Ez egy archivált weboldal! bővebben
bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-22 19:24 Vicces :)

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-22 13:16 Vicces :)

bbali81 írta: Remélem megoldódik a problémád hamar bmw320d4.
A leveled odavág de meg is érdemlik... csak sajnos semmi hatása nem lesz. Az összes ilyen cég akkora hülyének nézi a felhasználókat (hozzáteszem 10-bõl 3x van alapja mert tök sötét a júzer) de akkor is felháborító.

"ez egy kibaszottul HIVATALOS PANASZ."

Bocsánat a röhögésért csak a szituációnak szól nem pedig Neked


Nem én írtam a levelet, én is email-ben kaptam. Sajnos én nem tudok ilyen jól fogalmazni, pedig néha lenne rá szükség

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-21 21:34 Vicces :)

Ez egy kicsit hosszú lesz, elõre is bocsi:

*UPC-hez címzett panaszlevél*_:

'A 2009.11.12-én tett internet szolgáltatásban tapasztalt
hibabejelentése érdekében technikus kollégánk 2009.11.13-án megpróbálta
orvosolni a problémát, mert Ön akkor nem tartózkodott otthon, illetve az
adatbázisunkban nyilvántartott telefonszámon sem sikerült a kapcsolatot
felvennünk Önnel. Kérjük, amennyiben az Ön által észlelt hiba még
jelenleg is fennáll, jelezze társaságunk felé a 1221-es telefonszámon."


Kijelentem, hogy a fent említett napon végig az otthonomban
tartózkodtam, és a kollégáját vártam, maguk meg itt buziskodnak velem.
Az, hogy mint utólag kiderült, Önök nem tudnak beírni egy telefonszámot,
úgy vélem nem az én hiányosságom. A megadott címen található lakás nincs
körülvéve sem vizesárokkal, nem vezettem villanypásztort a
kaputelefonba, valamint nagytestû harci kutyák sem õrzik azt. Két
kollégájuknak furcsamód már sikerült eljutni a lakásba, valamint
felhívni engem a rosszul rögzített telefonszám ellenére - bizonyára
Danny Blue és Christian Panthera - szintû telepatikus képességeik
segítségével. Mivel a kollégája baszott kijönni, és a hibát nemi szerve
ritmikus húzogatásával próbálta elhárítani, az általam érzékelt probléma
még mindig fennáll. 9 -szer pofáztam el maguknak, hogy hibás a modem,
amit Önök biztosítottak. Maguk hülyének néztek, hiszen az Önök adatai
szerint minden rendben.

Ezek után persze még én hívjam fel magukat 10-edjére is, amivel úgy
vélem, kimerítik a pofátlanság határát. Véleményemet az ügyrõl, a
szolgáltatásról és a cégükrõl egyetlen köpéssel kifejezhetem. Öröm az
ürömben, hogy ügyintézõik nagyon kedvesek és segítõkészek, az meg egy
másik dolog, hogy a "kapcsolja ki a tûzfalat és a vírusirtót" -
színvonalú tanácsaikkal nyugodtan kitörölhetem ám a seggem. Ha kellemes
társalgásra vágyom, egy más jellegû emelt díjas telefonszámot tárcsázok.
Mellékelten bátorkodtam elküldeni az önéletrajzomat is, mivel ennyi
szaktudással én is rendelkezem, ezért örömmel lennék egy ilyen remek,
dinamikus csapat tagja.

Szerencsére szolgáltatásuk ingyenes, vagyis pontosan annyiba kerül,
amennyit ér, ez megmagyarázná, miért is akciós az elsõ három hónapban.
Megkísérlem elmagyarázni még egyszer, utoljára: 1. A problémán forrása a
hibás modem. 2. Önök küldenek egy szerelõt, aki ért a számítógéphez,
valamint egy mûködõ modemet, továbbá egy hálózati kábelt, mivel ez a
szar ami itt van, csak fojtogatós szexre alkalmas, másra nem. 3.
Küldenek a szerelõvel egy embert, aki tudja használni a telefont, a
kaputelefont, valamint a liftet, bár jöhetnek lépcsõn is, így ez csupán
ajánlott opció. 4. Kicserélik a modemet. A szerelõ bejön, köszön
napszaknak megfelelõen, leveszi a cipõjét, visszautasítja a felkínált
frissítõt és kicseréli a modemet. A közlekedõs ember kint marad. 5.
Aláírom a munkalapot, a szerelõ elköszön és kimegy. 6. Mûködik a
szolgáltatás és mindenki boldog.

Amennyiben a fenti hat pont nem megvalósítható, akkor ne fáradjanak a
szolgáltatás kikötésével, mert kibaszom az egészet a picsába, mivel Önök
megvalósították a szerzõdésszegés fogalmát, ugyanis ez nem szolgáltatás,
hanem egy fos. Egy FOS.

Feltételezem, Önök jobban szórakoztak levelem olvasása közben, mint
jómagam, de ne gondolják, hogy viccnek szántam, ez egy kibaszottul
HIVATALOS PANASZ. Sajnálom, hogy méltatlan helyzetbe kerültem maguk
miatt, de csak azoknak adom meg a tiszteletet, akik : 1. Szintén
megadják, 2. Kiérdemelték, 3. Félek tõlük. Sajnálatos módon Önök egyik
kategóriába sem esnek bele, ezért hát levelem keserédes hangvétele.
Amennyiben hajlandóak rendesen végezni a munkájukat, akkor Önök
felhívnak az általam megadott telefonszámon, és egy Önök által
kiválasztott idõpontban készséggel állok rendelkezésükre.

Várom megkeresésüket! Nyomorékok.

Tisztelet nélkül:

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-21 15:18 Társalgó

SoundkeY írta: [
Olyat fel lehetne programozni, hogy az 1. nyitasgombra csak a bal elso ajto nyisson ki ?


Igen, szelektív nyitásnak hívják.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-21 13:44 Társalgó

kabec írta: hol lehet ezeket a korábbi írásaidat megtalálni?!


Passz... Több helyre is írtam, különbözõ idõkben, támákhoz fûzve.

- Volt olyan, hogy defektfigyelõ aktiválás
- Ülésfoglaltságérzékelõ kikapcsolás
- Nappali fényszóró
- Kétfokozatú féklámpa
- Csippanás záráskor
- Gong a piezó helyett
- Tompított fényszóró villogtatás riasztásnál
- Hidegellenõrzések kikapcsoláas az izzókról (Nem lesz hibajelzés)
- stb

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-21 13:14 Társalgó

bmw320 írta: Az-az! Szépen megoldották itt egerben nem?
Mondta hogy sok okosságot tudsz megoldaldani a kis ketyeréddel nem csinálnál egy listát hátha lenne egy két dolog amit itt többen is megvalósítanánk?


A szétfúrkálásról már írtam itt a fórumon. A dologban az volt a legszebb, hogy Egerben egy "BMW szerelõ" "javította" az autót, aki meg volt gyõzõdve róla, hogy nem õ a hibás, hanem szar az autó.
-Betonvassal szétbarmolni 2 ajtót és a tetõt azért , hogy kinyissa....

Lista... Már egyszer írtam pár dolgot és képet is raktam be, de összesen 3 embert érdekelt.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-20 22:09 Tempomat - utólag?

hil írta:
VTS_Tibi írta: köszi a válaszokat!

nem egy nagy dolog akkor... kell hozzá 8db gyári csatlakozó (olyan pl. amit be lehet dugni a testpont egy szabad tüskéjéhez) meg egy pár m vezeték

Szerencsére a BMW kábelezése nagyon egyértelmû és logikus.

Tapasztalatból mondva kb. fél óra alatt megoldható (a gyári helyeken elvezetve a kábeleket)

A gond annyi, hogy a kormányt nem én rakom be....

majd látjuk


Ha fél óra, akkor Te nagyon profi lehetsz....
hil


Simán megvan fél óra alatt, nem kell profinak lenni hozzá.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-20 14:44 Társalgó

bmw320 írta: bmw320d4 te nyíregyházi vagy? Nem te csináltad véletlenül a kis havernak a zöld színû 20d-jét?


Biztos Mit kellett rajta csinálni? Csak nem a szétfúrkált zár?

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-20 14:43 Társalgó

YELLOW írta: persze ez logikus! valamit valamiért! valahogy meg kell tartani és csábítani a kuncsaftokat


Magyarországon mindenért fizetni kell, de gondolom ezt már észrevetted.

Az okmányiroda is pénzt kér minden szarért, de ne menjünk át erre a témára, mert politizálás lesz belõle.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-20 14:34 Valaki segítsen

rojtos írta: Autó nem indult, úgy nézett ki aksi kaput. Szervízbe be, diagnosztika, rossz a kulcs, másik kulcs megy. Aksit tölt.remek 2napig. Megint nem indul, töltöm az aksit megy 2 napig. Megunom veszek új aksit. Megy 2 hétig. Most megint 2 naponta töltöm az aksit 1 napig. Kezdek begolyózni.Tud valaki okosat mondani?


Süni vagy kiegészítõfûtés hibája lesz szerintem.

A kulcsra vigyázz, használhatatlan lesz egy-két lemerült akkus indítás után.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-20 14:30 Társalgó

Eapa írta: bmw320d4

Azt nem tudod véletlenül, hogy az e90 330i-nél az USA és európai kivitelnél miért különbözik a légszûrõház? Ez valami emissziós hülyeség, és van-e különbség a potencia között (LE, Nm)?


Fogalmam sincs E46-30i-nél volt lõerõ különbség (224) az EU4 miatt, de ennél nemtom van-e.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-20 14:12 Társalgó

YELLOW írta: ha te vagy a tulaj, mindegy hanyadik, akkor szerintem kötelességük kiadni!!!
keress meg más szervizet, akár telefonban, van aki rugalmasabb!


Ha csak ezért megy be valaki a szervízbe, nem kötelesek ingyen kiadni a szervíztörténetet.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-19 21:06 Tempomat - utólag?

Tiba írta: Ja értem.
Akkor a rádió világítása akkor kapcsol, amikor amikor a kulcs acc-n áll gondolom.
Viszont a világítás modulban is van félgyújtás pozitív.


A multikormány nem világít, csak felkapcsolt lámpánál. Attól világít, hogy kbuson kapja jelet, ha felkapcsolták a helyzetjelzõt.

Utólagos beépítésnél azért kell a lámpamodulhoz kötni a vezetékeket, mert ott van legközelebb biztosított ACC. Gyárilag a biztitáblába megy.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-19 20:42 Tempomat - utólag?

Tiba írta:
bmw320d4 írta:
Tiba írta: Annyit még hozzá tennék, hogy a pozitív meg a negatív a mûszerfal helyzetjelzõ világításából kell, lehetõleg a lámpamodulból.


Ez nem igaz.


Akkor mi az igazság?


Az eredeti bekötési rajz

VI/GE- rádióhelyzet kapcsolt pozitív
WS/RT/GE- Kbus
BL- Test
BL/SW- Motorvezérlõ FGSR kivezetése

Ha a helyzetjelzõre lenne kötve, nem müködne a multikormány csak bekapcsolt világításnál.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-19 20:14 Tempomat - utólag?

Tiba írta: Annyit még hozzá tennék, hogy a pozitív meg a negatív a mûszerfal helyzetjelzõ világításából kell, lehetõleg a lámpamodulból.


Ez nem igaz.