Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-08-16 15:11 Megvegyem? Vegyek ilyet?

kempelen írta:
YELLOW írta: ...hanem kezd gyanús lenni, hogy az én motorom ami N42B18 1796cm3, az nem is ekkora hanem nagyobb.


A motorkódot nem névleges méretek miatt használják. A motorkód nem viccel:

N42B18 1,796 cc 85 kW/175Nm
N42B20 1,995 cc 105 kW/200Nm

N42B18-nál 1796 a hengerűrtartalom. gyanús vagy nem gyanús....



akkó sem értem... mármint a tényeket

YELLOW Elküldve: 2012-08-16 12:17 Megvegyem? Vegyek ilyet?

én ezt értem, de nem ez volt a kérdésem.
hanem kezd gyanús lenni, hogy az én motorom ami N42B18 1796cm3, az nem is ekkora hanem nagyobb. ugye régen mindig írtam, hisz úgyis van, hogy a 150 lovas 6 hengeres 2.0-s motorhoz képest az enyém ugyanazt tudja. nos ott van haver cabriója, ami N42B20 1998cm3, igaz 250 kilóval nehezebb, de attól meg jobb. 250 kg plussz nem jelent ennyi hátrányt a számára.
és ilyenkor jut eszembe pl az, amikor a fosvágeneknél volt az, hogy németben másképp estek az adózási szarok, emiatt az 1.9-es 130 lovas motorokat visszabutították 105 lovasra, mert így benne volt az olcsóbb teljesítmény határban, ezt persze itthon a szervizek ingyen megcsinálták vissza 130 lóra. vagy ugye ott a BMW 1.9-es motorja amit a 316i-be szerelt.
ezért írtam, hogy oké, hogy a motorkód mérvadó, meg az alapján kiderül, de nekem mégis gyanús a fent leírtak miatt, hogy az enyém sem az N42B18 az írásokkal ellentétben, hanem ugyanúgy 2literes a lökete, csak papíron szerepel más. nem volt motorcserém, hanem a gyárból így adták ki ilyen adatokkal. persze ezt csak feltételezem, de lassan minden emellett szól.


jrtom írta: A két motor tök ugyan az csak a köbcenti tér el. Csak a 18i-t nem hívhatják 20i-nek mert az már 6 hengeres ugyebár mint tudjuk. De ettől függetlenül sokan hírdetik mint 320i aztán kiderül, hogy csak 4 zylinder. Nekem volt 320i-m de már a 2,2-es 170 pacis az minden viszonylatban 1 literrel evett többet mint a keresztapám 318i-je. Szóval azt az egy litert megérte a 6 hengeres hang meg a motor sima járása meg a menetdinamika.

YELLOW írta:
jrtom írta: Egy olyan motoros kabrió mint a Tied az pont 250kg-al nehezebb mint a limód.
Agyon vannak merevítve mindenhol. És azt a 250-et nagyon is megérzi az a kis motor, fogyasztásról nem is beszélve.



azt tudom, de az enyém N42B18 a cabrio meg N42B20
de nekem már kezd gyanús lenne, hogy a két motor lehet tök egy és ugyanaz. jó lenne tudni valami biztosat, hogy a köbcenti valóban eltér-e, vagy itt is olyan eset van, mint az 1.6- az M43TUB19... motorral. jó tudom a motorkód különböző, de.... de mivel a 6 hengeres 150 lovashoz képest is úgy megy... így már nekem nagyon gyanus.




YELLOW Elküldve: 2012-08-16 11:53 Multimédia beszerelés

csbalu írta:
YELLOW írta:
pandigabi írta: Mármint, milyen beavatkozás?

Tettem bele egy aktív mély ládát, akksiról fix + biztivel illetve a hátsó szivargyújtóról kapja a remote-ot ami csak gyújtáson megy! A jelet pedig az egyik hátsó hangszóróról vettem le sima hangfal kábellel. Mésfél éve nem volt vele gond, csak az hogy nem szólt szépen, most meg a proffal nem szól csak harmad akkorát érért kellene egy erősítős megoldás amit valaki kivitelez.


mókolás a hifivel...
már korábban írtam 1-es típusainak tűzesetéről. én gyanakodtam havernál is,bár állítólag a ventinél kapott lángra. de az is agyon volt hifizve. sőt a legtöbb autó ami lángra kap, abban nem gyári hifi van... lehet szarulkötöttek valamit, ezt nem tudom
persze a te dolgod, én szarok a hangzásra, minthogy valami is legyen a géppel...


Hát igen, sajnos mindenki kurva nagy hifiguru de az alap elektronikai ismeretei nincsenek meg ahhoz, hogy úgy bekössenek egy hifit vagy erősítőt hogy aztán az ne gyújtson fel semmi, ne melegedjen stb....
Nem kell kompromisszumot kötnöd, vedd meg a gyári HK szettet és szépen fog szólni



hát engem marhára nem érdekel. pedig vájt fülű vagyok, de marhára nem zavar az alpine business hangja. jó hangpsan hallgatva elkezd torzítani, de odáig nem tekerem. szeretem a jó bass-ust, de marhára nem zavar az autóban.
én igazából marhára nem értem, akik több 100ezreket költenek autó hifire. személy szerint semmi értelmét nem látom. ha halkan hallgatom, akkor jó, ha hangosan, akkor huzamosabb idő után zavaró, szóljon akármilyen szépen. ha mást is viszel én inkább beszélgetek vele, akkor nem megy a zene. akkor minek? nah de hát kinek a pap, kinek az egész plébánia

YELLOW Elküldve: 2012-08-16 11:38 Multimédia beszerelés

pandigabi írta: Mármint, milyen beavatkozás?

Tettem bele egy aktív mély ládát, akksiról fix + biztivel illetve a hátsó szivargyújtóról kapja a remote-ot ami csak gyújtáson megy! A jelet pedig az egyik hátsó hangszóróról vettem le sima hangfal kábellel. Mésfél éve nem volt vele gond, csak az hogy nem szólt szépen, most meg a proffal nem szól csak harmad akkorát érért kellene egy erősítős megoldás amit valaki kivitelez.


mókolás a hifivel...
már korábban írtam 1-es típusainak tűzesetéről. én gyanakodtam havernál is,bár állítólag a ventinél kapott lángra. de az is agyon volt hifizve. sőt a legtöbb autó ami lángra kap, abban nem gyári hifi van... lehet szarulkötöttek valamit, ezt nem tudom
persze a te dolgod, én szarok a hangzásra, minthogy valami is legyen a géppel...

YELLOW Elküldve: 2012-08-16 11:14 Multimédia beszerelés

pandigabi írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem.

Van egy e81-es 2008-as évj Bmw-m. Minden rendben vele, de maga a multimédia az káosz. Kezdődött azzal a tötrénet, hogy gyárilag buisness cd volt benne, nem túl hangosan szól és borzasztó szarul Gondoltam a gyári hangszórókkal van a baj. Kicsréltem egy koaxálisra a két első ajtóban találhatót (Bmw specifikus) Kicsit jobb lett... Aztán szereztem egy aktív mélynyomót, azzal már volt hangerő, de továbbra is eszméletlen rosszul szólt!
Jött a fejegység, gondoltam ezzel ok lesz minden, vettem egy gyári professional-t Tiba kollégától. Betettem, szólt is szépen, szebben ,mint az elődje, többet is tud valamivel, de ami a legnagyobb baj, hogy kb háromnegyed hangerővel, mint az elődje a mélyládát pedig abszolút nem bírja meghajtani. A hátsó hangszóró egyikéről kötöttem le anno egy vezetékkel és olyan az aktív sub, hogy tud fogadni hangszóró jelet! Ezzel ha koppra is tekerem az aktív mélyet akkor is alig szól! Nem tudom miért van ez??!! Illetve már látom a dolgok csúnya végét és azt gondolom, hogy kellene bele egy erősítő! Ez lenne a legfontosabb kérdés! Hogy lehetne ebbe beletenni egy erősítőt és azt elérni, hogy minden hangszórót ez hajtson, mindenféle szétvágás nélkül. Honnan tudnék levenni sima audio jelet, ki tudná ezt nekem megcsinálni????? Előre is köszönöm a válaszotokat és további jó Bmw-zést!


nem akarlak megrémiszteni, de ilyen beavatkozások után szeret kigyulladni az 1-es

YELLOW Elküldve: 2012-08-16 09:11 Lengéscsillapitó

hil írta:
YELLOW írta: E46 gyári telói nem gázosak? nekem is Sachs van, de az gázos. az olajos az túl olcsó kategória nem...?


Szia!
A gázosban is van olaj



de ennyi, hogy így szétfossa magát?

YELLOW Elküldve: 2012-08-15 23:53 Szélvédõ

hil írta: Sziasztok!
Ma szélvédőt kellett cseréltetnem egy kavics miatt. (Mellesleg nem is volt drága: berakással, új gumi kerettel együtt 29 000 pénz (Pilkington üveg).) Volt ott egy Audi A4, fiatalabb mint az én autóm. Mikor abból kivágták az üveget (ami még gyári volt), alatta rozsdafoltok virítottak. Az üveget kivéve, a műszerfal hitvány borítása rendesen felkunkorodott, azt addig a szélvédő tartotta hellyel-közzel a helyén. Nahát lehangoló látvány volt, egyébként németből származott az Audi. Az én autómban minden a helyén maradt, az üveg alatti rész olyan volt, mintha most jött volna ki a gyárból. Ebből is látszik, hogy mi a különbség egy Bimmer és egy Audi között.



Az Audi az a VW, ami BMW akar lenni.

YELLOW Elküldve: 2012-08-15 23:50 Lengéscsillapitó

E46 gyári telói nem gázosak? nekem is Sachs van, de az gázos. az olajos az túl olcsó kategória nem...?

YELLOW Elküldve: 2012-08-15 20:04 Megvegyem? Vegyek ilyet?

jrtom írta: Egy olyan motoros kabrió mint a Tied az pont 250kg-al nehezebb mint a limód.
Agyon vannak merevítve mindenhol. És azt a 250-et nagyon is megérzi az a kis motor, fogyasztásról nem is beszélve.



azt tudom, de az enyém N42B18 a cabrio meg N42B20
de nekem már kezd gyanús lenne, hogy a két motor lehet tök egy és ugyanaz. jó lenne tudni valami biztosat, hogy a köbcenti valóban eltér-e, vagy itt is olyan eset van, mint az 1.6- az M43TUB19... motorral. jó tudom a motorkód különböző, de.... de mivel a 6 hengeres 150 lovashoz képest is úgy megy... így már nekem nagyon gyanus.

YELLOW Elküldve: 2012-08-15 19:44 4. Henger leállás alapjáraton.

sattila11 írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Köszi mindenkinek a sok kommentet, Yellow neked külön köszönet..
Már rég fel kelet volna hívnom a Mikit, rögtön megmondta a probléma okát és úgy, hogy még kb a tüneteket is ő sorolta.
Mondta, hogy idáig felesleges eljönnöm megadta egy Gyenesdiási úr telefonszámát, aki szintén elképesztően vágta a témát.
Holnap egyeztetünk időpontért reméljük igazuk lesz
Elvileg csak tőkés az autó, szívó oldalon lett valami elbarmolva összerakásnál.


nem ezt mondtam már mióta....


Hello!

Annak a gyenesdiási úrnak a telefonszámát szívesen fogadnám tőled, nekem is hasonló problémám van!

köszi

Atti



én azt nem tudom, csak a Mikiét. kérd bbubbuka-tól, a másikét.

YELLOW Elküldve: 2012-08-15 15:49 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Coyote írta:
Matyi330 írta: Sziasztok!

Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.

Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.

Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.

A válaszokat előre is köszi!


Kérdezd Bbubbukát!


Coyote ez szemét volt

igaz nekem 1.8-as és megmondom őszintén, hogy a 2.0-ról több rosszat hallottam. ismerős cabriójában is oylan van, és valós 80ezer ellenére, síkoltatva van, meg dugózva, vagy mittudom én, tehát bontani kellett. pontosan nem tudom mi baja volt, de kintről vette pedig, és utána rögtön vinnie kellett javítani.

még mindig jobb választás, mint egy dízel (remélem ugranak rá)
lehet velük spórolósan is menni, de mennek is. ettől csak régebbi autót tudsz venni, ami ilyen LE-s de azok eszik az olajat, meg kitudja mennyit mentek. a BMW benyás motorok alapvetően jó motorok. én még lehet 1.8-ban is gondolkoznék 115 lovasban. annyival nem nehezebb a cabrio, mint az enyém és még picit jobban megy az enyém. vagy lehet az enyém is 2.0, csak papíron 1.8 meg 115 ló. németeknél sosem tudni...
semmivel nincs több gond vele, mint más autóéval.
annyi, hogy kicsit szokni kell a hangját, néha alapjáraton, egy nagyobb tempó után dízeles

YELLOW Elküldve: 2012-08-15 15:29 4. Henger leállás alapjáraton.

bbubbuka írta: Köszi mindenkinek a sok kommentet, Yellow neked külön köszönet..
Már rég fel kelet volna hívnom a Mikit, rögtön megmondta a probléma okát és úgy, hogy még kb a tüneteket is ő sorolta.
Mondta, hogy idáig felesleges eljönnöm megadta egy Gyenesdiási úr telefonszámát, aki szintén elképesztően vágta a témát.
Holnap egyeztetünk időpontért reméljük igazuk lesz
Elvileg csak tőkés az autó, szívó oldalon lett valami elbarmolva összerakásnál.


nem ezt mondtam már mióta....

YELLOW Elküldve: 2012-08-15 10:50 Ajtónyítási Gondok!

Coyote írta:

Most értem vissza (nem csak ezért mentem ki ). Működött amit mondtál (nagy szerencséd van ) Ment a köszi!


ez nem szerencse kérdése volt....

YELLOW Elküldve: 2012-08-15 10:46 Ajtónyítási Gondok!

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: SEGÍTSÉG!

Tegnapelőtt nem nyitotta/zárta a kulcsom (legyen A) az autót (reggel még igen, délután már nem, pedig nem történt időközben semmi. Csakis a zárba dugva tudtam nyitni.

Hazaérvén, ahogy a nagy könyvben meg van írva, fogtam egy másik (legyen B) kulcsot, becsuk-kinyit, kulcsot felprogramoz. Örömködés, mert az A kulcs újra működik.

Erre ma reggel kiderül, hogy a B kulcs nem nyitja az autót, de a frissen felprogramozott A kulcs igen. Nosza fogom a B kulcsot és felprogramozom azt is. Akkor meg az A kulcs nem működik.

Ezek alapján tuti, hogy nem a kulcsokkal van a baj.

Valakinek van valami ötlete?


heeeeeeeeeeeeeeeee

mikor leírtam a kulcstanítás menetét, abban benne van, hogy mindkét kulccsal meg kell csinálni!!!
keresd vissza!
ha egy tanításon belül nem tanítod be mint a kettőt, csak az egyik fog működni. mikor az egyik kulcs tanítása után csinál egy nyitás/zárás cuccot, utána kb 10 sec belül a másik kulccsnál is nyomkodni kell, és újra csinál egy nyitás/zárást. de a második kulccsnál már nem kell gyújtásoszni, csak nyomkodni.


Nebassz

kimegyek megcsinálom, de ha nem jó, akkor visszajövök és beszólok!


ezekszerint jó lett (mivel nem jöttél beszólni)
SZÍVESEN!

YELLOW Elküldve: 2012-08-15 09:59 Ajtónyítási Gondok!

Coyote írta: SEGÍTSÉG!

Tegnapelőtt nem nyitotta/zárta a kulcsom (legyen A) az autót (reggel még igen, délután már nem, pedig nem történt időközben semmi. Csakis a zárba dugva tudtam nyitni.

Hazaérvén, ahogy a nagy könyvben meg van írva, fogtam egy másik (legyen B) kulcsot, becsuk-kinyit, kulcsot felprogramoz. Örömködés, mert az A kulcs újra működik.

Erre ma reggel kiderül, hogy a B kulcs nem nyitja az autót, de a frissen felprogramozott A kulcs igen. Nosza fogom a B kulcsot és felprogramozom azt is. Akkor meg az A kulcs nem működik.

Ezek alapján tuti, hogy nem a kulcsokkal van a baj.

Valakinek van valami ötlete?


heeeeeeeeeeeeeeeee

mikor leírtam a kulcstanítás menetét, abban benne van, hogy mindkét kulccsal meg kell csinálni!!!
keresd vissza!
ha egy tanításon belül nem tanítod be mint a kettőt, csak az egyik fog működni. mikor az egyik kulcs tanítása után csinál egy nyitás/zárás cuccot, utána kb 10 sec belül a másik kulccsnál is nyomkodni kell, és újra csinál egy nyitás/zárást. de a második kulccsnál már nem kell gyújtásoszni, csak nyomkodni.