Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-07-21 18:36 Extra gyors találkozó!

hil írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
hil írta: Szia Yellow!
Holnap délután megyek Tiszaújvárosba........


pont nem dolgozom (ma végeztem)

merre leszel? esetleg dobj egy számot priviben. azt nem tom meddig alszom, mert most is félig aluszva írok, de dél körül már tutti fenn leszek.


extra mini tali megvolt



hil elcsípve sajnos csak telefon vót


Nooooo, azért egy telefonnál többre sikeredett, köszi Yellow, élmény volt, én meg a teló hívásodnál nem voltam ott (mármint magamnál), mert a munkámra figyeltem és csak beszéltem hülyeségeket (azt hittem más hív, arra mondtam, hogy nem vagyok ott, mert kellett volna mennem máshova is)



én azt hittem le akarsz rázni
remélem legközelebb majd jobban kibeszéljük az autókat... az ajtózárat nem is említettem
ha legközelebb is jársz erre, mindenképp szólj!

YELLOW Elküldve: 2011-07-21 16:33 Autóvásárlás

SirToma írta: Sziasztok srácok!

Valaki lát valami érdekeset, nem odaillőt ezen a darabon?
Egy barátom rákattant, és elmennénk megnézni.

Eladó 320D


látszatra semmi érdekes. viszont a km vagy olyan sok, hogy nem meri kiírni sem, vagy annyira vissza van tekerve, hogy azt nem hinné el senki

YELLOW Elküldve: 2011-07-21 12:52 Kasza mester 0670-5799225

Coyote írta:
Az ex-Celicámnál a súly kb. 65%-a az autó első tengelyére nehezedett, és a fékek ennek megfelelően elöl izmosak (az E46-hoz képest jóval nagyobb felületűek) voltak, hátul viszont dobfékek (!!!) Nekem annak idején a hozzáértő szakemberek nem voltak hajlandóak hátsó féket cserélni gyári(!) tárcsafékre, mondván, hogy a sokkal hatékonyabb féket rendszerhangolás és teljes fékrendszer csere nélkül nem szabad feltenni. Konkrétan azt mondták, hogy ha feltennék, akkor erősebb fékezésnél simán keresztbevágná az autót, a legkisebb egyenetlenség vagy kormánymozdulat esetén - ABS ide vagy oda. A hátul tárcsafékes Celicában valóban más alkatrészei voltak a fékrendszernek... Abban maradtunk, hogy az én felelősségemre megcsinálják, de nagyon nem ajánlják.
Végülis lemondtam róla, mert ha ők pénzkereseti lehetőségről mondanak le, akkor annak oka van

Feltételezem, az E46-nál a közel 50-50% súlyelosztás esetén is komoly szerepe van a fékek teljesítményének... ha egy elemet kicserélsz a rendszerben, borulhat az egyensúly, rosszabb esetben az autó Ugyanakkor még mindig jobb erősebb fékek irányába mozdulni



de figyelj már! a különbség annyi lesz, hogy több fékolaj kell bele, és jobban fog fogni, kevésbbé melegszik. persze Horinál is szerintem tök felesleges, hisz nem versenyzik. de a nagy felni mögé, sajnos kell a nagy fék, hogy ne legyen idétlen a kinézet.
a BMW-ben az ABS/DSC mindent meg fog oldani, semmit nem fog keresztbedobni, hisz pont ez a feladatuk, hogy ezt megakadályozzák.

YELLOW Elküldve: 2011-07-21 12:41 Kasza mester 0670-5799225

Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft






durva a fék! milyen ez?

YELLOW Elküldve: 2011-07-21 09:16 Extra gyors találkozó!

YELLOW írta:
hil írta: Szia Yellow!
Holnap délután megyek Tiszaújvárosba........


pont nem dolgozom (ma végeztem)

merre leszel? esetleg dobj egy számot priviben. azt nem tom meddig alszom, mert most is félig aluszva írok, de dél körül már tutti fenn leszek.


extra mini tali megvolt



hil elcsípve sajnos csak telefon vót

YELLOW Elküldve: 2011-07-20 15:30 Társalgó

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
a lényeg, hogy van különbség
mindegy én ezt olvastam, persze tévedhet a cikk írója is...



Van különbség a kasztnielemekben és a lámpákban.

Ugyanúgy elromlik a grundmodul a 2004-esben is, szar az ülésfoglaltság érzékelő, eltörnek a hátsó rugók, eltörik a kipuf rezgőtag, tönkremegy a motortartó, a klíma süni, a klíma venti, a kiegészítő fűtés, az ablakemelő szerkezet, ugyanúgy lóg a kormánymű, és az első lengőkarok se bírnak többet, a hátsó lámpa testhibája se szűnt meg.


hát igen ezért fizetünk jó sokat
azt, hogy megszűntek a hibák azt nem én írtam, már bocs. az összes BMW úgy xar, ahogy van. de ez csak jó, mert legalább a szerelők megélnek valamiből

YELLOW Elküldve: 2011-07-20 15:22 Társalgó

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
azért a facelift futóműve feszesebbre hangolt, erősebb. az ülések tömete tartósabb, keményebb. elektromos gázpedál minden motorhoz. ugye amiket felsoroltak korábban, lámpák, indexek, vesék, mocitető, első sárvédők, lökösök. és még számtalan apró dolog, ami pl ugyanúgy néz ki de az anyag minősége változott.



Jól el vagy tájolva....

Nézd meg az ETK-t ,pl ami facelift előtt standard csillapító, az facelift után SPORT

A hátsó rugók is feleannyi vastagságúak



a lényeg, hogy van különbség
mindegy én ezt olvastam, persze tévedhet a cikk írója is...

YELLOW Elküldve: 2011-07-20 15:12 Társalgó

bmw320d4 írta:
kleroo írta: Üdv!
Milyen változások javítások történtek az e46nál facelift során?
Én mostanáig megrögzött facelift előtt fanatista voltam. Sokkal harmónikusabb aranyosabb,szebb úgy az autó számomra.De van a faceliftnek is előnye:
Akár 2004es kocsit is vehetek,ami már nem is olyan vén,illetve a 330Dben is már erősebb motor van a legkésőbbi modellekben. Vn még más fontos javítás,modernizálás a faceliftben?
Vagy csak elrontották a kocsi orrát.


A DSC III és a motor kivételével ugyanaz műszakilag.



azért a facelift futóműve feszesebbre hangolt, erősebb. az ülések tömete tartósabb, keményebb. elektromos gázpedál minden motorhoz. ugye amiket felsoroltak korábban, lámpák, indexek, vesék, mocitető, első sárvédők, lökösök. és még számtalan apró dolog, ami pl ugyanúgy néz ki de az anyag minősége változott.

YELLOW Elküldve: 2011-07-20 12:18 alufelni

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: Van kiszemelt kerék 18"-os a kérdésem az lenne,hogy ültetni kell-e mert nem akarnék bokorugrót! Jut eszembe normál futóműves



nem a kerék miatt kell ültetni
ha akarod üélteted, ha nem akarod akkor nem, ez ennyire egyszerű.


Azért kérdeztem mert láttam már e-46-ot nem tudom milyen méret volt rajta de elég furcsán nézett ki rajta a nagy kerék....Tehát ha 18"at szeretnék nem kell ültetnem?


ha a megfelelő váltóméretű gumit veszed rá, akkor ugyanakkora lesz a teljes kerék átmérőd, mint a régi keréknél, csak a felni lesz nagyobb. ha a mostani tetszik ilyen magasságon, akkor nem ültetsz, ha túl magas, akkor ültetsz. persze szebben mutat, ha ültetve van, szerintem egy 30mm lefelé senkinek sem árt meg



225/40/18 a mostani 205/55/16 akkor most ez jó?


igen az jó, 5mm-rel lesz csak nagyobb a teljes átmérő, amit észre sem fogsz venni.

YELLOW Elküldve: 2011-07-20 11:37 alufelni

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: Van kiszemelt kerék 18"-os a kérdésem az lenne,hogy ültetni kell-e mert nem akarnék bokorugrót! Jut eszembe normál futóműves



nem a kerék miatt kell ültetni
ha akarod üélteted, ha nem akarod akkor nem, ez ennyire egyszerű.


Azért kérdeztem mert láttam már e-46-ot nem tudom milyen méret volt rajta de elég furcsán nézett ki rajta a nagy kerék....Tehát ha 18"at szeretnék nem kell ültetnem?


ha a megfelelő váltóméretű gumit veszed rá, akkor ugyanakkora lesz a teljes kerék átmérőd, mint a régi keréknél, csak a felni lesz nagyobb. ha a mostani tetszik ilyen magasságon, akkor nem ültetsz, ha túl magas, akkor ültetsz. persze szebben mutat, ha ültetve van, szerintem egy 30mm lefelé senkinek sem árt meg

YELLOW Elküldve: 2011-07-20 11:23 alufelni

zoliika írta: Van kiszemelt kerék 18"-os a kérdésem az lenne,hogy ültetni kell-e mert nem akarnék bokorugrót! Jut eszembe normál futóműves



nem a kerék miatt kell ültetni
ha akarod üélteted, ha nem akarod akkor nem, ez ennyire egyszerű.

YELLOW Elküldve: 2011-07-19 21:55 Extra gyors találkozó!

hil írta: Szia Yellow!
Holnap délután megyek Tiszaújvárosba........


pont nem dolgozom (ma végeztem)

merre leszel? esetleg dobj egy számot priviben. azt nem tom meddig alszom, mert most is félig aluszva írok, de dél körül már tutti fenn leszek.

YELLOW Elküldve: 2011-07-17 14:53 E46 320d kombi porlasztócsúcs

Puli írta: Üdv Urak!

Szeretnék érdeklődni,hogy nem tud-e valaki Szfváron porlasztó bemérést?
(tapasztalat szerint kb.: mennyi idő vagy km után halnak meg? és menyibe van összes cseréje?)

Köszönöm


most nem azért, de neked még adagolós a motorod. legalábbis annak kellene lennie.

YELLOW Elküldve: 2011-07-16 19:32 Klíma

anubisz írta:

Hát,azt a motort nem egyszerű kiszedni,főleg egy 6 hengeres motorból. Egyszer már átmentem rajta.


hidd el a 4 hengeresnek is ugyanott van a vége

YELLOW Elküldve: 2011-07-16 19:15 Klíma

janco írta:
YELLOW írta:
janco írta: Szevasztok!

Végül elvittem szervízbe ahol kitisztították a klímát.
Kész lett nem éreztem a szagot mert amivel kitisztították elég erős szaga volt.
Mire kiszellőzőtt a kocsi éreztem, hogy ugyanolyan büdös van mint volt.
Visszamentem a szervízbe, hogy ugyanolyan büdös csináljanak vmit.
Megint megcsinálták ugyanazt de gondolom durvábban mert most még erőteljesebb volt az a szag amivel tisztították.
Kiszellőzőtt a verda és még mindíg érezni ezt a büdös szagot.
Most mi a bránert csináljak?
Miért ilyen büdös?
Nem akarok folyton menni a szervízbe még kitalálnak vmit hogy ráköltsek 10millárd forintot...
mondjuk másodszor nem kértek pénzt...TERMÉSZETESEN!

Nem tudjátok mi lehet a baj?




jó lenne tudni, hogy pontosan mit is tisztítottak... mert lehet csak valami szagos izével nyomják el a dolgokat. egy aranyszabályt meg kell fogadni, ha klímázol, akkor leállítás előtt ki kell kapcsolni, és a külső levegővel átszellőztetni a rendszert.


Hogy érted, hogy mit tisztítottak? több dolgot is lehet tisztínai?
Olyan dologgal tisztították mint amit én csináltam csak talán hab amit a szellőzőkbe fújnak...amit én csináltam az meg az utastérbe nyomja folyamatosan 10 percig és ahogy keringeted a belső levegőt körbemegy a rendszeren és ELVILEG a baktériumoknak reszeltek...gyakorlatilag nemtom miért ilyen büdös még mindíg....
olyat olvastam vhol ( megjegyzem semmit sem értek a klímához ), hogy van egy cső amin kicsöpög a kondenz víz és az lehet, hogy el van dugulva..
Van a bmw rendszerében ilyen?


így van, van olyan cső! a váltóra csöpögteti rá.
én még csak a habot próbáltam igaz kettőt is beleküldtem, mondjuk az enyém nem volt büdös, csak gondoltam tisztítok már. az a baj, hogy a konkrétan a hőcserélőre kellene ráfújni, úgy érne valamit. ahhoz a motortér felől bontani kell még a ventit is ki kell szedni, ami az utastérbe nyomja a levegőt. ez a leghasznosabb, de mivel időigényes és pepecs munka, nem nagyon kínlódnak vele.