hancurozo írta:
YELLOW írta:
don80 írta:
jons írta:
don80 írta:
ezek szerint nem foghatok ki 1milláért türhetö 528-ast.5éve már hogy eladtam az e36 320-am olyan állapoban volt hogy esély se volt az alkura.ha apránként rákölt az ember fél millát még bele is férhet.manuál váltoval nagy motorral el nem tudom képzelni mi lehet vele a baj.
A többieknek már elmeséltem. Én tapasztalatból mondom neked, hogy felesleges abban reménykedni, hogy jó lesz a kocsi. Nekem volt egy 525i e34-esem. Fél millióért vettem akkor amikor a többi hasonló autó valahol 800körül volt. Azt hittem megváltom a világot és majd rendbehozom és én is mutogathatom a powerfanaticson, hogy én mekkora király vagyok, nem csak a sok kis suttyó az e30-aikat. Nos a 1,5 év alatt míg nálam volt ráment még vagy 500-600k és sosem lett jó. Amikor a motor rendben (jeladó, gyújtásrendszer) és már volt esély, hogy nem hagy ott a pusztában, mint kétszer tette és akkor lengőkar, aztán fék, aztán a beltér, tetőkárpit lógás, aztán jött a rozsda a karosszérián, ami csak nem akart elmúlni. Aztán ajtó csere jobb, majd bal. Aztán kipufogó. Aztán a motor alapjárati rendszere nem stimmelt, aminek soha nem is lett megoldása. El kezdett búgni a difi stb. Spórolni akartam, de eleve kudarcra volt itélve az egész. Elment egy valag pénz a semmire. 1millió egy 1989-es autóra... 1 millió. Amennyiért most te autót akarsz venni.
Mielőtt az e46-ot vettem megnéztem dunántúlon szinte az összes e39-et, mert ez volt az álom. Erről is lehetne egy regényt írni, de csak annyit mondok, hogy 2 évvel ezelőtt az 1,5 millió alatti 5-ösök katasztrofális állapotban voltak. És ahogy nézem a hirdetéseket most sem jobb.
Én, mi, csak jót akarunk neked. Megveheted a kocsit 1 millióért, de utána lehet keserű lesz az "élmény", amit az az autó nyújt majd. És egy életre megutálod a bmw-t. Ahogy én is majdnem.
jol evettétek a kedvem a bmw vásárlástol.akkor marad ez ami van.azért köszi a tanácsokat!!!
ha E39-ben gondolkozol, akkor szerintem manuális váltósat nehéz lesz találni. illetve inkább külföldön kell nézelődni.
az olcsó autóknak, meg nem véletlen annyi az ára. ezért nincs piaca a gépeknek, mert van 1-2-sok xar, ilyen millió körül, aztán a kedves vásárló mindet annyiért akarja megkapni. most akinek kell a pénz, vagy eladja anyniért, vagy kitartja az árat, de akkor lehet sosem adja el. mint ahogy írták ha 1 millióért akarsz BMW-t, akkor abban csalódni fogsz, így bele se vágj.
vagy marad külföld, ha sikerül kifogni egyet.
Azok amik itthon lepukkanva állnak szinte mind külföldről jött. Nem tudom miért hiszi mindenki, hogy a külföldi autó jobb állapotban van.
én úgy értem, hogy kint keresgetni és magánszemélytől. nekem van egy pozitív élményem ezzel kapcsolatban, lehet én vagyok naív, de hiszek benne. anno keresztfater évet meg nem mondom, de 2000 után valahogy, kint vett egy Vectra A-t. nem is értettem milyen felindulásból ment ki, pont ilyen autót venni, mert sosem favorizálta. 95 év végi a legutolsó széria full-os. kb úgy nézett ki, mint amit szalonból hoztak ki. magánszemélytől vette németben. sokáig nem volt meg, de marha sokat kaszált rajta.
amiről Te beszélsz, az kb az a típus, amit kint leharcoltak jancsika kimegy megveszi bagóért valami török kereskedésből, hazahozza és eladja tovább. de ezek zsákszámra hozzák be az ilyen autókat. kint megvesznek 10-20 db-ot roncsáron, itthon meg értékesítik.
pl itthon is volt saját fülemmel hallottam kereskedőtől, új vosvágen autók. kisebb hibái vannak. fényezés nem teljesen ok, vannak rajta sokszor észrevehetetlen hibák. megvesznek a gyártól 50 db-os flottát, kb fél áron, ő meg a listárhoz képest 300-500ezerrel olcsóbban adja az új autót. hatalmas haszna van. ugyanez van a "roncs" autókkal.