gyurigyuri fórum hozzászólásai
« előző1234következő »

gyurigyuri Elküldve: 2014-03-11 14:03 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok!

Nekem is van gondom az ajtókkal illetve csak a csomagtér fedéllel...
A 4 ajtó körbe tökéletesen működik, az elsők kulccsal is , jó a központi is...stb.
De a csomagtérfedél néha szórakozik.
- Kulcs gombjával minden esetben oké
- Kulcsot elforgatva minden esetben oké
- ha rámarkolok a mikrokapcsolóra akkor viszont külömböző lehetőségek vannak:
teljesen random módon hol szépen nyitja elsőre, hol sokszorira sem
Ha be van zárva a központi akkor értelem szerűen nem kell hogy nyissa. Ez idáig rendben is.De ha nyitva van a központi akkor össze vissza hol okés hol nem. Gondoltam arra is hogy reteszelve van a kulcs jobbra forgatásával, de nincs...
Gondoltam hogy a kulcs van hozzá programozva, de a kulcs mindíg viszi....
Gondolom a motor jó hisz akkor távirányítóval sem menne...
Mikrokapcsoló minden rámarkolásnál szépen kattan aprókat a védő gumi burkolat nincs kiszakadva.

Milyen lépésekben kellen azonosítani a hibát???

gyurigyuri Elküldve: 2014-03-10 11:42 Differenciálmû

MattM325 írta:
gyurigyuri írta:
MattM325 írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
SZeretném megnézetni a difiben az olajat. Ha már megnézik, kis is cseréltetem
Viszont nem mindegy , hogy SAF-XO vagy SAF-XJ olaj megy bele. AZ XJ-t a difizáras modellekhez ajánlják.
Én úgy vettem az autót, hogy EDS (Elektromos Differenciál Zár) van benne, de nem tudom biztosan hogy az van-e benne. AZt hol lehet kideríteni???
Azért lenne érdekes, mert az olajat én fogom vinni és jó lenne belevalót venni...
VIN szám alapján lekéréskor szerepel az EDS az extrák között?


Nem volt E46 -ban EDS. 75w90.

ui. Valószínűleg megvezettek.



Hát mivel nekem nem volt ezelőtt egyáltalán Bömösöm, elhiszm hogy nem volt... úgyhogy lehet hogy megvezettek...
De akkor sajnálom a többi leendő vásárlót is, mert ezek itt mind EDS-sel vannak hirdetve.

http://www.hasznaltauto.hu/tal...O55O/page1



Ami viszont érdekes, hogy a CASTROL kenőanyag listájában is úgy szerepel, hogy :
1,0liter SAF-XO normál differenciálmű esetén
1,2liter SAF-XJ önzáró differenciálmű esetén

És ez E46 sedan 2001-2004 évjáratra 320d (150LE EUR3) motorra van szűrve

Nekem azt mondták mikor vettem, hogy nem sperr difi van benne, hanem Elektromos differenciál záras diffi...

Az igazság viszont odaát van, és sajna nem is értek igazán hozzá...


Akkor sorban:

- A hasznaltauto.hu-n van egy olyan lehetőség, hogy csak pipálgatni kell, ezt a magyarok nagyon kedvelik és ész nélkül mindent bejelölnek, hogy extrásabbnak tűnjön a fapad is.

- A Castrol olajajánlójára ne alapozz, el szeretné adni a termékeit, olyat is feldob ami nem bele való, de nem lesz baj ha netán beleöntöd, pl. a saf-xj.

-EDS-t csak az újabbik nagyobb motoros BMW-kbe tettek, E46-ban soha, az M3-ban is sima sperr volt.

Most már biztos: átkúrtak, de ne foglalkozz vele, sokat nem veszítettél, ha sperr, akkor valami LSD.



Látod! Ezért kérdezlek titeket, mert sokkal nagyobb a tudásotok minden téren BMW ügyben.
Hát ha átkúrtak akkor így jártam.
Sebaj. Amúgy nagyon szuper a vasparipa...és egész tűrhetően opcionált...
Télen biztos jól jött volna, de ez van....
Megy bele a SAF-XO.

Köszi a segítséget.

gyurigyuri Elküldve: 2014-03-10 09:55 Differenciálmû

MattM325 írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
SZeretném megnézetni a difiben az olajat. Ha már megnézik, kis is cseréltetem
Viszont nem mindegy , hogy SAF-XO vagy SAF-XJ olaj megy bele. AZ XJ-t a difizáras modellekhez ajánlják.
Én úgy vettem az autót, hogy EDS (Elektromos Differenciál Zár) van benne, de nem tudom biztosan hogy az van-e benne. AZt hol lehet kideríteni???
Azért lenne érdekes, mert az olajat én fogom vinni és jó lenne belevalót venni...
VIN szám alapján lekéréskor szerepel az EDS az extrák között?


Nem volt E46 -ban EDS. 75w90.

ui. Valószínűleg megvezettek.



Hát mivel nekem nem volt ezelőtt egyáltalán Bömösöm, elhiszm hogy nem volt... úgyhogy lehet hogy megvezettek...
De akkor sajnálom a többi leendő vásárlót is, mert ezek itt mind EDS-sel vannak hirdetve.

http://www.hasznaltauto.hu/tal...O55O/page1



Ami viszont érdekes, hogy a CASTROL kenőanyag listájában is úgy szerepel, hogy :
1,0liter SAF-XO normál differenciálmű esetén
1,2liter SAF-XJ önzáró differenciálmű esetén

És ez E46 sedan 2001-2004 évjáratra 320d (150LE EUR3) motorra van szűrve

Nekem azt mondták mikor vettem, hogy nem sperr difi van benne, hanem Elektromos differenciál záras diffi...

Az igazság viszont odaát van, és sajna nem is értek igazán hozzá...

gyurigyuri Elküldve: 2014-03-10 08:33 Differenciálmû

Üdv!
SZeretném megnézetni a difiben az olajat. Ha már megnézik, kis is cseréltetem
Viszont nem mindegy , hogy SAF-XO vagy SAF-XJ olaj megy bele. AZ XJ-t a difizáras modellekhez ajánlják.
Én úgy vettem az autót, hogy EDS (Elektromos Differenciál Zár) van benne, de nem tudom biztosan hogy az van-e benne. AZt hol lehet kideríteni???
Azért lenne érdekes, mert az olajat én fogom vinni és jó lenne belevalót venni...
VIN szám alapján lekéréskor szerepel az EDS az extrák között?

gyurigyuri Elküldve: 2014-03-05 09:38 Heeelp...!

nickname írta:
gyurigyuri írta:
nickname írta:
gyurigyuri írta:
nickname írta:
gyurigyuri írta: Üdv mindenkinek!

Érdeklődnék, hogy a gyári levehető vonóhorog fej az minden BMW-n azonos illesztésű lehet a foglalathoz?Vázolom miért:
Nekem nincs meg a gyári, de lehetne gyári újszerűt E46-hoz valót 25-ért venni
http://rbcdn.hu/b/201402/34/4760799_1024x768.jpg
És lehetne venni 10-ért olyat amiről nem tudni melyik szériához való.
http://p2.teszvesz.hu/photos/68/05/64f6_1_big.jpg

Vajon a felfogatásuk ugyan az lehet?


Én ugy tudom nem azonos.

Az első a westfalia "ezt gyárilag szerelték"


Rendben. Köszönöm! Azért a gyári az mégis csak hozzá készült....


Nekem is gyári van, egyszer nem használtam











Csak nem eladósorba kerül?
Pont ilyet akarok én is!!!


Nem nem eladó az autó részét képezi gyàrilag, nem bontom meg az egységességét.



Persze! Ez így korrekt! Kár hogy az én vasam egységességét valaki megbontotta már.
Van tippem, de bizonytékom nincs. A kereskedő e46 kombiján pont egy gyönyörű szinte új aluhorog csillivillizett...A kis önfeláldozó feldobta, hogy elviszi a műszakira azzal, hogy a forgalmimba be legyen jegyezve....

gyurigyuri Elküldve: 2014-03-05 06:58 Heeelp...!

nickname írta:
gyurigyuri írta:
nickname írta:
gyurigyuri írta: Üdv mindenkinek!

Érdeklődnék, hogy a gyári levehető vonóhorog fej az minden BMW-n azonos illesztésű lehet a foglalathoz?Vázolom miért:
Nekem nincs meg a gyári, de lehetne gyári újszerűt E46-hoz valót 25-ért venni
http://rbcdn.hu/b/201402/34/4760799_1024x768.jpg
És lehetne venni 10-ért olyat amiről nem tudni melyik szériához való.
http://p2.teszvesz.hu/photos/68/05/64f6_1_big.jpg

Vajon a felfogatásuk ugyan az lehet?


Én ugy tudom nem azonos.

Az első a westfalia "ezt gyárilag szerelték"


Rendben. Köszönöm! Azért a gyári az mégis csak hozzá készült....


Nekem is gyári van, egyszer nem használtam










Csak nem eladósorba kerül?
Pont ilyet akarok én is!!!

gyurigyuri Elküldve: 2014-03-04 13:27 Heeelp...!

nickname írta:
gyurigyuri írta: Üdv mindenkinek!

Érdeklődnék, hogy a gyári levehető vonóhorog fej az minden BMW-n azonos illesztésű lehet a foglalathoz?Vázolom miért:
Nekem nincs meg a gyári, de lehetne gyári újszerűt E46-hoz valót 25-ért venni
http://rbcdn.hu/b/201402/34/4760799_1024x768.jpg
És lehetne venni 10-ért olyat amiről nem tudni melyik szériához való.
http://p2.teszvesz.hu/photos/68/05/64f6_1_big.jpg

Vajon a felfogatásuk ugyan az lehet?


Én ugy tudom nem azonos.

Az első a westfalia "ezt gyárilag szerelték"


Rendben. Köszönöm! Azért a gyári az mégis csak hozzá készült....

gyurigyuri Elküldve: 2014-03-04 12:40 Heeelp...!

Üdv mindenkinek!

Érdeklődnék, hogy a gyári levehető vonóhorog fej az minden BMW-n azonos illesztésű lehet a foglalathoz?Vázolom miért:
Nekem nincs meg a gyári, de lehetne gyári újszerűt E46-hoz valót 25-ért venni
http://rbcdn.hu/b/201402/34/4760799_1024x768.jpg
És lehetne venni 10-ért olyat amiről nem tudni melyik szériához való.
http://p2.teszvesz.hu/photos/68/05/64f6_1_big.jpg

Vajon a felfogatásuk ugyan az lehet?

gyurigyuri Elküldve: 2014-02-24 11:52 Ennyit a szervízekrõl!!!

Üdv! Valaki tud Tolna megyében egy "nyugodtan rá bízhatom" szerelőt?
Tudom! A "Szervíz értékelések..." menüben van egy pár szerelő, de nem Tolna megyéből.

Köszi előre is.

gyurigyuri Elküldve: 2014-02-24 06:14 320d Motor

gyurigyuri írta:
Hondras írta:
ZoleeSRB írta:
Hondras írta:
ZoleeSRB írta:
gyurigyuri írta:
valter320d írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Hát igy elsőre az az elgondolás hogy,uj vagy felujjitott porlasztok vannak benne és nem lett felprogramozva IMA alapján,nem akarok hülyeséget mondani talán megválaszolja valaki hogy beindul e felprogramozás nélkül.Azt tudom ha visszateszik a porlasztókat ahonnan kivették akkor nem kell,csak ha cserélődik a sorrend.
Én a porlasztókra gondolok vagy befecskendezőkre mert ugye ez nagynyomásu



Értem! Hát kedden mindenképp rákérdezek a szerelőmnél.

Azt ő meg tudja nézni hogy fel lettek-e programozva az injektorok? És a számsort honnan fogja tudni megnézni így beépítve?

Egyébként most hogy naponta használom, egyre kevesebbet ír ki átlagfogyasztásra. Mikor átvettem 8 liter/100km írt. 400 Km megtétele után most 6,5l/100Km re csökkent.
Menni megy szépen. Igaz nem is bántom. Még ismerkedünk SZépen megy. Csak induláskor és az első hozzászólásomban említett helyzetekben akad kételyem.Lépni is lép csak idegesít hogy nincs-e valami komolyabb gondja?



semmi gond nincs az autóval nem kell megijedni ez egy dízel autó és néha füstöl.
tiéd még euro3 vákumos turbós teljesen normális a füstölés,valószínű a km állás nem annyi de azzal sem kell törődni ha egyben van az autó.
szóval no para
olajat meg szűrőket cserélj és góól.
isten hozott köztünk.


Saját tapasztalat alapján porlasztó lesz, nekem is ezt csinálta, (igaz én eladtam mielőtt a zsebbe kellett volna nyúlni), gázadásra ciripelt, és nagy füst padló gázon, az alapjárat viszont még jó volt. Havernak ugyanezen motorral szerelt kocsi nem füstölt, szóval nem biztos, hogy jó ez így. Ugye porlasztó hiba miatt hallottunk már lukas dugattyús motorról, ezért inkább jár utána alaposan!



szerintem azért ennyire nem kéne riogatni,használt autót vett biztosan nem újszerűek benne a porlasztók.azt h egy dízel gázadásra füstöl nem jelent semmit.én azt mondom nyomjad bele a km és meglátod,de persze nézzen rá egy szakértő.


Persze ebben az esetben nem biztos, hogy hatékony tud lenni a távdiagnosztika, de azért láttunk már egy két érdekes esetet, és inkább óvatos legyen a friss Bmw tulaj.
A füstölés témában pedig nem akarok vitát nyitni...



köszönöm a válaszokat

hát kedden biztos hogy rákérdezek a szerelőnél. remélem nem bagatelizálja el a dolgot...

ha porlasztó csere lenne, csak egyben a 4et vagy mehet csak a hibás?
és jó lehet egy felújított vagy csak a zsír új?

felprogramozás kérdésre valaki tudja a választ? ezekről a porlasztókrólhogy derül ki a kód? vagy hogy felprogramozták-e?
és az hogy hibás e valamelyik? poharazzák? vagy... ?

tudom idegesítő ez a sok kérdés....



Hát! Ma reggel is kb. ugyan az a helyzet.0 fokban indult szépen, de kellett 10mp. Mire azt mondom hogy kisímult a motor járása.
SZépen autókáztam a munkahelyre, egyszer kellett előznöm az utolsó 10 Km-ben, ott kicsit erőből odaléptem neki, a lapot vette szépen , de megint hallottam azt a ciripelő hangot
Alig várom hogy holnap legyen és a szerelőm mondjon rá valamit.
Amit még észre vettem, hogy erősen érezni ezt az édeskés "hegyilevegő" szagot a kipufogóból még alapjáraton is.
Tényleg! Részecskeszűrő van ebben már?


gyurigyuri Elküldve: 2014-02-23 11:32 320d Motor

Hondras írta:
ZoleeSRB írta:
Hondras írta:
ZoleeSRB írta:
gyurigyuri írta:
valter320d írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Hát igy elsőre az az elgondolás hogy,uj vagy felujjitott porlasztok vannak benne és nem lett felprogramozva IMA alapján,nem akarok hülyeséget mondani talán megválaszolja valaki hogy beindul e felprogramozás nélkül.Azt tudom ha visszateszik a porlasztókat ahonnan kivették akkor nem kell,csak ha cserélődik a sorrend.
Én a porlasztókra gondolok vagy befecskendezőkre mert ugye ez nagynyomásu



Értem! Hát kedden mindenképp rákérdezek a szerelőmnél.

Azt ő meg tudja nézni hogy fel lettek-e programozva az injektorok? És a számsort honnan fogja tudni megnézni így beépítve?

Egyébként most hogy naponta használom, egyre kevesebbet ír ki átlagfogyasztásra. Mikor átvettem 8 liter/100km írt. 400 Km megtétele után most 6,5l/100Km re csökkent.
Menni megy szépen. Igaz nem is bántom. Még ismerkedünk SZépen megy. Csak induláskor és az első hozzászólásomban említett helyzetekben akad kételyem.Lépni is lép csak idegesít hogy nincs-e valami komolyabb gondja?



semmi gond nincs az autóval nem kell megijedni ez egy dízel autó és néha füstöl.
tiéd még euro3 vákumos turbós teljesen normális a füstölés,valószínű a km állás nem annyi de azzal sem kell törődni ha egyben van az autó.
szóval no para
olajat meg szűrőket cserélj és góól.
isten hozott köztünk.


Saját tapasztalat alapján porlasztó lesz, nekem is ezt csinálta, (igaz én eladtam mielőtt a zsebbe kellett volna nyúlni), gázadásra ciripelt, és nagy füst padló gázon, az alapjárat viszont még jó volt. Havernak ugyanezen motorral szerelt kocsi nem füstölt, szóval nem biztos, hogy jó ez így. Ugye porlasztó hiba miatt hallottunk már lukas dugattyús motorról, ezért inkább jár utána alaposan!



szerintem azért ennyire nem kéne riogatni,használt autót vett biztosan nem újszerűek benne a porlasztók.azt h egy dízel gázadásra füstöl nem jelent semmit.én azt mondom nyomjad bele a km és meglátod,de persze nézzen rá egy szakértő.


Persze ebben az esetben nem biztos, hogy hatékony tud lenni a távdiagnosztika, de azért láttunk már egy két érdekes esetet, és inkább óvatos legyen a friss Bmw tulaj.
A füstölés témában pedig nem akarok vitát nyitni...



köszönöm a válaszokat

hát kedden biztos hogy rákérdezek a szerelőnél. remélem nem bagatelizálja el a dolgot...

ha porlasztó csere lenne, csak egyben a 4et vagy mehet csak a hibás?
és jó lehet egy felújított vagy csak a zsír új?

felprogramozás kérdésre valaki tudja a választ? ezekről a porlasztókrólhogy derül ki a kód? vagy hogy felprogramozták-e?
és az hogy hibás e valamelyik? poharazzák? vagy... ?

tudom idegesítő ez a sok kérdés....

gyurigyuri Elküldve: 2014-02-22 21:50 320d Motor

valter320d írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Hát igy elsőre az az elgondolás hogy,uj vagy felujjitott porlasztok vannak benne és nem lett felprogramozva IMA alapján,nem akarok hülyeséget mondani talán megválaszolja valaki hogy beindul e felprogramozás nélkül.Azt tudom ha visszateszik a porlasztókat ahonnan kivették akkor nem kell,csak ha cserélődik a sorrend.
Én a porlasztókra gondolok vagy befecskendezőkre mert ugye ez nagynyomásu



Értem! Hát kedden mindenképp rákérdezek a szerelőmnél.

Azt ő meg tudja nézni hogy fel lettek-e programozva az injektorok? És a számsort honnan fogja tudni megnézni így beépítve?

Egyébként most hogy naponta használom, egyre kevesebbet ír ki átlagfogyasztásra. Mikor átvettem 8 liter/100km írt. 400 Km megtétele után most 6,5l/100Km re csökkent.
Menni megy szépen. Igaz nem is bántom. Még ismerkedünk SZépen megy. Csak induláskor és az első hozzászólásomban említett helyzetekben akad kételyem.Lépni is lép csak idegesít hogy nincs-e valami komolyabb gondja?

gyurigyuri Elküldve: 2014-02-22 21:23 320d Motor

Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....



gyurigyuri Elküldve: 2014-02-07 08:00 Autóvásárlás

Üdv! Infót szeretnék kérni az E46-os család benzineseiről.Elsősorban facelift utániban gondolkodom. Évi 20ezer km futással lehet nálam számolni kb 60km-es napi lebontásban, ebből napi 15Km város a többi főút.
Gondolkodtam dízelben is (ki is próbáltam egy 320d 150Le-t ), de tartok a dízeles hibalehetőségektől (turbo,injektorok,kéttömegű lend.,nagynyomású alkatrészek). Így aztán el kezdtem a benzineseket is nézegetni.
Nagyjából tisztában vagyok vele, hogy rá kell számolni 1,5-2 litert átlagban, de érdekelne, hogy a benzineseknek milyen buktatói lehetnek.Mi az amit nézni kell rajtuk.
Kb milyen a fentartási költsége, illetve hogy melyik motor passzolhat a felhasználáshoz.

Nagyjából 1,5~1,6 milliót szánok rá.

Minden értelmes infót nagyon megköszönök, és azért fordultam hozzátok, tapasztalt BMW tulajokhoz, mert amennyire lehet én szeretném használni és nem a szervizeknek veszek autót
« előző1234következő »