Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-04-15 12:04 Autóvásárlás

Totyasrac írta:
BMW_Noob83 írta:
Mondjuk E65-ben nyugodtan leszállhatsz a gázról, nem kezd el kúszni, nem indul el pirosnál, amíg rá nem lépsz a gázra. Bár lehet ez már modern feature.


"városban az automata váltóhoz kellhet sokat nyúlkálni. mert ha megállsz, szerintem az sem egészséges, ha folyamatosan a féket taposod"

Hogy mi?!?!
Semmi baja nem lesz... Hosszú évtizedek óta működnek ezek, és kiborult volna a bili ha ezt nem bírná.


Amúgy meg mennyi egy kuplungcsere, megfejelve egy váltószinkron-javítással? 200e? Pláne kettőstömegűvel... Az enyémre 320e Ft-ot mondott a szerelő, ha lenne baja, de nincs... Kapott egy olajcserét, és ennyi. Ha meg fel kell újítani, ennyi pénzből lesz egy 0km-es váltóm, szóval én is maradok az automatánál


nem érted.
azt írta, hogy nem szereti ha állandóüan a váltóhoz kell nyúlni. most ha van egy dugó egy városban, akkor ha megállsz kirakod üresbe nem? tehát oda kell nyúlni a karhoz ugyanúgy. oké kevesebebt mert fokozatoknál nem kell. nem tudom, hogy működnek az újabb automaták, de régebben ha nem akartad kirakni üresbe, akkor a féket nyomni kellett. és ez szerintem nem olyan jó, ha a rendszer folyamatos nyomás alatt van. nem azt mondtam, hogy elromlik a váltó.

YELLOW Elküldve: 2014-04-15 12:01 xenon próbléma.

Medvedisznoman írta:
kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


oké 5+posta. és tudod használni? nem. akkor?
szerintem tákolni kell. de nekem rémlik valami, hogy azt a kart mintha át lehetne fordítani vagy ilyesmi.

YELLOW Elküldve: 2014-04-15 10:44 Bi-Xenon utólag

duend írta:
YELLOW írta:
duend írta:
kundof1 írta: Az zsír, mi kell hozzá beszerezni?? am át kell kötni a xenonról vagy h is néz ki ez? Nem láttam még ilyen átalakítást, csak érdeklödöm h megy ez, am szeretném megcsinálni ugy
Am neked is át lett alakítva?


Am nekem az a velemenyem, hogy am ha bärmit vältoztatsz az am lämpatesten, akkor az am mär tipusmodositäsnak szämit am, amiert am lehet, hogy büntetnek am.
Am amugy neked am a tävolsägi többszäz metere am nem eleg am?
Üdvözlettel am:
Endre


ez milyen kódolás? (am)


Am ez am ilyen del-alföldi, szegedi leven az ilyen am könnyüszerrelt dekodolhato am!


szerintem szokjál le róla

YELLOW Elküldve: 2014-04-15 10:43 Autóvásárlás

BMW_Noob83 írta:
YELLOW írta:
BMW_Noob83 írta: Sziasztok!

Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.

Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.

Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?


na idefigyelj Te csóró, sznob, prosztó. (persze ez csak vicc)
szerintem hagyd a dízelt. ilyen távokon nem jó, nem a dízelnek való, főleg egy 3ezres dízelnek végképp semmi értelme nincs. E39-ből jóval több a lepukkant. viszont ár alapján jól belőtted legalább, hogy nem 1 milla körül akarsz venni. szerintem ha 1,7-et rászánsz, akkor mindenképp kintről nézz, ne úgy hogy itthon árulják kintről behozottként, mert az ilyenek általában a legolcsóbb szarokat veszik meg, amire kicsit költenek, majd nagy haszonnal árulják.
a másik. inkább engedj egy kicsit az extrákból. a függönylégzsák eleve alap. de pl egy automata váltóval is lehet több bajod lenne, főleg ha nem tudni az autó valódi előéletét.


Köszi a választ. Hát akkor nem tudom, hogy mi lesz, mert külföldről gőőőőzöm nincs, hogy hogyan kell kocsit behozni, még soha nem csináltam, és ahhoz sincs kedvem, hogy hónapokig keresgéljek, németül sem beszélek, csak angolul. Szóval ez nekem akkora macera, hogy ha inkább maradok a Yaris-nál, bármennyire is rühellem azt a "kocsit".
Ami az automata váltót illeti, az pont olyasmi amiből nem engedek. Gyakorlatilag ez a lényege számomra. Hogy ne kelljen már váltogatni, mert azt is rohadtul utálom. Nem vagyok egy sportos sofőr, én csak suhanni szeretek, szépen, nyugisan, kényelmesen, kezemet se kelljen megemelni. Ha nincs automata váltó, akkor átülök egy passatba vagy egy mondeóba azt csók. Szóval akkor nem lettem okosabb, de azért köszönöm a segítő szándékot.


vannak olyanok, akik tudnak segíteni behozatalban. te kinézed melyik kell, ők behozzák. vagy sokkal mehetsz is, de tud segítnei a lebonyolításba.
városban az automata váltóhoz kellhet sokat nyúlkálni. mert ha megállsz, szerintem az sem egészséges, ha folyamatosan a féket taposod. ha nem vagy száguldozós, talán egy 18d jó választás lehetne, van azokból is jól felszerelt.

YELLOW Elküldve: 2014-04-15 10:29 Bi-Xenon utólag

duend írta:
kundof1 írta: Az zsír, mi kell hozzá beszerezni?? am át kell kötni a xenonról vagy h is néz ki ez? Nem láttam még ilyen átalakítást, csak érdeklödöm h megy ez, am szeretném megcsinálni ugy
Am neked is át lett alakítva?


Am nekem az a velemenyem, hogy am ha bärmit vältoztatsz az am lämpatesten, akkor az am mär tipusmodositäsnak szämit am, amiert am lehet, hogy büntetnek am.
Am amugy neked am a tävolsägi többszäz metere am nem eleg am?
Üdvözlettel am:
Endre


ez milyen kódolás? (am)

YELLOW Elküldve: 2014-04-15 10:28 Autóvásárlás

BMW_Noob83 írta: Sziasztok!

Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.

Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.

Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?


na idefigyelj Te csóró, sznob, prosztó. (persze ez csak vicc)
szerintem hagyd a dízelt. ilyen távokon nem jó, nem a dízelnek való, főleg egy 3ezres dízelnek végképp semmi értelme nincs. E39-ből jóval több a lepukkant. viszont ár alapján jól belőtted legalább, hogy nem 1 milla körül akarsz venni. szerintem ha 1,7-et rászánsz, akkor mindenképp kintről nézz, ne úgy hogy itthon árulják kintről behozottként, mert az ilyenek általában a legolcsóbb szarokat veszik meg, amire kicsit költenek, majd nagy haszonnal árulják.
a másik. inkább engedj egy kicsit az extrákból. a függönylégzsák eleve alap. de pl egy automata váltóval is lehet több bajod lenne, főleg ha nem tudni az autó valódi előéletét.

YELLOW Elküldve: 2014-04-15 08:01 xenon próbléma.

Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az első xenon szintező-jeladóm megadta magát, így kicseréltem egy e39-ből bontottra. Ez teljesen megegyezik az e46-éval, annyi különbséggel, hogy a kar az e39-ben 90 fokkal odébb áll mint a 46-ban és ott is "dolgozik". Nem tudom hogy ez így mennyire érthető, de mindegy is. A kérdés az lenne, hogy szoftveresen megadható-e egy alaphelyzet a kütyünek, avagy konfigurálható-e?
Köszi előre is!


ez van amikor a bontós mindent rásóz az emberre, csak adjon el valamit.
amúgy nem lehet a kart átfordítani?

YELLOW Elküldve: 2014-04-14 21:54 gumi méretekben kéne help

hanzi320 írta:
YELLOW írta:
hanzi320 írta: Üdv.

18"-os,8" széles,ET47 felnire gumi méret érdekelne.
Az világos h előre 225/40r18 a jó választás.

Hátra viszont kérdezném h milyen gumi lenne a jó választás?
245/40r18-ra gondoltam.

Vélemyények?

Előre is köszönöm a segítséget!


245/35 max. attól szélesebbet ne.


Köszönöm a segítséget!
Azzal gondolom nem lövök túl nagy bakot h ugyanakkora gumit rakok fel hátra mint előre.


nem.

YELLOW Elküldve: 2014-04-14 21:54 Autóvásárlás

pati2337 írta: Üdv néktek!

Nem ismeri valaki ezt az autót? Érdekelne, csak nem tudom mennyire lehet valós az adat, ami vele van.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-7816832

Vélemények?


118ezer km. LOL
ha igaz, akkor rá kell ugrani.

YELLOW Elküldve: 2014-04-14 18:57 Szélvédõ

Totyasrac írta:
Methos írta:
Ezt választottam. Nagyon gyorsan szépen dolgoztak. Alaposan készítették elő az üveget és a felületet. Végig figyeltem a folyamatot. Tökéletesen ugyanúgy néz ki mint az eredeti üveg, csak a BMW jel nincs benne, helyette Nord Glass.

Jótállási matrica felpattintva.

Linket dobok fel , pár képpel...



Köszi, hasznos - és jók a képek is.


jó lett volna arról is kép, ahogy kipuceválják a helyét, meg beteszik

YELLOW Elküldve: 2014-04-14 17:11 Autóvásárlás

SirToma írta:
vargadre írta:
jlaci74 írta:
vargadre írta: Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Hidd el abból nem 50 van visszahúzva... Szorozd 2-3-4-el ...
Már linkeltem régebben valamelyik topicban az utolsó e46-omat, 240 e. km ...
Általánosítani nem szabad, nem is lehet, de ...




Sajnos ez picit így elszomorít, mert tetszik az autó-kívülről belülről. :S

Róla lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-7808645 , sajnos pont a belső nem látszik rendesen. Nem tudom mi a különbség a te kormányod és a hármom küllős M-es között de remélem, hogy nem annyit csavartak vissza mint amennyit mondtál. Amúgy nekünk van a cégnél egy 2006-os Octavica 179.000 van benne és hát darabokban málik a kormány. Szerintem nagyban függ a használattól is de én is biztos vagyok benne, hogy csavarva van :S



Sziasztok.

Ami nekem furi, hogy nagyon kiült mindkét oldal.
Az enyém 270 felé közelít, de az anyós ülés 1 karcoláson kívül hibátlan.
A vezető ülésnél is csak a külső fele van egy picit kiülve.
Miért kell egy frissen behozott autónál kiemelni, hogy első tulajos???
Amúgy, 2002-töl nem 6os váltóval jött mind???
Enyém 2001.10 havi, 5gangos, úgy tudtam, 2002-töl már 6os volt mind, rosszul tudtam?
Kormány mióta nálam van, nekem is kifényesedett egy részen, tenyérrel tekerem néha, mégse mentem vele 300000 km-t.
A váltószoknya az már más, azt azért nehéz lelakni normális körülmények között.

Toma


hazsnálat függő. nekem a gyári kormány, igaz nem bőr, de olyan mint az új, aztán 23ezer km alatt már a bal oldalon meglátszott a tenyeres forgatás, nem drasztikusan, de jóval jobban kopott. ráadásul elég izzadékony a kezem. az ülés, mint ahogy írták, ha sokat ki be szállnak meg városoznak, akkor mind a kormány, mind az ülés megsínyli. hiába figyel oda az ember, berepülni nem lehet az autóba.

YELLOW Elküldve: 2014-04-14 12:00 Szélvédõ

Totyasrac írta:
YELLOW írta:
mi az az üveg élettartam garancia? nem karcolódik? ha törik, akkor újat adnak ingyen? nem tudom milyen garanciát lehet vállalni magára az üvegre. élettartam garancia? úgy értelmezem, amíg az üveg be nem törik. de akkor meg tulajdonképpen nincs is garancia semmire, csak marketing fogás, mert jól hangzik. max a beragasztási munkára lehet garanciát vállalni, de egy üvegre mit?
a váltóba is az olaj "örökélet", azaz amíg a váltó szét nem megy. persze főleg mikor az olajcsere hiánya miatt megy szét. végülis nem hazudak, mert az olaj bírta, addig amíg a váltó. csak épp az ok okozat nem mindegy. nem kötekedek, csak nem értem mi garanciát tudnak üvegre vállalni.


Erre rákérdeztem, mert én sem értettem teljesen - mondjuk volt már olyan esetem, hogy beázott a ragasztás, meg akár meg is repedhet kőfelverődés nélkül is...
Ez volt a válasz: "Mindenre vonatkozik. Bármi baj van vele, hozza vissza, ingyen kicseréljük"

Gondolom ilyesmikre gondolnak, mint én is...


hát de most na... az oké garancia a ragasztásra, de azt ne úgy mondja, hogy garancia az üvegre. hanem a munkára vállal garanciát. most tegyük fel a szomszéd hülye kölke bedobja a szélvédőt a hugija pórkerekes bringájával, akkor ingyen kicserélik? eléggé nem életszerű és nem biznisz. kapnék egy kavicsot, rögtön mennék cseréltetni. megint más, ha egy üveg mondjuk golyóálló és arra vállal garanciát. de az is betörik, vagy reped, de a golyó nem megy át rajta, az agyvelő nem fröccsen ki a tetőkárpitra, vagy az asszonyra melletted. szóval még mindig azt mondom marketing fogás, ezért valaki megveszi a drágább üveget, közben csak a munkára van garancia, hogy nem ázik be, 2 év múlva nem esik ki a szélvédő, egy nagyobb tolatás után magától, meg a lendülettől.
garanciát adok a kiflire örökélet. amíg meg nem eszed. azzal nem tudok mit csinálni, ha elfelezed, meg megeszed. az hogy finom és ehető, arra vállalok, na meg kifli alakja van.
üvegpohár, garancia,örök életre, hogy nem folyik ki belőle a boroskóla. de ha részegen odabaxod a pultra és eltörik, akkor kifolyik, de addig tartott az élete szerencsétlen pohárnak. szóóóóval marketing. az van.
a legjobb a cipő még, ez úgy eszembe jutott. most visszaviheted, hogy elkopott a talpa, de az elkopik mert hazsnálod. hogy idő előtt? hát nem gördeszkázni kellett volna benne. ott is arra válall garanciát, hogy a talpa nem válik le, varrás nem engedi el, vagy kiviteltől függően, miylen egyéb tulajdonságai vannak.
szélvédő, ami hővisszaverős, arra válall garanciát, hogy visszaveri a hőt x%-ban. persze élettartamot vállal erre, mitől is romlana el? max attól, ha betörik az üveg, de ugye ott az üveg életének vége, azaz oda a garancia.

YELLOW Elküldve: 2014-04-14 11:30 Szélvédõ

Totyasrac írta:
Methos írta:


Rákérdeztem a carglass.hu-nál, ilyen árakat mondanak E46-ra (több verzió van, ráncfelvarrás előtti/utáni, csíkkal vagy anélkül, hővédős - az ár tartalmazza a munkadíjat, ÁFA-t, mindent):

Nem sávos árak:
- 1998-2002 közötti: 60,769.- Ft
-2002 utáni: 67,987.- Ft

Sávos üveg: 70,385.- Ft
Hővisszaverős: 110,495.- Ft

Kiszállási díj: 3,000.- Ft
Szerdán ki tudnak szállni, pesti szervizpontban (Váci út) ma és holnap is tudnak fogadni!

Az üvegre élettartam garanciát vállal a Carglass!
Egyedi fejlesztésű, saját ragasztót használ, melyet a Belron (maga a cégcsoport) fejlesztett ki a SIKA-val együtt!
1 óra alatt megszárad! Behajtástól számítva 2,5 óra múlva lehet használni a gépkocsit.



Vagyis ez drágább opció, viszont élettartam-garancia van, és nincs 24 órás száradási idő.


mi az az üveg élettartam garancia? nem karcolódik? ha törik, akkor újat adnak ingyen? nem tudom milyen garanciát lehet vállalni magára az üvegre. élettartam garancia? úgy értelmezem, amíg az üveg be nem törik. de akkor meg tulajdonképpen nincs is garancia semmire, csak marketing fogás, mert jól hangzik. max a beragasztási munkára lehet garanciát vállalni, de egy üvegre mit?
a váltóba is az olaj "örökélet", azaz amíg a váltó szét nem megy. persze főleg mikor az olajcsere hiánya miatt megy szét. végülis nem hazudak, mert az olaj bírta, addig amíg a váltó. csak épp az ok okozat nem mindegy. nem kötekedek, csak nem értem mi garanciát tudnak üvegre vállalni.

YELLOW Elküldve: 2014-04-14 09:07 Üzemanyag minõsítés és átverések!

MattM325 írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta: Egyik ismerősöm keveri a gázolajat a sima napraforgó olajjal(tisztával!) és azt állítja hogy semmivel nem rosszabb így mint amikor a tiszta gázolajat tankolta.
Sztem csak szarabb lehet a keverés de kíváncsi vagyok a véleményetekre!
E46 320D-je van 150 lovas és 2003-as..



Akinek nincs pénze gázolajra az miért nem jár bringával vagy gyalog?
Ráadásul a sima napraforgóolaj ára is 350-400ft körül van ha jól tudom.
Gratulálok neki kiváncsi leszek rá, hogy pár hónap használat után hogy áll majd a szája.
Mennyit is spóról vele 1 tanknál?...

280 ft-ért lehet venni olcsó napraforgó olajat tehát azért lehet spórolni vele..
Én nem tenném bele csak kíváncsi voltam a véleményetekre!



Csak majd injektorokat és magasnyomásút is találjon jó áron.


én meg mást hiszek rece65
szerintem írtó gáz, ha egy iylen "új" autóba valaki étolajat tesz. tisztít meg ilyenek? mi lesz az étolajból ha sütöd? na ugyanez történik kb a motorban is. jobb a kenése? jóhogynem babaolajat, vagy masszázs olajat öntötök bele nem? adagolósnál még azt mondom jó is a jobb kenés, de valahogy nem így oldanám meg. futi a béemvére, tankolni meg már nincs píz. azt lesi, honnan lehet gázolajat szerezni. igen a legtöbben 10-15 évvel korábban ezért vették a dízeleket annyira, mert mindenki tudott valami okosságot. nagyon sok emberrel beszéltem és mind ezt mondta. igen ám, csak az ilyen megoldások miatt is van tele a piac használhatatlan lepukkant szarokkal. mert egyre kevesebb a gázolaj biznisz, ha menni akar már szinte muszáj kútról venni, de akkor már nincs píz szervízre. aztán mikor már uncsi a zsíroskenyér vízzel, akkor kidobják a piacra a verdát szaré-hugyé, a sok kis hülye meg megveszi, aztán jönnek ide osztani az észt, mikor kis pénzből ők vettek szart. keresztfater is kannázik, igaz neki egy ősrégi ódija van, de korábban egy újabb 2007-es pözsóba is kannázott, mondtam is neki, hogy ez nem ugyanaz a technika már, igaz 100ezret lement így az autó és mondhatni semmi baja nem volt, igaz nem is állt hónapokat kannában az anyag. mondjuk mindig összerázta. de szerintem gáz.
szóval én csak nevetek az ilyeneken

YELLOW Elküldve: 2014-04-14 07:52 gumi méretekben kéne help

hanzi320 írta: Üdv.

18"-os,8" széles,ET47 felnire gumi méret érdekelne.
Az világos h előre 225/40r18 a jó választás.

Hátra viszont kérdezném h milyen gumi lenne a jó választás?
245/40r18-ra gondoltam.

Vélemyények?

Előre is köszönöm a segítséget!


245/35 max. attól szélesebbet ne.