Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-02-22 13:15 Féklámpa

mnorbert87 írta: Szevasztok. A műszerfal jelzi, hogy kiégett a jobb hátsó lámpa, de se az index se a féklámpa nem ég hátul. Ha kiteszem az indexet akkor pedig gyorsabban villog a kijelzőn, ez valami elektronikai hiba lesz vagy érzékelő? Úgy gondolom égő csere nem oldja meg.


azért villog gyorsabban, mert azzal is azt jelzi, hogy ki van égve valami.
szóval cserélj csak izzókat és jól fog indexelni. No Fear!

YELLOW Elküldve: 2016-02-21 16:47 Autóvásárlás

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
tamozsnyik írta:
YELLOW írta:
tamozsnyik írta: Üdvözlet Kartársak!

Autóvásárlás előtt állok a kiszemelt példány egy 2006os E90 325ix!
Nincs semmi tapasztalatom a típussal kapcsolatban. Segítségeteket szeretném kérni mire figyeljek oda vásárláskor? Mik azok az apró részletek (kulissza titkok) amikre feltétlen figyeljek?
A kiszemelt példány első gazdától származó elvileg 150e km.-futott összkerekes méregzsák.
Hosszú távon milyen problémákkal lehet számolni?
Minden véleményt tanácsot örömmel fogadok!

Köszönettel!


az első, hogy furcsa mód magyarországon minden 150ezret futott (mondjuk lassan, olyan 6-8 év múlva én is elérem)
pár hete FB-n egy csaj hirdetett egy E90 30i-t. odaírta, M-technik. persze nem volt az, szóvá tettem, alvázszám alapján sem. aztán elkezdte lökni, hogy nem tudja, megkérdezi a párját, mert az övé. de a hirdetésben le volt írva, hogy hölgy tulajdonos igen, mert a hölgyek (kis csaj) 30i-vel járkálnak. (persze azt hiszik úgy könnyebb eladni, mert azt gondolja az átlag vásárló, hogy nem volt meghajtva, de a valós hölgy tulaj, meg mellévált, meghúzza az autót, padkázik, stb)
az egész magyar autópiac egy NAGY KAMU!!!
hiába írunk le bármit, kevesebb a tapasztalat E90-ről és az újabbakról, de kb. mindennel lesz olyan, amit benézel. vagy jobb hanem is veszel semmit.


Szerintem egy szóval sem mondtam hogy Magyarországon szeretnék venni kocsit!
Amúgy sokat segítettél!


tök mindegy. ott is tekergetik az órát. egy 25i összkereelst meg nem azért vesz valaki, hogy évi 15ezret menjen vele. külföldön a 150ezer 3 év alatt meg van átlagban. nem azt mondom, hogy lehetetlen a dolog.


10 evesen 149000-el vettem az enyemet,vezetett szervizkönyvvel. Munkatärsam 0km-el vett egy sokak ältal lenezett Suzukit. 9 honap mulva volt neki benne 247000 km (es csak a szokäsos dolgokat kellett cserelnie) Az auto kora,es futästeljesitmenye abszolut nincs összhangban.


ne legyél naív a "vezetett szervizkönyvvel"

- egy benzines Mo-on vásárolt BMW esetán el tudom képzelni, hogy 10 évesen 150ezer km van benne.
- dízelnél már nem. mert 99%-ban évi 15ezerre nem evsz senki dízelt, akkora felárral. csak ha dízel fanatista és amúgy van pénz, ez emg csak úgy kell neki.
- aminek volt kint gazdája, de itthon veszi, az már szinte biztos, hogy tekerve volt. ráadásul keveset lehet tudni az előéletéről.
- kimehetsz venni autót, de a német, meg egyéb ország embere sem hülye. kereskedésben lévő szintén lutri lesz. magánszemélyek egy része, mondjuk külső hatásra tekertette, mert jobban eladható. ami valóban patyolat, és nem volt tekerve, keveset futott, és itt mondjuk vehetjük a 10év/150e km-t, annak viszont meg fogják kérni az árát.

nem állítom, hogy nem lehet kifogni. hiszien mindig van kivétel, de ez a ritkábbik. aki nem látja be, az szemellenzős. lehet itt álmokat dédelgetni. ha most kellene E46-ot vennem, nem vennék. vagy ha igen, akkor valami nagy motoros benzinest külföldről, magánkézből. vagy itthonról valami ismerettség alapján, hogy tudjak valamit az autóról.

kint 3-4 évre, 150e km-re vesznek autót. aztán cserélik. ez az átlag. sosem úgy írom, hogy mind!!! valóban ki lehet fogni keveset futott, idős orvos bácsi autóját, aki meghalt, és az örökösök gyorsan olcsón akarnak szabadulni mindentől, és mondjuk alapból jól élnek, nem kell az árat kitartani. a gond az, hogy hasonló beetetésekkel sokan visszaélnek. és sokan el is hiszik.


Nem vagyok naiv. Magänkezböl vettem,es a szervizkönyvben a bejegyzesek hihetöek,nincs nagy km ugräs,stb. Kiolvasva a km älläst a motorvezerlöböl ugyan az lett mint a tachoban.


ha neked ennyi elég a meggyőzéshez, hát lelked rajta
most nem a tiédről beszélek! de gondolod, ha már szereznek egy üres szervizkönyvet és hamisítanak, akkor azt hihetetlenre csinálják? az, hogy a motorvezéslő azonos km. állást mutat a műszeregységgel csak egy dolog ha valaki rendesen "teker" azt olvashatod akármivel, úgy át lesz írva, hogy sosem jössz rá.
és egy autópályán cirkáló autóban lehet 250e km is, ha visszatekerik 100-ra, fel sem fog tűnni senkinek.
és ugye a németek sokat mennek, sokat pályáznak, nem hazsnálódnak úgy az autók belsőleg sem, ezért szeretik behordani, mert annyit lehet rajtuk visszatekerni, amennyit nem szégyelnek.
és azt kell nézni, hogy mondjuk E46 esetében, nem 3-4 éves autókról beszélünk már, hanem 10+ évesekről. csak még mindig a km-t lesik sokan, ahelyett, hogy az állapotot néznék meg. a piac meg diktál, ezért jó km-es autókat kell "gyártani", hogy el lehessen adni.
enyémbe is 4,5 évesen 62ezer km volt benne. és igen gyanakodtam, hogy biztos tekert. és ez még kevés, annyi, hogy magyar tulajai voltak kint is, mert 2 évet kint volt. ha azt a 2 évet is itthon töltötte volna, valószínű még annyi sem lett volna benne.
jobb magánszemélytől venni, ahol kicsit meg is tudod ismerni. mondjuk itt vagyok én. helyben van minden. munkahely 1,2km bringával járok. nem nagy város. amit pl én közlekedek, annak a 70%-a felesleges. tehát évi 1-2e km is elég lehetne. a többit csak azért megyek, hogy melegedjen az autó, meg kedvem van vezetni. de ha mondjuk ingáznom kellene munkahely, vagy barátnő miatt, máris nem ezek a számok lennének.
én mindent dokumentálok, fórumon nyoma van, mégsme hinnék el a futást. ezért nem is kívánom, hogy el kelljen adni, mert a cirkusz nem hiányzik. de ritka eset az enyém is.
sokan még így is a dízeleket vennék, hasonló helyzetben. lehet fele annyi üzemanyagra költött volna, de az autóra ráment volna.
mondjuk már kicsit elkanyarodunk a témától, de egy kinti sport autónál is nem ritka 6 évesen a 150e+km. pedig azokat még annyira sem hazsnálják sokan. akkor egy igásló dízel? mert valószínű, akinek van sport autója, annak mellette lesz egy munkás dízel is.
számomra is hihetetlenek a túl nagy km-ek, de azért mert itt élek ahol.


meselj meg a kinti viszonyokrol,mert nem ismerem . Es igerem,mostantol csak uj autot veszek,es ha egy ev utän nem lesz benne 30000 km akkor az visszatekert lesz. Itt a szomszedom astra h-ja,1.7 cdti 2005-ös,es 67ezer van benne es ö az elsö tulaj. Ritkän hasznälja,de megteheti,hogy itt älljon neki,es fizessen utäna mindent. Mindjärt szolok is neki,hogy tekertesse 300000-re az oräjät,mert gyanus.
Sajnälom,hogy sokan a magyar viszonyokbol kiindulva ältalänositanak. Nem mondom,hogy itt nincs visszatekeres,de itt nem olyan mertekben mint a magyar kereskedesekben.


szerintem én is leírtam, hogy nem azt mondtam, hogy kint nincs ellenkző példa. de mondjuk vegyük alapul a szomszédod. valószínű nem fogja eladni az autót, ha mégis, akkor nem olyan áron, mint amennyiért az azonos korú több 100ezret futottak mennek.
nem igazán érted miről is akarok beszélni. de ismételni nem akarom magam. leírtam. de csak ismétlem alaony futású, jó autót kint sem fogsz olcsón venni. lehet pár db kivétel, amit írtam az öreg doktorról és az örökösökről, de valószínű arra hamarabb lecsap egy kereskedő, saját részre, vagy a szomszéd.
még a bontásra behozott autókat is visszatekerik, hogy jobban vigyék. baxus minden bontott autó 100e mérföldes +/- 10%. érdekes, hogy 6 éve is iylen futásúakat hoztak be, meg most is ugyanazon típusból.
tudom, hogy kint élsz, és nem vitázni akarok, kint sincs kolbászból a kerítés. ismerős kint vett E46-ot és 2 milláért, akkor aikor már 1,3-ért mentek. és azzal is vannak gondok. tény szépen néz ki, bár lehet körbe lett fújva.
de most mondtál egy példát te, és möondhatnám itthonról fatert másodiknak. lassan 10 éves H Astra 45ezerrel. de ezek az autók nem lesznek eladóak. viszont a 200+-osakat eladják kint. és hogy jobban lehessen megvenni vissszatekertetik vagy ott, vagy ithon, vagy akárhol.
viszont emiatt olyanok is sokan vannak, akik ezt nem hiszik. mint ahogy megírta már más is, van, hogy előre kell tekerni. bár még lehet úgysem az eredetit fogja mutatni.

YELLOW Elküldve: 2016-02-21 14:38 Autóvásárlás

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
tamozsnyik írta:
YELLOW írta:
tamozsnyik írta: Üdvözlet Kartársak!

Autóvásárlás előtt állok a kiszemelt példány egy 2006os E90 325ix!
Nincs semmi tapasztalatom a típussal kapcsolatban. Segítségeteket szeretném kérni mire figyeljek oda vásárláskor? Mik azok az apró részletek (kulissza titkok) amikre feltétlen figyeljek?
A kiszemelt példány első gazdától származó elvileg 150e km.-futott összkerekes méregzsák.
Hosszú távon milyen problémákkal lehet számolni?
Minden véleményt tanácsot örömmel fogadok!

Köszönettel!


az első, hogy furcsa mód magyarországon minden 150ezret futott (mondjuk lassan, olyan 6-8 év múlva én is elérem)
pár hete FB-n egy csaj hirdetett egy E90 30i-t. odaírta, M-technik. persze nem volt az, szóvá tettem, alvázszám alapján sem. aztán elkezdte lökni, hogy nem tudja, megkérdezi a párját, mert az övé. de a hirdetésben le volt írva, hogy hölgy tulajdonos igen, mert a hölgyek (kis csaj) 30i-vel járkálnak. (persze azt hiszik úgy könnyebb eladni, mert azt gondolja az átlag vásárló, hogy nem volt meghajtva, de a valós hölgy tulaj, meg mellévált, meghúzza az autót, padkázik, stb)
az egész magyar autópiac egy NAGY KAMU!!!
hiába írunk le bármit, kevesebb a tapasztalat E90-ről és az újabbakról, de kb. mindennel lesz olyan, amit benézel. vagy jobb hanem is veszel semmit.


Szerintem egy szóval sem mondtam hogy Magyarországon szeretnék venni kocsit!
Amúgy sokat segítettél!


tök mindegy. ott is tekergetik az órát. egy 25i összkereelst meg nem azért vesz valaki, hogy évi 15ezret menjen vele. külföldön a 150ezer 3 év alatt meg van átlagban. nem azt mondom, hogy lehetetlen a dolog.


10 evesen 149000-el vettem az enyemet,vezetett szervizkönyvvel. Munkatärsam 0km-el vett egy sokak ältal lenezett Suzukit. 9 honap mulva volt neki benne 247000 km (es csak a szokäsos dolgokat kellett cserelnie) Az auto kora,es futästeljesitmenye abszolut nincs összhangban.


ne legyél naív a "vezetett szervizkönyvvel"

- egy benzines Mo-on vásárolt BMW esetán el tudom képzelni, hogy 10 évesen 150ezer km van benne.
- dízelnél már nem. mert 99%-ban évi 15ezerre nem evsz senki dízelt, akkora felárral. csak ha dízel fanatista és amúgy van pénz, ez emg csak úgy kell neki.
- aminek volt kint gazdája, de itthon veszi, az már szinte biztos, hogy tekerve volt. ráadásul keveset lehet tudni az előéletéről.
- kimehetsz venni autót, de a német, meg egyéb ország embere sem hülye. kereskedésben lévő szintén lutri lesz. magánszemélyek egy része, mondjuk külső hatásra tekertette, mert jobban eladható. ami valóban patyolat, és nem volt tekerve, keveset futott, és itt mondjuk vehetjük a 10év/150e km-t, annak viszont meg fogják kérni az árát.

nem állítom, hogy nem lehet kifogni. hiszien mindig van kivétel, de ez a ritkábbik. aki nem látja be, az szemellenzős. lehet itt álmokat dédelgetni. ha most kellene E46-ot vennem, nem vennék. vagy ha igen, akkor valami nagy motoros benzinest külföldről, magánkézből. vagy itthonról valami ismerettség alapján, hogy tudjak valamit az autóról.

kint 3-4 évre, 150e km-re vesznek autót. aztán cserélik. ez az átlag. sosem úgy írom, hogy mind!!! valóban ki lehet fogni keveset futott, idős orvos bácsi autóját, aki meghalt, és az örökösök gyorsan olcsón akarnak szabadulni mindentől, és mondjuk alapból jól élnek, nem kell az árat kitartani. a gond az, hogy hasonló beetetésekkel sokan visszaélnek. és sokan el is hiszik.


Nem vagyok naiv. Magänkezböl vettem,es a szervizkönyvben a bejegyzesek hihetöek,nincs nagy km ugräs,stb. Kiolvasva a km älläst a motorvezerlöböl ugyan az lett mint a tachoban.


ha neked ennyi elég a meggyőzéshez, hát lelked rajta
most nem a tiédről beszélek! de gondolod, ha már szereznek egy üres szervizkönyvet és hamisítanak, akkor azt hihetetlenre csinálják? az, hogy a motorvezéslő azonos km. állást mutat a műszeregységgel csak egy dolog ha valaki rendesen "teker" azt olvashatod akármivel, úgy át lesz írva, hogy sosem jössz rá.
és egy autópályán cirkáló autóban lehet 250e km is, ha visszatekerik 100-ra, fel sem fog tűnni senkinek.
és ugye a németek sokat mennek, sokat pályáznak, nem hazsnálódnak úgy az autók belsőleg sem, ezért szeretik behordani, mert annyit lehet rajtuk visszatekerni, amennyit nem szégyelnek.
és azt kell nézni, hogy mondjuk E46 esetében, nem 3-4 éves autókról beszélünk már, hanem 10+ évesekről. csak még mindig a km-t lesik sokan, ahelyett, hogy az állapotot néznék meg. a piac meg diktál, ezért jó km-es autókat kell "gyártani", hogy el lehessen adni.
enyémbe is 4,5 évesen 62ezer km volt benne. és igen gyanakodtam, hogy biztos tekert. és ez még kevés, annyi, hogy magyar tulajai voltak kint is, mert 2 évet kint volt. ha azt a 2 évet is itthon töltötte volna, valószínű még annyi sem lett volna benne.
jobb magánszemélytől venni, ahol kicsit meg is tudod ismerni. mondjuk itt vagyok én. helyben van minden. munkahely 1,2km bringával járok. nem nagy város. amit pl én közlekedek, annak a 70%-a felesleges. tehát évi 1-2e km is elég lehetne. a többit csak azért megyek, hogy melegedjen az autó, meg kedvem van vezetni. de ha mondjuk ingáznom kellene munkahely, vagy barátnő miatt, máris nem ezek a számok lennének.
én mindent dokumentálok, fórumon nyoma van, mégsme hinnék el a futást. ezért nem is kívánom, hogy el kelljen adni, mert a cirkusz nem hiányzik. de ritka eset az enyém is.
sokan még így is a dízeleket vennék, hasonló helyzetben. lehet fele annyi üzemanyagra költött volna, de az autóra ráment volna.
mondjuk már kicsit elkanyarodunk a témától, de egy kinti sport autónál is nem ritka 6 évesen a 150e+km. pedig azokat még annyira sem hazsnálják sokan. akkor egy igásló dízel? mert valószínű, akinek van sport autója, annak mellette lesz egy munkás dízel is.
számomra is hihetetlenek a túl nagy km-ek, de azért mert itt élek ahol.

YELLOW Elküldve: 2016-02-21 12:51 Autóvásárlás

lantika írta:
YELLOW írta:
tamozsnyik írta:
YELLOW írta:
tamozsnyik írta: Üdvözlet Kartársak!

Autóvásárlás előtt állok a kiszemelt példány egy 2006os E90 325ix!
Nincs semmi tapasztalatom a típussal kapcsolatban. Segítségeteket szeretném kérni mire figyeljek oda vásárláskor? Mik azok az apró részletek (kulissza titkok) amikre feltétlen figyeljek?
A kiszemelt példány első gazdától származó elvileg 150e km.-futott összkerekes méregzsák.
Hosszú távon milyen problémákkal lehet számolni?
Minden véleményt tanácsot örömmel fogadok!

Köszönettel!


az első, hogy furcsa mód magyarországon minden 150ezret futott (mondjuk lassan, olyan 6-8 év múlva én is elérem)
pár hete FB-n egy csaj hirdetett egy E90 30i-t. odaírta, M-technik. persze nem volt az, szóvá tettem, alvázszám alapján sem. aztán elkezdte lökni, hogy nem tudja, megkérdezi a párját, mert az övé. de a hirdetésben le volt írva, hogy hölgy tulajdonos igen, mert a hölgyek (kis csaj) 30i-vel járkálnak. (persze azt hiszik úgy könnyebb eladni, mert azt gondolja az átlag vásárló, hogy nem volt meghajtva, de a valós hölgy tulaj, meg mellévált, meghúzza az autót, padkázik, stb)
az egész magyar autópiac egy NAGY KAMU!!!
hiába írunk le bármit, kevesebb a tapasztalat E90-ről és az újabbakról, de kb. mindennel lesz olyan, amit benézel. vagy jobb hanem is veszel semmit.


Szerintem egy szóval sem mondtam hogy Magyarországon szeretnék venni kocsit!
Amúgy sokat segítettél!


tök mindegy. ott is tekergetik az órát. egy 25i összkereelst meg nem azért vesz valaki, hogy évi 15ezret menjen vele. külföldön a 150ezer 3 év alatt meg van átlagban. nem azt mondom, hogy lehetetlen a dolog.


10 evesen 149000-el vettem az enyemet,vezetett szervizkönyvvel. Munkatärsam 0km-el vett egy sokak ältal lenezett Suzukit. 9 honap mulva volt neki benne 247000 km (es csak a szokäsos dolgokat kellett cserelnie) Az auto kora,es futästeljesitmenye abszolut nincs összhangban.


ne legyél naív a "vezetett szervizkönyvvel"

- egy benzines Mo-on vásárolt BMW esetán el tudom képzelni, hogy 10 évesen 150ezer km van benne.
- dízelnél már nem. mert 99%-ban évi 15ezerre nem evsz senki dízelt, akkora felárral. csak ha dízel fanatista és amúgy van pénz, ez emg csak úgy kell neki.
- aminek volt kint gazdája, de itthon veszi, az már szinte biztos, hogy tekerve volt. ráadásul keveset lehet tudni az előéletéről.
- kimehetsz venni autót, de a német, meg egyéb ország embere sem hülye. kereskedésben lévő szintén lutri lesz. magánszemélyek egy része, mondjuk külső hatásra tekertette, mert jobban eladható. ami valóban patyolat, és nem volt tekerve, keveset futott, és itt mondjuk vehetjük a 10év/150e km-t, annak viszont meg fogják kérni az árát.

nem állítom, hogy nem lehet kifogni. hiszien mindig van kivétel, de ez a ritkábbik. aki nem látja be, az szemellenzős. lehet itt álmokat dédelgetni. ha most kellene E46-ot vennem, nem vennék. vagy ha igen, akkor valami nagy motoros benzinest külföldről, magánkézből. vagy itthonról valami ismerettség alapján, hogy tudjak valamit az autóról.

kint 3-4 évre, 150e km-re vesznek autót. aztán cserélik. ez az átlag. sosem úgy írom, hogy mind!!! valóban ki lehet fogni keveset futott, idős orvos bácsi autóját, aki meghalt, és az örökösök gyorsan olcsón akarnak szabadulni mindentől, és mondjuk alapból jól élnek, nem kell az árat kitartani. a gond az, hogy hasonló beetetésekkel sokan visszaélnek. és sokan el is hiszik.

YELLOW Elküldve: 2016-02-21 11:56 Autóvásárlás

tamozsnyik írta:
YELLOW írta:
tamozsnyik írta: Üdvözlet Kartársak!

Autóvásárlás előtt állok a kiszemelt példány egy 2006os E90 325ix!
Nincs semmi tapasztalatom a típussal kapcsolatban. Segítségeteket szeretném kérni mire figyeljek oda vásárláskor? Mik azok az apró részletek (kulissza titkok) amikre feltétlen figyeljek?
A kiszemelt példány első gazdától származó elvileg 150e km.-futott összkerekes méregzsák.
Hosszú távon milyen problémákkal lehet számolni?
Minden véleményt tanácsot örömmel fogadok!

Köszönettel!


az első, hogy furcsa mód magyarországon minden 150ezret futott (mondjuk lassan, olyan 6-8 év múlva én is elérem)
pár hete FB-n egy csaj hirdetett egy E90 30i-t. odaírta, M-technik. persze nem volt az, szóvá tettem, alvázszám alapján sem. aztán elkezdte lökni, hogy nem tudja, megkérdezi a párját, mert az övé. de a hirdetésben le volt írva, hogy hölgy tulajdonos igen, mert a hölgyek (kis csaj) 30i-vel járkálnak. (persze azt hiszik úgy könnyebb eladni, mert azt gondolja az átlag vásárló, hogy nem volt meghajtva, de a valós hölgy tulaj, meg mellévált, meghúzza az autót, padkázik, stb)
az egész magyar autópiac egy NAGY KAMU!!!
hiába írunk le bármit, kevesebb a tapasztalat E90-ről és az újabbakról, de kb. mindennel lesz olyan, amit benézel. vagy jobb hanem is veszel semmit.


Szerintem egy szóval sem mondtam hogy Magyarországon szeretnék venni kocsit!
Amúgy sokat segítettél!


tök mindegy. ott is tekergetik az órát. egy 25i összkereelst meg nem azért vesz valaki, hogy évi 15ezret menjen vele. külföldön a 150ezer 3 év alatt meg van átlagban. nem azt mondom, hogy lehetetlen a dolog.

YELLOW Elküldve: 2016-02-21 09:25 BMW kulcsok

Norbi9 írta: Sziasztok!

2003 325xi tulajdonosa vagyok sajnos 1db kulccsal vásároltam.Azt vettem észre,hogy az autóm egyre közelebbről nyitható.(gondolom merül az elem) Mivel nincs több kulcsom ,szeretném elkerülni ,hogy lemerüljön végleg. Próbáltam megoldást találni a problémámra ,olvasgattam ,találtam videot a kulcs szétszedéséről.Sikerült szétszednem van benne egy gomb elem,viszont most elbizonytalanodtam,hogy talán mégse kéne kicseréljem hanem inkabb tanítani kéne a kulcsot.Mit tegyek cseréljek elemet vagy van más ötletetek!?Kérlek segítsetek ,tanácstalan vagyok.Köszönöm: Norbi


az nem elem. hanem akksi. ami töltődik. kár volt szétszedni ha gyári kulcs volt!!! most már legalább nem vízálló.
hosszú távokat kell járni vele, talán fel tud töltődni. állítólag vezeték nélküli töltős elektromos fogkeve "adaptere" is tudja tölteni. ha van otthon.
viszont az is lehet az antenna része sérült a kulcsban, mondjuk ettől is lehet az, hogy nem nyit messziről, és éppen nem is töltődik.
én rövideket megyek az autóval, tehát alig tud töltődni, és ahhoz képest sokat van hazsnálva a kulcs, messziről. mégsem nagyon tapasztaltam ilyet. volt olyan, amikor nem nyitott, vagy nem zárt, de ott valami bezavart, erről írtam régebben.

a másik, hogy buherált kulcsod van, és már nem akksis hanem elemes. és nem is gyári tokban van...

ha kiveszed az áramforrást, akkor utána tanítani kell. leírtam már párszor hogy kell. keress vissza.

YELLOW Elküldve: 2016-02-21 09:19 Autóvásárlás

tamozsnyik írta: Üdvözlet Kartársak!

Autóvásárlás előtt állok a kiszemelt példány egy 2006os E90 325ix!
Nincs semmi tapasztalatom a típussal kapcsolatban. Segítségeteket szeretném kérni mire figyeljek oda vásárláskor? Mik azok az apró részletek (kulissza titkok) amikre feltétlen figyeljek?
A kiszemelt példány első gazdától származó elvileg 150e km.-futott összkerekes méregzsák.
Hosszú távon milyen problémákkal lehet számolni?
Minden véleményt tanácsot örömmel fogadok!

Köszönettel!


az első, hogy furcsa mód magyarországon minden 150ezret futott (mondjuk lassan, olyan 6-8 év múlva én is elérem)
pár hete FB-n egy csaj hirdetett egy E90 30i-t. odaírta, M-technik. persze nem volt az, szóvá tettem, alvázszám alapján sem. aztán elkezdte lökni, hogy nem tudja, megkérdezi a párját, mert az övé. de a hirdetésben le volt írva, hogy hölgy tulajdonos igen, mert a hölgyek (kis csaj) 30i-vel járkálnak. (persze azt hiszik úgy könnyebb eladni, mert azt gondolja az átlag vásárló, hogy nem volt meghajtva, de a valós hölgy tulaj, meg mellévált, meghúzza az autót, padkázik, stb)
az egész magyar autópiac egy NAGY KAMU!!!
hiába írunk le bármit, kevesebb a tapasztalat E90-ről és az újabbakról, de kb. mindennel lesz olyan, amit benézel. vagy jobb hanem is veszel semmit.

YELLOW Elküldve: 2016-02-20 18:51 NEM HÚZ 1500-2000 fordulaton

ute107 írta:
Robinson írta:
Jackson írta:

Nekem még porlasztócsúcs sor csere után is maradt a hibajelenség, adagoló gyanús :S


Mikor nekem meghalt az adagolóm, olyannyira nem húzott, hogy be sem indult
Úgy tudom, hogy adagoló okán ez történik, olyan nincs, hogy szar az adagoló, és "csak" nem húz.



Robinson.

Nekem zsír új porlasztók behelyezése után, ugyanezt csinálta. 1 hónap múlva nem indult, adagoló csere segített. 360.000 km-nél jött elő.


ettől régebbit nem találtál, amire válaszolhattál volna?

YELLOW Elküldve: 2016-02-20 18:31 Lengéscsillapitó

hil írta: Sziasztok!
Érdeklődök, hogy hallott-e már valaki Maxtrac nevű lengéscsillapítóról? Annyit tudok róla, hogy Holland gyártmány, de érdekelne a minőség, tartósság, stb.
Előre is köszi:hil

ui: szerelő ismerősöm mondta, hogy az utóbbi két évben a Sachs-al sok baj van, nagyot romlott a minősége.....



szomorú ezt hallani. kollégám most vett Sachs-ot off autóba. kíváncsi leszek rá. remélem nem lesz gond, mert én is azt javasoltam.
Maxtrac-ot nem ismerem. nem ugyanaz a szerelő javasolta? nem akarok belemagyarázni, de láttam már ilyet, hogy a szerelő elkezdett vetítetni, aztán olyan márkát futtatni, amin nagyobb haszna van.

YELLOW Elküldve: 2016-02-19 18:40 Autóvásárlás

Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Találtam egy remek kis írást sorhatos benzinesekről. Hasznos lehet vásárlás előtt állóknak, de amúgy is érdekes olvasmány.
Ha volt már, akkor bocs.


cirka 1-2 hónapja linkeltem ezt...

YELLOW Elküldve: 2016-02-19 13:32 Biztonsági öv visszahúzása

elgeri írta:
YELLOW írta:
kaptam hil-től egy jó kis anyagot azzal lesz tisztítva. csak jó idő kell hozzá. pedig már rég kaptam, de a lustaság...


Ilyet már többször olvastam itt-ott, hogy maga az öv elkoszolodása (hisz mindig fogdossuk) is okozhat ilyen bajt.
Had tanuljunk, mi a tuti tisztítószered pontosan?


Gigant nevezetű irodai tisztítószer. nem találtam róla neten semmit, bár lehet van. ez nem az én tuti tisztítószerem, mivel még nem használtam az övön. de bízom hil-ben, így restellem is, hogy még nem használtam, pedig nem mostanában kaptam tőle, hanem vagy 2-3 éve?
egyébként maga a szer, ahogy néztem az összetevőket, amolyan zsírtalanító hatású. be kell spriccelni a tisztítandó felületet, majd nedves anyaggal áttörölni.

persze értemén ezt a koszolódás dolgot, csak az nem fér a fejembe, hogy oké, koszos, zsíros az öv tételezzük fel. attól a csévének kellene olyan erő, hogy vissza tudja húzni. én eddig más márkáknál sosem tapasztaltam ilyen problémát, olyanban sem, amit azért használnak is.
pl a hátsó üléseknél az övnek nincs gyári csillapítása sem, ott úgy működik, mint minden más autónál, amivel eddig találkoutam és nem BMW.

át fogom mindenképp takarítani, amint jobb idő lesz. enyhén szólva a mostani belső állapotokkal nem dicsekednék de ezt a xaros fűrészporos mocskot, meg a nedves cipőtalppal akis kavicsot rögtön behordja az ember. utálom ezt az időszakot.

YELLOW Elküldve: 2016-02-18 20:08 Biztonsági öv visszahúzása

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: most nem tudom miért, de ma az anyós oldali öv, alig akarja magát visszahúzni. kézzel kell betuszkolni. kb 1 hete még semmi baja nem volt. mármint lassan ment vissza, de most a kb első 20-30 centit nyomkodva veszi vissza. érezni, hogy kifelé is nehezebben jön.
most volt, hogy elég sokat állt kint esőben. ugye ez rám nem jelelmző, hogy kint hagyom. beázás nyom nincs sehol.

Lehet vehetsz övfeszítőt a bontóból...


ennek semmi köze az övfeszítőhöz. ugyanis az a csatnál van
illetve alig van használva az az öv, a cséve mitől menne tönkre? valamiért a párára gondolok.
más tapasztalt hasonlót? hogy nehezen ment, aztán egyszer csak jó lett? szerintem egy hét múlva jó lesz. igen, jós vagyok. amúgy nekem ez a csillapított behúzás nem igazán tetszik. mert gyárilagis lassú. fel kellene tuningolni a dobot.


Sztem is lehetne gyorsabb,de már megszoktam.
Nekem pucolás után már nem kézzel kell visszatolnom.
Anno irtál a "varázs szivacsról"
Sztem egy próbát megér az övnél is.Persze nagyon finoman használva.Esetleg még egy alapos övtisztítás ultra dermmel,esetleg kárpit tisztítóval.Vagy tényleg az övfeszítő kezdi megadni magát.De a pára az butaság sztem legalábbis.


az nem övfeszítő még mindig
kaptam hil-től egy jó kis anyagot azzal lesz tisztítva. csak jó idő kell hozzá. pedig már rég kaptam, de a lustaság...

YELLOW Elküldve: 2016-02-18 18:54 Biztonsági öv visszahúzása

Bitu79 írta:
YELLOW írta: most nem tudom miért, de ma az anyós oldali öv, alig akarja magát visszahúzni. kézzel kell betuszkolni. kb 1 hete még semmi baja nem volt. mármint lassan ment vissza, de most a kb első 20-30 centit nyomkodva veszi vissza. érezni, hogy kifelé is nehezebben jön.
most volt, hogy elég sokat állt kint esőben. ugye ez rám nem jelelmző, hogy kint hagyom. beázás nyom nincs sehol.

Lehet vehetsz övfeszítőt a bontóból...


ennek semmi köze az övfeszítőhöz. ugyanis az a csatnál van
illetve alig van használva az az öv, a cséve mitől menne tönkre? valamiért a párára gondolok.
más tapasztalt hasonlót? hogy nehezen ment, aztán egyszer csak jó lett? szerintem egy hét múlva jó lesz. igen, jós vagyok. amúgy nekem ez a csillapított behúzás nem igazán tetszik. mert gyárilagis lassú. fel kellene tuningolni a dobot.

YELLOW Elküldve: 2016-02-18 17:18 Biztonsági öv visszahúzása

most nem tudom miért, de ma az anyós oldali öv, alig akarja magát visszahúzni. kézzel kell betuszkolni. kb 1 hete még semmi baja nem volt. mármint lassan ment vissza, de most a kb első 20-30 centit nyomkodva veszi vissza. érezni, hogy kifelé is nehezebben jön.
most volt, hogy elég sokat állt kint esőben. ugye ez rám nem jelelmző, hogy kint hagyom. beázás nyom nincs sehol.

YELLOW Elküldve: 2016-02-16 18:43 Autóvásárlás

lalada írta:
YELLOW írta: a mostani friss E46-os hirdetések alapján úgy látom visszadrágultak az E46-ok

van benne igazság, kérdés, hogy el tudják-e adni. vannak márkák amiket jól visznek, de van olyan rész, ami teljesen megállt. nézzetek autókat hahu-n hány db van pl 400e km felett futással, 1998 utáni BMW-ből.


az a baj, hogy a piac diktál.
ez pont olyan, hogy anno az 1200 Special-t megvettük, majd jó pár év múlva ugyanaz vette vissza akitől mi vettük, és drágábban. kívülről volt rosszabb állapotban, ugye rozsda pár helyen, illetve már a lánc zörgött. de amúgy patika volt, km nem volt pedig sok benne.
én nem bánom, hogy dráhul. mert azért durva, hogy azonos korosztályú off kisebb márkákat drágábban árulnak. persze behozták a sok szemetet, valószínű kezd fogyni, és már jobbakat hoznak be, ami kezdi felpumpálni az árakat.
gondolj bele, hogy van mondjuk egy E30, normál állapotú, nem tudják sosem ingyen adni. tehát annak lesz valami ára. ahhoz képest E36, E46, stb. ugye magasabb színvonalat képvisel. nem lehetnek egy áron sem. viszont ha mondjuk 300 egy E30, akkor ha egy E36 400, ami mondjuk 5-6 évvel fiatalabb, akkor nyilván azt választja.
na ez alapján, ha megnézed, hogy a normálisabb E36-ok is 800-900 körül vannak, akkor nem pofátlanság egy E46-ért 600 adni egy kereskedő részéről is? vagy 1,2-ért drágálni egy E46-ot?
ugye minél öregebb, annál kevesebbet csökken az ára. az infláció miatt meg akár emelkedhet is az ára. lásd a Ladás esetünket.