djhulk fórum hozzászólásai

djhulk Elküldve: 2013-02-02 16:33 Autóvásárlás

anubisz írta:
djhulk írta:
anubisz írta:
djhulk írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


Vmi tipp, hogy mi más lehet?


szerintem a szelep nem ír be ilyen hibát, hogy a lámpa is égjen. Azt ki kéne olvasni a hibatárolót. volt kiolvasva? mit írt be?


ettől még lehet vele menni addig amíg nem találok hozzá szerelőt?
Pénteken kiolvastuk és vmi szekunder levegős dolgot is írt, de aztán kitöröltük azt.. mondta a szervizes srác, hogy az a tankban vmi szelep, de nem túl fontos, ne foglalkozzak vele. aztán lehet hogy visszajött a probléma és megint azt jelzi.


az a szellőztető szelep a motornál van, ha egyre gondolunk, az szellőzteti vissza az üzemanyag gőzt a szívósorba. Nekem is egyszer beállt, kitisztítottam és utána semmi gond nem volt vele. 15 ezer lett volna a csere.Lehet ezt írja be neked, az nem a tankba van.Egy mágnes szelep.
http://bmwfans.info/parts/cata...her_valve/




djhulk Elküldve: 2013-02-02 16:31 Autóvásárlás

anubisz írta: Ha esetleg a szellőztető szeleped a hiba, akkor erre kell számtani.
http://blog.bavauto.com/8003/d...on-system/


Attól tartok én nem mernék belefogni egy ilyen tisztításba, egy cserébe meg főleg nem. Hozzáértők segítségét szívesen fogadnám, persze nem ingyen kérem

djhulk Elküldve: 2013-02-02 16:09 Autóvásárlás

anubisz írta:
djhulk írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


Vmi tipp, hogy mi más lehet?


szerintem a szelep nem ír be ilyen hibát, hogy a lámpa is égjen. Azt ki kéne olvasni a hibatárolót. volt kiolvasva? mit írt be?


Pénteken kiolvastuk és vmi szekunder levegős dolgot is írt, de aztán kitöröltük azt.. mondta a szervizes srác, hogy az a tankban vmi szelep, de nem túl fontos, ne foglalkozzak vele. aztán lehet hogy visszajött a probléma és megint azt jelzi.

djhulk Elküldve: 2013-02-02 16:06 Autóvásárlás

anubisz írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


ilyet se láttam még milyen motor ez?


325i usa, ennek vettem. Automata.
Viszont találtam vmi elég érdekeset a neten: http://aakmotorsports.com/conf...5-330.aspx
itt a jobb oldali motorkép eléggé hasonlít az enyémre. Azt írja, hogy az a California SULEV motor, ami "Super Ultra Low Emissions Vehicle", mert ott alacsonyabb emisszióval engedik a kocsikat forgalomba helyezni. Na erre varrjatok gombot

djhulk Elküldve: 2013-02-02 15:58 Autóvásárlás

YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


Vmi tipp, hogy mi más lehet?

djhulk Elküldve: 2013-02-02 15:43 Autóvásárlás

Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?

djhulk Elküldve: 2013-02-02 14:05 Autóvásárlás

anubisz írta:
djhulk írta:
jrtom írta:
djhulk írta: Megint felvillant a CHECK ENGINE SOON lámpa.. Az autósboltban kiolvasta a srác egy eszközzel és azt mondta a, hogy vmi karterszűrőnek van nyavalyája, ami a benzineseknél rendszeresen elő szokott jönni 100ezrenként, ebben meg pont annyi van... Mennyire SOS ezt cserélni és mibe fájhat egy ilyen? Mit befolyásolhat egyáltalán? Továbbra is e46 325i...


Igen, elszokott szakadni benne a membrán, de a chek lámpa akkor világít inkább ha valahol falsot szív a motor. Van egy gumicső ami a nívópálcától megy a karterszellőztető szelep aljára az szokott kijukadni mert széteszi az olaj.
Ha járó motornál letekered az olajbeöntősapkát akkor megváltozik a motor járása?


Hmm.. ha lehűlt a motor majd kipróbálom. Habár az előbb néztem és a műanyagburkolatot is le kell pattintani a motorról ahhoz, hogy az olajsapkát letekerjem de amúgy frankón járó motornál le lehet azt tekerni, nem fog kifröccsenni vagy ilyesmi?


nem sok kocsid volt még


volt már 2, de eddig egyikhez sem kellett soha hozzányúlni.. remélem ezzel sem csak egy plusz bajt vettem a nyakamba.

djhulk Elküldve: 2013-02-02 14:00 Autóvásárlás

jrtom írta:
djhulk írta: Megint felvillant a CHECK ENGINE SOON lámpa.. Az autósboltban kiolvasta a srác egy eszközzel és azt mondta a, hogy vmi karterszűrőnek van nyavalyája, ami a benzineseknél rendszeresen elő szokott jönni 100ezrenként, ebben meg pont annyi van... Mennyire SOS ezt cserélni és mibe fájhat egy ilyen? Mit befolyásolhat egyáltalán? Továbbra is e46 325i...


Igen, elszokott szakadni benne a membrán, de a chek lámpa akkor világít inkább ha valahol falsot szív a motor. Van egy gumicső ami a nívópálcától megy a karterszellőztető szelep aljára az szokott kijukadni mert széteszi az olaj.
Ha járó motornál letekered az olajbeöntősapkát akkor megváltozik a motor járása?


Hmm.. ha lehűlt a motor majd kipróbálom. Habár az előbb néztem és a műanyagburkolatot is le kell pattintani a motorról ahhoz, hogy az olajsapkát letekerjem de amúgy frankón járó motornál le lehet azt tekerni, nem fog kifröccsenni vagy ilyesmi?

djhulk Elküldve: 2013-02-02 13:04 Autóvásárlás

Megint felvillant a CHECK ENGINE SOON lámpa.. Az autósboltban kiolvasta a srác egy eszközzel és azt mondta a, hogy vmi karterszűrőnek van nyavalyája, ami a benzineseknél rendszeresen elő szokott jönni 100ezrenként, ebben meg pont annyi van... Mennyire SOS ezt cserélni és mibe fájhat egy ilyen? Mit befolyásolhat egyáltalán? Továbbra is e46 325i...

djhulk Elküldve: 2013-02-02 08:58 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

Szia,
érdeklődnék, hogy a következő amerikai import BMW-hez tudsz-e segíteni üzemanyagszűrőt szerezni:

alvázszám wbaaz33404kp88621
motorkód 28735644256s6
(2004-es 325i e46)

Kicsit nehézkesen megy, mert nem Európai szabvány.

Köszi a segítséget.

djhulk Elküldve: 2013-02-02 08:54 Társalgó

YELLOW írta:
Thony írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:
csbalu írta:
YELLOW írta: amúgy az lenen a pojén, ha Sárkány Jolit felkeresné valaki, aki a közelben lakik, hogy egy videót az ő kommentálásával forgassanak. mármint a BMW-ről, és elmondana egy csómó speckó szakszavat. nah az vicces volna. mondjuk valami igényes tuningolásos verdát, ahol beszélhetne a tuning beépítésekről, mi menniy, miért


Vagy valami ártatlan szöveget felmondatni vele. Most dugja be és jól nyomkodja meg. Vegye ki helyezze a másik nyíláshoz stb... és valami durva pornó alá bevágni.
a végére meg "Nekem hallokészülék? Áhh dehogy"


azért ez kicsit durva lenne! YELLOW verziója ha el készülne én azon tuti le esnék a székről a nevetéstől!


én már azóta beflesseltem több szöveget, odaképzelve a hangját a néninek...
"a suzuki sx4 után végre egy autót is szemügyre veszek"
"ez itt Bömbi motorja. V10-es. Akkora mint az egész sx4. neki 500 paripája van, 5x annyi, mint az sx4 búcsús pónijai."
"az autó kordában tartásában segítségemre van, a gyárilag beszerelt DSC, DTC menetdinamikai stabilitás kontrol, mely akár teljesen ki is kapcsolható, ilyenkor csak az útszélek és a remuás lábam szab határokat az önfeledt játszásnak. hisz nem csak a 20 éveseké a világ."

stb hasonló gondolatok...



Reumás lába.... beszartam a röhögédtől


csak elírtam most látom...
de úgy az igazi, ha előtte megnézed a videóját, aztán azzal a hanggal elképzelve olvasod... túl élénk és valóságos a fantáziám


Szerintem mostantól legyen ez az etalon. Mindenki forgasson filmet a kocsija átvételéről! Természetesen Joli néni alámondásával

djhulk Elküldve: 2013-02-02 08:48 Autóvásárlás

YELLOW írta:
djhulk írta: Megvettem ma az autót és haza is hoztam nem rossz...
Ami feltűnt, hogy a bal oldali bajuszkapcsolót hiába nyomkodom oldalról, nem történik semmi, a fedélzeti számítógépet nem lehet kapcsolgatni. Az előző tulaj szerint be kell tanítani egy szervizben és menni fog. A másik a Fahrenheites klímakijelző.. Említettétek, hogy ezt elvileg műszerrel át lehet állítani, abban tudtok segíteni, hogy kihez fordulhatnék ez ügyben?


hát azért furcsa, hogy nem működik a gomb... ha gyárilag van benne, márpedig a széles extralista miatt biztos gyári, akkor annak fel kell lennie programozva. akkor nem működik, ha az indexkar utólag lett beépítve, akkor valóban kódolni kell.
mint írtam az ilyen dolgokra van BMW szervíz.

mivel budapesti vagy, talán a mobilgumi.hu oldalon lévő számot hívd fel, szerintem fog tudni segíteni olcsóbban mint egy szervíz.


Hát köszi, tegnap voltam is a "mobilgumis" srácnál ahogy tanácsoltad és fél óra alatt ág is ütött mindent a kocsin... Celsiusos lett a klíma, beprogramozta a bajuszkapcsolót, sőőőt: az eddig megtett össz mérföldet mostantól km-ben mutatja (így van benne94.000km), a fogyasztás is l/100km lett és az átlagsebesség is km/h.. úgyhogy nagyon fasza tanácsot kaptam, mindezt fillérekért megcsinálta nekem, erősen ajánlom mindenkinek és KÖSZÖNÖM a segítséget!

djhulk Elküldve: 2013-01-30 13:22 Autóvásárlás

Megvettem ma az autót és haza is hoztam nem rossz...
Ami feltűnt, hogy a bal oldali bajuszkapcsolót hiába nyomkodom oldalról, nem történik semmi, a fedélzeti számítógépet nem lehet kapcsolgatni. Az előző tulaj szerint be kell tanítani egy szervizben és menni fog. A másik a Fahrenheites klímakijelző.. Említettétek, hogy ezt elvileg műszerrel át lehet állítani, abban tudtok segíteni, hogy kihez fordulhatnék ez ügyben?

djhulk Elküldve: 2013-01-29 16:12 Autóvásárlás

kempelen írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Még az az egy kérdés merült fel bennem, hogy a klímát át lehet valahogy állítani/állíttatni Celsiusra? Ez a Fahrenheit kicsit zavaró.


elvileg ha a jobb oldali pöcköt megnyomod (óracsoport), akkor átvált. ha nem, akkor vér amerikai a verda


Sajnos az csak a műszeregységen állítja a kívánt mértékegységet.

A klíma paneljét a car-key memory-ban lehet beállítani.



És ez a Car key memory hogyan állítható? Szakember kell hozzá?

djhulk Elküldve: 2013-01-29 16:11 Autóvásárlás

YELLOW írta:
djhulk írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Még az az egy kérdés merült fel bennem, hogy a klímát át lehet valahogy állítani/állíttatni Celsiusra? Ez a Fahrenheit kicsit zavaró.


elvileg ha a jobb oldali pöcköt megnyomod (óracsoport), akkor átvált. ha nem, akkor vér amerikai a verda


Voltam ma független szervizben és rendben találtak mindent, a futómű teljesen OK, minden más működik, fényezve lett a hátulja és a motorháztető. Reggel véglegesítjük a bizniszt, nagyon várom már Árajánlatot is kértem a szervizben a "vásárlás utáni" első szervizre: 5w30 olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő és 6 db gyertya 60.000-ért. Nekem elsőre nem tűnik horrorösszegnek, szerintetek sok?


az oké, hogy fényezve volt, de vajon miért? varratokhoz nyúltak-e? mármint volt e valami nagyobb beavatkozás vajon? az alvázon nem láétszik-e valami utólagos mókolás?
az ár valóban jó. de inkább azt mondom rendedl meg ezeket M.Attilától (Shop-> utángyártott alkatrészek) Mann, Mahle, Knecht anyagokból, szinte mind ugyanaz, és lehet olcsóbban is kijön, de legalább tudod nem szar, a szervízben meg kitudja...


Utánakérdeztem, hogy milyen alkatrészekről lenne szó. Van benne Champion, a gyertya NGK, az üzemanyagszűrő Wix.. ez nekem nem túl sokat mond így.