YELLOW Elküldve: 2017-09-06 14:52 AUX

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! (De csak ha akarod


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis.


Annyit még árulj el nekem hogy az Aux használata közben mivel mennie kell a fejegység villanymotorjának az mennyire merítheti a jövőben az akkumulátor-t ha álló helyzetben hallgatom teszem azt közepes hangerővel a zenét mobilról,gondolom kevesebbet mint az elődje az Fm-transzmitter a szivargyújtós?


villanymotor? szerintem nem kell forogjon semmi. fogalmam nincs mennyi áramot vesz fel, meg azt sem, hogy egy transzmitter mennyit fogyaszt. nem méregettem. de álló helyzetben, ha nincs gyújtás, úgyis lekapcsol a rendszer 15-20 perc után. gyújtáson pedig van fogyasztás amúgy is elég.
de miért lényeges neked ez? ha jó az akksi, akkor ha várakozni kell valahol 1-2 órát, azt simán kibírja, csak 20 percenként újra be kell kapcsolni. egyébként nem értem. vagy az a zenehallgatós stúdiód?

apa,ez nem a gyári Aux csatklakozás,itt a magnókazettát érzékelnie kell mintha be lenne téve egy kazi (be kell nyomni kézzel a mechanikát és úgy kell hagyni benyomva erre való a Mode gomb hogy vagy átváltod Rádióra vagy kazettára ebben az esetben,viszont akkszi témában mindjárt teszek fel kérdést ott...) és forog ilyenkor a villanymotor a fejegységnek,mellesleg nem gyújtáson hallgatom hanem gyújtáskapcsoló 1-es állás..


mondom a meghajtó IC-től függ hova tudsz forrasztani. én nem szedtem még szét, nem tudom a BMW fejekben milyen van.
1-es állásban is kikapcsol egy idő után, csak gyújtáson nem. legalábbis nekem úgy rémlik.

YELLOW Elküldve: 2017-09-06 13:18 AUX

John írta:
YELLOW írta:
John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! (De csak ha akarod


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis.


Annyit még árulj el nekem hogy az Aux használata közben mivel mennie kell a fejegység villanymotorjának az mennyire merítheti a jövőben az akkumulátor-t ha álló helyzetben hallgatom teszem azt közepes hangerővel a zenét mobilról,gondolom kevesebbet mint az elődje az Fm-transzmitter a szivargyújtós?


villanymotor? szerintem nem kell forogjon semmi. fogalmam nincs mennyi áramot vesz fel, meg azt sem, hogy egy transzmitter mennyit fogyaszt. nem méregettem. de álló helyzetben, ha nincs gyújtás, úgyis lekapcsol a rendszer 15-20 perc után. gyújtáson pedig van fogyasztás amúgy is elég.
de miért lényeges neked ez? ha jó az akksi, akkor ha várakozni kell valahol 1-2 órát, azt simán kibírja, csak 20 percenként újra be kell kapcsolni. egyébként nem értem. vagy az a zenehallgatós stúdiód?

YELLOW Elküldve: 2017-09-06 03:24 AUX

John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! (De csak ha akarod


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis.

YELLOW Elküldve: 2017-09-06 01:39 AUX

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Be aktiváltam az ux jack-et és megy telórol is a zene! Akinek nincs szintén még csak a fejejgység mögé sem be vezetékelve annak megmutatom mit hová kell forrasztania,akit érdekel komizzon és válaszolok ha van érdeklődés. (Ilyenkor bánom hogy nincs másik telóm ezen kívűl hogy levideózzam,de lényeg hogy a szomszédot ma felbasztam a hangerővel nem győzött szidni,közbe meg youtube klippeztem a műszerfalon műszerfalon,mire nem jó egy okosteló.. bosszantani a szomszédot..)


ha lett volna egy feles fejegységem, én bármire csinálnék AUX-ot. meghajtó IC bemenetére csak rá kell forrasztani. esetleg egy leválasztó áramkört lehet csinálni. a legtöbb IC-nek van külön AUX-ra bemenete is, csak szándékosan nem használják fel. nincs a panelon sem oda vezetősáv.

Nekem se volt fejegységem másik,fogtam a gyárit és rá forrasztottam egy aux-ot.Úgy voltam vele hogy dupla vagy semmi,úgyis le fogom cserélni 2 dines-re és ha be szarik beszarik de nem szart be.Miért nem a gyárira forrasztod oda?


mert nem akarok hibátlanon kísérletezni. ezt mondtam, hogy számtalan ötletem volna, de nem akarok nem gyárian kábelezgetni, meg hack-kelgetni.

Nem akartam volna én sem,de nekem hátul még csak a jobbos kis fakk sincs be építve az aux-nak,ha neked van hátul a fejegységen aux csati beépítve akkor gyárilag is kapsz hozzá csatlakozót de mivel nekem ilyen lehetőségem sincs nem maradt más választásom és működik. (Bár én úgy hallottam hátúl a fejegységen csak 2004 től van helye az aux csatinak,akkor neked sincs ott hátul? Ha nincs akkor valóban nem tudsz gyári csatit dugni rá igazad van.)


olyan 2003 május környékétől tudja az AUX-ot a Philips fej, de az SW számból is lehet tudni. az enyém nem tudja, hiába Mode gombos. nekem forrasztani kellene, úgy gondolom.
viszont ha nekem lenne CD tár előkészítés, akkor menne rá a dension. az sem olcsó, de jó. mondjuk nekem a kihangosítás nem lényeg, így maradhatott volna hátul. bár erre is lenne megoldás, csak az megint több pénz.


Ha gondolod el boltolhatjuk a Cd-tár előkészítés kötegemet.Nekem csak plusz teher a kocsiban az a köteg,pláne hogy van Auxom amire bármely okosteló és navigál is természetesen,vagy tablet stb. Tavasszal meg úgyis beépítek valami középkategóriás 2 dines fejegységet de ha be gorombulok akkor tabletet fogok szóval semmi értelme az előkészítő kábelemnek,neked meg úgyis Dension-t akarsz venni.Addig fontold meg míg meg nem gondolom magam... (Nem rosszból írom...)


azt írtam, ha lenne előkészítés, akkor lenne dension.
de én nem akarok bontogatni nagyon. de köszi a felajánlást. ha ingyen volna sem élnék a lehetőséggel. pont ezt mondtam, hogy ezért nincs széthackkelve az autó, mert nem akarom bontogatni, meg feles kábeleket sem. oké ezt be tudnám építeni, mint gyári kiegészítő, csak ezt meg bontani nem akarom. van még pár CD-m még tudok írni ki zenét

YELLOW Elküldve: 2017-09-05 07:53 Társalgó

John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: szombaton mosom az autót, beáll egy fiatal kölyök egy X4-el, de lehet X5 volt.
a gond az, hogy épp egy Honda Accord-ot mostam. félhangon mondtam is: "ez azért nem semmi, BMW-s létemre Hondát mosok" gyerek csak lesett. hát van ilyen. poén szintig jó ez a márka harc, de vannak, akik mindig komolyan veszik, de ettől ő nem jobban fanatikus az adott márkával. úgy gondolom.


Egyre gondoltunk Amikor ezt írtad épp,én az előző választ küldtem el:
"Senki sem tökéletes.De legalább te tudod,hogy hova tartozol "-itt a BMW-re gondoltam ugye.Hát bes*arok


Ennél már az a jobb amikor a kutas csaj kérdezi tőlem hogy:"Tiéd a Bmw?" Szerinted mit mondtam magamban?


ennél az a jobb, amikor a rendőr kérdezi, olyan 9 évvel ezelőtt.
- ön a BMW tulajdonosa?
- nem, nagyanyám.
ott a forgalmiban a nevem, hogy tulajdonos én, meg kérdezze le a rendszerből. mondjuk jó fej volt, direkt vettem poénosra, aztán megdicsérte, csak legközelebb ne ködlámpázzak nappal

YELLOW Elküldve: 2017-09-04 23:02 Társalgó

szombaton mosom az autót, beáll egy fiatal kölyök egy X4-el, de lehet X5 volt.
a gond az, hogy épp egy Honda Accord-ot mostam. félhangon mondtam is: "ez azért nem semmi, BMW-s létemre Hondát mosok" gyerek csak lesett. hát van ilyen. poén szintig jó ez a márka harc, de vannak, akik mindig komolyan veszik, de ettől ő nem jobban fanatikus az adott márkával. úgy gondolom.

YELLOW Elküldve: 2017-09-04 22:59 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Mindketten félre értettétek a dolgot,amit írtam.A BMW-s összetartozást nem érzem itt.Itt tényleg senki nem akar találkozni a másikkal,meg ilyenek,hanem csak a problémájára keres megoldást,általában gyorsban....Feljön ide az oldalra,felteszi ide a nyomoráról a kérdést,tegyük fel kap segítséget,és ennyi.Onnantól kezdve max akkor jön fel,ha ismét gondja akad.Pedig ez egy rajongói portál,aminek többet kellene nyújtania az igazi BMW kedvelőknek.Ennyi erőből írhatnának a gyakorikerdesek-re is az ide betévedők...Értitek remélem.Én kevésnek érzem az oldalt,amit nyújtani tud.És erről az emberek tehetnek,mert igazi összetartozás nincs is itt már,a portál nevével ellentétben.Nem érzem,hogy ez valódi BMW rajongói közösség lenne magyarán.Az egész átment ilyen gyakorikerdesek szintjére körülbelül,ami szerintem tiszta gáz.Nem ad semmi pluszt már az oldal,ami miatt feljárna ide egy igazi BMW kedvelő.Igazság szerint a cikkek sem nagyon frissülnek,és még sorolhatnám.De főleg az ide betévedő emberek rontották el az egészet.Elveszett az oldal hitelessége,vagy hogy is fogalmazzam.A régiek közül,akik megmaradtak a márkánál,szerintem hasonlóan éreznek.Csak ugye nem írtak ilyen bőven erről,mint most én.

de én mondtam ezt a találkozós dolgot.régen sem volt ez olyan jellemző. a pár fős haveri társaságok úgyis összejárnak, mások meg a nagy talikra készülnek.
neked akkor el kell járni a pécsire. sokaknak család lett, más autó van, elköltöztek. a legtöbben csak olvasnak.
figyelj egy osztálytalálkozót sem lehet összehozni már vagy a helyszín van totál máshol, nincs elég érdeklődő, stb. én ezen meg sem lepődöm. engem is főleg akkor keresnek, ha gond van. engem nem zavar, max néha "pont nem fogok ráérni", ha nagyon azt érzem. sajna ilyenné fordult át a világ. hiába sok a közösségi oldal, az emberek egyre jobban elfordulnak egymástól.

És ott a lényeg a végén a mondanivalódnak,hogy az emberek elfordulnak egymástól.Ezért nem fogok már feljárni ide.Azt az egy dolgot nem értem,hogy minek "pátyolgatod" a fórumot még,ha te is hasonlóan érzel,mint én...Igazából te sem kapsz az egésztől semmi pluszt.Szóval nem értem,miért tolod a fórumozást töretlenül ugyanúgy,mint mondjuk 8 éve.Mert hasznod szerintem semmid sem származik belőle,maximum a szabadidődet rabolja el.Oké hogy szeretsz segíteni az embereknek,de van értelme? Erre nem kell ám válaszolnod.Én úgy döntöttem,hogy így nincs.

jó hogy kitértél erre. meg akartam jegyezni a múltkori egyik megnyilvánulásod. amikor azt mondtad, hogy bár csak annyi xxx Ft lenne, amit segítettél már. én mit mondjak? emlékszem régen minden áron a köszönöm gombot kérlelted, hogy nyomják. semmi jelentősége nincs.
azt akarom ezzel mondani, hogy ez amolyan önzetlen segítség nyújtás, amiért nem várunk el semmit. valószínű hülye vagyok, más rég kihasználta volna ezeket a dolgokat. de nem vagyunk egyformák.
de mint mondtam, reménykedem. ez tartja bennem a lelket úgymond. engem az zavar, hogy egyre jobban az elbutulás szintjén vagyunk.
van-e értelme? sokszor elgondolkozom. sokszor nem is írok, hátha valaki. de nagyon senki nem válaszol már. van, hogy várok egy hetet, egy adott kérdésre, ha azt érzem róla, hogy nem sürgős. de igaz, sokan úgy tekintik a választ, mint ami alanyi jogon jár. ha nincs vergődnek, ha van szó nélkül tűnnek el.

Szerintem csak nagyon a szíveden viseled a fórum sorsát Amúgy nem vagy hülye,csak túl önzetlen.


szerintem nem igaz egyik állítás sem 100%-osan.
de tény volt, ami volt, nekem fontos és jó emlékek kötnek az oldalhoz. a rosszak ellenére is. vannak emberek, akik ismeretségének nagyon örülök. tehát ez már kicsit önzőség.

YELLOW Elküldve: 2017-09-04 22:55 AUX

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Be aktiváltam az ux jack-et és megy telórol is a zene! Akinek nincs szintén még csak a fejejgység mögé sem be vezetékelve annak megmutatom mit hová kell forrasztania,akit érdekel komizzon és válaszolok ha van érdeklődés. (Ilyenkor bánom hogy nincs másik telóm ezen kívűl hogy levideózzam,de lényeg hogy a szomszédot ma felbasztam a hangerővel nem győzött szidni,közbe meg youtube klippeztem a műszerfalon műszerfalon,mire nem jó egy okosteló.. bosszantani a szomszédot..)


ha lett volna egy feles fejegységem, én bármire csinálnék AUX-ot. meghajtó IC bemenetére csak rá kell forrasztani. esetleg egy leválasztó áramkört lehet csinálni. a legtöbb IC-nek van külön AUX-ra bemenete is, csak szándékosan nem használják fel. nincs a panelon sem oda vezetősáv.

Nekem se volt fejegységem másik,fogtam a gyárit és rá forrasztottam egy aux-ot.Úgy voltam vele hogy dupla vagy semmi,úgyis le fogom cserélni 2 dines-re és ha be szarik beszarik de nem szart be.Miért nem a gyárira forrasztod oda?


mert nem akarok hibátlanon kísérletezni. ezt mondtam, hogy számtalan ötletem volna, de nem akarok nem gyárian kábelezgetni, meg hack-kelgetni.

Nem akartam volna én sem,de nekem hátul még csak a jobbos kis fakk sincs be építve az aux-nak,ha neked van hátul a fejegységen aux csati beépítve akkor gyárilag is kapsz hozzá csatlakozót de mivel nekem ilyen lehetőségem sincs nem maradt más választásom és működik. (Bár én úgy hallottam hátúl a fejegységen csak 2004 től van helye az aux csatinak,akkor neked sincs ott hátul? Ha nincs akkor valóban nem tudsz gyári csatit dugni rá igazad van.)


olyan 2003 május környékétől tudja az AUX-ot a Philips fej, de az SW számból is lehet tudni. az enyém nem tudja, hiába Mode gombos. nekem forrasztani kellene, úgy gondolom.
viszont ha nekem lenne CD tár előkészítés, akkor menne rá a dension. az sem olcsó, de jó. mondjuk nekem a kihangosítás nem lényeg, így maradhatott volna hátul. bár erre is lenne megoldás, csak az megint több pénz.

YELLOW Elküldve: 2017-09-04 22:38 Társalgó

John írta:
Yellow,pedig valamelyik nap akartam nem autóval kapcsolatban is kérdezni de nem mertem,pedig bicaj téma lett volna,azon belül is bütykölés,mivel tudom hogy bicaj a másik hobbid.


hajrá!

YELLOW Elküldve: 2017-09-04 22:36 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Mindketten félre értettétek a dolgot,amit írtam.A BMW-s összetartozást nem érzem itt.Itt tényleg senki nem akar találkozni a másikkal,meg ilyenek,hanem csak a problémájára keres megoldást,általában gyorsban....Feljön ide az oldalra,felteszi ide a nyomoráról a kérdést,tegyük fel kap segítséget,és ennyi.Onnantól kezdve max akkor jön fel,ha ismét gondja akad.Pedig ez egy rajongói portál,aminek többet kellene nyújtania az igazi BMW kedvelőknek.Ennyi erőből írhatnának a gyakorikerdesek-re is az ide betévedők...Értitek remélem.Én kevésnek érzem az oldalt,amit nyújtani tud.És erről az emberek tehetnek,mert igazi összetartozás nincs is itt már,a portál nevével ellentétben.Nem érzem,hogy ez valódi BMW rajongói közösség lenne magyarán.Az egész átment ilyen gyakorikerdesek szintjére körülbelül,ami szerintem tiszta gáz.Nem ad semmi pluszt már az oldal,ami miatt feljárna ide egy igazi BMW kedvelő.Igazság szerint a cikkek sem nagyon frissülnek,és még sorolhatnám.De főleg az ide betévedő emberek rontották el az egészet.Elveszett az oldal hitelessége,vagy hogy is fogalmazzam.A régiek közül,akik megmaradtak a márkánál,szerintem hasonlóan éreznek.Csak ugye nem írtak ilyen bőven erről,mint most én.

de én mondtam ezt a találkozós dolgot.régen sem volt ez olyan jellemző. a pár fős haveri társaságok úgyis összejárnak, mások meg a nagy talikra készülnek.
neked akkor el kell járni a pécsire. sokaknak család lett, más autó van, elköltöztek. a legtöbben csak olvasnak.
figyelj egy osztálytalálkozót sem lehet összehozni már vagy a helyszín van totál máshol, nincs elég érdeklődő, stb. én ezen meg sem lepődöm. engem is főleg akkor keresnek, ha gond van. engem nem zavar, max néha "pont nem fogok ráérni", ha nagyon azt érzem. sajna ilyenné fordult át a világ. hiába sok a közösségi oldal, az emberek egyre jobban elfordulnak egymástól.

És ott a lényeg a végén a mondanivalódnak,hogy az emberek elfordulnak egymástól.Ezért nem fogok már feljárni ide.Azt az egy dolgot nem értem,hogy minek "pátyolgatod" a fórumot még,ha te is hasonlóan érzel,mint én...Igazából te sem kapsz az egésztől semmi pluszt.Szóval nem értem,miért tolod a fórumozást töretlenül ugyanúgy,mint mondjuk 8 éve.Mert hasznod szerintem semmid sem származik belőle,maximum a szabadidődet rabolja el.Oké hogy szeretsz segíteni az embereknek,de van értelme? Erre nem kell ám válaszolnod.Én úgy döntöttem,hogy így nincs.


jó hogy kitértél erre. meg akartam jegyezni a múltkori egyik megnyilvánulásod. amikor azt mondtad, hogy bár csak annyi xxx Ft lenne, amit segítettél már. én mit mondjak? emlékszem régen minden áron a köszönöm gombot kérlelted, hogy nyomják. semmi jelentősége nincs.
azt akarom ezzel mondani, hogy ez amolyan önzetlen segítség nyújtás, amiért nem várunk el semmit. valószínű hülye vagyok, más rég kihasználta volna ezeket a dolgokat. de nem vagyunk egyformák.
de mint mondtam, reménykedem. ez tartja bennem a lelket úgymond. engem az zavar, hogy egyre jobban az elbutulás szintjén vagyunk.
van-e értelme? sokszor elgondolkozom. sokszor nem is írok, hátha valaki. de nagyon senki nem válaszol már. van, hogy várok egy hetet, egy adott kérdésre, ha azt érzem róla, hogy nem sürgős. de igaz, sokan úgy tekintik a választ, mint ami alanyi jogon jár. ha nincs vergődnek, ha van szó nélkül tűnnek el.

YELLOW Elküldve: 2017-09-04 22:28 Társalgó

John írta: mivel 34 vagyok


az eddigiek alapján egy 25-re tippeltem volna max ne vedd sértésnek, csak a kérdéseid néha.... olyan 12 éves szint.
amúgy ez nem éppen igaz. mármint a korábbi. annak idején akik itt aktívak voltak, főleg egy korosztály voltunk, 22-25 éves korosztály. a mostani fiatalság full más irányban vannak. régebben sokkal több autós dolog is volt. helyileg nálunk is, aztán semmi nincs már belőle, pont a korábban írt dolgok miatt. felnőttünk, család, más autók, megpihentünk.

YELLOW Elküldve: 2017-09-04 22:10 Társalgó

Bitu79 írta: Mindketten félre értettétek a dolgot,amit írtam.A BMW-s összetartozást nem érzem itt.Itt tényleg senki nem akar találkozni a másikkal,meg ilyenek,hanem csak a problémájára keres megoldást,általában gyorsban....Feljön ide az oldalra,felteszi ide a nyomoráról a kérdést,tegyük fel kap segítséget,és ennyi.Onnantól kezdve max akkor jön fel,ha ismét gondja akad.Pedig ez egy rajongói portál,aminek többet kellene nyújtania az igazi BMW kedvelőknek.Ennyi erőből írhatnának a gyakorikerdesek-re is az ide betévedők...Értitek remélem.Én kevésnek érzem az oldalt,amit nyújtani tud.És erről az emberek tehetnek,mert igazi összetartozás nincs is itt már,a portál nevével ellentétben.Nem érzem,hogy ez valódi BMW rajongói közösség lenne magyarán.Az egész átment ilyen gyakorikerdesek szintjére körülbelül,ami szerintem tiszta gáz.Nem ad semmi pluszt már az oldal,ami miatt feljárna ide egy igazi BMW kedvelő.Igazság szerint a cikkek sem nagyon frissülnek,és még sorolhatnám.De főleg az ide betévedő emberek rontották el az egészet.Elveszett az oldal hitelessége,vagy hogy is fogalmazzam.A régiek közül,akik megmaradtak a márkánál,szerintem hasonlóan éreznek.Csak ugye nem írtak ilyen bőven erről,mint most én.


de én mondtam ezt a találkozós dolgot.régen sem volt ez olyan jellemző. a pár fős haveri társaságok úgyis összejárnak, mások meg a nagy talikra készülnek.
neked akkor el kell járni a pécsire. sokaknak család lett, más autó van, elköltöztek. a legtöbben csak olvasnak.
figyelj egy osztálytalálkozót sem lehet összehozni már vagy a helyszín van totál máshol, nincs elég érdeklődő, stb. én ezen meg sem lepődöm. engem is főleg akkor keresnek, ha gond van. engem nem zavar, max néha "pont nem fogok ráérni", ha nagyon azt érzem. sajna ilyenné fordult át a világ. hiába sok a közösségi oldal, az emberek egyre jobban elfordulnak egymástól.