djhulk fórum hozzászólásai

djhulk Elküldve: 2013-02-24 16:39 Társalgó

YELLOW írta:
djhulk írta: Sziasztok, azt vettem észre amikor rálépek a gázra, akkor valami sípoló hangot hallok, mintha valami elektronikai cucc adná ki, ha leveszem a lábam a gázról, akkor megszűnik. Ez normális? Üzemanyagellátással lehet kapcsolatos?


így nehéz beazonosítani... rádijó ki van kapcsolva? esetleg fel tudod venni videjóra a hangot?


Rádió és klíma is ki van kapcsolva. Szerintem nem tudnám felvenni, mert elég halk, nem hallanád a videón. Amikor nyomom a gázt, szépen halkan sípol, mintha adagolna valamit. Mint amikor kicsit cseng a füled, vagy valami ilyesmi..

djhulk Elküldve: 2013-02-24 16:14 Társalgó

Sziasztok, azt vettem észre amikor rálépek a gázra, akkor valami sípoló hangot hallok, mintha valami elektronikai cucc adná ki, ha leveszem a lábam a gázról, akkor megszűnik. Ez normális? Üzemanyagellátással lehet kapcsolatos?

djhulk Elküldve: 2013-02-18 20:47 Üzemanyag fogyasztás

Csak nézem micsoda fogyasztásokkal dobálóztok és irigykedek Nekem városban klímával 12, anélkül 11. Országúton és autópályán 8 l/100km. Egy tank benzinnel max 500 km-t megyek el, habár automata... De a sorhat benzinest nem adnám oda semmiért

djhulk Elküldve: 2013-02-16 22:00 Társalgó

anubisz írta: Na ezt elfogadnám, nem is kéne más, úgy 5,6 évig


Nagyon menő ez a fólia. A mattosítás nekem naon bejön. Mondjuk sötétzöldben sem lehet rossz.
http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=968931

djhulk Elküldve: 2013-02-14 22:36 Társalgó

Hali!
Pár hete vettem egy e46 325i-t. Olajcsere, szűrők cseréje megvolt, de érdekelne a véleményetek, hogy szerintetek érdemes-e gyertyákat cserélni. 100.000 km van benne. Kaptam árajánlatot Bosch platinagyertyákra, 6 db+munkadíj 32.000 Ft.

Vélemény?

djhulk Elküldve: 2013-02-08 15:20 BMW Clubs Europe találkozó @ Bled, Szlovénia

Coyote írta:
Coyote írta: www.bcemeeting2013.com

Ki jön? Mert én megyek, eddig 2 BMW már van.

Egy főre kb. 30 ropi a jegy, plusz olcsó szállások, Csüt-Péntek-Szombat program. Nem full dürhő ribancokkal mosatós, műanyag söröspoharas gagyitalálkozó, hanem korrekt túrázós programok várhatóak.

Bledben voltam tavalyelőtt, csodálatos hely.


SENKI?


Ez tök poén. Idén pont Bledbe akartunk utazni, de sajnos ez az időpont túl késői, vmikor júliusban terveztünk oda egy laza nyaralást. Akkorra ha jön vki, nyugodtan nyomhatunk egy bledi spontán bmw-találkát

djhulk Elküldve: 2013-02-06 17:05 Extra gyors találkozó!

veszkoo85 írta:
szotakdavid írta: Pénteken este Budakalászi mekinél tali,mindenkit szeretettel várunk.

Üdv Dávid


time???????????????????????


hát én még nem voltam ilyenen, mivel múlt hét óta vagyok BMW-tulaj de érdekelne! Mikor lenne és mi ilyenkor a program??

djhulk Elküldve: 2013-02-04 20:43 Társalgó

xmanez88 írta:
djhulk írta:
nickname írta:
djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.

Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.

Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.

Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.

Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.


Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál



Azért a 330i többet fogyaszt és jóval drágábban tudtam volna abból egy használhatót venni (+1Misi). Egyébként meg szerintem nem létezik olyan élethelyzet, amiben egy 325i kevésnek bizonyul és 330i-re lenne szükségem


nekem 530i 130-140-es tempomattal autópályán megáll 7,5-8 liter között. ha nyomva van neki akkor 10 liter.



Hát autópályán persze... De városban mit eszik? Nekem a 12 az 100% városi fogyasztás. Meg ugye automata.

djhulk Elküldve: 2013-02-04 17:32 Szekunder levegőztető szelep

anubisz írta:
djhulk írta: Sziasztok, 2004-es e46 325i-m a következő hibát írta, mikor rádugtuk a diagnosztika kiolvasásra: szekunder levegőztető szelep hibája. A kérdéseim a következők lennének ezzel kapcsolatban:

1. szerintetek emiatt gyulladhat-e ki folyamatosan a SERVICE ENGINE SOON lámpa?
2. mennyire sürgős/nagy a probléma? Milyen javításai költségekkel lehet számolni? Azonnal el kell rohannom a szerelőhöz, vagy azért ráérek vele? Az autón semmi elváltozást nem tapasztalok, tökéletesen működik.

Köszi!


szerelő nem mondta meg? vagy ki olvasta ki? hibakódokat felírhattad volna, abból ,azzal már a neten is rá tudsz keresni, elég ha bevered a keresőbe a hibakódot, és van rá egy rakás oldal, ami egyből írja, mi az, és mit kell cserélni.


A hibakódot nem írtam fel. A szerelő kiolvasta, aztán törölte a kocsiból a hibát, azt mondta jelentéktelen. De aztán visszajött pár nap múlva a sárga lámpa. Majd legközelebb jövő héten fogok tudni visszamenni kiolvastatni.

djhulk Elküldve: 2013-02-04 16:36 Társalgó

nickname írta:
djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.

Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.

Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.

Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.

Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.


Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál



Azért a 330i többet fogyaszt és jóval drágábban tudtam volna abból egy használhatót venni (+1Misi). Egyébként meg szerintem nem létezik olyan élethelyzet, amiben egy 325i kevésnek bizonyul és 330i-re lenne szükségem

djhulk Elküldve: 2013-02-04 15:38 Társalgó

Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.

Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.

Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.

Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.

Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.

djhulk Elküldve: 2013-02-04 13:33 Szekunder levegőztető szelep

Sziasztok, 2004-es e46 325i-m a következő hibát írta, mikor rádugtuk a diagnosztika kiolvasásra: szekunder levegőztető szelep hibája. A kérdéseim a következők lennének ezzel kapcsolatban:

1. szerintetek emiatt gyulladhat-e ki folyamatosan a SERVICE ENGINE SOON lámpa?
2. mennyire sürgős/nagy a probléma? Milyen javításai költségekkel lehet számolni? Azonnal el kell rohannom a szerelőhöz, vagy azért ráérek vele? Az autón semmi elváltozást nem tapasztalok, tökéletesen működik.

Köszi!

djhulk Elküldve: 2013-02-02 17:06 Autóvásárlás

anubisz írta:
djhulk írta: "The crankcase ventilation valve is incorporated in the aluminum cylinder head cover."
Tehát ez a szelep nem tűnik szokványosnak ebben az M56 kódjelű motorban. Az alumínium hengerfej fedőbe van építve?



neked ez a tank szellőztető szeleped
http://bmwfans.info/parts/cata...her_valve/

Igen neked nincs benne olyan.
de itt a típusod.
http://bmwfans.info/parts/cata...ne/browse/


Na most aztán elég izgalmas dolgokat találtam egy amcsi fórumon. Ennek a modellnek az üzemanyagpumpája és üzemanyagszűrője a tankba van beépítve az okosak szerint.. arra viszont gyári 15 év/150.000 mérföld garancia van, mert ettől lesz az autó super alacsony emissziójú a tankkal együtt lehet ezeket cserélni csak. http://chrisparente.com/2011/0...lev-owner/
hát nem tudom közületek hányan hallottak már ilyenről...

djhulk Elküldve: 2013-02-02 16:41 Autóvásárlás

"The crankcase ventilation valve is incorporated in the aluminum cylinder head cover."
Tehát ez a szelep nem tűnik szokványosnak ebben az M56 kódjelű motorban. Az alumínium hengerfej fedőbe van építve?

djhulk Elküldve: 2013-02-02 16:37 Autóvásárlás

Találtam wikit erről a motortípusról:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M56

Az enyém tuti ilyen, akárhogy is nézem.