galrobika fórum hozzászólásai

galrobika Elküldve: 2010-03-10 18:08 Tempomat - utólag?

Még nem vettem meg,most szombaton tervezem,megbeszéltem a sráccal:
http://www.autoalkatresz.hu/au...any-115488

Csak mondom,azért jobb elötte mégkérdezni,nehogy potyára vegyem meg:

YELLOW írta: amikor tekered... elvileg légzsák átvezetõ gyûrûnek hívják, nekem is csinálja ha jobbra teketem a kormányt, hidegben zavaróbb... amúgy mennyiért vetted a kormányt? link van valami? tesóm kint van angliába én is vele akarok hozatni.

galrobika írta: Igazából a srác sem tudja,hogy benne van, vagy sem.Azt mondta, hogy szerinte benne van,tehát ezekszerint õ nem vette ki!Csak azt nem tudom,h õ bontotta az autót, vagy nem?Mit jelent, hogy nyekereg?Amikor tekered a kormányt?Nagyon zavaró?Bár gondolom ez az átvezetõ állapotától fûgg.Kivételkor sérülhet,vagy esetleg a használattól (elhasználódott)?

YELLOW írta: hát ha rendes akkor benne kell lennie, és nem vette ki a kábelt... az átvezetõ gyûrû nyekeregni is szokott, ha meg van hajolva vagy ki van kopva, arra érdemes odafigyelni

galrobika írta: Akkor megnyugodtam.Gondoltam elõbb lecsekkolom és megkérdezem a hozzáértõket mielõtt megveszem.Lenne még egy kérdésem!Az eladó az átvezetõ gyûrûvel adja a kormányt.Tulajdonéppen mire szólgál az átvezetõ gyûrû?Ebben a gyûrûben benne van az a plusz kábelköteg ami kell a multifunkcióhoz, vagy esetleg külön kell venni hozzá?


YELLOW írta: nem számít, nem rég érdeklõdtem pont errõl simán berakható

galrobika írta: Sziasztok!

Leszeretném cserélni, a 3 küllõs kormányomat 3 küllõs multikormányra.
Kérdésem a következõ:a multikormány angliából származik, van e technikai akadálya a cserének, vagyis számít hogy jobbkormány kerül balkormányos autóba?
A segítségeteket elõre is köszönöm.

galrobika Elküldve: 2010-03-10 15:46 Tempomat - utólag?

Igazából a srác sem tudja,hogy benne van, vagy sem.Azt mondta, hogy szerinte benne van,tehát ezekszerint õ nem vette ki!Csak azt nem tudom,h õ bontotta az autót, vagy nem?Mit jelent, hogy nyekereg?Amikor tekered a kormányt?Nagyon zavaró?Bár gondolom ez az átvezetõ állapotától fûgg.Kivételkor sérülhet,vagy esetleg a használattól (elhasználódott)?

YELLOW írta: hát ha rendes akkor benne kell lennie, és nem vette ki a kábelt... az átvezetõ gyûrû nyekeregni is szokott, ha meg van hajolva vagy ki van kopva, arra érdemes odafigyelni

galrobika írta: Akkor megnyugodtam.Gondoltam elõbb lecsekkolom és megkérdezem a hozzáértõket mielõtt megveszem.Lenne még egy kérdésem!Az eladó az átvezetõ gyûrûvel adja a kormányt.Tulajdonéppen mire szólgál az átvezetõ gyûrû?Ebben a gyûrûben benne van az a plusz kábelköteg ami kell a multifunkcióhoz, vagy esetleg külön kell venni hozzá?


YELLOW írta: nem számít, nem rég érdeklõdtem pont errõl simán berakható

galrobika írta: Sziasztok!

Leszeretném cserélni, a 3 küllõs kormányomat 3 küllõs multikormányra.
Kérdésem a következõ:a multikormány angliából származik, van e technikai akadálya a cserének, vagyis számít hogy jobbkormány kerül balkormányos autóba?
A segítségeteket elõre is köszönöm.

galrobika Elküldve: 2010-03-10 15:12 Tempomat - utólag?

Akkor megnyugodtam.Gondoltam elõbb lecsekkolom és megkérdezem a hozzáértõket mielõtt megveszem.Lenne még egy kérdésem!Az eladó az átvezetõ gyûrûvel adja a kormányt.Tulajdonéppen mire szólgál az átvezetõ gyûrû?Ebben a gyûrûben benne van az a plusz kábelköteg ami kell a multifunkcióhoz, vagy esetleg külön kell venni hozzá?


YELLOW írta: nem számít, nem rég érdeklõdtem pont errõl simán berakható

galrobika írta: Sziasztok!

Leszeretném cserélni, a 3 küllõs kormányomat 3 küllõs multikormányra.
Kérdésem a következõ:a multikormány angliából származik, van e technikai akadálya a cserének, vagyis számít hogy jobbkormány kerül balkormányos autóba?
A segítségeteket elõre is köszönöm.

galrobika Elküldve: 2010-03-10 10:55 Tempomat - utólag?

Sziasztok!

Leszeretném cserélni, a 3 küllõs kormányomat 3 küllõs multikormányra.
Kérdésem a következõ:a multikormány angliából származik, van e technikai akadálya a cserének, vagyis számít hogy jobbkormány kerül balkormányos autóba?
A segítségeteket elõre is köszönöm.

galrobika Elküldve: 2010-02-24 08:33 320d Motor

bmw320d4 írta:
galrobika írta: Amíg ott voltam csak a hibakódokat olvasták ki és ott nem jelent meg,vmint mondták utólag h nem jelzi ki a gép,ezek szerint,mint hibakódot.Biztos az volt,amit mondassz,menetszimulációt végeztek,teljesítménymérõ padon és ott be tudták határolni a hibát."Élõadatoknál" gondolom menet közbeni teljesítménymérésre gondoltál?!Az elõbbi hozzászólásban írtam,h nem vetettem bele magam még ezekbe a dolgokba komolyan,így nem is értek hozzá.Nem osztottam az észt,csak a sajátomból kiindulva próbáltam segíteni.


Egy olyan durva AGR hiba, amitõl észrevehetõen csökken a teljesítmény, minden esetben el van tárolva a DDE háttértárolóban, továbbá fékpad és próbaút nélkül is megállapítható a hiba, csupán tesztmodulok használatával.
"Menet közbeni teljesítménymérés"? - Számított forgatónyomatékról már hallottam, de a teljesítménymérést nem tudom elképzelni, hacsak nem a padra gondoltál.

A lényeg, hogy jó lett a gép...


Igen, a padra gondoltam.Pontosan," a lényeg, hogy jó lett a gép... ". Most olyan, mint egy álom!Nagyon kellemes vele menni!Bármikor odalépek neki tökéletesen húz.És a fogyasztása is jobb lett egy kicsivel!Reméljük most egy darabig nem lesz vele semmi gond.

galrobika Elküldve: 2010-02-23 21:55 320d Motor

bmw320d4 írta:
galrobika írta: Szia!

Igen, az ábrán az 1-es számmal jelölik,arra a nyomásszabályzóra gondoltam.Igazad van esetleg a levegõtömegmérõ is okozhatná,ki is ment a fejembõl,hogy azt is megnézték.Méghozzá úgy,h lehúzták és úgy mentek vele pár kört és az alapján néztek meg vmit,majd gépen is megnézték és mondták,h a turbónyomás,a l.tömegmérõvel is minden ok!Sajnos annyira nem értek hozzá,ezért errõl többet,érdemibbet nem tudok mondani.Az a baj,h ezt a hibát a computer nem jelzi ki!nekem is szerencsém volt,mert a srácnak u.o. 320 td-je van mint nekem és úgy kipróbálták,h áttették az övébõl a szelepet és minden tökéletes lett!Reggel elvittem és este amikor mentem érte már mondták,h mi a baj.!Ez az ATC NOVA Kft.Ha gondolod hívd fel õket,csak ajánlani tudom.Nem kifejezetten BMW-sek,de értenek hozzá!Elsõsorban chippelnek.


Már hogyne jelezné ki a HFM, AGR és turbóhibát a gép!
Persze nem hibakódként van beírva, hogy : koxos az AGR szelep, hanem élõadatoknál pl. a másfélszer annyi légtömeg, vagy a lassan felépülõ töltõnyomásból simán lehet következtetni a hibára, gyakorlatilag 99%-os biztonsággal.


Amíg ott voltam csak a hibakódokat olvasták ki és ott nem jelent meg,vmint mondták utólag h nem jelzi ki a gép,ezek szerint,mint hibakódot.Biztos az volt,amit mondassz,menetszimulációt végeztek,teljesítménymérõ padon és ott be tudták határolni a hibát."Élõadatoknál" gondolom menet közbeni teljesítménymérésre gondoltál?!Az elõbbi hozzászólásban írtam,h nem vetettem bele magam még ezekbe a dolgokba komolyan,így nem is értek hozzá.Nem osztottam az észt,csak a sajátomból kiindulva próbáltam segíteni.

galrobika Elküldve: 2010-02-23 19:58 320d Motor

galrobika írta:
Chipcad777 írta:
galrobika írta:
Chipcad777 írta:
Chipcad777 írta: Egy kis segítség kellene. Olyat produkál egy ideje a kocsim,h mikor vmelyik sebességfokozatba váltok (leggyakrabban mikor 2-bõl 3-ba) megtorpan az autó, fordulathoz nincs köze és menet közben soha nem csinálja, közvetlen váltáskor, mikor felváltottam a nagyobbik fokozatba, rálépek a gázra és hirtelen torpanás aztán megindul.

Köszi elõre is!

üdv


Senkinek nincs ötlete?


Hali!

Nézesd meg a vákum csöveket lehet,hogy az engedi el a levegõt,vagy az Egr szelepet is nézesd meg lehet,h túl koszos és elég csak egy tisztítás neki.Vagy még egy utolsó tipp az egr nyomásszabályzó szelep csere (30000 Ft).Az én 320td-be ugyan ez volt a hiba,u.ezt produkálta!Kicseréltettem a nyomásszabályzót és úgy megy,mint amikor a gyárból kigurult!Én speciel kipucoltattam az egr szelepet is és a vákum csöveket is lecseréltettem,de a nyomásszabályzó volt a bibi!Sajnos a hiv. márkaszervízekben nem tisztítanak egr szelepet,hanem rögtön cserét mondanak és az kapásból 40-46000 Ft.És nem is biztos,h az a baj!A pénzt meg vissza nem adják!Én ezeket javaslom,mert mondom nálam is ez volt,de lehet,h van itt vki aki jobban ért hozzá!


Köszi szépen! Az egr szelepet kitisztítottam én magam másfél éve kb., a nyomásszabályzó szelepen a vákuum szelepet érted? Ami ugyanolyan mint a turbónak?
Ezen az ábrán az 1-es elem? http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Nekem eszembe jutott ugyanez a szelep csak a turbónál, meg gondoltam légtömegmérõre is :S ... Ezek nem csinálhatják?



Köszi a segítséget!


Szia!

Igen, az ábrán az 1-es számmal jelölik,arra a nyomásszabályzóra gondoltam.Igazad van esetleg a levegõtömegmérõ is okozhatná,ki is ment a fejembõl,hogy azt is megnézték.Méghozzá úgy,h lehúzták és úgy mentek vele pár kört és az alapján néztek meg vmit,majd gépen is megnézték és mondták,h a turbónyomás,a l.tömegmérõvel is minden ok!Sajnos annyira nem értek hozzá,ezért errõl többet,érdemibbet nem tudok mondani.Az a baj,h ezt a hibát a computer nem jelzi ki!nekem is szerencsém volt,mert a srácnak u.o. 320 td-je van mint nekem és úgy kipróbálták,h áttették az övébõl a szelepet és minden tökéletes lett!Reggel elvittem és este amikor mentem érte már mondták,h mi a baj.!Ez az ATC NOVA Kft.Ha gondolod hívd fel õket,csak ajánlani tudom.Nem kifejezetten BMW-sek,de értenek hozzá!Elsõsorban chippelnek.


Szia!

Igen, az ábrán az 1-es számmal jelölik,arra a nyomásszabályzóra gondoltam.Igazad van esetleg a levegõtömegmérõ is okozhatná,ki is ment a fejembõl,hogy azt is megnézték.Méghozzá úgy,h lehúzták és úgy mentek vele pár kört és az alapján néztek meg vmit,majd gépen is megnézték és mondták,h a turbónyomás,a l.tömegmérõvel is minden ok!Sajnos annyira nem értek hozzá,ezért errõl többet,érdemibbet nem tudok mondani.Az a baj,h ezt a hibát a computer nem jelzi ki!nekem is szerencsém volt,mert a srácnak u.o. 320 td-je van mint nekem és úgy kipróbálták,h áttették az övébõl a szelepet és minden tökéletes lett!Reggel elvittem és este amikor mentem érte már mondták,h mi a baj.!Ez az ATC NOVA Kft.Ha gondolod hívd fel õket,csak ajánlani tudom.Nem kifejezetten BMW-sek,de értenek hozzá!Elsõsorban chippelnek.

galrobika Elküldve: 2010-02-23 19:10 320d Motor

Chipcad777 írta:
galrobika írta:
Chipcad777 írta:
Chipcad777 írta: Egy kis segítség kellene. Olyat produkál egy ideje a kocsim,h mikor vmelyik sebességfokozatba váltok (leggyakrabban mikor 2-bõl 3-ba) megtorpan az autó, fordulathoz nincs köze és menet közben soha nem csinálja, közvetlen váltáskor, mikor felváltottam a nagyobbik fokozatba, rálépek a gázra és hirtelen torpanás aztán megindul.

Köszi elõre is!

üdv


Senkinek nincs ötlete?


Hali!

Nézesd meg a vákum csöveket lehet,hogy az engedi el a levegõt,vagy az Egr szelepet is nézesd meg lehet,h túl koszos és elég csak egy tisztítás neki.Vagy még egy utolsó tipp az egr nyomásszabályzó szelep csere (30000 Ft).Az én 320td-be ugyan ez volt a hiba,u.ezt produkálta!Kicseréltettem a nyomásszabályzót és úgy megy,mint amikor a gyárból kigurult!Én speciel kipucoltattam az egr szelepet is és a vákum csöveket is lecseréltettem,de a nyomásszabályzó volt a bibi!Sajnos a hiv. márkaszervízekben nem tisztítanak egr szelepet,hanem rögtön cserét mondanak és az kapásból 40-46000 Ft.És nem is biztos,h az a baj!A pénzt meg vissza nem adják!Én ezeket javaslom,mert mondom nálam is ez volt,de lehet,h van itt vki aki jobban ért hozzá!


Köszi szépen! Az egr szelepet kitisztítottam én magam másfél éve kb., a nyomásszabályzó szelepen a vákuum szelepet érted? Ami ugyanolyan mint a turbónak?
Ezen az ábrán az 1-es elem? http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Nekem eszembe jutott ugyanez a szelep csak a turbónál, meg gondoltam légtömegmérõre is :S ... Ezek nem csinálhatják?



Köszi a segítséget!


Szia!

Igen, az ábrán az 1-es számmal jelölik,arra a nyomásszabályzóra gondoltam.Igazad van esetleg a levegõtömegmérõ is okozhatná,ki is ment a fejembõl,hogy azt is megnézték.Méghozzá úgy,h lehúzták és úgy mentek vele pár kört és az alapján néztek meg vmit,majd gépen is megnézték és mondták,h a turbónyomás,a l.tömegmérõvel is minden ok!Sajnos annyira nem értek hozzá,ezért errõl többet,érdemibbet nem tudok mondani.Az a baj,h ezt a hibát a computer nem jelzi ki!nekem is szerencsém volt,mert a srácnak u.o. 320 td-je van mint nekem és úgy kipróbálták,h áttették az övébõl a szelepet és minden tökéletes lett!Reggel elvittem és este amikor mentem érte már mondták,h mi a baj.!Ez az ATC NOVA Kft.Ha gondolod hívd fel õket,csak ajánlani tudom.Nem kifejezetten BMW-sek,de értenek hozzá!Elsõsorban chippelnek.

galrobika Elküldve: 2010-02-23 14:12 320d Motor

Chipcad777 írta:
Chipcad777 írta: Egy kis segítség kellene. Olyat produkál egy ideje a kocsim,h mikor vmelyik sebességfokozatba váltok (leggyakrabban mikor 2-bõl 3-ba) megtorpan az autó, fordulathoz nincs köze és menet közben soha nem csinálja, közvetlen váltáskor, mikor felváltottam a nagyobbik fokozatba, rálépek a gázra és hirtelen torpanás aztán megindul.

Köszi elõre is!

üdv


Senkinek nincs ötlete?


Hali!

Nézesd meg a vákum csöveket lehet,hogy az engedi el a levegõt,vagy az Egr szelepet is nézesd meg lehet,h túl koszos és elég csak egy tisztítás neki.Vagy még egy utolsó tipp az egr nyomásszabályzó szelep csere (30000 Ft).Az én 320td-be ugyan ez volt a hiba,u.ezt produkálta!Kicseréltettem a nyomásszabályzót és úgy megy,mint amikor a gyárból kigurult!Én speciel kipucoltattam az egr szelepet is és a vákum csöveket is lecseréltettem,de a nyomásszabályzó volt a bibi!Sajnos a hiv. márkaszervízekben nem tisztítanak egr szelepet,hanem rögtön cserét mondanak és az kapásból 40-46000 Ft.És nem is biztos,h az a baj!A pénzt meg vissza nem adják!Én ezeket javaslom,mert mondom nálam is ez volt,de lehet,h van itt vki aki jobban ért hozzá!

galrobika Elküldve: 2009-06-03 20:12 XENON utólag

ute107 írta: Galrobika!

Mérd vagy méresd ki, hogy mennyi áram megy a vezetékedbe a trafó elõtt! Csak azért mert mindenképp 12V v. kicsit többnek kell lennie.
Sok autóban, (BMW-nél még nem) tapasztaltuk már azt, hogy nem megy elég áram a fényszoró izzókig... valahol elfogy...
Renault Clio utólagosnál ez volt a probléma ma kérdeztem meg....

Meg én a testkábeleket is megnézném...


Szia!

Rendben,ezeket is megkérdezem,vagyis kiméretem!Hátha!
Remélhetõleg 1ike lesz azoknak,amit te mondtál,vagy azoknak,melyeket az itteni kolegák mondtak és nem kell órákig keresgélni a hiba forrását!
Köszönöm,az ötletet!

galrobika Elküldve: 2009-06-02 07:40 XENON utólag

És mindenkinek köszönöm,aki hozzászólt és segített!
Majd írok még,ha van valami fejlemény!
Sziasztok!
Ui.ersze,ha valakinek van + ötlete még megírhatja!

galrobika Elküldve: 2009-06-02 07:31 XENON utólag

Chipcad777 írta: Nekem ugyan ez volt,h nem gyújtott be idõnként a bal oldali, csak 2-3 felkapcsolás után, vibrált is elég rendesen, és kb. egy hónap múlva megdöglött az izzó benne, vettem újat, azóta tökéletes. Nem vibrál, egybõl kapcsol.


Hello!

köszönöm,a segítséget!remélem,akkor nekem is csak az izzóval van,a baj!Az 1ik kolega írta,h neki slim trafóval tették be,és neki az is kevés volt!Vastagabb kellett + 1 kábel!!Nekem normális van,nem slim!Gondolom azzal nemm lehet gebasz!A kábelt,meg nem tudom!Még1szer köszönöm,a hozzászólást és a segítséget!

galrobika Elküldve: 2009-06-01 20:10 XENON utólag

Az én trafóm,nem slim!Akkor viszont nem kéne vastagabb nem?!Csak az a plussz gumos kábel!

galrobika Elküldve: 2009-06-01 20:01 XENON utólag

Robinson írta:
galrobika írta: Ha jól értem, akkor csak egy plussz kábel kell!Csak azt nem értem,ha ez CAN_BUS-os,amit kifejezetten ilyen autókhoz gyártottak,többekközt E46-hoz is ezt ajánlották,akkor miért?! Az én trafóimat a srác oda ragasztotta,a szetthez mellékelt kétoldalú ragasztó lappal,nem hiszem,h 1könnyen le tudná szedni!


Nem, rosszul érted. A trafó nem jó. Valszeg neked is vastagabb kell + ha megnézed, a trafóból két kábel jön ki, és a két kábel közül csak az egyiken van gumó, holott mindkettõn kéne lennie.



--------------------------------------------------------------------------------
Amikor eljöttem,mondta a srác,h indítsam be és nézzük meg úgy,mert "ha nem megy akkor be kell kötni még ezeket is" és tartott a kezében még vagy 2 kábelt!mivel mûködött ennyi volt!Lehet vissza kellene menni,h kösse be öket?!Elképzelhetö,hazok voltak azok,amit most mondassz!

galrobika Elküldve: 2009-06-01 19:38 XENON utólag

Amikor eljöttem,mondta a srác,h indítsam be és nézzük meg úgy,mert "ha nem megy akkor be kell kötni még ezeket is" és tartott a kezében még vagy 2 kábelt!mivel mûködött ennyi volt!Lehet vissza kellene menni,h kösse be öket?!Elképzelhetö,hazok voltak azok,amit most mondassz!