YELLOW Elküldve: 2010-07-18 13:50 Balesetek BMW-vel...
kabec írta: http://www.szon.hu/hirek/Szabo...8-08284897
ezért nem adom én soha másnak oda a kocsimat!
YELLOW Elküldve: 2010-07-18 13:50 Balesetek BMW-vel...
kabec írta: http://www.szon.hu/hirek/Szabo...8-08284897
ezért nem adom én soha másnak oda a kocsimat!
YELLOW Elküldve: 2010-07-17 21:32 Ajtónyítási Gondok!
InsectKiller írta: De nem lehetne esetleg összefogni egy csoportos relé vételre, majdan egy csoportos GM farigcsálásra?
Én utálom, hogy szállok be a kocsiba és a jobb1 nem nyílik, hanem az egész kocsin keresztül kell másznom, h ha ki akarom nyitni...
Szóval én is szeretnék rendelni, meg vki olyat, aki segítene az átszerkesztésben!
YELLOW Elküldve: 2010-07-16 18:01 Ajtónyítási Gondok!
wagusty írta:
YELLOW!
Igen ugyan olyan típust raktam bele (TYCO) de amúgy abba a GM5-be is passzol a Tyco amelyben Siemens van mivel a Tyco vette át pontosan ugyan azoknak a reléknek a gyártását.
Yellow már megint szenilis vagy írtam neked ,hogy ha kell rendelek neked is erre írtál választ is PÜ-ben mi van veled???
ute107 kolléga (köszi) által belinkelt linket amit 2010. június 27. vasárnap, 23:58 linkelt megint belinkelem Yellow kolléga kedvéért.
itt vettem
A link neve
Úgy gondolom hogyha 2004-es relék voltak a kocsiban eddig és minden nap többször is működtek (nálam az elindulásnál való lezárás az aktiv) és most beleraktam 2db teljesen újat akkor legalább öt évig nem fogok róluk hallani.
Lehet rendelek megint egy párat hogy legyen tartalékba ne adja isten megszűnik a gyártása. Új GM5-t pedig valahogy nem akarok venni kb:120000ft-ért + kódolás hogy ismerje is a kocsi/kocsit/alvázszámot.
YELLOW Elküldve: 2010-07-16 16:35 Ajtónyítási Gondok!
wagusty írta:YELLOW írta:YELLOW írta:YELLOW írta: szóval hírtelen felindulásból lementem és kiszedtem a GM-et.
nekem TYCO relé van benne (rosszul emlékeztem, hogy Siemens). megnéztem a forrasztások tökéletesek. ezt csak onnan tudom, hogy jártam forrasztási tréningre (IPC)...stb. nekem érdekes módon nem lakk van rajta, vagy lehet lakk, de kicsit ilyen szilikon szerű, gumis. (erre is rosszul emlékeztem)
szóval miután megnéztem kiváncsiságból rákötöttem a vezetékeket, csatlakozót... és rögtön működött minden. gondoltam magamba kontakt hiba. szépen a panelen és a vezetékeken is befújtam Tuner tisztítóval a csatlakozókat. a panelen a nagycsatlakozó tüskéjét jobban szétfeszítettem, hogy jobban kontaktoljon az anyukájába. összeraktam. a jobb szélső csatlakozónál feltünt, hogy hiába van rögzítve, biztosítva, ez egyik fele kicsit ki tud mozdulni, ahogy feszül a vezeték. mindegy beigazgattam. összeraktam. nyitottam zártam egy csomót, és működött. (jelzem szétszedés előtt direkt megnéztem, mi a pálya, és nem volt jó)
úgyhogy egyenlőre megint maradok nyugton. arra is gondoltam, hogy a relé érintkezőjéről levált elszenesedett darab, esetleg idővel becsúszik az érintkezők közé, és amiatt rossz. ezt nem tudom. csak tipp.
eddig tartott a felhőtlen öröm.
tegnap nem akart nyílni az ajtó... napon állt az autó, de amikor nyitni akartam, akkor előtte kb 2 órája már hűvös volt ott, azaz abban állt. pedig előtti is állt napon mégis jó volt...
a zárás jól működik.
szóval az a helyzet, hogy a zárás problémám valszeg kontakt hiba lehetett, viszont a nyitás a továbbra is kérdéses. azaz egyre jobban reléééééé....
érdekes, bocsi, hogy ezzel fárasztok esetleg valakit, de...
mikoris írtam, hogy megint nem nyílik, azóta nem is nyílt, ha hideg volt hanem, semmikor...
tegnap is ez volt, többször melegben álltam, igaz pláza parkolóban, de ott sem akart. járkáltam ide-oda.
majd elmentem a Corába, ahol is a tűző napon kint volt az autó, és csodák csodájára kinyílt az ajtó, és azóta nyílik, mindegy miylen meleg van. tehát már azt sem tudom eldönteni a melegnek mennyire van köze az egészhez, mert amikor elkezdem elhinni, hogy igen, utána hírtelen jó lesz minden
Kb: 3hete egy ismerősnek 2 napja meg magamnak is kicseréltettem a reléket és azóta hibátlan mindig nyílik illetve zár.
A régi relékkel pedig már nappal soha nem nyílt ki konkrétan a vezető oldalt kulccsal ki tudtam nyitni a párom vagy én pedig átmásztunk az anyós oldalra így tudtunk max ketten utazni egy 5 személyes kocsiban.
Egyik reggel amikor a kocsihoz sétáltam (első indítás illetve első ajtónyitás) kinyíltak az ajtók akkor gyorsan kiszedtem a GM5-öt és kicseréltettem benne a reléket amelyek a központi zárért felelősek. Azóta tökéletes !!!
üdv
YELLOW Elküldve: 2010-07-16 14:30 Ajtónyítási Gondok!
YELLOW írta:YELLOW írta: szóval hírtelen felindulásból lementem és kiszedtem a GM-et.
nekem TYCO relé van benne (rosszul emlékeztem, hogy Siemens). megnéztem a forrasztások tökéletesek. ezt csak onnan tudom, hogy jártam forrasztási tréningre (IPC)...stb. nekem érdekes módon nem lakk van rajta, vagy lehet lakk, de kicsit ilyen szilikon szerű, gumis. (erre is rosszul emlékeztem)
szóval miután megnéztem kiváncsiságból rákötöttem a vezetékeket, csatlakozót... és rögtön működött minden. gondoltam magamba kontakt hiba. szépen a panelen és a vezetékeken is befújtam Tuner tisztítóval a csatlakozókat. a panelen a nagycsatlakozó tüskéjét jobban szétfeszítettem, hogy jobban kontaktoljon az anyukájába. összeraktam. a jobb szélső csatlakozónál feltünt, hogy hiába van rögzítve, biztosítva, ez egyik fele kicsit ki tud mozdulni, ahogy feszül a vezeték. mindegy beigazgattam. összeraktam. nyitottam zártam egy csomót, és működött. (jelzem szétszedés előtt direkt megnéztem, mi a pálya, és nem volt jó)
úgyhogy egyenlőre megint maradok nyugton. arra is gondoltam, hogy a relé érintkezőjéről levált elszenesedett darab, esetleg idővel becsúszik az érintkezők közé, és amiatt rossz. ezt nem tudom. csak tipp.
eddig tartott a felhőtlen öröm.
tegnap nem akart nyílni az ajtó... napon állt az autó, de amikor nyitni akartam, akkor előtte kb 2 órája már hűvös volt ott, azaz abban állt. pedig előtti is állt napon mégis jó volt...
a zárás jól működik.
szóval az a helyzet, hogy a zárás problémám valszeg kontakt hiba lehetett, viszont a nyitás a továbbra is kérdéses. azaz egyre jobban reléééééé....
YELLOW Elküldve: 2010-07-15 17:28 Vicces :)
YELLOW Elküldve: 2010-07-15 17:26 Vicces :)
YELLOW Elküldve: 2010-07-14 22:12 Ajtónak nyitás
hil írta:martin írta:
hello
bocs, hogy nyitottam egy topicot ez miatt nem szoktam ilyet tenni csak nem találtam olyan topicot amibe ez megfelelt volna, de még egyszer sorry érte.
másodszor ilyen feltöltés és egybe polírozást kicsinál és mennyi idő alatt van kész? Vagy hol lehet ilyen után érdeklődni. Melyik fényezőnél. Üdv
Az itt a baj, hogy mint látom metál az autód, és a lakkal az egész elemet telibe fújják, mert nem lehet szépen eldolgozni a lakk folt fújást
YELLOW Elküldve: 2010-07-14 21:18 Ajtónak nyitás
martin írta:YELLOW írta:martin írta: Sziasztok egy olyan számomra bosszantó dolog történt ismételt a kocsival ami mostmár kezd zavarni és szeretném kijavítatni ezt a hibát amit más nekem okozott. Na szóval a gondolom már veletek is előfordult, hogy parkolóban valaki szépen odaverte az ajtóját a kocsitoknak. Na hát ez velem is megtörtént és nem szép ahogyaz ajtó közepén lepatan a festék vagy valami hasonló. Kérdésem a következő lenne hogy hogy lehet ezek javítani, mert kellően zavar a látvány hogy ott van egy ütődés a kocsin. Lényegében csak a kis ujjam körmének a fel a sérülés csak pont a bal hátsó ajtón van a kilincstől balra pont azon az élen ami végig fut az egészen. Ezt lehet javítatni vagy hagyjam úgy ahogy van inkább. Fényezőnél már jártam és ő azt javasolta hogy az egészet akkor át kéne fujatni azt meg nem akartam, mert ha még is kocsi cserére kerül a sor akkor olyan mintha törött lett volna az autó. Valakinek valami javaslata vagy valami fényező tippje????
Légyszi segítsetek! Előre is köszi.
További szép napot
először is felesleges volt ezért egy újabb topic-ot nyitni, lett volna elég ahová beírhatod, ha mindenki minden apró kis gondjára topic-ot nyitna, gondolhatod mi lenne itt...
másodszor, nem tudom milyen méretű a hiba menynire mély. haveromnak egy OFF autóra, horogkeresztet és egyéb érdekességet karcoltak pl az egész mocitetőre, ajtókra. ezeket a fémig karcokat a festő feltöltötte, a kikevert gyári szinnel, úgy nézett ki mint egy heg, domború volt. ezt utána egybe lehet csiszolni, majd polírozni. és ha jól van kikeverve észre sem venni. persze aki mondta neked festő, egyszerűbb így, meg így egy komplett elemért el tudja kérni az összeget. mindenesetre ha telibe akarja fújni az ajtót, akkor irass vele papírt készíts képet a hibáról, és eladásnél kisebb lehet a probléma.
hello
bocs, hogy nyitottam egy topicot ez miatt nem szoktam ilyet tenni csak nem találtam olyan topicot amibe ez megfelelt volna, de még egyszer sorry érte.
másodszor ilyen feltöltés és egybe polírozást kicsinál és mennyi idő alatt van kész? Vagy hol lehet ilyen után érdeklődni. Melyik fényezőnél. Üdv
YELLOW Elküldve: 2010-07-14 20:55 Ajtónak nyitás
martin írta: Sziasztok egy olyan számomra bosszantó dolog történt ismételt a kocsival ami mostmár kezd zavarni és szeretném kijavítatni ezt a hibát amit más nekem okozott. Na szóval a gondolom már veletek is előfordult, hogy parkolóban valaki szépen odaverte az ajtóját a kocsitoknak. Na hát ez velem is megtörtént és nem szép ahogyaz ajtó közepén lepatan a festék vagy valami hasonló. Kérdésem a következő lenne hogy hogy lehet ezek javítani, mert kellően zavar a látvány hogy ott van egy ütődés a kocsin. Lényegében csak a kis ujjam körmének a fel a sérülés csak pont a bal hátsó ajtón van a kilincstől balra pont azon az élen ami végig fut az egészen. Ezt lehet javítatni vagy hagyjam úgy ahogy van inkább. Fényezőnél már jártam és ő azt javasolta hogy az egészet akkor át kéne fujatni azt meg nem akartam, mert ha még is kocsi cserére kerül a sor akkor olyan mintha törött lett volna az autó. Valakinek valami javaslata vagy valami fényező tippje????
Légyszi segítsetek! Előre is köszi.
További szép napot
YELLOW Elküldve: 2010-07-14 08:42 Kuplung__
wagusty írta:Memmaao írta:wagusty írta:
Szia
Örülök hogy nálad is sikerült a csere és hogy minden olyan mint vártad mert nálam is mindent kicseréltek gyárira úgy mint neked ellenben az én örömöm 2hónapig tartott utána újból elkezdett rázni bár csak emelkedöknél illetve ha már kb.2-3km-es dugót végig döcögök.
Majd kérlek jelezd milyen 2hónap mulva.
Üdv
Érdekes, amit írsz. Láttad a kiszerelt lendkereket, kuplungszettet? Tuti vadonat-új lendkereket kaptál? Nem lehet, hogy használtat, ami 2 hónap után kezdett el beszarni? Mert a rázkódás annak a tipikus jele, hogy a lendkerék gumija kezd elkopni, és síkban elmozdul, elkezd lötyögni. Egy zsír új lendkerék ilyet nem produkálhat, ha mégis, akkor selejtes, arra meg elvileg van garancia.
A szerelés Minden pillanata a szemem láttára történt a régi kuplung/lendkerék/kinyomó csapágy itthon fekszik a garázsban illetve az újjat mondhatni magam hoztam el a wallisból (gyári!! LUK BMW jellel és cikkszámmal!) illetve én csomagoltam ki a (lendkerék,kuplung,kinyomó csapágyat) én fogtam meg először.
Nekem eddig több szerelő is azt mondta, hogy még egy új járgányok is 2-3hónap múlva rángatnak ez az amit nagyon nehezen tudok elhinni mert szerintem a Német első tulajok addig vinnék vissza a járgányukat ilyen rángatás esetén amíg ki nem lenne küszöbölve ez a hiba , az érzésem az,hogy nem a lendkerék most a "rossz" hanem a kuplung van elvetemedve a felülete pedig gyári és eléggé kíméletesen járok vele.
üdv
YELLOW Elküldve: 2010-07-13 18:44 BBS CK002 5x120 - 8,5x19 ET35
csatis1 írta:YELLOW írta:Hori írta:Ricco-320d írta: Eladó 4 db gyári BBS CK002 típusú alufelni gumik nélkül! / 8,5 X 19 - ET35 - 5x120 /
úgy néz ki eladó lesz a breytonom
Ti úgy váltogattok felnit, mint más alsógatyát
Van aki felnit vesz, van aki kocsmázik, automatázik...
YELLOW Elküldve: 2010-07-13 12:14 Társalgó
SoundkeY írta: Andi és a Bmw part 2:
YouTube videó
YELLOW Elküldve: 2010-07-13 12:11 Társalgó
bmwszabi írta:InsectKiller írta:seta írta: Sziasztok!
Most lehet h tök triviális dologra kérdezek rá, de mi az a facelift?
Mindenhol írjátok h facelift elötti meg utáni, de nem találtam sehol h az pontosan mit jelent.
2002-ben volt a BMW-nek egy kis módosítása az E46-okon. Legnagyobb különbség, ami szemmel látható, hogy a facelift előttiek indexe még lefelé néz, míg a már facelifteseké már már felfele ível, "mosolygós".
Így lehet a legkönnyebben észrevenni.
A többit meg majd hozzáteszik!
2001-ben volt a facelift ('ráncfelvarrás' hülyén kifejezve magyarul) nem InsectKiller!?
Mármint Sedan-on és Touring-on, Coupe-n meg Cabrio-n 2003-ban.
De seta a te esetedben nem jelent sokat, mert a Compact-okon nem változtattak úgy tudom.
Ahogy írták főleg az autó orrán feltűnő a különbség, de a hátsó lámpák is módosultak kicsit, meg ilyenkor szokott változni a színpaletta, kárpit szinek, anyagok, meg persze folyamatosan egy autó gyártási évei során fejlesztgetnek az autókon: új motorok, meg rengteg apróság, ami a tulajdonosok által visszajelzésre kerül, plusz amiket maguk a gyárban dolgozók is észrevesznek esetleges hibákat.