Profil: YELLOW
Adatok
YELLOW

autója adatai

Széria:
3
Típus:
E46
Kivitel:
Sedan
Modell:
316i
Évjárat:
2002

Elismertség:
88% (15596 pont)

Tartózkodási hely:
Tiszaújváros

Foglalkozás:

Saját weboldal:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=37153

Msn cím:

Bemutatkozás/Autó bemutatása:

BMW E46 316i (2002.06)

N42B18A motorkódú: 1796 cm3, 16 szelepes, Valvetronic, dupla-VANOS,
soros 4 hengeres hosszában

1796 cm3
116 LE / 5500 rpm
175 Nm / 3750 rpm


TELJESÍTMÉNY

0-100 Km/h: 10,9 s (gyári érték, de szerintem kevesebb)

Max. sebesség: 206 km/h (gyári adat) - sikerült kipróbálnom mit megy, igaz nem végig:
5. fokozat 6000 f/p = 210 km/h GPS-el (hozzáteszem a leszabályzás 6500-6700 f/p-nél van)

LE: 116 LE / 5500 rpm (gyári adat)

Tömeg: 1320 kg

Nyomaték: 175 Nm / 3750 rpm (gyári adat)


MOTOR

Motor: 1796 cm3, 16 szelepes, Valvetronic, dupla-VANOS, soros 4 hengeres hosszában
( N42B18A )

Hajtás: hátsókerék, DSC III

DSC

DSC (Dynamic Stability Control - dinamikus stabilitás-szabályozás )
A dinamikus stabilitás-szabályozás (DSC) gondoskodik arról, hogy a vezetés maximális élménye mellett minden ellenőrzés alatt maradjon, még akkor is, ha a vezető hibát követne el. Íme egy intelligens futómű-szabályozó rendszer számos biztonsági funkcióval. Szenzorok figyelik folyamatosan az autó állapotát, és ha a helyzet megkívánja, a DSC beavatkozik a motorvezérlésbe és lefékezi a megfelelő kereket vagy kerekeket, így megakadályozza az autó kitörését. Az autó rendíthetetlenül tartja a kívánt irányt. A DSC kanyarban is gondoskodik az autó stabilitásáról, hiszen a fékezést kerekenként külön-külön, elektronikusan szabályozza. Vészfékezés esetén a DSC azonnal maximális fékerővel fékez, így a fékút életmentő méterekkel rövidíthető le. Gyorsulás közben vagy tempós kanyarban a vonóerő-szabályozás (a DSC gombnyomásra aktiválható alrendszere) egy bizonyos határig megengedi a meghajtott kerekek kipörgését. Ez sportosabb vezetési stílust tesz lehetővé. Laza talajon – havon vagy kavicson – a vonóerőt a fékek működtetése optimalizálja.

Elektronika: BOSCH DME ME9.2

Légszűrő: Mahle-Filt csakis gyári papír

Kipufogó: 4-2-1-es leömlő, Brutus Sound hátsódob, dupla véggel

Egyéb: CASTROL SLX Professional Powerflow BMW LL04 0W-30 motorolaj


FUTÓMŰ

Gumik:

- nyáron:

elöl: 225/45 ZR17 91Y BFGoodrich GForce Profiler
(MADE IN HUNGARY)

hátul: 245/40 ZR17 91Y BFGoodrich GForce Profiler
(MADE IN FRANCE)

- télen:

195/65 R15 Bridgestone Blizzak LM-18

Felnik:

- nyáron: M5 M-tech felnik (8JJx17) ET40 (M Parallel Spoke 66) most már egyedi fényezéssel + rejtett szeleppel

- télen: 15"-os acél

Rugók: H&R ültetőrugók (elvileg 35/35)

Gátlók: M3 lengéscsillapítók eredeti gyári (SACHS)

Fékek: gyári ATE rendszer

- elöl:
286 mm hűtött tárcsa ATE Power Disc
( ATE 189 fékbetét )

- hátul:
280 mm tömör tárcsa ATE
( ATE 166FF fékbetét )

ATE SL.6 DOT4 fékolaj

Merevítők: első toronymerevítő mindenképp lesz

Egyéb: Poliuretán első lengőkar silent-ek


KÜLSŐ OPTIKA

Karosszéria:
- M-tech II első lökös ködlámpákkal
- fekete vesék, gyárilag króm keret (thx Plasti Dip!)

Egyéb: sötétített üvegek sajna az első két üvegen lévőtől meg kellett válnom, mert nem engedték műszakira! de így, hogy leszedtem meglett a műszaki, kifogástalan autóm van, első két fólia nélkül!


BELSŐ OPTIKA

Festés, dekor: gránitszürke berakás, amit majd alura akarok cserélni

Ülések: tervezve van sport ülés vétele, eredeti BMW

Kormány: M-es multi (eredetileg sima 4 ágú volt)

Kiegészítők:

- M-es pedálszett taposóval
- M-es váltógomb
- M-es kézifékkar markolat
- M-es első toronycsapágy takaró

Egyéb:

- alu műszergyűrűk
- gyári BMW szőnyegek
- 6 AIRBAG
- esőszenzor
- automata világítás
- hátsó szélvédőbe integrált rádióantenna
- fűtött külső tükrök és ablakspriccnik

+ elsősegély doboz, elakadásjelző háromszög, izzókészlet, láthatósági mellény, emelő, BMW-s szerszámok (gyári), vontató kötél (nah erre nem lesz szükség), tűzoltókészülék... csak, hogy a rend éber őrei ne köthessenek bele semmibe


HIFI / Multimédia

Fejegység: gyári ALPINE BMW Business, de egy mp3-ra képes cuccot bele kellene eszkábálni, vagy egy DVD lejátszót

Erősítő: gyári

Hangszórók: gyári (2 db csipogó, 2 db közép, 2 db mély-közép)


Regisztráció időpontja:
2008. június 08. vasárnap, 00:00

Utolsó belépés időpontja:
2024. március 23. szombat, 16:00

Hozzászólások száma:
17555 (megnézem)

online online


Galéria

Enyi volt alapjáraton

Enyi volt alapjáraton

1óra múlva

1óra múlva

2 óra múlva

2 óra múlva

Felujitó készlet féknyereghez, dugó Németből rendelve.

Felujitó készlet féknyereghez, dugó Németből rendelve.

Így nézett ki az occsó temosztát ahol fosta a vizet, szétszedés után.

Így nézett ki az occsó temosztát ahol fosta a vizet, szétszedés után.

Ezt tette velem a kiegyenlittő tartály 2 éve az autópályán

Ezt tette velem a kiegyenlittő tartály 2 éve az autópályán

Üzemanyag tank szellőztető szelep.

Üzemanyag tank szellőztető szelep.

Remélem megint kibír 2 évet.

Remélem megint kibír 2 évet.

Videók
BMW Tavaszi NT Tali 2009.03.21.

BMW Tavaszi NT Tali 2009.03.21.