Zoli90 fórum hozzászólásai
« előző12345következő »

Zoli90 Elküldve: 2013-12-19 19:34 Mi lehet a baj?

MattM325 írta:
Zoli90 írta:
Darius írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?


Azok 35-45től indulnak amennyiben felújított mellett döntesz cserében. Vagyis úgy hogy a tiéd meg marad a felújítónál cserébe.
Ezen addig viszont nincs értelme agyalni, amíg nincs bevizsgálva mind a 4. Ez nem azt takarja, hogy a korrekciós értékeket megnézik gépen, mert az csak a csúcsok egymáshoz viszonyított állapotáról ad némi képet. Valós bemérésnél kiveszik a csúcsokat és megnézik a porlasztási képet, nyomáspróbázzák stb. Sajnos ennek az üzemanyag rendszernek egy az achilles sarka.


oh az fain. jólvan. akkor utána járok ha minden kötelező kört lefutottam. van egykét apró bibi a kicsikével, szóval sorra kerül. (nem nagyon akar hallgatni rám a tükörmozgató motor, a hátsó ablakmosó löttyöt alig éri el a törlőlapát, nagyon nehezen párátlanít hátul a fűtőszál, néha nem akaródzik lejátszani a cédéket..)




Sztem felesleges a városi fogyasztáson aggodnod.Nekem városba a 2004es 20d-m megette télen simán a 10litert, és a 18dm-sem eszik kevesebbet 8,5nél.De kint simán lemegy 5,5...6ra.


Köszönöm neked is a választ, sokkal nyugodtabb vagyok már


Na, akkor a tények.
Teljesen jó a fogyasztásod, ne aggódj miatta. Sokan terjesztik a világban, hogy a dízelük milyen keveset eszik, 5.5, max 6 liter, főleg a kínai Passat-os kollegák, ez egy 1.9 szívódízelnél így is van, de a cr már nem az a kategória, persze az újabb efficient dynamik megoldásoknál már elérhető az alacsonyabb fogyasztás.

Porlasztós téma: Felejtsétek el a felújítást, nem megoldható, próbálkozók persze vannak, egy darabig jó is lesz, mondjuk a következő olajcseréig, de vannak akik megelégednek azzal, hogy indul, jár, megy az autójuk, de 100%-os sosem lesz, csak a Bosch által felújított, és itt nem a sarki Bosch-ként üzemelt szervizekről beszélek.
Megoldás venni új/GYÁRI technológiával felújított új injektort, 50e körül dobálják.
Mielőtt bárki bármit mond, több dízel szakival állok kapcsolatban, Ő szavuknak hiszek, és a saját tapasztalatomban, kb. 3 hónapot bírtak a csúcsaim felújítás után.

Valaki írta, hogy a hibás injektor miatt lehet alacsonyabb a fogyasztás. Ez így van, saját tapasztalat.

Ja a tempomat: A fogyasztást nem csökkenti, hanem növeli.


tempomatos részt is köszi szépen!

Zoli90 Elküldve: 2013-12-19 17:13 Mi lehet a baj?

Darius írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?


Azok 35-45től indulnak amennyiben felújított mellett döntesz cserében. Vagyis úgy hogy a tiéd meg marad a felújítónál cserébe.
Ezen addig viszont nincs értelme agyalni, amíg nincs bevizsgálva mind a 4. Ez nem azt takarja, hogy a korrekciós értékeket megnézik gépen, mert az csak a csúcsok egymáshoz viszonyított állapotáról ad némi képet. Valós bemérésnél kiveszik a csúcsokat és megnézik a porlasztási képet, nyomáspróbázzák stb. Sajnos ennek az üzemanyag rendszernek egy az achilles sarka.


oh az fain. jólvan. akkor utána járok ha minden kötelező kört lefutottam. van egykét apró bibi a kicsikével, szóval sorra kerül. (nem nagyon akar hallgatni rám a tükörmozgató motor, a hátsó ablakmosó löttyöt alig éri el a törlőlapát, nagyon nehezen párátlanít hátul a fűtőszál, néha nem akaródzik lejátszani a cédéket..)




Sztem felesleges a városi fogyasztáson aggodnod.Nekem városba a 2004es 20d-m megette télen simán a 10litert, és a 18dm-sem eszik kevesebbet 8,5nél.De kint simán lemegy 5,5...6ra.


Köszönöm neked is a választ, sokkal nyugodtabb vagyok már

Zoli90 Elküldve: 2013-12-19 16:00 Mi lehet a baj?

SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?


Azok 35-45től indulnak amennyiben felújított mellett döntesz cserében. Vagyis úgy hogy a tiéd meg marad a felújítónál cserébe.
Ezen addig viszont nincs értelme agyalni, amíg nincs bevizsgálva mind a 4. Ez nem azt takarja, hogy a korrekciós értékeket megnézik gépen, mert az csak a csúcsok egymáshoz viszonyított állapotáról ad némi képet. Valós bemérésnél kiveszik a csúcsokat és megnézik a porlasztási képet, nyomáspróbázzák stb. Sajnos ennek az üzemanyag rendszernek egy az achilles sarka.


oh az fain. jólvan. akkor utána járok ha minden kötelező kört lefutottam. van egykét apró bibi a kicsikével, szóval sorra kerül. (nem nagyon akar hallgatni rám a tükörmozgató motor, a hátsó ablakmosó löttyöt alig éri el a törlőlapát, nagyon nehezen párátlanít hátul a fűtőszál, néha nem akaródzik lejátszani a cédéket..)

Zoli90 Elküldve: 2013-12-19 15:28 Mi lehet a baj?

SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?

Zoli90 Elküldve: 2013-12-19 15:16 Mi lehet a baj?

SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?

Zoli90 Elküldve: 2013-12-19 14:52 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.

Zoli90 Elküldve: 2013-12-19 14:43 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
Superpippo írta:
dbtibi írta:
Zoli90 írta:
dbtibi írta:
Zoli90 írta: Sziasztok! Teljesen új vagyok itt, remélem jó helyen kaparok a problémám ügyében! Szóval az van, hogy egy hónapja megvettem álmaim netovábbját! Ez mind szép és jó, de most meg tiszta ideg vagyok mert városban úgy eszi a naftát mintha lyukas lenne a tank... 8-9 litert megeszik városban, nagyon-NAGYON lájtos menetben is. Mi lehet a baj? Vagy ez ennyit eszik? Esetleg a hidegen járatás? olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha, dehát az asszonyt el kell vinni a melóba... manuális 5fokozatú a váltóm, 150lovas 20d touring.. bár ez ha igaz látszik is oldalt.


"... olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha ..."
Ennyivel szerintem meg is adtad a választ a saját kérdésedre

Az enyém (bár benzines) is 10liter körül eszik jelenleg a nyári 7,5-8 literhez képest, ha pedig csak városban nyomod akkor jóval jobban felugrik - ha még nem is melegedett be - a sok kigyorsítástól.

Ui.: szép a vas, tegyél fel még róla képeket Balesetmentest vele


köszi, nekem is tetszik, csak most kicsit kétségbe vagyok esve. persze, tudom jobb lesz. meg még hátra vannak a kötelező körök a szervízben. de akkor is soknak érzem ezt a fogyasztást. majd készülnek még képek, vannak tervek


Jönnek szerintem a dízel-es kollégák is, de szerintem nem sok a fogyasztás amit írsz


Sziasztok! Egyetértek Dbtibivel szerintem reális a fogyasztásod.Ha rövid távon használod és nem tud bemelegedni üzemihőfokra jóval többet esznek a vasak.


Köszönöm szépen a válaszodat!


Hali!
Az olyan rövid pontosan mennyi? Mert sz@r termosztáttal a 100km is olyan rövid (najó túloztam, de nem sokat )
Nekem pl most rossz a termosztát és a 11km se igazán elég neki, hogy üzemi hőfokra felmenjen. (Még jó, hogy van állóhelyzeti a vasban.) Meg is van az áldásos hatása a fogyira, de már úton az új cumó
Mivel '02-es a vas még a porlasztó csúcsok állapota is kérdéses lehet...

A kézi váltós városi fogyiról inkább a fogyasztásos fórumban érdemes nézelődni

Gratula a vashoz!!!


én csak annyit tudok hozzá tenni, hogy egyik autónak sem, de a dízelnek pláne nem tesz jót, ha nem tud bemelegedni üzemire. tulajdonképpen tök felesleges, hogy dízeled van. ráadásul hamarabb megadja majd magát. arról nem is beszélve, hogy minden motornak, attól fűggően mennyire hazsnálják rövid távra szüksége van egy amolyan kiégetés üzemre, ami azt jelenti, hogy 150-200km-t menni vele egyhuzamban, legalább 90-es tempóval. a legjobb az autópályázás.

ha így akarod használni mint most, akkor jobb ha mihamarabb szerzel donor motort.


szó sincs ilyesmiről! Székesfehérváron élek, Budapesten dolgozom, hetente minimum egyszer de inkább 2X megfordulok, ezenkívül havi 2-3X győrbe járok. Azért megyek vele.

Zoli90 Elküldve: 2013-12-19 14:41 Mi lehet a baj?

SP_323i írta:
Zoli90 írta:
Superpippo írta:
dbtibi írta:
Zoli90 írta:
dbtibi írta:
Zoli90 írta: Sziasztok! Teljesen új vagyok itt, remélem jó helyen kaparok a problémám ügyében! Szóval az van, hogy egy hónapja megvettem álmaim netovábbját! Ez mind szép és jó, de most meg tiszta ideg vagyok mert városban úgy eszi a naftát mintha lyukas lenne a tank... 8-9 litert megeszik városban, nagyon-NAGYON lájtos menetben is. Mi lehet a baj? Vagy ez ennyit eszik? Esetleg a hidegen járatás? olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha, dehát az asszonyt el kell vinni a melóba... manuális 5fokozatú a váltóm, 150lovas 20d touring.. bár ez ha igaz látszik is oldalt.


"... olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha ..."
Ennyivel szerintem meg is adtad a választ a saját kérdésedre

Az enyém (bár benzines) is 10liter körül eszik jelenleg a nyári 7,5-8 literhez képest, ha pedig csak városban nyomod akkor jóval jobban felugrik - ha még nem is melegedett be - a sok kigyorsítástól.

Ui.: szép a vas, tegyél fel még róla képeket Balesetmentest vele


köszi, nekem is tetszik, csak most kicsit kétségbe vagyok esve. persze, tudom jobb lesz. meg még hátra vannak a kötelező körök a szervízben. de akkor is soknak érzem ezt a fogyasztást. majd készülnek még képek, vannak tervek


Jönnek szerintem a dízel-es kollégák is, de szerintem nem sok a fogyasztás amit írsz


Sziasztok! Egyetértek Dbtibivel szerintem reális a fogyasztásod.Ha rövid távon használod és nem tud bemelegedni üzemihőfokra jóval többet esznek a vasak.


Köszönöm szépen a válaszodat!


Hali!
Az olyan rövid pontosan mennyi? Mert sz@r termosztáttal a 100km is olyan rövid (najó túloztam, de nem sokat )
Nekem pl most rossz a termosztát és a 11km se igazán elég neki, hogy üzemi hőfokra felmenjen. (Még jó, hogy van állóhelyzeti a vasban.) Meg is van az áldásos hatása a fogyira, de már úton az új cumó
Mivel '02-es a vas még a porlasztó csúcsok állapota is kérdéses lehet...

A kézi váltós városi fogyiról inkább a fogyasztásos fórumban érdemes nézelődni

Gratula a vashoz!!!


kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem

Zoli90 Elküldve: 2013-12-19 14:23 Mi lehet a baj?

Superpippo írta:
dbtibi írta:
Zoli90 írta:
dbtibi írta:
Zoli90 írta: Sziasztok! Teljesen új vagyok itt, remélem jó helyen kaparok a problémám ügyében! Szóval az van, hogy egy hónapja megvettem álmaim netovábbját! Ez mind szép és jó, de most meg tiszta ideg vagyok mert városban úgy eszi a naftát mintha lyukas lenne a tank... 8-9 litert megeszik városban, nagyon-NAGYON lájtos menetben is. Mi lehet a baj? Vagy ez ennyit eszik? Esetleg a hidegen járatás? olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha, dehát az asszonyt el kell vinni a melóba... manuális 5fokozatú a váltóm, 150lovas 20d touring.. bár ez ha igaz látszik is oldalt.


"... olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha ..."
Ennyivel szerintem meg is adtad a választ a saját kérdésedre

Az enyém (bár benzines) is 10liter körül eszik jelenleg a nyári 7,5-8 literhez képest, ha pedig csak városban nyomod akkor jóval jobban felugrik - ha még nem is melegedett be - a sok kigyorsítástól.

Ui.: szép a vas, tegyél fel még róla képeket Balesetmentest vele


köszi, nekem is tetszik, csak most kicsit kétségbe vagyok esve. persze, tudom jobb lesz. meg még hátra vannak a kötelező körök a szervízben. de akkor is soknak érzem ezt a fogyasztást. majd készülnek még képek, vannak tervek


Jönnek szerintem a dízel-es kollégák is, de szerintem nem sok a fogyasztás amit írsz


Sziasztok! Egyetértek Dbtibivel szerintem reális a fogyasztásod.Ha rövid távon használod és nem tud bemelegedni üzemihőfokra jóval többet esznek a vasak.


Köszönöm szépen a válaszodat!

Zoli90 Elküldve: 2013-12-19 14:16 Mi lehet a baj?

[quote="dbtibi"]
Zoli90 írta:
dbtibi írta:
Zoli90 írta: Sziasztok! Teljesen új vagyok itt, remélem jó helyen kaparok a problémám ügyében! Szóval az van, hogy egy hónapja megvettem álmaim netovábbját! Ez mind szép és jó, de most meg tiszta ideg vagyok mert városban úgy eszi a naftát mintha lyukas lenne a tank... 8-9 litert megeszik városban, nagyon-NAGYON lájtos menetben is. Mi lehet a baj? Vagy ez ennyit eszik? Esetleg a hidegen járatás? olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha, dehát az asszonyt el kell vinni a melóba... manuális 5fokozatú a váltóm, 150lovas 20d touring.. bár ez ha igaz látszik is oldalt.


"... olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha ..."
Ennyivel szerintem meg is adtad a választ a saját kérdésedre

Az enyém (bár benzines) is 10liter körül eszik jelenleg a nyári 7,5-8 literhez képest, ha pedig csak városban nyomod akkor jóval jobban felugrik - ha még nem is melegedett be - a sok kigyorsítástól.

Ui.: szép a vas, tegyél fel még róla képeket Balesetmentest vele




köszi, nekem is tetszik, csak most kicsit kétségbe vagyok esve. persze, tudom jobb lesz. meg még hátra vannak a kötelező körök a szervízben. de akkor is soknak érzem ezt a fogyasztást. majd készülnek még képek, vannak tervek


Jönnek szerintem a dízel-es kollégák is, de szerintem nem sok a fogyasztás amit írsz



igazából nem baj ha ennyi. csak erősítsenek meg, hogy másnak is ilyen. és ennyi. akkor megnyugszom. előtte fordom volt ami iránig elment volna egy tankkal. az után furcsállom, mivel mindenhonnan azt olvastam, hogy hasonló lesz a fogyasztás. erre kétszer annyi. nem gond, én akartam mindenáron BMW-t és imádom is. csak meg kéne hogy nyugtassanak, hogy "hát haver ez biza ennyit eszik" és akkor minden oké

Zoli90 Elküldve: 2013-12-19 14:09 Mi lehet a baj?

dbtibi írta:
Zoli90 írta: Sziasztok! Teljesen új vagyok itt, remélem jó helyen kaparok a problémám ügyében! Szóval az van, hogy egy hónapja megvettem álmaim netovábbját! Ez mind szép és jó, de most meg tiszta ideg vagyok mert városban úgy eszi a naftát mintha lyukas lenne a tank... 8-9 litert megeszik városban, nagyon-NAGYON lájtos menetben is. Mi lehet a baj? Vagy ez ennyit eszik? Esetleg a hidegen járatás? olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha, dehát az asszonyt el kell vinni a melóba... manuális 5fokozatú a váltóm, 150lovas 20d touring.. bár ez ha igaz látszik is oldalt.


"... olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha ..."
Ennyivel szerintem meg is adtad a választ a saját kérdésedre

Az enyém (bár benzines) is 10liter körül eszik jelenleg a nyári 7,5-8 literhez képest, ha pedig csak városban nyomod akkor jóval jobban felugrik - ha még nem is melegedett be - a sok kigyorsítástól.

Ui.: szép a vas, tegyél fel még róla képeket Balesetmentest vele


köszi, nekem is tetszik, csak most kicsit kétségbe vagyok esve. persze, tudom jobb lesz. meg még hátra vannak a kötelező körök a szervízben. de akkor is soknak érzem ezt a fogyasztást. majd készülnek még képek, vannak tervek

Zoli90 Elküldve: 2013-12-19 13:50 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Teljesen új vagyok itt, remélem jó helyen kaparok a problémám ügyében! Szóval az van, hogy egy hónapja megvettem álmaim netovábbját! Ez mind szép és jó, de most meg tiszta ideg vagyok mert városban úgy eszi a naftát mintha lyukas lenne a tank... 8-9 litert megeszik városban, nagyon-NAGYON lájtos menetben is. Mi lehet a baj? Vagy ez ennyit eszik? Esetleg a hidegen járatás? olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha, dehát az asszonyt el kell vinni a melóba... manuális 5fokozatú a váltóm, 150lovas 20d touring.. bár ez ha igaz látszik is oldalt.
« előző12345következő »