barbrady fórum hozzászólásai
« előző12következő »

barbrady Elküldve: 2011-06-14 17:38 Hidegindítás - diesel

YELLOW írta:
barbrady írta:
Azt elfelejtettem írni, hogy minél kevesebb üzemanyag van a tankban, annál nehezebben indul.


ez mondjuk tipikus jele az AC hibának, hogy lassan vége lesz. van egy ismerősöm igaz OFF autónál, de egyszerűen 20 liter alatt nem indult be az autó. nála nagyobb AC kellett bele, mert ugye megnövekedett az autó teljesítménye kb a felével, és a kisebb AC már nem tudta olyan nyomással dolgozni az anyagot, ahogy arra igény volt, már indításnál sem.



Új AC-t tettem bele, mert én is arra gyanakodtam, de nem változott semmi.

barbrady Elküldve: 2011-06-13 20:52 Hidegindítás - diesel

lacaca írta:
barbrady írta: Olyat csinál az autó (20d 136LE), hogy hosszabb állás után (1-2 nap) nehezen indul. Viszont ha ráadom a gyújtást és várok pár másodpercet, akkor könnyen beindul, tehát olyan mintha valahol elejtené az üzemanyag nyomást (új az AC pumpa), viszont nem látom sehol hogy gázolajos lenne a motortérben az üa ellátó rendszer. Egyébként ha beindul akkor szépen jár minden henger. Viszont ha gyújtás után egyből indítok, és ugye tekertetni kell egy darabig mire beindul, akkor beírja hibára az izzítást, ha viszont várok és könnyen indul, akkor nem. Új gyertyák vannak benne, és az izzító relét is kicseréltem. Esetleg van valakinek ötlete hogy ez mitől lehet? Vagy hogy hol ejtheti el a nyomást? Még annyi, hogy a nagy mínuszokban amikor hosszabban izzított (ezért volt ideje felnyomni az üa-ot) olyankor pöccre indult, és az izzítást sem írta be hibának.




Talán azalatt a pár mp alatt van ideje izzítani ezért indul könnyebben



Azt elfelejtettem írni, hogy minél kevesebb üzemanyag van a tankban, annál nehezebben indul.

barbrady Elküldve: 2011-06-13 13:17 Hidegindítás - diesel

Olyat csinál az autó (20d 136LE), hogy hosszabb állás után (1-2 nap) nehezen indul. Viszont ha ráadom a gyújtást és várok pár másodpercet, akkor könnyen beindul, tehát olyan mintha valahol elejtené az üzemanyag nyomást (új az AC pumpa), viszont nem látom sehol hogy gázolajos lenne a motortérben az üa ellátó rendszer. Egyébként ha beindul akkor szépen jár minden henger. Viszont ha gyújtás után egyből indítok, és ugye tekertetni kell egy darabig mire beindul, akkor beírja hibára az izzítást, ha viszont várok és könnyen indul, akkor nem. Új gyertyák vannak benne, és az izzító relét is kicseréltem. Esetleg van valakinek ötlete hogy ez mitől lehet? Vagy hogy hol ejtheti el a nyomást? Még annyi, hogy a nagy mínuszokban amikor hosszabban izzított (ezért volt ideje felnyomni az üa-ot) olyankor pöccre indult, és az izzítást sem írta be hibának.

barbrady Elküldve: 2011-05-30 16:13 Tempomat - utólag?

Bero írta:

Megnéztem,bowdenes... Sebaj,mi a megoldás a tempomat beépítésének ?


Először is az alábbi alkatrészeket be kell szerezned hozzá.

Tempomat alkatrészek

barbrady Elküldve: 2011-05-30 14:08 Légtömegmérõ

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata Magneti Marelli légtömegmérővel?

« előző12következő »