dfle fórum hozzászólásai

dfle Elküldve: 2017-10-21 12:50 Segítsetek!

Sziasztok! Az autóm E46 316i 1.8 motorral.Olyan problémám van, hogy kb három hete kiderült, hogy az excenter tengelyt állító motor felmondta a szolgálatot,amit nem kevés pénzért ki is cseréltek. Eddig sem voltam az erejével megelégedve, mert csak 2000-es fordulatnál kezdett el húzni, de most már csak 3000-nél kezdi el kicsit jobban szedni a lábát. Nagyon idegesítő, hogy 3000-ig nincs semmi ereje, semmi nyomatéka. Visszamentem a szerelőhöz, aki beszélt egy BMW-s szerelő ismerősével és azt mondják, hogy kell 100-200 kilométert menni vele, hogy újra tanulja a dolgokat, de én már 300 km-t mentem és ugyan olyan lomha az autó. Kérlek ha valaki jó tanáccsal tud szolgálni, hogy mitévő legyek, akkor segítsen. Köszönöm.

dfle Elküldve: 2016-07-12 14:21 Hûtõvíz

duc írta:
dfle írta: Sziasztok. 316 1,8-as motor, már kétszer vettem észre, hogy hűtővíz szivárgás van a garázsban, ma elvittem, megemeltük,a motor hátsó részén, nagyon nehezen látható egy műanyag fedél kb.4 csavarral van odafogatva és a csavaroknál teljesen vízköves,valószínű ott ereszt, mert alatta a váltó is vízköves. Idáig egy hónap alatt kb 1 dl vizet kellett csak utána töltenem. Az a kérdésem, hogy kell-e ezzel komolyan foglalkoznom,mi az a műanyag fedél, és hogy lehet hozzáférni, mert már a motor kivételét emlegették nekem a szervizben.?


Szia,
érdemes még megnézni a hengerfej tűzfal felőli oldalán a műanyag összekötő vízcsövet ( 11531708808 az én kocsimon, ez 316 1.6 lehet a te blokkod más) Elég alattomosan ment nálam is tönkre, először csak kicsit eresztett pont ott ahol te is írtad. Végigcsöpögött a motor mögött, rá a váltóra majd alul ki. Amikor kicseréltem gyakorlatilag szétporladt, darabokra esett. Nagy mázlim volt vele hogy észrevettem.

Az pontosan hol van? ha szemből állok, akkor baloldalon? felülről rá lehet látni?









dfle Elküldve: 2016-07-11 15:06 Hûtõvíz

Sziasztok. 316 1,8-as motor, már kétszer vettem észre, hogy hűtővíz szivárgás van a garázsban, ma elvittem, megemeltük,a motor hátsó részén, nagyon nehezen látható egy műanyag fedél kb.4 csavarral van odafogatva és a csavaroknál teljesen vízköves,valószínű ott ereszt, mert alatta a váltó is vízköves. Idáig egy hónap alatt kb 1 dl vizet kellett csak utána töltenem. Az a kérdésem, hogy kell-e ezzel komolyan foglalkoznom,mi az a műanyag fedél, és hogy lehet hozzáférni, mert már a motor kivételét emlegették nekem a szervizben.?

dfle Elküldve: 2016-05-27 15:34 Fékjavítás

YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Apám e46-osával volna az a probléma,hogy forrósodott a két első kerék,mire elvittük szerelőhöz, aki szétszedte és kitisztította,majd cseréltünk elől tárcsát és betétet is,de csak forrósodott , vagyis fogta a fék.Megint szerelő, fékcső csere , de így is fogta, szorult a fék, annyira, hogy már a tárcsa eldeformálódott, fékezéskor rázza a kormányt veszettül, pedig TEXTART tettünk bele. Persze semmi garancia, pedig ez egy éven belül történt,most pedig a kopásjelző kezdett égni, mert csontig lekoptak az új fékpofák. Megint szerelő, most ki akarja cserélni a dugattyúkat a nyergekben. Szerintetek az segíthet abban, hogy végre ne szoruljanak a fékek és ne másfél év alatt kopjanak el az új fékpofák? Vagy mit kéne csinálni ezekkel a fékekkel??? Köszönöm a válaszokat!


rögtön a dugattyúkat kellett volna cserélni, de cserébe jól lehúztak titeket.
ez típushiba mondhatni. van javítókészlet, pár ezerért, elég itt visszaolvasni egy kicsit.


Igen néztük is, nem vészes, remélem akkor ez megoldja a problémát... Csak még annyit, hogy ebben a javító készletben nincsen valami csúszka gumi benne és külön sem találtam, az honnan lehet szerezni?

dfle Elküldve: 2016-05-27 14:51 Fékjavítás

Sziasztok!
Apám e46-osával volna az a probléma,hogy forrósodott a két első kerék,mire elvittük szerelőhöz, aki szétszedte és kitisztította,majd cseréltünk elől tárcsát és betétet is,de csak forrósodott , vagyis fogta a fék.Megint szerelő, fékcső csere , de így is fogta, szorult a fék, annyira, hogy már a tárcsa eldeformálódott, fékezéskor rázza a kormányt veszettül, pedig TEXTART tettünk bele. Persze semmi garancia, pedig ez egy éven belül történt,most pedig a kopásjelző kezdett égni, mert csontig lekoptak az új fékpofák. Megint szerelő, most ki akarja cserélni a dugattyúkat a nyergekben. Szerintetek az segíthet abban, hogy végre ne szoruljanak a fékek és ne másfél év alatt kopjanak el az új fékpofák? Vagy mit kéne csinálni ezekkel a fékekkel??? Köszönöm a válaszokat!

dfle Elküldve: 2015-11-14 12:29 Teligumiszett

b_imi írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Friss tulaja vagyok egy 2002-es 330Ci-nek. Szeretnék rá téli kerekeket. Ezért lenne néhány kérdésem:
Mekkora a gyári minimális kerék méret? Különbözik előre és hátra?
Ettől függetlenül normális használatra Ti milyen felni és gumiméretet javasoltok?
Esetleg konkrét ajánlat is érdekel, ha valakinek van eladó ilyen gumi, kerék, vagy komplett szett.

Köszönöm!







Szia! Nekem van lemezfelni téli gumival eladó ha érdekel...
http://www.jofogas.hu/bekes/BM...1.htm?ma=1

dfle Elküldve: 2015-08-28 12:50 Autóvásárlás

nickname írta:
henesa írta:
hil írta: Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a kiskunfélegyházi VanAutó kereskedésel?
Érdekelne mások véleménye is a korrektségükről, autóiról, a magamét most azért nem írom le, hogy ne befolyásoljak senkit semilyen irányba.
Köszi,
bye:hil



Üdv ! Kinéztem egy sedant náluk lekérdeztem a km-t 90e volt megtekerve mondták a német
tekeri, ja biztos . Ja nem vettem meg.


Kint is kőkeményen tekerik, nem kell tündér mesében élni.



Én tavasszal néztem az autóikat,nem vettem volna meg egyiket sem 1millió fölött, ők 1.7-1,8 ért akarták elsózni.

dfle Elküldve: 2015-08-26 08:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Okezsoke írtam privátban,nem tudom olvastad-e.

dfle Elküldve: 2015-03-27 12:02 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Az igaz, hogy a németeknél köteles garanciát vállaljon a magánszemély is az autóra? Tud erről valaki információt?

dfle Elküldve: 2015-03-26 15:08 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
dfle írta:
Rorybreaker írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kinéztem egy 318i 143 Le-st, felvettem a kapcsolatot vele, németországi, levelezünk, csak az zavar, hogy most cserélték ki a vezérműlácot az elmondása szerint.Nem tudom, hogy miért kellett kicserélni, véleményeteket - tanácsotokat szeretném kérni...
Nézegetem a 316i-ket is, csak nem tudom, mennyire elég az a 116 lóerő...
Köszönöm előre is a tanácsokat.


Nekem 316i van 116LE, normális közlekedésre nekem megfelel, de kinek mi a normális közlekedés. Nekem pl. most volt vezérléscsere 180e (valós) km-nél. Egész egyszerűen túl laza volt a lánc, jobb a békesség.
De a gyár N46B18-nál 180e km-nél elő is írja a cserét.


Megkérdezhetem, hogy mennyibe került a csere?
Igazán az zavar, hogy a srác már régóta árulja, vagyis több hete nézegetem ezt az autót, csak most írtam rá három napja és akkor írta, hogy pont cserélik a láncot... Na de ha valaki árulja az autót, közben miért cserél vezérlést ha amúgy is eladja???
Ha gond volt vele, akkor a motort is tönkre teszi nem??? Vagy mi lehetett az ok, hogy kicserélte???


lehet csak megelőzte a bajt. valaki előre gondolkozik, cselekszik, amíg nagyobb baj nem lesz.


Nem tudom, vannak még ilyen becsületes emberek????
Amúgy most válaszolt, azt írta, hogy ezt cserélni kel ám néha, ő ezért cserélte ki, nem volt különösebb baja... na de vajon igaz ez? Ha átugrott volna a lánc, akkor tönkreteszi a motort nem? Más mit tud okozni, nem volt ilyen problémám hála Istennek, ezért nem tudom...

dfle Elküldve: 2015-03-26 14:53 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Rorybreaker írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kinéztem egy 318i 143 Le-st, felvettem a kapcsolatot vele, németországi, levelezünk, csak az zavar, hogy most cserélték ki a vezérműlácot az elmondása szerint.Nem tudom, hogy miért kellett kicserélni, véleményeteket - tanácsotokat szeretném kérni...
Nézegetem a 316i-ket is, csak nem tudom, mennyire elég az a 116 lóerő...
Köszönöm előre is a tanácsokat.


Nekem 316i van 116LE, normális közlekedésre nekem megfelel, de kinek mi a normális közlekedés. Nekem pl. most volt vezérléscsere 180e (valós) km-nél. Egész egyszerűen túl laza volt a lánc, jobb a békesség.
De a gyár N46B18-nál 180e km-nél elő is írja a cserét.





Megkérdezhetem, hogy mennyibe került a csere?
Igazán az zavar, hogy a srác már régóta árulja, vagyis több hete nézegetem ezt az autót, csak most írtam rá három napja és akkor írta, hogy pont cserélik a láncot... Na de ha valaki árulja az autót, közben miért cserél vezérlést ha amúgy is eladja???
Ha gond volt vele, akkor a motort is tönkre teszi nem??? Vagy mi lehetett az ok, hogy kicserélte???

dfle Elküldve: 2015-03-25 18:13 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!
Kinéztem egy 318i 143 Le-st, felvettem a kapcsolatot vele, németországi, levelezünk, csak az zavar, hogy most cserélték ki a vezérműlácot az elmondása szerint.Nem tudom, hogy miért kellett kicserélni, véleményeteket - tanácsotokat szeretném kérni...
Nézegetem a 316i-ket is, csak nem tudom, mennyire elég az a 116 lóerő...
Köszönöm előre is a tanácsokat.

dfle Elküldve: 2015-03-20 19:04 Megvegyem? Vegyek ilyet?

hil írta:
dfle írta:


Köszönöm az infókat. Hol tudnék utána olvasni, vagy érdeklődni, hogy mit lehet csinálni a lánccal, hogy biztos legyek benne nem ugrik át, mert erről én is hallottam már.? A másik kérdésem: németből szeretnék hozni, mert amik a magyar piacon vannak azok katasztrófák és hallottam, hogy a sárga rendszámmal már nem lehet hozni, viszont a piros elég drága, de sehol nem találok erre irányuló adatokat, hogy mennyibe kerül... Ja, és hol tudnám megnézni, hogy ha behoznám hol kell kezdeni és folytatni az ügyintézést..., mert én szeretném intézni... Tudom, hogy sok a hol.


Szia!
Kár,hogy érvénytelen mail címet raktál ki. Továbbiakban nem fárasztom magamat. Köszi!!!
hil

Bocsánat,igazad van, nem direkt van a régi mail címem, egy időben sokat változtattam a jelszavam, míg egyszer elfelejtettem, így meg kellett változtatnom a címem, csak itt elfelejtettem, de most javítom. Remélem megértesz és ha van infód, akkor megosztod velem... Köszönöm előre is.



dfle Elküldve: 2015-03-20 08:57 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Lehet, hogy már írt valaki az előzményekben a problémámról, de egyszerűen nincs időm mostanában, így nem tudom visszakeresni....
Érdeklődni szeretnék, hogy milyen információkat lehet tudni a 2003-2005 közötti 318-asok 143 LE-s 1995cm3 motorokról? Hallottam már rosszat is, nem tudom mi a helyzet velük. Nekem egy 1999-es 318-asom volt , amit most adtam el és egy ilyenben gondolkodnék... Valahol két különböző motorkódot is olvastam ...
Előre is köszönöm az információkat!


N42B20 és N46B20. szinte ugyanaz a két motor, elvileg az euro besorolás más, az N46 az újabb. más különbségről nem nagyon tudok.személy szerint N46 esetében több motorikus hibáról tudok. valvetronic hiba jellemző, sok olajat ezsik (bár én nem tapasztaltam N42B1. szerintem elég az ereje, és lehet vele takarékosan is járni. nem olyan finom a járása. trafók a gyáriak tönkre szoktak menni. láncnyúlást ugrást szokták még emlegetni. a többi meg a szokásos E46 bajok.a régi M43 mindenképp jobb választás volt.



Köszönöm az infókat. Hol tudnék utána olvasni, vagy érdeklődni, hogy mit lehet csinálni a lánccal, hogy biztos legyek benne nem ugrik át, mert erről én is hallottam már.? A másik kérdésem: németből szeretnék hozni, mert amik a magyar piacon vannak azok katasztrófák és hallottam, hogy a sárga rendszámmal már nem lehet hozni, viszont a piros elég drága, de sehol nem találok erre irányuló adatokat, hogy mennyibe kerül... Ja, és hol tudnám megnézni, hogy ha behoznám hol kell kezdeni és folytatni az ügyintézést..., mert én szeretném intézni... Tudom, hogy sok a hol.

dfle Elküldve: 2015-03-19 17:43 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!
Lehet, hogy már írt valaki az előzményekben a problémámról, de egyszerűen nincs időm mostanában, így nem tudom visszakeresni....
Érdeklődni szeretnék, hogy milyen információkat lehet tudni a 2003-2005 közötti 318-asok 143 LE-s 1995cm3 motorokról? Hallottam már rosszat is, nem tudom mi a helyzet velük. Nekem egy 1999-es 318-asom volt , amit most adtam el és egy ilyenben gondolkodnék... Valahol két különböző motorkódot is olvastam ...
Előre is köszönöm az információkat!