csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1090

Elküldve: 2019. március 07. csütörtök, 15:25


BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Vásároltam légtömegmérőt. Beszereltem a kocsiba, és az lenne a kérdésem, hogy milyen adaptációt kell törölnöm ahhoz, hogy az említett eszköz hibamentesen tegye a dolgát? Ugyanis az alábbi INPA képen én nem találtam meg a légtömegmérőjét:

INPA - adaption clearing


szerintem törölheted az összeset, újratanul mindent. hiszen egy elem cserélve lett, így az hatással van a többire is.


Köszönöm yellow!


Na nekem is erre az adaptáció törlésre kellene rámenni, de atom sötét vagyok INPA-hoz (is).
TPS szenzort kellene cserélnem és után adaptációt töröni.
Hogy tudom ezt a képernyőt megtalálni S54-nél?

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2019. március 06. szerda, 21:26


YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Vásároltam légtömegmérőt. Beszereltem a kocsiba, és az lenne a kérdésem, hogy milyen adaptációt kell törölnöm ahhoz, hogy az említett eszköz hibamentesen tegye a dolgát? Ugyanis az alábbi INPA képen én nem találtam meg a légtömegmérőjét:

INPA - adaption clearing


szerintem törölheted az összeset, újratanul mindent. hiszen egy elem cserélve lett, így az hatással van a többire is.


Köszönöm yellow!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16458

Elküldve: 2019. március 06. szerda, 20:44


BMW0926 írta: Sziasztok

Vásároltam légtömegmérőt. Beszereltem a kocsiba, és az lenne a kérdésem, hogy milyen adaptációt kell törölnöm ahhoz, hogy az említett eszköz hibamentesen tegye a dolgát? Ugyanis az alábbi INPA képen én nem találtam meg a légtömegmérőjét:

INPA - adaption clearing


szerintem törölheted az összeset, újratanul mindent. hiszen egy elem cserélve lett, így az hatással van a többire is.

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2019. március 06. szerda, 20:14


Sziasztok

Vásároltam légtömegmérőt. Beszereltem a kocsiba, és az lenne a kérdésem, hogy milyen adaptációt kell törölnöm ahhoz, hogy az említett eszköz hibamentesen tegye a dolgát? Ugyanis az alábbi INPA képen én nem találtam meg a légtömegmérőjét:

INPA - adaption clearing

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2018. június 24. vasárnap, 21:17


Sziasztok!
Computer-rel bele néztünk a vas szörnyetegbe hiba kod a következö.
Vezérmütengely jelátalakitö érzékelö bemenet és légtömeg áram érzékelö jel
le cseréljem a jeladokat??? és ha igen milyenre??


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2018. május 17. csütörtök, 01:31


BMW0926 írta: Sziasztok

Nekem is alapjárati problémám van, viszont a közelbe nem igazán találtam olyan embert(A BMW mania-n kívül), aki rá tudná kötni gépre a kocsit, hogy megnézzük, mi a baja(szeretném, ha más is megnézné a kocsit). Viszont sokat olvastam utána és arra jutottam, hogy nekem is 80%, hogy a légtömegmérő lesz a probléma. Én kiszedtem valamelyik nap és sűrített levegővel(nem fogni a fejeket ) adtam neki, gondoltam szarabb nem lesz, mint volt, hát... Mintha egy kicsivel szarabb lenne a szokásostól is, bár mondhatni indításról indításra egyre szarabb, míg be nem melegszik.

A kérdésem az lenne, hogy 2.2 170LE M54B22-es motorhoz milyen légtömegmérőt ajánlotok? Lecserélném, azzal rosszat úgyse teszek. Kb. 30-at szánnék rá, nagyon max. 40-et, de csak ha muszáj. És még ehhez tartozó kérdésem is lenne:

1. kell-e programozni majd az új légtömegmérőt
2. Lehúzhatom a mostaniról a csatit és mehetek vele úgy pár km-t? Jobb lesz tőle az alapjárat?





Szia gyári kell bele. Siemens
És nem jön ki 30 40ből. De még 60ból se....
Lehúuod mehetaz vele de televág hibakóddal és vagy 14liter lesz az átlagod vagy n enged 3000felé....

Az újat adaptálni kell géppel, amúgy nem tanulja meg.


borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2018. május 14. hétfő, 14:32


YELLOW írta:
painkillerz írta: Sziasztok.Pár hónapja vettem meg első kocsimat,bmw 318i e46.Szépen lassan elkezdtem gyanakodni,hogy valami nincs rendben,indításnál feltünően benzin szag van a kocsikörül,sztem kicsit sokat is eszik,illetve hirtelen gyorsításnál(csak indulásnál)2-3 másodpercig bedadog a kocsi,nincs fordulatszám,és csak utána indul meg.Keresgéltem neten,aztán rájöttem hogy nagy valószínűség szerint a légtömegmérő a rossz,túl sok üzemanyagot kap a kocsi.Nagy meglepetésemre,a kocsiból kivan szedve a légtömegmérő,nem tudom miért,de még a kábelek,meg a csatlakozók sincsenek meg amikkel betudnám kötni.Ilyenkor mit csináljak?Kárt tud okozni ez a kocsiban?


ilyenkor vészüzemben van az autó, azért fogyaszt sokat.
szomorú, hogy itt járunk, hogy így eladnak mások egy autót.


Szia, ez szomorú. 06203617178 a székesfehérvári BMW bontó elérhetősége. Érdeklődj náluk, nagyon készségesek, hátha tudnak segíteni. Ha kell GPS koordinátákat is tudok küldeni, hogy hol vannak. Fel a fejjel, amint jó lesz a gép, nagyon szeretni fogod!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16458

Elküldve: 2018. május 13. vasárnap, 13:39


painkillerz írta: Sziasztok.Pár hónapja vettem meg első kocsimat,bmw 318i e46.Szépen lassan elkezdtem gyanakodni,hogy valami nincs rendben,indításnál feltünően benzin szag van a kocsikörül,sztem kicsit sokat is eszik,illetve hirtelen gyorsításnál(csak indulásnál)2-3 másodpercig bedadog a kocsi,nincs fordulatszám,és csak utána indul meg.Keresgéltem neten,aztán rájöttem hogy nagy valószínűség szerint a légtömegmérő a rossz,túl sok üzemanyagot kap a kocsi.Nagy meglepetésemre,a kocsiból kivan szedve a légtömegmérő,nem tudom miért,de még a kábelek,meg a csatlakozók sincsenek meg amikkel betudnám kötni.Ilyenkor mit csináljak?Kárt tud okozni ez a kocsiban?


ilyenkor vészüzemben van az autó, azért fogyaszt sokat.
szomorú, hogy itt járunk, hogy így eladnak mások egy autót.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz painkillerz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. május 13. vasárnap, 08:34


Sziasztok.Pár hónapja vettem meg első kocsimat,bmw 318i e46.Szépen lassan elkezdtem gyanakodni,hogy valami nincs rendben,indításnál feltünően benzin szag van a kocsikörül,sztem kicsit sokat is eszik,illetve hirtelen gyorsításnál(csak indulásnál)2-3 másodpercig bedadog a kocsi,nincs fordulatszám,és csak utána indul meg.Keresgéltem neten,aztán rájöttem hogy nagy valószínűség szerint a légtömegmérő a rossz,túl sok üzemanyagot kap a kocsi.Nagy meglepetésemre,a kocsiból kivan szedve a légtömegmérő,nem tudom miért,de még a kábelek,meg a csatlakozók sincsenek meg amikkel betudnám kötni.Ilyenkor mit csináljak?Kárt tud okozni ez a kocsiban?

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2018. április 08. vasárnap, 09:55


Sziasztok

Nekem is alapjárati problémám van, viszont a közelbe nem igazán találtam olyan embert(A BMW mania-n kívül), aki rá tudná kötni gépre a kocsit, hogy megnézzük, mi a baja(szeretném, ha más is megnézné a kocsit). Viszont sokat olvastam utána és arra jutottam, hogy nekem is 80%, hogy a légtömegmérő lesz a probléma. Én kiszedtem valamelyik nap és sűrített levegővel(nem fogni a fejeket ) adtam neki, gondoltam szarabb nem lesz, mint volt, hát... Mintha egy kicsivel szarabb lenne a szokásostól is, bár mondhatni indításról indításra egyre szarabb, míg be nem melegszik.

A kérdésem az lenne, hogy 2.2 170LE M54B22-es motorhoz milyen légtömegmérőt ajánlotok? Lecserélném, azzal rosszat úgyse teszek. Kb. 30-at szánnék rá, nagyon max. 40-et, de csak ha muszáj. És még ehhez tartozó kérdésem is lenne:

1. kell-e programozni majd az új légtömegmérőt
2. Lehúzhatom a mostaniról a csatit és mehetek vele úgy pár km-t? Jobb lesz tőle az alapjárat?





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. április 08. vasárnap, 09:58

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2017. november 21. kedd, 20:38


Pocses írta:
negativ0001 írta:
bricktopm írta:
negativ0001 írta: Sziasztok! Vegig olvastam a topikot, de vegul nem tudom, hogy az en tipusomnal, ha levegotomegmerot cserelek, akkor kell-e tarsitani a szamitogeppel.
En egy vadi uj Magnetti Marellit tettem be, de rosszabb volt, mint a haldoklo eredeti l.tomegmero. Hidegen nem is tudtam gyorsulni, mert megbotlott es fustolt, viszont melegen nagyon lepett,csak 4000 fordulat folott enyhen akadozott a gyorsulas. Visszakuldtem es rendeltem egy Bosch 0 280 217 124,(meg nem erkezett meg) csak azt nem tudom, hogy kell-e adaptalni .....
Szerintetek?



Szia, kell, ez tuti. Én gyári BOSCH-t tettem elsőre a BOSCH helyére és azt is kellett.. Amíg csak rádugva jártam 14L + volt az átlagom. Mondjuk nekem ugy is ment mint a disznó.

Miután újra adaptáltam az első 5-10km elég sz r volt, rángatta az alapjáratot stb. Egyszer meg is fulladt. De aztán helyreállt. Most minden f sza. Viszont tömítéseket cseréltem úgyhogy valamelyik hétvégén újra lehajítom róla az összes szenzor-adaptációt.


Ezek szerint a Magnetti is jo lett volna, csak adaptalni kellett volna?


Évek óta Magneti Marelli van az enyémbe és tökéletesen teszi a dolgát.


Ma megerkezett a varva vart Bosch alkatreszem es amikor kibontottam az agyonkopott/szakadt dobozbol a l.tomegmerot...., hat lass csodad , ez is Magneti Marelli.... ugy tunik nem tudok szabadulni ettol a markatol, pedig lehet, hogy jo lenne, csak nem Bosch aron. Nem vettem at. Holnapra igertek az igazit....

Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1219

Elküldve: 2017. november 20. hétfő, 16:40


negativ0001 írta:
bricktopm írta:
negativ0001 írta: Sziasztok! Vegig olvastam a topikot, de vegul nem tudom, hogy az en tipusomnal, ha levegotomegmerot cserelek, akkor kell-e tarsitani a szamitogeppel.
En egy vadi uj Magnetti Marellit tettem be, de rosszabb volt, mint a haldoklo eredeti l.tomegmero. Hidegen nem is tudtam gyorsulni, mert megbotlott es fustolt, viszont melegen nagyon lepett,csak 4000 fordulat folott enyhen akadozott a gyorsulas. Visszakuldtem es rendeltem egy Bosch 0 280 217 124,(meg nem erkezett meg) csak azt nem tudom, hogy kell-e adaptalni .....
Szerintetek?



Szia, kell, ez tuti. Én gyári BOSCH-t tettem elsőre a BOSCH helyére és azt is kellett.. Amíg csak rádugva jártam 14L + volt az átlagom. Mondjuk nekem ugy is ment mint a disznó.

Miután újra adaptáltam az első 5-10km elég sz r volt, rángatta az alapjáratot stb. Egyszer meg is fulladt. De aztán helyreállt. Most minden f sza. Viszont tömítéseket cseréltem úgyhogy valamelyik hétvégén újra lehajítom róla az összes szenzor-adaptációt.


Ezek szerint a Magnetti is jo lett volna, csak adaptalni kellett volna?


Évek óta Magneti Marelli van az enyémbe és tökéletesen teszi a dolgát.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2017. november 20. hétfő, 08:18


negativ0001 írta:
bricktopm írta:
negativ0001 írta: Sziasztok! Vegig olvastam a topikot, de vegul nem tudom, hogy az en tipusomnal, ha levegotomegmerot cserelek, akkor kell-e tarsitani a szamitogeppel.
En egy vadi uj Magnetti Marellit tettem be, de rosszabb volt, mint a haldoklo eredeti l.tomegmero. Hidegen nem is tudtam gyorsulni, mert megbotlott es fustolt, viszont melegen nagyon lepett,csak 4000 fordulat folott enyhen akadozott a gyorsulas. Visszakuldtem es rendeltem egy Bosch 0 280 217 124,(meg nem erkezett meg) csak azt nem tudom, hogy kell-e adaptalni .....
Szerintetek?



Szia, kell, ez tuti. Én gyári BOSCH-t tettem elsőre a BOSCH helyére és azt is kellett.. Amíg csak rádugva jártam 14L + volt az átlagom. Mondjuk nekem ugy is ment mint a disznó.

Miután újra adaptáltam az első 5-10km elég sz r volt, rángatta az alapjáratot stb. Egyszer meg is fulladt. De aztán helyreállt. Most minden f sza. Viszont tömítéseket cseréltem úgyhogy valamelyik hétvégén újra lehajítom róla az összes szenzor-adaptációt.


Ezek szerint a Magnetti is jo lett volna, csak adaptalni kellett volna?


Valószínűleg, de inkább a bosch-t vennném

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2017. november 19. vasárnap, 22:06


bricktopm írta:
negativ0001 írta: Sziasztok! Vegig olvastam a topikot, de vegul nem tudom, hogy az en tipusomnal, ha levegotomegmerot cserelek, akkor kell-e tarsitani a szamitogeppel.
En egy vadi uj Magnetti Marellit tettem be, de rosszabb volt, mint a haldoklo eredeti l.tomegmero. Hidegen nem is tudtam gyorsulni, mert megbotlott es fustolt, viszont melegen nagyon lepett,csak 4000 fordulat folott enyhen akadozott a gyorsulas. Visszakuldtem es rendeltem egy Bosch 0 280 217 124,(meg nem erkezett meg) csak azt nem tudom, hogy kell-e adaptalni .....
Szerintetek?



Szia, kell, ez tuti. Én gyári BOSCH-t tettem elsőre a BOSCH helyére és azt is kellett.. Amíg csak rádugva jártam 14L + volt az átlagom. Mondjuk nekem ugy is ment mint a disznó.

Miután újra adaptáltam az első 5-10km elég sz r volt, rángatta az alapjáratot stb. Egyszer meg is fulladt. De aztán helyreállt. Most minden f sza. Viszont tömítéseket cseréltem úgyhogy valamelyik hétvégén újra lehajítom róla az összes szenzor-adaptációt.


Ezek szerint a Magnetti is jo lett volna, csak adaptalni kellett volna?

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2017. november 18. szombat, 22:52


negativ0001 írta: Sziasztok! Vegig olvastam a topikot, de vegul nem tudom, hogy az en tipusomnal, ha levegotomegmerot cserelek, akkor kell-e tarsitani a szamitogeppel.
En egy vadi uj Magnetti Marellit tettem be, de rosszabb volt, mint a haldoklo eredeti l.tomegmero. Hidegen nem is tudtam gyorsulni, mert megbotlott es fustolt, viszont melegen nagyon lepett,csak 4000 fordulat folott enyhen akadozott a gyorsulas. Visszakuldtem es rendeltem egy Bosch 0 280 217 124,(meg nem erkezett meg) csak azt nem tudom, hogy kell-e adaptalni .....
Szerintetek?



Szia, kell, ez tuti. Én gyári BOSCH-t tettem elsőre a BOSCH helyére és azt is kellett.. Amíg csak rádugva jártam 14L + volt az átlagom. Mondjuk nekem ugy is ment mint a disznó.

Miután újra adaptáltam az első 5-10km elég sz r volt, rángatta az alapjáratot stb. Egyszer meg is fulladt. De aztán helyreállt. Most minden f sza. Viszont tömítéseket cseréltem úgyhogy valamelyik hétvégén újra lehajítom róla az összes szenzor-adaptációt.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. november 18. szombat, 22:54