Ez egy archivált weboldal! bővebben
bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-08 18:29 Olvasólámpás belsõ világítás

Prof írta: kérdés

az e46 lábtér villágátis egység mindkét oldalon egyforma ? tehát ugyanaz e cikkszám

ja és gondolom ennek sincs meg gyárilag a kábele


Igen, ugyanaz a két oldal és nincs gyárilag kábele.





bmw320d4 Elküldve: 2010-04-08 18:25 Olvasólámpás belsõ világítás

kempelen írta: Az eredeti szál (piros/sárga) sem csinál mást, csak ad neki egy pozitívat, míg be nem zárod a kocsit, akkor minden elsötétül, akár csak a normál lámpában...ezért még egy szálat betenni?


És hogy lehet olvasni az olvasólámpa fényénél menet közben,(hátul) ha nincs bekötve a 3. szál?
Felkapcsolod a belső világítást + az olvasólámpát?

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-06 23:56 riasztó?

YELLOW írta:
ute107 írta: Most nem azért, de miből látod?! ::::


s kulcs alakjából, mert rombusz, a facelift előttieknél ilyen:



99-ben már ilyen kulcs volt, úgyhogy nem stimm a "facelift előtti"

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-06 22:06 320d Motor

vk92 írta:
bmw320d4 írta:
vk92 írta:
bmw320d4 írta:
vk92 írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy leállitáskor ill.induláskor nyekken egyet.Tárcsa cserélve volt szijjal együtt.Ma vissza vittem ahol cseréltél és kis vizsgálódás után valami olyasmit mondott,hogy hosszanti feszitő görgő.Létezik?Egyből mondták hogy 25k mindennel.Szerintetek ez valós?

Vk92


Gyári szíj lett feltéve, vagy filc nélküli v.milyen más?



sajnos nem tudom a szaki intézte.Ma valami rúddal befeszitett és akkor nem nyikkant




Ha fehér a szíj bordás része, akkor gyári, ha fekete akkor nem.
Fújd le szilikonnnal (!) a szíjat, ha megszűnik a nyikkanás, akkor szíjcsere gyárira.


WD40 AZ JÓ?


NEM!

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-06 21:46 320d Motor

vk92 írta:
bmw320d4 írta:
vk92 írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy leállitáskor ill.induláskor nyekken egyet.Tárcsa cserélve volt szijjal együtt.Ma vissza vittem ahol cseréltél és kis vizsgálódás után valami olyasmit mondott,hogy hosszanti feszitő görgő.Létezik?Egyből mondták hogy 25k mindennel.Szerintetek ez valós?

Vk92


Gyári szíj lett feltéve, vagy filc nélküli v.milyen más?



sajnos nem tudom a szaki intézte.Ma valami rúddal befeszitett és akkor nem nyikkant




Ha fehér a szíj bordás része, akkor gyári, ha fekete akkor nem.
Fújd le szilikonnnal (!) a szíjat, ha megszűnik a nyikkanás, akkor szíjcsere gyárira.

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-06 21:21 320d Motor

vk92 írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy leállitáskor ill.induláskor nyekken egyet.Tárcsa cserélve volt szijjal együtt.Ma vissza vittem ahol cseréltél és kis vizsgálódás után valami olyasmit mondott,hogy hosszanti feszitő görgő.Létezik?Egyből mondták hogy 25k mindennel.Szerintetek ez valós?

Vk92


Gyári szíj lett feltéve, vagy filc nélküli v.milyen más?

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-06 14:25 E46 futómű állítás

Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta: de mekkora 8" ET 42vel vagy mi????


8,5" és ET34




az ugyan az mint Robinsonnak



Akkor ugyanúgy fog neki is állni a kerék, mint a haveromén.

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-06 13:04 E46 futómű állítás

Hori írta: de mekkora 8" ET 42vel vagy mi????


8,5" és ET34

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-05 22:52 E46 futómű állítás

Hori írta:
bmw320d4 írta: Ez egy haverom 330cD-je, 19-es kerekekkel,leültetve:



Ez meg egy telefonos kép:


ez valami nagyon keskeny replika benn van a kaszni alatt mint valami mankó kerék


Igaz, hogy replika, de én nem mondanám mankókeréknek,ennél is alakítva van a sárvédőperem.Ha ez mankó, akkor az összes BMW mankóval van szerelve, még az F01-F10 is.
Lehet, hogy nem "németes", de legalább gyári az ET-je és nem robban szét 500km-enként, + a futóműgeometriai sem romlik el a kisebb ET miatt...

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-05 15:30 E46 futómű állítás

Hori írta:
Tyetyi írta: Én személy szerint nem nagyon láttam olyan ültetett BMW-t amin normális dőlésértéket lehetett volna állítani.Szerintem az a lengőkar lehet a megoldás amit Bimmerteam Laca linkelt.


az a baj hogy olyat még én sem láttam ami 40mm-rel volt ültetve, az ET el volt tolva 15-20mm-rel és hozzá lehetett állítani a gyári futóművet, a másik gond viszont az ha beállítod rendesen a kereket hogy ne dőljön nincs az az isten hogy beférjen a kaszni alá


Ez egy haverom 330cD-je, 19-es kerekekkel,leültetve:



Ez meg egy telefonos kép:

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-05 13:51 E46 futómű állítás

Robinson írta: Sziasztok,

Kisebb viták vannak arról, hogy az E46 esetében, mondjuk egy olyan konfigurációnál mint az enyém, lehet-e állítani annyit a futóművön, hogy a hátsó kerekek ne a belső élükön guruljanak. Lehet egyáltalán a dőlésükön állítani, vagy csak az utánfutáson?

Az én esetemben:
45mm ültetés 19" ET35 felni

Ez most független attól, hogy a kaszniba bele ér-e vagy sem! Csak a kerekek dőlésszögének állíthatósága érdekes.



235/35/19-el minden gond nélkül beállítható jól a dőlés, olyan ültetés mellett, hogy már nem látszik ki a gumi a sárvédőből.
Nem fog az élén futni a gumi...

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-31 20:03 NAVI Language?

E60,E70,E90 Magyar menü






bmw320d4 Elküldve: 2010-03-31 19:57 NAVI Language?

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-31 19:54 NAVI Language?


....

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-26 16:34 bc

JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!BC-t utólag mennyire bonyolult belerakni E46-ba?Sajnos az enyémbe nincs,és nagyon hiányolom


15 perc kódolással együtt.
Csak az irányjelzőkart kell cserélni BC-sre.


A kódolásban tudnál segíteni?Mennyire bonyolult?



Te szeretnéd felkódolni?


Attól függ mi kell hozzá.De inkább lehet rád bíznám!Szerzek egy bc-s kart,és egyeztethetünk egy időpontot.


Kell hozzá olyan program, amivel lehet kódolni.
BC-s karom van.



Ha meg tudod nekem csinálni,akkor átugranék nyíregyre!Mikor lenne jó neked?


Kedd v Szerda