calibra fórum hozzászólásai
« előző123következő »

calibra Elküldve: 2010-07-14 15:59 hidegen rángat....

jrtom írta: Nekem is volt hasonló, de azt csak jidegen csinálta és főleg télen amikor hideg is volt.
Amikor beindítottam reggel akkor mintha nem ment volta 1-2 henger. Én is néztem már mindent és az ac-pumpa csinálta a hülyeséget. Mondjuk nekem menetközben nem rángatott.
Mindenképpen egy hibatárolót kéne nézni. Mennyi km van a tiedben?
A karterszellőztetőt megtudod nézni tök egyszerűen hogy rosszalkodik-e. Járó motornál leveszed az olajbeöntősapkát és ha nem változik a motor járása, vagy ha dudáló hangot hallasz akkor nem jó a szelep.



calibra írta:
jrtom írta: Szia!

A hidegindításnál, hogy viselkedik? szépen jár, nincs semmi döcögés az elején?
Karterszellőztetőszelepet cseréltek már rajta?

calibra írta:
JanoE46 írta:
calibra írta: Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Lehet eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre/benzinszűrőre.

Szerk:
Ja nem is kell neki part, alacsony fordulaton kettesbe ha csak óvatosan nyomom akkor nem rángat,de ha már odalépek neki akkor addig rángat(meleg motorral is) míg el nem éri a 2000-2100 fordulatot.
Valaki írta a saját autójáról mintha kihagyna neki egy henger, bár az enyémnél nem tudom, az enyém nem dízel...injektor meg nem hiszem h csak úgy tönkremegy.


Lambdaszonda is lehet.Gépre volt már téve?Fogyasztásod rendbe van?


Nem volt még, fogyasztás 8-9L között, szerintem ez okés. Nem tudom hol van gyöngyös meg eger környékén szakszerviz, vagy maszek. Biztos jó drágán nyúlnak hozzá...




De egy kicsit ugrál az alapjárati fordulatszám, meg remeg is egy kicsit a motor - gondoltam ez megszokott dolog.Ezt csak max 1 percig csinálja.
Karterszellőztetőszelepet nem hiszem, most vettem a kocsit 1.5 hónapja.






Most néztem meg megint, légkondival néha alapjáraton is ugrál vagy remeg.nem volt még diagnosztika, de hamarosan elviszem Egerbe, ott van egy szakszervíz.197e km körül, bár az is lehet hamis.Lehet hogy benzin szivattyú lesz a ludas, de ha nyomom neki nem csinálja.

calibra Elküldve: 2010-07-11 18:32 hidegen rángat....

jrtom írta: Szia!

A hidegindításnál, hogy viselkedik? szépen jár, nincs semmi döcögés az elején?
Karterszellőztetőszelepet cseréltek már rajta?

calibra írta:
JanoE46 írta:
calibra írta: Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Lehet eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre/benzinszűrőre.

Szerk:
Ja nem is kell neki part, alacsony fordulaton kettesbe ha csak óvatosan nyomom akkor nem rángat,de ha már odalépek neki akkor addig rángat(meleg motorral is) míg el nem éri a 2000-2100 fordulatot.
Valaki írta a saját autójáról mintha kihagyna neki egy henger, bár az enyémnél nem tudom, az enyém nem dízel...injektor meg nem hiszem h csak úgy tönkremegy.


Lambdaszonda is lehet.Gépre volt már téve?Fogyasztásod rendbe van?


Nem volt még, fogyasztás 8-9L között, szerintem ez okés. Nem tudom hol van gyöngyös meg eger környékén szakszerviz, vagy maszek. Biztos jó drágán nyúlnak hozzá...




De egy kicsit ugrál az alapjárati fordulatszám, meg remeg is egy kicsit a motor - gondoltam ez megszokott dolog.Ezt csak max 1 percig csinálja.
Karterszellőztetőszelepet nem hiszem, most vettem a kocsit 1.5 hónapja.


calibra Elküldve: 2010-07-11 15:25 hidegen rángat....

JanoE46 írta:
calibra írta: Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Lehet eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre/benzinszűrőre.

Szerk:
Ja nem is kell neki part, alacsony fordulaton kettesbe ha csak óvatosan nyomom akkor nem rángat,de ha már odalépek neki akkor addig rángat(meleg motorral is) míg el nem éri a 2000-2100 fordulatot.
Valaki írta a saját autójáról mintha kihagyna neki egy henger, bár az enyémnél nem tudom, az enyém nem dízel...injektor meg nem hiszem h csak úgy tönkremegy.


Lambdaszonda is lehet.Gépre volt már téve?Fogyasztásod rendbe van?


Nem volt még, fogyasztás 8-9L között, szerintem ez okés. Nem tudom hol van gyöngyös meg eger környékén szakszerviz, vagy maszek. Biztos jó drágán nyúlnak hozzá...

calibra Elküldve: 2010-07-11 07:58 hidegen rángat....

Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Lehet eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre/benzinszűrőre.

Szerk:
Ja nem is kell neki part, alacsony fordulaton kettesbe ha csak óvatosan nyomom akkor nem rángat,de ha már odalépek neki akkor addig rángat(meleg motorral is) míg el nem éri a 2000-2100 fordulatot.
Valaki írta a saját autójáról mintha kihagyna neki egy henger, bár az enyémnél nem tudom, az enyém nem dízel...injektor meg nem hiszem h csak úgy tönkremegy.

calibra Elküldve: 2010-07-06 17:14 Ajtónyítási Gondok!

Eapa írta:
calibra írta:
hil írta:
martin írta:

ha a biztosítékot jó akkor nézesd meg az ajtó nyitó motorokat vagy az összes nem nyílik mert nekem volt egy hasonló gondom cska nekem akkor 1 ajtóm nem nyitott a központi de mint végül kiderül az ajtóban az elektronika adta megmagát azóta teljesen jól működik minden rendben van vele. Szerintem először elenőrizd a biztiket aztán ha az nem használt akkor meg irány a szervíz. Szerintem nem érdemes házilag nekiállni barkácsolni.




Mééééééér? Nekem sikerült és olcsóbb volt mint ha szervízben csináltattam volna, bár nem vagyok fillérb.....szó


Tuti h a relé lesz a ludas(biztit már megnéztem), mert az összes ajtó egyszerre nyílik vagy nem.És kiszállni is csak úgy tudok belőle(ha már bezártam),hogy lehúzom az ablakot és bedugom az ajtóba a kulcsot, de csak azt tudom így vele kinyitni...szóval nem zárprobléma.Szakszervízbe meg nem viszem, ott csak lehúzzák az embert, csak legvégső esetben...hát igen addig is árnyékos helyen kell parkolni
Valaki nem tudja hol lehet bmw-hez speciális kulcsokat venni.Az első féktárcsát/fékbetétet simán kicseréltem, de a hátsóval lesz majd gond.

Ja másik gond amit el is felejtettem: a riasztót nem tudom életre kelteni, itt is mind a 2 biztit megnéztem.Ha megbillegtetem a kocsit annak már működnie kéne...elvileg


Amennyiben nincs kikapcsolva a riasztó akkor lezárás előtt nyisd ki a jobb oldali ajtót.
Szereld ki a ground modult, fújd be kontakt spray-el és még az ajtó csatlakozóit is húzd szét és spay. Nekem 98-as az autóm, ugyanezt eljátszotta, a leírtakat megcsináltam és azóta nincs vele gond.


A biztisor felett mondod?(a kesztyűtartónál)

calibra Elküldve: 2010-07-06 13:41 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
martin írta:

ha a biztosítékot jó akkor nézesd meg az ajtó nyitó motorokat vagy az összes nem nyílik mert nekem volt egy hasonló gondom cska nekem akkor 1 ajtóm nem nyitott a központi de mint végül kiderül az ajtóban az elektronika adta megmagát azóta teljesen jól működik minden rendben van vele. Szerintem először elenőrizd a biztiket aztán ha az nem használt akkor meg irány a szervíz. Szerintem nem érdemes házilag nekiállni barkácsolni.




Mééééééér? Nekem sikerült és olcsóbb volt mint ha szervízben csináltattam volna, bár nem vagyok fillérb.....szó


Tuti h a relé lesz a ludas(biztit már megnéztem), mert az összes ajtó egyszerre nyílik vagy nem.És kiszállni is csak úgy tudok belőle(ha már bezártam),hogy lehúzom az ablakot és bedugom az ajtóba a kulcsot, de csak azt tudom így vele kinyitni...szóval nem zárprobléma.Szakszervízbe meg nem viszem, ott csak lehúzzák az embert, csak legvégső esetben...hát igen addig is árnyékos helyen kell parkolni
Valaki nem tudja hol lehet bmw-hez speciális kulcsokat venni.Az első féktárcsát/fékbetétet simán kicseréltem, de a hátsóval lesz majd gond.

Ja másik gond amit el is felejtettem: a riasztót nem tudom életre kelteni, itt is mind a 2 biztit megnéztem.Ha megbillegtetem a kocsit annak már működnie kéne...elvileg

calibra Elküldve: 2010-07-05 20:51 Torpanás

Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Amúgy 17-es felni van rajta lehet az a baj, vagy eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre.
Régebben mikor vettem és nem voltam hozzászokva a kocsihoz akkor sima egyenesben is csinálta, miután hozzászoktam a kuplunghoz(finom kezelés) már csak parton felfele csinálja.

calibra Elküldve: 2010-07-04 22:45 Ajtónyítási Gondok!

bmw320d4 írta:
calibra írta:
A másik kérdésem kicsit OFF lesz, mert nem ebbe a topic-ba tartozik:
A 2000 előtt gyártott 3-as sorozatnak hibás-e a hátsó futóműve?(rögzítési pontok kiszakadnak a padlólemezből)Csak szóbeszéd lehet, vagy valós probléma?
Amúgy 1999/12-es évjárat, lehet mákom van?





Valós a probléma, olyannyira, hogy az enyém is kiszakadt, pedig 136 lovas kályha.


És mit csináltál vele?Mennyi volt a javítás(stb)?
Egyelőre nem érzem, h imbolyogna az úton, jónak tűnik a futómű.De lehet gyorsan meg is nézetem egy autószerelő kollégával.

calibra Elküldve: 2010-07-04 19:46 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok!Nemrég vettem egy 320i-t, és egy hónap után nálam is ajtónyitási gondok léptek föl.Biztos a melegtől van mert fél napra kint hagytam a kocsit a garázs előtt. Beszéltetek itt relé problémáról, lehet az a baj, csak nem tudom hol van "elrejtve" az autóban.Szóval kivenném megtakarítani, vagy lecserélném.
A másik kérdésem kicsit OFF lesz, mert nem ebbe a topic-ba tartozik:
A 2000 előtt gyártott 3-as sorozatnak hibás-e a hátsó futóműve?(rögzítési pontok kiszakadnak a padlólemezből)Csak szóbeszéd lehet, vagy valós probléma?
Amúgy 1999/12-es évjárat, lehet mákom van?



« előző123következő »