YELLOW Elküldve: 2012-02-06 20:09 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2012-02-06 20:09 Társalgó
YELLOW Elküldve: 2012-02-06 19:30 Autóvásárlás
BalaBMW írta:jons írta:
Meg azt azért tegyük hozzá, hogy ha Bala 40k-t akar menni azzal más is annyit ment vagy többet. Tehát a km óra állások nem valósak. Inkább közelítenek a 300-350k km-hez. Ezzel mondjuk nem mondtam újat tudom. Ami az automata váltót illeti csak hallomásból tudom, hogy látott már egy ember 200k-250k km alatt elfáradó váltót... ez egy igen kellemetlen szituáció lenne, márcsak a pénzbeli vonatkozás miatt is.
Azonkívül magyar dízel autókról van szó, ami igen kérdésessé teszi már a dízelautó vásárlási igényét is.
Mielőtt még félreértenétek nagyon szeretem a dízelt, pont a motor karakterisztikája miatt, de az én véleményem, hogy ezek a kocsik, illetve úgy egészében a dízel bömösök, passatok, audik nagy lutrik.
Ha nem mennék ilyen sokat, akkor benzinesben gondolkodnék, de ennyi km-nél szerintem már megéri a dízel. Meg nem tudom, hogy egy benzines motornak mennyire árt meg ha 200+e km van benne. Főleg, hogy gondolom a legtöbben nem kímélték. Azért vették, hogy kiélvezzék... Persze itt is vannak kivételek, de az meg nem ez az árkategória.
YELLOW Elküldve: 2012-02-05 20:59 Bmw-s vegyes videók
YELLOW Elküldve: 2012-02-05 20:40 Társalgó
jons írta:YELLOW írta:
pedig már pedzegettem neki, most mikor decemberben eladta a jó öreg kadettot (horgász autó), hogy most már úgyis az újjal kell járnia, álljon át az én helyemre én meg az övére a fűtöttbe. hajlott rá, de mégis feledésbe merült. szerintem van vagy 15 fok ott, de lehet több. azért az kellemes.
Az autó élettartamát, nem kis mértékben növeli! Fűzzed csak, egy bömös megér ennyit!
(Akkor is, ha ő nem így gondolja)
YELLOW Elküldve: 2012-02-05 19:24 Társalgó
Bero írta:YELLOW írta:Bero írta:YELLOW írta: autót lemostam, szép lettjeges
Én nem mosnám le ilyen minusz 10-15 fokban. Gumitömítésekhez befolyik a víz stb,jól megfagy aztán reped,töredezik. Ajtónál főleg igaz ez. Bár,ha garázsban áll akkor okés
most fűztem meg fatert, beálltam a fűtött garázsba, mert a másik duplában -4 fok van.
nem akartam, hogy a sok hó ott álljon benne, ezért mostam le, de sokra nem mentem, tisztább nem sokkal lett.
Fűtött garázs,az igen
YELLOW Elküldve: 2012-02-05 18:52 Társalgó
Bero írta:YELLOW írta: autót lemostam, szép lettjeges
Én nem mosnám le ilyen minusz 10-15 fokban. Gumitömítésekhez befolyik a víz stb,jól megfagy aztán reped,töredezik. Ajtónál főleg igaz ez. Bár,ha garázsban áll akkor okés
YELLOW Elküldve: 2012-02-05 10:30 Társalgó
InsectKiller írta:YELLOW írta: leírhatnád ezt a Mercis dolgot. érdekelne én is agyaltam rajta, csak marhára kell nyelvismeret. milyen fizuk vannak, milyen beosztáshoz?
Hát múltkor volt szerencsém Csornán dolgozni és ott mondták, h mindenki az AUDI-ban dolgozik. Mondták, h kezdő fizu 150e. Na mondom az nem rossz. A srác akivel beszéltem, ő ilyen lakatos, 10éve ott van, 210 nettó+ juttatások.
Hát itt a Mercibe meg nagyon puruttya bérezésről hallani. Alap fizu 120 BRUTTÓ!!!!
Nem 1 ember mondta már, h mikor még kezdeti munkák voltak, még kaptak 150 nettót. Hát már nem! Vagyis a Merci kifizeti az Úniós minimált, csak valaki megsarcolja, hiszen milyen tolongás volna, ha 1200€ volna a havi fix. Szóval politikai szemétség az egész....
Én mondjuk a szállítmányozási osztályra mentem volna, betanítanak, német nyelvvizsga stb. De amikor meghallottam, a 120 bruttót, nevettem egyet és mondtam h köszönöm NEM!
Röviden ennyit tudok. Ja meg annyit, h már a környező településekről kell toborozni az embereket...
YELLOW Elküldve: 2012-02-05 10:15 Társalgó
InsectKiller írta:YELLOW írta: TMK - Tervszerű megelőző karbantartás
nem dolgoztál még gyárban ezekszerint... ott általában mindig van egy ilyen műhely, vagy valahol máshol szokták végeztetni.
Köszönöm, most már ezt is tudom!
Nem, tényleg nem dolgoztam még gyárban! Igaz, most h itt a Merci, lett volna lehetőség, de 1,konkurenciához nem, 2, annyi pénzé amit ajánlottak...hát inkább ki se mozdulok!
YELLOW Elküldve: 2012-02-05 10:11 Társalgó
InsectKiller írta:K_Gergo írta:InsectKiller írta: Legalább valami extrázás miatt?
TMK+hibaelhárítás. fékek, gyertyák, szűrők + aminek világítania kell (jobb első tompított) világítson, aminek nem kell (csekkendzsin), az meg ne. lassan extra lesz, hogy nincs valami leömlőhöz/katalizátorhoz köthető hiba. lassan...már az.úgy néz ki sikerült, de ez a 3. ilyen köröm, úgyhogy meglátjuk jó lesz-e 1 hónap múlva is. már elkiabáltam, most inkább türelmesen várok.
Lehet, h amatőrnek tűnök, (mert az is vok) De mi az a TMK?
A fékek nekem is most lettek felújítva, full ATE cuccokra, meg olajcsere, szűrők csere, gyertya csere, Vanos felújítás. Neked jó még a katalizátorod? Nekem azért világított a "Check"
YELLOW Elküldve: 2012-02-04 22:13 Társalgó
Bero írta: Na ez az ami nekem nem ment ma sehogy. Mondjuk csak ma próbáltam életemben úgyhogy lehet bennem van a hibaBár nem csodálkoznék,ha az 1.6 miatt nem menne
![]()
YELLOW Elküldve: 2012-02-04 19:56 Társalgó
YELLOW írta:Hori írta:YELLOW írta:Hori írta:YELLOW írta: na én is megjöttem.
nem értem miért, de körforgóban feszt keresztbe fordul... sajnos túl fordul. amúgy kanyarokban nagyon baba.
tesztelgettem a DSC-t. nagy hóban szart nem ér, sőt. lefullasztja az autót. csak 5x fulladtam le. elindulni jobb DSC nélkül, viszont ha utána gyorsítani kell, akkor azzal jobb.
én videót akartam csinálni, de marhára hófúvás van. a végeredményről lettek képet, az autója hátuélja szép fehér lett, illetve a löki első beömlője. a ködlámpa mellett tele hóval, a felni pereme szintén, a jobb hátsó durván
ami meglepő, hogy a kerékjáratba alig volt. lehet mert fagyos a hó és nem tapad be.
Körforgóba azért fordul keresztbe mert a körforgó kifelé lejt!!!
de más BMW-vel olyan szép köröket megy... kicsit bosszant, mert máshol nincs gond. hajtűkbe olyan szépen fordulok.
mondjuk a nagy hó sem jó. néztem pár nagyobb placcon, hogy megpörgetem, de alig akarta. a túl nagy hó lefogja úgy gondolom. most filmnézés közben jutott eszembe, hogy belső felvételt csinálhattunk volna, csak asszony is inkább kapaszkodik ilyenkor
nah majd holnap.
de bosszantó, hogy ellapátoltam a sok havat, erre egy 1,5 óra múlva ugyanott van. a garázsba is csúszva álltam bevicces volt, a kutya is csak lesett.
hajtűbe sokkal egyszerübb befűzni mint ha kőrforgóba kell menni körbe körbe, sztem kicsit kuplunggal is dolgozzál és menni fog
én kuplungos vagyok... mondjuk lehet kicsit sok volt a gáz... nah mindegy annyira nem baj... jó pap is holtig tanul. de marha nagy volt, amikor DSC aktívban gyorsultam, vicces volt a tükörből egy-két elsőkerekes.
YELLOW Elküldve: 2012-02-04 19:48 Társalgó
Hori írta:YELLOW írta:Hori írta:YELLOW írta: na én is megjöttem.
nem értem miért, de körforgóban feszt keresztbe fordul... sajnos túl fordul. amúgy kanyarokban nagyon baba.
tesztelgettem a DSC-t. nagy hóban szart nem ér, sőt. lefullasztja az autót. csak 5x fulladtam le. elindulni jobb DSC nélkül, viszont ha utána gyorsítani kell, akkor azzal jobb.
én videót akartam csinálni, de marhára hófúvás van. a végeredményről lettek képet, az autója hátuélja szép fehér lett, illetve a löki első beömlője. a ködlámpa mellett tele hóval, a felni pereme szintén, a jobb hátsó durván
ami meglepő, hogy a kerékjáratba alig volt. lehet mert fagyos a hó és nem tapad be.
Körforgóba azért fordul keresztbe mert a körforgó kifelé lejt!!!
de más BMW-vel olyan szép köröket megy... kicsit bosszant, mert máshol nincs gond. hajtűkbe olyan szépen fordulok.
mondjuk a nagy hó sem jó. néztem pár nagyobb placcon, hogy megpörgetem, de alig akarta. a túl nagy hó lefogja úgy gondolom. most filmnézés közben jutott eszembe, hogy belső felvételt csinálhattunk volna, csak asszony is inkább kapaszkodik ilyenkor
nah majd holnap.
de bosszantó, hogy ellapátoltam a sok havat, erre egy 1,5 óra múlva ugyanott van. a garázsba is csúszva álltam bevicces volt, a kutya is csak lesett.
hajtűbe sokkal egyszerübb befűzni mint ha kőrforgóba kell menni körbe körbe, sztem kicsit kuplunggal is dolgozzál és menni fog