Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-07-25 12:06 Ajtónyítási Gondok!

hát én nem tudom, nekem legutóbb amikor szoltam, akkor 3 napig kb szarakodott azóta meg semmi, pedig volt nagy meleg azóta. és mindig így van. az a baj nem igazán látom az összefüggéseket. amikor elhatározom magam az egyik megoldás meleltt, akkor persze lesz valami ami totál ellentmond annak.

YELLOW Elküldve: 2010-07-25 12:00 alapjárat leesik, ingadozik

Woockie írta:
YELLOW írta: a kollégámnak a légtömegmérőt mondták. még nem takarította ki. mindenesetre ha lehúzod a csatiját, és produkálja a hibát, akkor azt kell tisztítani.


Forditva. Ha lehuzod es jo(bb), akkor vszeg a legtomegmero mer rosszul, koszos vagy kinyuvadt.


igen! úgy gondoltam, csak rosszul gépeltem, már fáradt voltam. a kollégámnak is ezt írtam vagy 2 napja. írta tegnap, hogy kitakarította, de még nem nézte meg. persze azt nem írta, hogy lehúzta-e... a csatit.

köszi a helyesbítést!!!

YELLOW Elküldve: 2010-07-25 00:00 alapjárat leesik, ingadozik

a kollégámnak a légtömegmérőt mondták. még nem takarította ki. mindenesetre ha lehúzod a csatiját, és produkálja a hibát, akkor azt kell tisztítani.

YELLOW Elküldve: 2010-07-24 16:44 Ajtónyítási Gondok!

calibra írta: Ezt a gm5-öt kis öntapadó hűtőbordákkal oldottam meg...hátha beválik ,mert burkolat nélkül simán kapcsoltak a relék.
A riasztót a fedélzeti számítógépen hogy lehet ki/be kapcsolni? - Csak hogy biztos legyek benne mi miatt nem műxik.



hát érdekes megoldás ez a hűtőbordázás, de szerintem anynira nem melegszik működés közben... nekem is csináűlta, hogy amikor kint volt, akkor működött, de mi van ha kontakt hibás a csati? nálam lezárásnál tutti az volt a baja, kinyitásnál meg valószínű relé lesz, bár mostanában hiába nagy meleg működik...

YELLOW Elküldve: 2010-07-24 16:20 Chip tuning HÁZILAG kwp 2000+-szal

kerezsijoc írta: Szia!
Itt igaz még nem írtam de a bmw szakműhelyben felrakták rá a legújabb sofot azóta füstöl de a menetdinamikája nem változott.A diagosok linkjét ha megadnád. Sajnons fékpadon nem lehet mérni az enyémet mert autómata.Legalábbis magyarországon nem


link nincs itt az oldalon azt hiszem Tano, bmw320d4, talán hancurozo is foglalkozik ilyennel, őket kell keresni



YELLOW Elküldve: 2010-07-24 13:36 CarPC beszerelése E46-ba

Tano írta:
YELLOW írta: nagyon jó

egy pár képet mindenhonnan, remélem még kapunk... már ha nem kell hozzá nagyon megbontani semmit


Ha a cikkek közül nyitod meg akkor ott vannak a képek is.



oksa, nem is figyeltem azt... Isten vagy!

YELLOW Elküldve: 2010-07-24 12:56 Ajtónyítási Gondok!

calibra írta:

Neki kezdtem a "bontásnak", fent a képen látszik hogy 2-3 kábel el van vágva, csak nem tudom miért.Az is lehet h a riasztóé...
Persze relém még nincsen, de gondoltam kitakarítom kontaktspray-vel(hogy megszólaljon a riasztó), akkor találtam ezeket az elvágott kábeleket.

Szerk:
Azt meg elfelejtettem megkérdezni, hog ha szétszedem/széthúzom a csatlakozókat akkor le kell-e áramtalanítani a kocsit?(aksiról a sarut?)



elvileg E46-nál már nem kell, de biztonság kedvéért szerintem érdemes... ugyanis GM nélkül is tud menni az autó, max egy két funkció nem lesz...

YELLOW Elküldve: 2010-07-24 12:54 CarPC beszerelése E46-ba

nagyon jó

egy pár képet mindenhonnan, remélem még kapunk... már ha nem kell hozzá nagyon megbontani semmit

YELLOW Elküldve: 2010-07-24 12:21 Chip tuning HÁZILAG kwp 2000+-szal

kerezsijoc írta: Sziasztok!

Sajnos már több topikban is írtam, hogy nemrégiben majdnem megbukott a környezetvédelmi vizsgán(volt ismewrős).A K értékem bőven a duplája volt.Volt már több műhelyben is a kocsi sőt bmw márkaszervízben is. Senki nem találta a hibáját. Ki lett cserélve már minden(légtömeg, porlasztók, egr, turbómyomás vezérlő)az újakkal is produkálta ugyanazokat.Természetesen egyessével cserélgezzük ki hátha kiszűrjük mi a baja.De nem derült ki.És jócskán zabál országúton 7-7,5l 140nél városban 10l még a városban is tempomatot használok a fedélzeti meg 5-6l mutat.
Ezér gondoltam a módosítgatásra.Pont nemrég számoltam (tuk), hogy a fedélzeti és a tényleges kereken 40%-kal több. És most arra gondoltunk a szerelőkkel, hogy a légtömegmérőnek az mért értékét módosítjuk kb annyival, hogy kevesebb üzemanyagot juttasson be. Sokan próbálták a kocsit és azt mondták, hogy 150 le-höz képest túl jól megy. A (2009-es 2l turbós bezinest A6 audit rommá veri)ja az enyém autómata. tehát én csak vissza szeretném folytani 150le ig és ne zabáljon az a célom.
Amit még nem mondtam 80-nál megeszi a 9et 140 meg a 7et (kutnál való mérés alapján).Na ez miért is van pedig mind a két esetben 5.ben volt a kocsi.80 nál 3,7-4 l a hazugság 140 5,5-5,8 a hazugság


Tehát ha van valakinek ötlete akkor az jól jönne!!!!!


én kiváncsiságból leméretném a teljesítményét...., aztán megnézném a progijában lett-e módosítva... diag-osokbiztos tudnak segíteni.

YELLOW Elküldve: 2010-07-24 11:33 Ajtónyítási Gondok!

seta írta: Egy kis keresgéléssel megtaláltam a Tyco relé datasheet-jét, ha esetleg érdekel valakit. Megpróbálok keresni azonos paraméterekkel rendelkező, hasonló méretű szilárdtest relét is.

Tyco relé


Visszább már írtam, hogy mivel helyettesíthető. nem kell keresni... a datasheet-et meg nem volt nehéz megtalálni

YELLOW Elküldve: 2010-07-24 11:23 Most vettem BMW-t

seta írta: Tegnap ellátogattam egy szervízbe hogy megkérdezzem mi a véleményük a motor tetején álló olajról. Úgy vettem észre h a szerelő tényleg ért a bmw-khez (neki is bmw-je van), elég részletes kiselőadást tartott mindenről. Szerinte a motorolaj töltő fedélnél ereszt. Azt mondta vigyem be 1 napra, 40ért megcsinálják, plusz kitisztitja az EGR szelepet (ez nemtom mi) illetve a pillangószelepeket is, és beállítja a vezérművet (vezérműt? vezérművet? mind2 hülyén hangzik). Abba sajnos nem ment bele h én is ott legyek amikor csinálja, merthogy "műhelytitok"...
A kérdésem az lenne kedves márkatársak, hogy szerintetek ez reális ár-e, illetve hogy tényleg szükség lehet-e ezekre a tisztításokra?


szerintem iylen szeleptisztítást itt pár kolléga is megcsinálná... és valószínú csak rá lenne fogva, hogy ki van tisztítva, aztán hozzá se lenne nyúlva... ez az általános szervíz felfogás.

YELLOW Elküldve: 2010-07-23 12:43 alapjárat leesik, ingadozik

diego316i írta:
YELLOW írta:
diego316i írta: Sziasztok

Kb. 3 napja azt csinálja az autóm, hogy indítás után azonnal leesik a fordulatszám és leáll. Viszont, ha indítás után kis gázt adok és tartom a fordulatszámot az alapjárati fölött egy pár másodpercig, majd elengedem a gázt akkor beáll alapjáratra és tökéletesen működik. Nem mindig indul így de egyre gyakrabban. Eddig is ingadozott kicsit az alapjáratom de ilyet nem csinált. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba? Válaszotokat előre is köszönöm.



egy munkatársammal beszélgettem nekik E39 520i van sok-sok km-rel. pont tegnap mondta, hogy ha indít, akkor ingadozik egy pár sec-ig az alapjárat rángat is, de ha kis gázt ad akkor jó. sajnos mivel csajszi, így nem tudta elmondani, a bibit, de anynit tudott, hogy azt mondták a párjának, valamit meg kell tisztogatni, valami csatlakozót. én főtengely jeladó csatira gondoltam. anynit mondott még, hogy olajat cseréltek, és úgy javult egy picit, az összefüggést nem igazán értem ha van. ha beszélek a férjével, akkor rákérdezek, hogy pontosan mit is ajánlottak neki. esetleg alapjárati motor körül is lehet bibi, de én a légtömegmérőt, vagy Ac-t kizárnám, mert amúgy jól megy az autó, csak indításnál ilyen.


Köszi a gyors választ, ha bővebb információhoz jutnál tedd közzé, ne kímélj! Egyébként az autóm nagyobb gázadásnál kicsit fullad ha alacsony a fordulatszám, mondjuk ötödikbe 60ról gyorsításkor padlógáznál kicsit befullad aztán húzni kezd. De ha nem padlógázzal gyorsítok hanem kicsit finomabban akkor nincs vele gond. Bár ez eddig is probléma volt, nem hinném, hogy ez miatt ejtené most rögtön az alapjárati fordulatszámot.


hát szerintem alap amit írsz, igaz nekem inkább 5.-ből 30-nál csinálja, de ez nem gáz...

írtam munkatársnak... remélem mihamarabb válaszól

YELLOW Elküldve: 2010-07-23 06:31 alapjárat leesik, ingadozik

diego316i írta: Sziasztok

Kb. 3 napja azt csinálja az autóm, hogy indítás után azonnal leesik a fordulatszám és leáll. Viszont, ha indítás után kis gázt adok és tartom a fordulatszámot az alapjárati fölött egy pár másodpercig, majd elengedem a gázt akkor beáll alapjáratra és tökéletesen működik. Nem mindig indul így de egyre gyakrabban. Eddig is ingadozott kicsit az alapjáratom de ilyet nem csinált. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba? Válaszotokat előre is köszönöm.



egy munkatársammal beszélgettem nekik E39 520i van sok-sok km-rel. pont tegnap mondta, hogy ha indít, akkor ingadozik egy pár sec-ig az alapjárat rángat is, de ha kis gázt ad akkor jó. sajnos mivel csajszi, így nem tudta elmondani, a bibit, de anynit tudott, hogy azt mondták a párjának, valamit meg kell tisztogatni, valami csatlakozót. én főtengely jeladó csatira gondoltam. anynit mondott még, hogy olajat cseréltek, és úgy javult egy picit, az összefüggést nem igazán értem ha van. ha beszélek a férjével, akkor rákérdezek, hogy pontosan mit is ajánlottak neki. esetleg alapjárati motor körül is lehet bibi, de én a légtömegmérőt, vagy Ac-t kizárnám, mert amúgy jól megy az autó, csak indításnál ilyen.

YELLOW Elküldve: 2010-07-22 16:49 Társalgó

gyors kérdés:

E39-en elfér 8,5x17 ET13 és 10x17 ET15 alufelni? szerintem el, de kellene megerőítés.

YELLOW Elküldve: 2010-07-18 14:13 alufelni

martin írta: Sziasztok

18-as felnire keresek M-es kis matricákat és bmw-s felni kupakot valaki tudna segíteni hogy hol lehet ilyet rendelni mert én egyszerűen nem találok..
előre is köszi


http://www.mobilgumi.hu/ küllem/kiegészítők