Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-04-12 06:57 BMW kulcsok

leroyclub írta:
Joey69 írta: Hello, Mindenki,
nemrég vásároltam E46-ot, amihez 2 db kulcsot adtak, de egyik sem működik távolból.
Láttam, hogy nem nyitható a kulcs elemcseréhez, és akárhogyan tuszakoltam minden irányban, nem adta meg magát. Felejtsem el a távirányítást? Egyéb jó ötlet?
Köszi
J


Nekem is ugyanez volt a problémám. Ráadásul mind2 kulcsot szétbarmolták. Elmentem egy kulcsoshoz, a 17.kerben és ő mondta hogy ezekben aksi van ami akkor töltődik mikor a gyujtásban van a kulcs és nem kell cserélni benne elemet, csak előfordul hogy elfelejti a kocsi a kulcsot. Kb 1 perc alatt rátanította a kulcsokat az autóra. Kértem egy új kulcsot + mind2ben aksi cserét, ha már egyszer szét volt szedve, és így fizettem 14ezret. Lehet hogy soknak hangzik, de nekem ennyit simán megért. Elég gáz ha egy ilyen autónál kulcsal kell nyitogatni a zárat...



majd ha bexarik a GM-en a relé, majd akkor még gázabb lesz mikor majd lehet kulccsal sem fogod tudni nyitni.

YELLOW Elküldve: 2014-04-12 06:51 Kerékpárszállítás - hogyan?

egy kis szabály, a szállításról is
http://bringa.hu/valtoztak-a-k...alyai.html

YELLOW Elküldve: 2014-04-11 16:30 BMW kulcsok

Joey69 írta: Hello, Mindenki,
nemrég vásároltam E46-ot, amihez 2 db kulcsot adtak, de egyik sem működik távolból.
Láttam, hogy nem nyitható a kulcs elemcseréhez, és akárhogyan tuszakoltam minden irányban, nem adta meg magát. Felejtsem el a távirányítást? Egyéb jó ötlet?
Köszi
J


keress rá jobb felül a keresőben, hogy E46 kulcs tanítás, vagy hasonló, és a kommentekre szűrj. meg lesz az. be kell tanítani.

YELLOW Elküldve: 2014-04-11 16:28 BMW kulcsok

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Ki tudja megmondani, hogy az e46-hoz hány darab kulcsot adtak? Olvastam sok hirdetést, van ahol 2db és van ahol 5db kulcsot emlegetnek.
Köszi: hil


a kettő kevés, az öt meg sok. mármint plusszba rendelhettek, biztos 5 tagú család, 3 vezető családtaggal, így kellett egy plussz távos kulcs vagy nem tudom.
amúgy meg ahogy írták, 4 és 3 hivatalosan a gyári, mait adnak. talán alegújabb száriáknál 2, de igazából az is mondjuk 4, talán a rejtett toll miatt. de ez meg már nem e46.

Sziasztok!
Én arra gondoltam, hogy a két távos kulcs mellé mit adnak még: kis kulcs, műanyagkulcs, szervizkulcs, stb.
hil



2003 tavaszáig 4 kulcs, 2 távos, egy szervíz, és egy műanyag tárcakulcs
ehun-e:


2003 tavaszától 3 kulcs, száműzték a szervízkulcsot, amit nem értek miért, pedig az egy jó dolog volt.

YELLOW Elküldve: 2014-04-11 13:38 BMW kulcsok

hil írta: Sziasztok!
Ki tudja megmondani, hogy az e46-hoz hány darab kulcsot adtak? Olvastam sok hirdetést, van ahol 2db és van ahol 5db kulcsot emlegetnek.
Köszi: hil


a kettő kevés, az öt meg sok. mármint plusszba rendelhettek, biztos 5 tagú család, 3 vezető családtaggal, így kellett egy plussz távos kulcs vagy nem tudom.
amúgy meg ahogy írták, 4 és 3 hivatalosan a gyári, mait adnak. talán alegújabb száriáknál 2, de igazából az is mondjuk 4, talán a rejtett toll miatt. de ez meg már nem e46.

YELLOW Elküldve: 2014-04-11 07:58 BMW kulcsok

sajtix írta:
YELLOW írta:
sajtix írta: Sziasztok,

Bicskakulcsot szeretnék "építeni", mivel amiket találtam egyik sem jó maradéktalanul.A sztori:

Adott egy bicskakulcs amit e46-hoz hirdetnek, amivel csak az a baj hogy az e46 rombusz alakú kulcsában az a transponder (immo) chip az alaplapra van forrasztva és ebbe a bicskakulcsban átrakva túl messze esik és nem indul az autó. Itt vannak a képek:

https://lh4.googleusercontent....w1254-h453

Lehet kapni külön kínai elektronikát különálló immo chippel (pcf7935) amit fel kell programozni a verdához de mivel külön van a chip talán be tudom rakni a bicskakulcs kulcsszárához legközelebb eső részébe igy szerintem elég közel lenne már a kulcslyukhoz:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

https://lh6.googleusercontent....w1254-h453

A lecsupaszított kínai elektronikát (a képen a zöld cucc) a gombok működéséhez remélem meg lehet tanítani valami ilyesmi dologgal:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

Key reactivate
#1 get in the car
#2 take the key and insert it in the ignition and turn all the way to the run position but do not turn on the engine.
#3 remove key
#4 press and hold the unlock button then at the same time press the lock button 3 times. (continue to hold the unlcok button)
#5 let go of all buttons on the key and the doors should lock or unlock depending thats the confirmation that it's been initalized.

Szeretném megtartani az eredeti kulcsokat, ez a bicskakulcsos megoldás csak egy plusz extra lenne.
Adjatok tanácsot működhet ez? Esetleg benéztem nem gondoltam valamire, hülyeség az egész?

Előre is köszönöm.


nekem nem jön semmi, ha a linkekre kattintok.


Javítottam az első hozzászólásban, most jobb?



jah jó. de szerintem a rombusz kulcstól nem kell szebb. én tutti nem csinálnám meg fosvágen konszernesre, nem tetszik az új BMW-k kulcsa se.

YELLOW Elküldve: 2014-04-11 07:06 BMW kulcsok

sajtix írta: Sziasztok,

Bicskakulcsot szeretnék "építeni", mivel amiket találtam egyik sem jó maradéktalanul.A sztori:

Adott egy bicskakulcs amit e46-hoz hirdetnek, amivel csak az a baj hogy az e46 rombusz alakú kulcsában az a transponder (immo) chip az alaplapra van forrasztva és ebbe a bicskakulcsban átrakva túl messze esik és nem indul az autó. Itt vannak a képek:

https://lh4.googleusercontent....w1254-h453

Lehet kapni külön kínai elektronikát különálló immo chippel (pcf7935) amit fel kell programozni a verdához de mivel külön van a chip talán be tudom rakni a bicskakulcs kulcsszárához legközelebb eső részébe igy szerintem elég közel lenne már a kulcslyukhoz:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

https://lh6.googleusercontent....w1254-h453

A lecsupaszított kínai elektronikát (a képen a zöld cucc) a gombok működéséhez remélem meg lehet tanítani valami ilyesmi dologgal:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

Key reactivate
#1 get in the car
#2 take the key and insert it in the ignition and turn all the way to the run position but do not turn on the engine.
#3 remove key
#4 press and hold the unlock button then at the same time press the lock button 3 times. (continue to hold the unlcok button)
#5 let go of all buttons on the key and the doors should lock or unlock depending thats the confirmation that it's been initalized.

Szeretném megtartani az eredeti kulcsokat, ez a bicskakulcsos megoldás csak egy plusz extra lenne.
Adjatok tanácsot működhet ez? Esetleg benéztem nem gondoltam valamire, hülyeség az egész?

Előre is köszönöm.


nekem nem jön semmi, ha a linkekre kattintok.

YELLOW Elküldve: 2014-04-11 07:04 Gumi

leroyclub írta: Na egyenlőre nem cseréltem le mert még görgőzni kell 3 felnit. Hátul 255/35 R18 van, elől pedig 235/40 R18. Az első kettő különböző mértékben van elkopva. Kb 3-4 mm különbség van. Ez jelenthet problémát?


az én hülyeségem lehet, de én nem tenném fel. 1mm különbség ok.
szerintem az egyik durrdefektes volt, aztán hazsnáltan egy kopottab, vagy kevésbbé kopottat találtak helyette. vagy új lett véve.

YELLOW Elküldve: 2014-04-10 15:07 Autóvásárlás

vargadre írta:
duend írta:
vargadre írta:
duend írta: Ugy velem, hogy 60ezer km-el is lehet hengerfejes egy auto, es 600 ezerrel is. A kerdes az, hogy milyen gazdäja volt, mennyire tiporta, hordta-e rendesen kötelezö szervizre?
Had kerdezzem meg, mennyire olcso az a bizonyos auto, hogy megerne neked azt megvenni, nem lehet, hogy reälisan többet vizetve joval kevesebb futäsu autot is talälnäl?
Egyebkent szerintem az autopälya km-eknel jobb dolog nem igen tud törtenni egy autoval...


A kocsi egyébként 2. tulajdonos 318i E46 Sedan, állófutés, ülésfűtés, digitklima, M Kormány téli-nyári gumiszett, tényleg fullos. 1.15 Misibe tudom elhozni.


Hät igen, ez tenyleg nem rossz är, de mikori evjärat? Ki is probältad mär? Magyar, vagy nemet?


Magyarról van szó sajnos csak 2002-es de már a faceliftes, sajnos még nem próbáltam ki és hát azzal sem lennék sokkal előrébb mert annyira nem vágom a BMW-et.


túl olcsó. nincs róla valami link vagy valami. annyira titokzatos vagy, hogy a tartózkodási helyed sem írod ki. lehet 300ezer van benne, de akkor is gyanús az 1,15 misi érte. az, hogy a piacon a többi is ennyi az azt jelenti, hogy szarok. én biztos nem keresnék ebben az árkategóriában, csakis 1,5 misi felett. jó lehet 1-2 eltvedt jó példány is, de a nagy számok törvénye alapján.

YELLOW Elküldve: 2014-04-10 13:39 Autóvásárlás

vargadre írta:
Közben én is olvasom a kommenteket, én is köszönöm az infókat. Még annyit szeretnék tudni hogyha van rá infótok, hogy 300.000 körül kell ilyenektől félni mint pl, főtengelytörés, hengerfejezés, vagy ezek ennél a motornál nem jellemzőek illetőleg ennyi km-nél nagyon elvan-e fáradva a motort. Értsd erőtlen már, megy felfelé a fogyasztás, továbbá pl a váltó és egyéb kopó dolgok mennyire lesznek lefutottak. Természetesen normál használat mellett gondolom.


ezek nem feltétlen km-től függőek. az erőtlenség gyűrűsor, henger kopás miatt lehet főleg, ugye nincs meg a kompresszió, de mondtad nem rég gyűrűzték újra.
ha normálisan van hazsnálva, akkor hengerfejes, max attól elsz, hogy elérik a hengerfej tömítés. amúgy km-től függetlenül simán hengerfejessé lehet tenni egy autót. vagyis nem simán, csak ha hülye az ember.

YELLOW Elküldve: 2014-04-10 10:46 Autóvásárlás

duend írta:
YELLOW írta:
duend írta:
YELLOW írta:
duend írta: En is pont ilyen autot akarok venni, de en még a 200+ ezer km-töl is tartok, akkor ezek szerint (feltetelezve rendes gazdät) alaptalanul? (tudom-tudom, Szemy kollega szerint a 150 is mär sok)
Az N42 es az N46-ra räkeresve visszaolvastam pär evnyi kommentet, es azt szürtem le belöle, hogy tulajdonkeppen a ket motor nagyjäbol ugyanaz, nem szükseges csak az egyiket, vagy csak a mäsikat keresni... Azert aggasztonak tartom azt, hogy sok itteni nemet hirdetesben büszken fenykepzik a vezetett szervizkönyvet, ahol lätszik, hogy ket olajcsere közt gyakran 23-25 ezer km-t tartottak, de egyszer lättam 33 ezer km-t is. Amikor räkerdeztem egy ilyen 25 ezres periodusra, azt mondta az elado, hogy hät ö csak betartotta azt, amit kiirt az auto... Ez azt jelenti, hogy pl. 10 ev es 200ezer km alatt csak 8 olajcsere törtent...
Longlife ide vagy oda, en ettöl ockodom... Ti megvennetek egy ilyet?
Es ha van kettö tökeletesen megegyezö auto, akkor ti az N42-es, vagy az N46-os motorral vennetek?


nem szeretnék haza beszélni. az N42 a régebbi, az N46 az újabb, tehát oylan 2003 vége felé, már csak N46-ok voltak ha minden igaz. én ami konkrét hibát tudok, azoknál több N46-os volt, abból is a 2 literes verzió. viszont ha számít a fiatalabb autó, akkor az N42 kiesett. igen a németek ilyenek, betartják a szervíz periódust, és a sok törökkel elárasztott szervíz ott sem jobb. én szerencsére bő 7 éve 62ezerrel tudtam megvenni, előtte az enyém is 20ezer környékén ment szervízbe, én 10ezrenként cserélek olajat. bár sokat nem is megyek vele. ez idő alatt 36ezer alatt mentem vele.
én azt szeretem ebben a motorban, hogy tud takarékos lenni, de ha nyomod, akkor megy is. tényleg igazi kettősség jellemzi. viszont melegen kicsit zakatolós a hangja, de az vadi új V10-es hangja is olyan alapjáraton.
állapot alapján válassz. motort ha kell 150-200 körül kapsz bele keveset futottat, angliából.


Igen, a Real-OEM szerint 2003/8-ig volt az N42, 2004/3-tol az N46, a kettö közötti idöszakban pedig mind a kettövel gyärtottäk. Amugy pont ezert akarom en is a 318i-t venni, mert abbol itt jo sok van, van välasztek, benzines, tehät egyszerübb/kevesebb värhato meghibäsodäs, (itteni oradijjak 80 euronäl kezdödnek a török szerelönel) mint a 20d, 10 eves letere letezik belöle 150ezer km alatti is, nincs rä evi 300 euros adótöbblet, megy is ha kell, es mivel 95%-ban csak väroson kivül järok, 6-7 között marad a fogyasztäs is!
Akkor tehät inkäbb N42-öt keresek a vege felöl, mert nem csak a fiatalsäg, de az är is fontos.


még annyit, hogy a kinézett autónál az olajbetöltő sapkát vedd majd le, világíts bele, és ha nem látsz nyálás, sűrű, koxos lerakódásokat, akkor nincs gond. sok műhelyben van endoszkóp érdemes vele körbe nézni odabent.
viszont a M43-as régi motoros is jó választás, azokkal kevesebb gond szokott lenni, igaz jóval egyszerűbb felépítésű.

szerk.: igaz az M43-asok meg FL előttiek, 1-2 darab van, ami FL-es de az is első szériák, 2001 szeptember környékiek.


Igen-igen, ezt is olvastam, hogy az M43 volt a tuti, de FL-eset szeretnek, es lehetöleg nem elöszeriäsat, hanem inkäbb 2003-2004-eset. A tanksapka-bevilägitosdis tippet köszönöm, ha van még ilyen tipp, szivesen vennem.
Väsärläs utän ugyis hazamegyek vele, es kicsereltetek rajta sokmindent, hogy ne itt kint kelljen, mert az horror ärban megy. Ugy tudom, hogy a kopo alkatreszek mellett a vizpumpät kell cserelnem, nehogy megföjön a motor.
Mit tanäcsolsz, mit csereltessek rajta ki majd otthon, "biztos-ami biztos" felkiältässal? (mint ahogy 20d-nel a kartelgäzszüröt es a pillangoszelepet szoktäk azonnali kezelesre javasolni)


nem a tanksapkán kell benézni, hanem az olajbetöltőn
összes szűrőt, olajat, vizet célszerű lecserélni. szíjakat, állapottől fűggően a főtengely tárcsát, meg a feszítőket.
a többi meg olyan, hogy ha találnak valamit átvizsgáláson.

YELLOW Elküldve: 2014-04-10 10:27 Autóvásárlás

duend írta:
YELLOW írta:
duend írta: En is pont ilyen autot akarok venni, de en még a 200+ ezer km-töl is tartok, akkor ezek szerint (feltetelezve rendes gazdät) alaptalanul? (tudom-tudom, Szemy kollega szerint a 150 is mär sok)
Az N42 es az N46-ra räkeresve visszaolvastam pär evnyi kommentet, es azt szürtem le belöle, hogy tulajdonkeppen a ket motor nagyjäbol ugyanaz, nem szükseges csak az egyiket, vagy csak a mäsikat keresni... Azert aggasztonak tartom azt, hogy sok itteni nemet hirdetesben büszken fenykepzik a vezetett szervizkönyvet, ahol lätszik, hogy ket olajcsere közt gyakran 23-25 ezer km-t tartottak, de egyszer lättam 33 ezer km-t is. Amikor räkerdeztem egy ilyen 25 ezres periodusra, azt mondta az elado, hogy hät ö csak betartotta azt, amit kiirt az auto... Ez azt jelenti, hogy pl. 10 ev es 200ezer km alatt csak 8 olajcsere törtent...
Longlife ide vagy oda, en ettöl ockodom... Ti megvennetek egy ilyet?
Es ha van kettö tökeletesen megegyezö auto, akkor ti az N42-es, vagy az N46-os motorral vennetek?


nem szeretnék haza beszélni. az N42 a régebbi, az N46 az újabb, tehát oylan 2003 vége felé, már csak N46-ok voltak ha minden igaz. én ami konkrét hibát tudok, azoknál több N46-os volt, abból is a 2 literes verzió. viszont ha számít a fiatalabb autó, akkor az N42 kiesett. igen a németek ilyenek, betartják a szervíz periódust, és a sok törökkel elárasztott szervíz ott sem jobb. én szerencsére bő 7 éve 62ezerrel tudtam megvenni, előtte az enyém is 20ezer környékén ment szervízbe, én 10ezrenként cserélek olajat. bár sokat nem is megyek vele. ez idő alatt 36ezer alatt mentem vele.
én azt szeretem ebben a motorban, hogy tud takarékos lenni, de ha nyomod, akkor megy is. tényleg igazi kettősség jellemzi. viszont melegen kicsit zakatolós a hangja, de az vadi új V10-es hangja is olyan alapjáraton.
állapot alapján válassz. motort ha kell 150-200 körül kapsz bele keveset futottat, angliából.


Igen, a Real-OEM szerint 2003/8-ig volt az N42, 2004/3-tol az N46, a kettö közötti idöszakban pedig mind a kettövel gyärtottäk. Amugy pont ezert akarom en is a 318i-t venni, mert abbol itt jo sok van, van välasztek, benzines, tehät egyszerübb/kevesebb värhato meghibäsodäs, (itteni oradijjak 80 euronäl kezdödnek a török szerelönel) mint a 20d, 10 eves letere letezik belöle 150ezer km alatti is, nincs rä evi 300 euros adótöbblet, megy is ha kell, es mivel 95%-ban csak väroson kivül järok, 6-7 között marad a fogyasztäs is!
Akkor tehät inkäbb N42-öt keresek a vege felöl, mert nem csak a fiatalsäg, de az är is fontos.


szerkesztettem, írtam még az előző kommentemhez.
viszont a M43-as régi motoros is jó választás, azokkal kevesebb gond szokott lenni, igaz jóval egyszerűbb felépítésű.

szerk.: igaz az M43-asok meg FL előttiek, 1-2 darab van, ami FL-es de az is első szériák, 2001 szeptember környékiek.

YELLOW Elküldve: 2014-04-10 09:59 Autóvásárlás

duend írta: En is pont ilyen autot akarok venni, de en még a 200+ ezer km-töl is tartok, akkor ezek szerint (feltetelezve rendes gazdät) alaptalanul? (tudom-tudom, Szemy kollega szerint a 150 is mär sok)
Az N42 es az N46-ra räkeresve visszaolvastam pär evnyi kommentet, es azt szürtem le belöle, hogy tulajdonkeppen a ket motor nagyjäbol ugyanaz, nem szükseges csak az egyiket, vagy csak a mäsikat keresni... Azert aggasztonak tartom azt, hogy sok itteni nemet hirdetesben büszken fenykepzik a vezetett szervizkönyvet, ahol lätszik, hogy ket olajcsere közt gyakran 23-25 ezer km-t tartottak, de egyszer lättam 33 ezer km-t is. Amikor räkerdeztem egy ilyen 25 ezres periodusra, azt mondta az elado, hogy hät ö csak betartotta azt, amit kiirt az auto... Ez azt jelenti, hogy pl. 10 ev es 200ezer km alatt csak 8 olajcsere törtent...
Longlife ide vagy oda, en ettöl ockodom... Ti megvennetek egy ilyet?
Es ha van kettö tökeletesen megegyezö auto, akkor ti az N42-es, vagy az N46-os motorral vennetek?


nem szeretnék haza beszélni. az N42 a régebbi, az N46 az újabb, tehát oylan 2003 vége felé, már csak N46-ok voltak ha minden igaz. én ami konkrét hibát tudok, azoknál több N46-os volt, abból is a 2 literes verzió. viszont ha számít a fiatalabb autó, akkor az N42 kiesett. igen a németek ilyenek, betartják a szervíz periódust, és a sok törökkel elárasztott szervíz ott sem jobb. én szerencsére bő 7 éve 62ezerrel tudtam megvenni, előtte az enyém is 20ezer környékén ment szervízbe, én 10ezrenként cserélek olajat. bár sokat nem is megyek vele. ez idő alatt 36ezer alatt mentem vele.
én azt szeretem ebben a motorban, hogy tud takarékos lenni, de ha nyomod, akkor megy is. tényleg igazi kettősség jellemzi. viszont melegen kicsit zakatolós a hangja, de az vadi új V10-es hangja is olyan alapjáraton.
állapot alapján válassz. motort ha kell 150-200 körül kapsz bele keveset futottat, angliából.

egy friss írás a TC-ről ha már elolvastam beteszem ide:
http://totalcar.hu/kozosseg/rs...kinek_bmw/

szerk: még annyit, hogy a kinézett autónál az olajbetöltő sapkát vedd majd le, világíts bele, és ha nem látsz nyálás, sűrű, koxos lerakódásokat, akkor nincs gond. sok műhelyben van endoszkóp érdemes vele körbe nézni odabent.

YELLOW Elküldve: 2014-04-09 21:25 Autóvásárlás

MattM325 írta:
vargadre írta:
YELLOW írta:
vargadre írta: Sziasztok nem túl egyszerű kérdéssel fordulok hozzátok!

Van egy szép BMW 318i E46-os (143 LE) ami pont úgy felszerelt és úgy néz ki mint amilyet szeretnék. Nagyon kedvező áron meglehetne szerezni viszont 310.000 Km van benne. Véleményetek szerint megérni-e belevágni én kb 40-50 km-ert használnám. Továbbá a kocsinak gondos gazdája volt, tényleg szépen ki van cserélve minden illetőleg nagyrészt autópályáztak vele. Milyen hibák jöhetnek ki és minden hasznon információ érdekelne ezzel kapcsolatban. Remélem járt már közületek is valaki hasonló cipőben!

Válaszotokat előre is köszönöm!


ahhoz képest, hogy benyás, jó sokat mentek vele... valószínű nem hazudnak a km-rel. ha ismered az előző tulajt talán érdemes, főleg ha eddig gond nélkül elment.


Szinte biztos vagyok benne, hogy ennyit futott a kocsi és 2000 km-e lett újragyűrűzve a motor. Nagy dilemmában vagyok :S


Van aki használja is az autóját
Nem igen szokták ezeket újragyűrűzni. A km. nem sok, egy benzines E46-nál reális, sokan a dízelek állítólagos 200e km-t is sokalják ami nem sok, viszont átlagban nem reális. A magyarországi E46 dízelek többsége 400e vagy a fölötti futásteljesítményű a sok 150-170ezres közül is amiket visszapörgettek. Úgyhogy ne aggódj, nincs abba sok km., ha szép és jó, ráadásul tetszik is, vedd meg. Az enyémet télen leteszem, mégis belemegy évente a 20e. NE a futásteljesítmény alapján válassz autót!


havernak az N46B20 80ezernél újra lett gyűrűzve meg síkolva, meg ilyenek. és valós 80ezer. cabrio 3. autó volt kint, patika és mégis.
az M52-es blokkok 600ezret is elmennek megbontás nélkül.

YELLOW Elküldve: 2014-04-09 19:16 Autóvásárlás

vargadre írta: Sziasztok nem túl egyszerű kérdéssel fordulok hozzátok!

Van egy szép BMW 318i E46-os (143 LE) ami pont úgy felszerelt és úgy néz ki mint amilyet szeretnék. Nagyon kedvező áron meglehetne szerezni viszont 310.000 Km van benne. Véleményetek szerint megérni-e belevágni én kb 40-50 km-ert használnám. Továbbá a kocsinak gondos gazdája volt, tényleg szépen ki van cserélve minden illetőleg nagyrészt autópályáztak vele. Milyen hibák jöhetnek ki és minden hasznon információ érdekelne ezzel kapcsolatban. Remélem járt már közületek is valaki hasonló cipőben!

Válaszotokat előre is köszönöm!


ahhoz képest, hogy benyás, jó sokat mentek vele... valószínű nem hazudnak a km-rel. ha ismered az előző tulajt talán érdemes, főleg ha eddig gond nélkül elment.