autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Bmwe46fan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2020. november 24. kedd, 19:49


Sziasztok! Nem tudom jó poszt alá írok-e, de megpróbálom.
Feltöltöttem egy videót amit az autóm az elmúlt hetekbe elkezdett produkálni. A videón az látható, hogy a fordulatszámmérő megemelkedik kicsit, majd vissza és újra fel. Egyszóval táncol. A motoron nem hallani, hogy megemelkedne a fordulat. Akkor csinálja, ha egy adott fokozatból kirakom üresbe és gurulok. 5-ös Manuál váltó, 320d 150ló, 2002 évjárat.
A videó itt tekinthető meg: https://files.fm/u/h485kjn6z?f.../jhw2uemb8

PTamas7894
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz PTamas7894

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2020. szeptember 04. péntek, 14:14


germina írta:
asbi írta: Sziasztok!

Egy ideje már figyelmes lettem arra az autómnál, hogy hidegen elindulás után 1800 és 1900-as fordulat között haladva harmadikban elkezd rángatni. Légtömegmérő lenne? Szerelőm elvileg még az ősszel megnézte, kipucolta. Semmilyen más esetben nem produkálja a dolgot amúgy, hibakódot nem ír be. Esetleg valami ötlet erre?

Üdv


Sziasztok Márkatársak!
Nekem az ilyen enyhe rángatásokat megoldotta egy generátor-szénkefe csere!!!
Remélem segítettem. Üdv!


Nekem is volt hasonló problémám, indítás után kb 5 percig rángatott, bár nekem minden fogokozatban csinálta. Szintén generátor felújítás oldotta meg a gondot végül.
Másik lehetőség, hogy ha kevés a üzemanyag az autóban, fellevegősödik a rendszer. Ilyet is tapasztaltam már. Lehetőség szerint sose engedd negyed tank alá az üzemanyag szintet



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. szeptember 04. péntek, 14:15

germina
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz germina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2020. szeptember 03. csütörtök, 15:36


asbi írta: Sziasztok!

Egy ideje már figyelmes lettem arra az autómnál, hogy hidegen elindulás után 1800 és 1900-as fordulat között haladva harmadikban elkezd rángatni. Légtömegmérő lenne? Szerelőm elvileg még az ősszel megnézte, kipucolta. Semmilyen más esetben nem produkálja a dolgot amúgy, hibakódot nem ír be. Esetleg valami ötlet erre?

Üdv


Sziasztok Márkatársak!
Nekem az ilyen enyhe rángatásokat megoldotta egy generátor-szénkefe csere!!!
Remélem segítettem. Üdv!

Szili

státusz Szili

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 83

Elküldve: 2016. szeptember 12. hétfő, 20:36


Hali, az enyém 525d és ugyanezt produkálja. Megoldódott a probléma a rángatással? Leírnád nekem pontosan , hogy mi lett cserélve?

Köszönöm előre is!

Gabika910125 írta:
Gabika910125 írta:
Csabika136 írta:
Bitu79 írta:
Gabika910125 írta:
Bitu79 írta:
Gabika910125 írta: Sziasztok! Nem biztos h jó helyre írok de ez tűnt a legalkalmasabbnak. Szóval adott egy e46 330xd. Egyszer kb fél éve úgy kezdődött h kikapcsolt magától a tempomat. Utána szép lassan néha néha rángatott és még most is rángat csak már szinte mindíg de teljesen összefüggéstelenül. Mielőtt jönne h diag akkor elmondanám már különböző szerelőnél voltam, 2magyarországon 2 németben (kényszerből)és senki semmit nem tud. Annyi van h dde vezérlés hibát kiadja de azt már sokkal előbb kiadta. Cseréltem: Kartergáz szűrő, légtömegmérő, elosztócső nyomás szabályzó. Volt már valakinek ilyesmi gondja?


Üzemanyagszűrő,üzemanyagszivattyú?
Generátorod jól működik?
Esetleg üzemanyag befecskendezés kehéje van(injektor)




Szűrő, szivattyú rendben. Generátor rendben. A befecskendezés az szar mikor ugrál a fordulat de mivel az egy következő a fázis a üzemanyag nyomás után és már a nyomás is szar ezért nem gondolnám. Ez logikus szerinted?


Nem vagyok autószerelő sajnos.Egy rendes diag után sokkal többet meg lehet tudni,hol kell keresni a hibát.Diag mindenképp kell,de nem ilyen univerzális kakikkal.Az alapján már el tud indulni a szerelő.
Esetleg ha ráérsz,próbálj meg böngészni a fórumban,hátha találsz valami hasznosat.Van egy kereső rész felül.






Sziasztok! A keresőt én még sosem tudtam normálisan használni egy fórumban sem. Viszont a problémára volna hsz-em.
Nem BMW-s gond volt, de régebben volt egy Sunny 1.4 lx-em. Ha 50-nel mentem a városban, akkor elkezdett rángatni és csak akkor lett jó, ha kinyomtam a kuplungot és gázföccsökkel kiszellőztettem a motort. Bevittem kiolvastatni a hibát, és azt mondták, lambda szonda, 50000 forintért. Belepróbáltuk, és továbbra sem volt jó. Tovább vizsgálódott a szakember és azt mondta, a légtömegmérő feszültsége intervallumon kívül van 2 század voltal és ezért dús keveréket érzékel. Ez miatt leszegényíti a keveréket. A lambda viszont már rég azt az üzenetet küldi neki, hogy bolond vagy! Lassan tiszta oxigént küldesz ki nekem, adj már rá picit! A légmennyiség mérő, és a többi fő adat alapján viszont az ECU azt számolta ki, hogy a lambda nem küldhetne szegény keverékről információt, úgyhogy nem lehet más, csak rossz. Kikapcsolta a bánatba,többé nem nézte a jelét. Csak hogy a motor működése ettől még nem lett jobb és időnként, ha olyan üzemmód volt,hogy nem nyomiszkoltam folyton a gázt, akkor elszegényedett a keverék és fulladni is tudott a motor. Úgy rángatott, hogy elviselhetetlen volt. Ott a megoldás 200 000 forintért légtömeg mérő lett volna, de nem vettem meg. Az a kocsi nem ért nekem annyit.
Volt egyszer egy olyan kocsi az általam javítottak között, aminek a hátsó kipufogó doja volt belül szétesve. Ha a levált lemez a kijárathoz vetődött, akkor elzárta a kipufogót. Az a kocsi is rángatott. (ezt csak utóiratnak írtam.

Sziasztok! Remélem megoldódik egyszer a problémád!


Na nem ertem el az 1st szereloket meg mindenki csak januarban er ra de ma voltam egy faszinal szegeden es belenezett a vezerlesembe. Elsore azt hittuk h megvan a hiba...valaki chip celjabol ossze vissza allitgatta...oke gyari program fel nezzuk.szar. vegul allitgatta probalgatta es a rangatas egyszeruen nem jott elo...oke vezerles faszaul belove. Jovok haza es megint rakezdett ugyanugy....5. Szerelot is megette reggelire a verda. Ugyanitt e46 elado


Na ugy nez ki meg van a baj. Ma baszakodtam vele es a kozos nyomocso vegen van valami mero szenzor es annak a kabele szarakodott. Csak az a baj h mire odaertem az autovillamossagihoz
Akkorra mar akarhogy mozgattuk nem jott ki a hiba...remelem h ez volt a bunos...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. szeptember 12. hétfő, 20:41

státusz BaloghF10

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. december 30. szerda, 08:11


Sziasztok
van egy F10 es négyhengeres bmw-m.következö hibajelenséggel:mikor hideg az idö elkezd az autó rángatni mikor nyomom neki a gázt és a motortól gámadásra hallok vmi csörgö hangot.
Tegnap a következö hibát olvasták ki:TÖLTÖLEVEGÖ HÜTÉS HIBÁS.plusz a környezeti höfokot 40 foknak érzékeli(müszerfalon jol mutatja a hömérsékletet)Tegnap reggel 0,5 fok rángatás csörgés.délben 5 fok megszünt.vagyis csak nagyon nehezen észrevehetöen ráz.Szerintetek mi lehet a hiba?????

asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2015. december 29. kedd, 20:25


Sziasztok!

Egy ideje már figyelmes lettem arra az autómnál, hogy hidegen elindulás után 1800 és 1900-as fordulat között haladva harmadikban elkezd rángatni. Légtömegmérő lenne? Szerelőm elvileg még az ősszel megnézte, kipucolta. Semmilyen más esetben nem produkálja a dolgot amúgy, hibakódot nem ír be. Esetleg valami ötlet erre?

Üdv

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2001

státusz Gabika910125

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2015. december 29. kedd, 18:08


Gabika910125 írta:
Csabika136 írta:
Bitu79 írta:
Gabika910125 írta:
Bitu79 írta:
Gabika910125 írta: Sziasztok! Nem biztos h jó helyre írok de ez tűnt a legalkalmasabbnak. Szóval adott egy e46 330xd. Egyszer kb fél éve úgy kezdődött h kikapcsolt magától a tempomat. Utána szép lassan néha néha rángatott és még most is rángat csak már szinte mindíg de teljesen összefüggéstelenül. Mielőtt jönne h diag akkor elmondanám már különböző szerelőnél voltam, 2magyarországon 2 németben (kényszerből)és senki semmit nem tud. Annyi van h dde vezérlés hibát kiadja de azt már sokkal előbb kiadta. Cseréltem: Kartergáz szűrő, légtömegmérő, elosztócső nyomás szabályzó. Volt már valakinek ilyesmi gondja?


Üzemanyagszűrő,üzemanyagszivattyú?
Generátorod jól működik?
Esetleg üzemanyag befecskendezés kehéje van(injektor)




Szűrő, szivattyú rendben. Generátor rendben. A befecskendezés az szar mikor ugrál a fordulat de mivel az egy következő a fázis a üzemanyag nyomás után és már a nyomás is szar ezért nem gondolnám. Ez logikus szerinted?


Nem vagyok autószerelő sajnos.Egy rendes diag után sokkal többet meg lehet tudni,hol kell keresni a hibát.Diag mindenképp kell,de nem ilyen univerzális kakikkal.Az alapján már el tud indulni a szerelő.
Esetleg ha ráérsz,próbálj meg böngészni a fórumban,hátha találsz valami hasznosat.Van egy kereső rész felül.




Sziasztok! A keresőt én még sosem tudtam normálisan használni egy fórumban sem. Viszont a problémára volna hsz-em.
Nem BMW-s gond volt, de régebben volt egy Sunny 1.4 lx-em. Ha 50-nel mentem a városban, akkor elkezdett rángatni és csak akkor lett jó, ha kinyomtam a kuplungot és gázföccsökkel kiszellőztettem a motort. Bevittem kiolvastatni a hibát, és azt mondták, lambda szonda, 50000 forintért. Belepróbáltuk, és továbbra sem volt jó. Tovább vizsgálódott a szakember és azt mondta, a légtömegmérő feszültsége intervallumon kívül van 2 század voltal és ezért dús keveréket érzékel. Ez miatt leszegényíti a keveréket. A lambda viszont már rég azt az üzenetet küldi neki, hogy bolond vagy! Lassan tiszta oxigént küldesz ki nekem, adj már rá picit! A légmennyiség mérő, és a többi fő adat alapján viszont az ECU azt számolta ki, hogy a lambda nem küldhetne szegény keverékről információt, úgyhogy nem lehet más, csak rossz. Kikapcsolta a bánatba,többé nem nézte a jelét. Csak hogy a motor működése ettől még nem lett jobb és időnként, ha olyan üzemmód volt,hogy nem nyomiszkoltam folyton a gázt, akkor elszegényedett a keverék és fulladni is tudott a motor. Úgy rángatott, hogy elviselhetetlen volt. Ott a megoldás 200 000 forintért légtömeg mérő lett volna, de nem vettem meg. Az a kocsi nem ért nekem annyit.
Volt egyszer egy olyan kocsi az általam javítottak között, aminek a hátsó kipufogó doja volt belül szétesve. Ha a levált lemez a kijárathoz vetődött, akkor elzárta a kipufogót. Az a kocsi is rángatott. (ezt csak utóiratnak írtam.

Sziasztok! Remélem megoldódik egyszer a problémád!


Na nem ertem el az 1st szereloket meg mindenki csak januarban er ra de ma voltam egy faszinal szegeden es belenezett a vezerlesembe. Elsore azt hittuk h megvan a hiba...valaki chip celjabol ossze vissza allitgatta...oke gyari program fel nezzuk.szar. vegul allitgatta probalgatta es a rangatas egyszeruen nem jott elo...oke vezerles faszaul belove. Jovok haza es megint rakezdett ugyanugy....5. Szerelot is megette reggelire a verda. Ugyanitt e46 elado


Na ugy nez ki meg van a baj. Ma baszakodtam vele es a kozos nyomocso vegen van valami mero szenzor es annak a kabele szarakodott. Csak az a baj h mire odaertem az autovillamossagihoz
Akkorra mar akarhogy mozgattuk nem jott ki a hiba...remelem h ez volt a bunos...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2001

státusz Gabika910125

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2015. december 28. hétfő, 23:47


Csabika136 írta:
Bitu79 írta:
Gabika910125 írta:
Bitu79 írta:
Gabika910125 írta: Sziasztok! Nem biztos h jó helyre írok de ez tűnt a legalkalmasabbnak. Szóval adott egy e46 330xd. Egyszer kb fél éve úgy kezdődött h kikapcsolt magától a tempomat. Utána szép lassan néha néha rángatott és még most is rángat csak már szinte mindíg de teljesen összefüggéstelenül. Mielőtt jönne h diag akkor elmondanám már különböző szerelőnél voltam, 2magyarországon 2 németben (kényszerből)és senki semmit nem tud. Annyi van h dde vezérlés hibát kiadja de azt már sokkal előbb kiadta. Cseréltem: Kartergáz szűrő, légtömegmérő, elosztócső nyomás szabályzó. Volt már valakinek ilyesmi gondja?


Üzemanyagszűrő,üzemanyagszivattyú?
Generátorod jól működik?
Esetleg üzemanyag befecskendezés kehéje van(injektor)




Szűrő, szivattyú rendben. Generátor rendben. A befecskendezés az szar mikor ugrál a fordulat de mivel az egy következő a fázis a üzemanyag nyomás után és már a nyomás is szar ezért nem gondolnám. Ez logikus szerinted?


Nem vagyok autószerelő sajnos.Egy rendes diag után sokkal többet meg lehet tudni,hol kell keresni a hibát.Diag mindenképp kell,de nem ilyen univerzális kakikkal.Az alapján már el tud indulni a szerelő.
Esetleg ha ráérsz,próbálj meg böngészni a fórumban,hátha találsz valami hasznosat.Van egy kereső rész felül.




Sziasztok! A keresőt én még sosem tudtam normálisan használni egy fórumban sem. Viszont a problémára volna hsz-em.
Nem BMW-s gond volt, de régebben volt egy Sunny 1.4 lx-em. Ha 50-nel mentem a városban, akkor elkezdett rángatni és csak akkor lett jó, ha kinyomtam a kuplungot és gázföccsökkel kiszellőztettem a motort. Bevittem kiolvastatni a hibát, és azt mondták, lambda szonda, 50000 forintért. Belepróbáltuk, és továbbra sem volt jó. Tovább vizsgálódott a szakember és azt mondta, a légtömegmérő feszültsége intervallumon kívül van 2 század voltal és ezért dús keveréket érzékel. Ez miatt leszegényíti a keveréket. A lambda viszont már rég azt az üzenetet küldi neki, hogy bolond vagy! Lassan tiszta oxigént küldesz ki nekem, adj már rá picit! A légmennyiség mérő, és a többi fő adat alapján viszont az ECU azt számolta ki, hogy a lambda nem küldhetne szegény keverékről információt, úgyhogy nem lehet más, csak rossz. Kikapcsolta a bánatba,többé nem nézte a jelét. Csak hogy a motor működése ettől még nem lett jobb és időnként, ha olyan üzemmód volt,hogy nem nyomiszkoltam folyton a gázt, akkor elszegényedett a keverék és fulladni is tudott a motor. Úgy rángatott, hogy elviselhetetlen volt. Ott a megoldás 200 000 forintért légtömeg mérő lett volna, de nem vettem meg. Az a kocsi nem ért nekem annyit.
Volt egyszer egy olyan kocsi az általam javítottak között, aminek a hátsó kipufogó doja volt belül szétesve. Ha a levált lemez a kijárathoz vetődött, akkor elzárta a kipufogót. Az a kocsi is rángatott. (ezt csak utóiratnak írtam.

Sziasztok! Remélem megoldódik egyszer a problémád!


Na nem ertem el az 1st szereloket meg mindenki csak januarban er ra de ma voltam egy faszinal szegeden es belenezett a vezerlesembe. Elsore azt hittuk h megvan a hiba...valaki chip celjabol ossze vissza allitgatta...oke gyari program fel nezzuk.szar. vegul allitgatta probalgatta es a rangatas egyszeruen nem jott elo...oke vezerles faszaul belove. Jovok haza es megint rakezdett ugyanugy....5. Szerelot is megette reggelire a verda. Ugyanitt e46 elado

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1996

státusz Rolly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2015. december 28. hétfő, 13:37


Sziasztok!

Nem nagyon találtam ennek a dolognak megfelelő topikot, így ide írok. Reggeli első hideg indításnál felpörög 2500 fordulatig majd szépen lecsökken. Következő indításnál már szépen magas fordulat nélkül indul. Eddig nem vettem ezt észre, szerintem nem ilyen volt. Valakinek e téren tapasztalata? Tudom, hogy hidegben magasabb fordulaton indul, de ez már túl magas és nem egészséges. Hőgomba csere nem orvosolta!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. december 28. hétfő, 11:29


Csabika136 írta:
Sziasztok! A keresőt én még sosem tudtam normálisan használni egy fórumban sem. Viszont a problémára volna hsz-em.
Nem BMW-s gond volt, de régebben volt egy Sunny 1.4 lx-em. Ha 50-nel mentem a városban, akkor elkezdett rángatni és csak akkor lett jó, ha kinyomtam a kuplungot és gázföccsökkel kiszellőztettem a motort. Bevittem kiolvastatni a hibát, és azt mondták, lambda szonda, 50000 forintért. Belepróbáltuk, és továbbra sem volt jó. Tovább vizsgálódott a szakember és azt mondta, a légtömegmérő feszültsége intervallumon kívül van 2 század voltal és ezért dús keveréket érzékel. Ez miatt leszegényíti a keveréket. A lambda viszont már rég azt az üzenetet küldi neki, hogy bolond vagy! Lassan tiszta oxigént küldesz ki nekem, adj már rá picit! A légmennyiség mérő, és a többi fő adat alapján viszont az ECU azt számolta ki, hogy a lambda nem küldhetne szegény keverékről információt, úgyhogy nem lehet más, csak rossz. Kikapcsolta a bánatba,többé nem nézte a jelét. Csak hogy a motor működése ettől még nem lett jobb és időnként, ha olyan üzemmód volt,hogy nem nyomiszkoltam folyton a gázt, akkor elszegényedett a keverék és fulladni is tudott a motor. Úgy rángatott, hogy elviselhetetlen volt. Ott a megoldás 200 000 forintért légtömeg mérő lett volna, de nem vettem meg. Az a kocsi nem ért nekem annyit.
Volt egyszer egy olyan kocsi az általam javítottak között, aminek a hátsó kipufogó doja volt belül szétesve. Ha a levált lemez a kijárathoz vetődött, akkor elzárta a kipufogót. Az a kocsi is rángatott. (ezt csak utóiratnak írtam.

Sziasztok! Remélem megoldódik egyszer a problémád!


azért egy japán 1.4-es benyásat, ami legalább 10 évvel öregebb, nem szabad hasonlítani egy német 30d-hez. persze az autó működése szempontjából az alapelvek azonosak. de ebben a 30d-ben van annyi + cucc, ami okozhat ilyen galibákat, hogy csak na.
200-ért légtömeg mérő? az bőőő.
egyébként ha lehúzza a cstaiját (álló motornál, hibának be fogja írni, ha lehúztad, ez BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!