Ez egy archivált weboldal! bővebben
hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2009-10-25 10:09 Társalgó

Robinson írta:
InsectKiller írta: Ja mert láttam a hirdetéseket a kerekeidrõl és azt gondoltam akkor már meg is van a helyettesítõ.

Robinson írta:
InsectKiller írta: Robinson!
Csak nem máris megvan az új felnid?!

Nem még, miért?
Az enyémeket most raktam fel ebayre


Neem, csóróéknál magyarhonban fordítva mûködnek a dolgok. Elõbb el kell adni a jelenlegit, hogy kitoldva meg tudjam venni az újat
csak nem? http://cgi.ebay.de/BMW-3er-E46...3ef99395a0

hancurozo Elküldve: 2009-10-24 17:33 Segítsetek!

bmw320d4 írta:
InsectKiller írta: Mindenképp, de még nem mertem kivenni!
Nem bírtam még levenni a benzincsõ szorítóját. Nincs semmilyen célszerszámom! Mivel lehetne azt szépen levenni hogy ne sérüljön és utána ugyan úgy vissza is lehessen rakni?!
A csatit már le bírtam szedni. Ki is porszívóztam. Ha a bilincset leszedem utána kitekerem az egészet balra, mire számítsak mi történik?

Tiba írta: Ha kiszedted a rosszat, majd boncold fel légyszíves, hogy mi volt a baja.


Vagy szétfeszíted csavarhúzóval a bilincset, aztán meg visszahúzod harapófogóval, vagy oldalvágóval, Másik lehetõség a csere csavarosra.

Ha kitekerted az egész kijön egybe, nem fog történni semmi különös, nem fognak rugók és golyók pattogni szerteszét...
Egy nagyobb edényt készíts oda, ne csepegjen a benzin mindenhova.
én nem szórakoznák a helyedben a bilinccsel /ezek 1X használatosak mint a féltengely gumiharangnál/ vagy új ebbõl a tipusból vagy awab bilincs.

hancurozo Elküldve: 2009-10-24 13:19 Ápolás, tisztítás

gampetibor írta:
hancurozo írta: gampetibor. látom egyforma a belsõkárpitunk /ha a tied még gyári/ az elõzõ tulaj és a 200ezer km nem múlt el nyomtalanul és nem tudom teljesen kitakarítani az üléseket. te mivel takarítód a bõrüléseket? ill. mivel ápolod?


Igen még gyári és nagyon kényes viszont megéri az ápolás mert mindenért kárpótol ez a belsõ tér!
Szal:
1.: BRISTON Extra Quality NARANCS ZSELÉ Tisztító koncentrátum
Langyi vízben feloldva nem túl durva dörzsi szivaccsal átdörzsölni.
Foltkiszedéshez nedves szivaccsal töményen beledörzsölni a foltba kicsit várni majd kiöblíteni.
2.: BRISTON Extra Quality LEATHER BALSAM Méhviasszal
Szivaccsal vagy rongyal beledörgölni a bõrbe és állnihagyni amig be nem szívja az egészet
Ettõl nagyon puha és fényes lesz a bõr!!!
Én így csinálom és nekem nagyon szép nem töredezett nem repedezett hanem puha finom tapintású a bõr!!!
Remélem tudtam segíteni!
köszönöm agyors választ. nagyon sokat hétfõn be is szerzem õket.

hancurozo Elküldve: 2009-10-24 12:54 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

elég jó! fõleg 1:20-nál
YouTube videó

hancurozo Elküldve: 2009-10-24 12:45 Furcsa hangok a kerekek felõl.

kisgeeee írta: Azt hogy puhábbak mire érted? A fejüknél lehet probléma ebbõl? Gondolom a menet szempontjából ha az alut elbírja akkor a lemezfelnit is!
az alufelni csavarnak a kúpszöge is más /bár lehet BMW-nél egyforma/ de nem véletlenûl van külön csavar az alu.-hoz /nem csak a hossza miatt/

hancurozo Elküldve: 2009-10-24 12:42 Ápolás, tisztítás

gampetibor. látom egyforma a belsõkárpitunk /ha a tied még gyári/ az elõzõ tulaj és a 200ezer km nem múlt el nyomtalanul és nem tudom teljesen kitakarítani az üléseket. te mivel takarítód a bõrüléseket? ill. mivel ápolod?

hancurozo Elküldve: 2009-10-24 12:11 Furcsa hangok a kerekek felõl.

kisgeeee írta: Sziasztok!

Az a problémám hogy most lettek felrakva a téligumik lemezfelnivel, eddig alu volt fent. Azt tapasztalom hogy valami súrlódó hang jön hátulról, meg kattan is valami néha, arra tippelek hogy esetleg a csavarok érnek bele valamibe. Találkozott valaki ilyen problémával már? Esetleg egy pár mm-t érdemes lehet lekapni a csavarok végébõl? A gyári csavar (e36 320) mekkora hosszúságú lehet?
Elõre is köszönöm, üdv!

g
milyen csavarral raktad fel? más való az aluhoz és más az acélhoz.
az utángyártott alufelnikhez is van hogy más csavar kell.

hancurozo Elküldve: 2009-10-24 08:18 képek

Robinson írta:
hancurozo írta:
Robinson írta:
YELLOW írta: nah jó de a rugókat ha vetted csak mondtak rá valamit elvileg mennyit ültet... a facebook-ra nem tok belépni nem vok regizve

Robinson írta:
YELLOW írta: fasza lett! full oldalról nyomsz egy képet?
ill. milyen méretû lett akkor az ültetés? (cm)


Nem mértünk rá, így valszeg sose derül ki az igazság. Bár gampetibornak is facelift elõtti van, majd összemérjük este (ha ugyan az mint a faceliftes, akkor is hitelesebb egy pont ugyan olyan évjáratúval összemérni )

Háti ültetés: http://www.facebook.com/album....1209033016


Azt írtam a társalgóban, hogy 40/30-as, de amit eddig hallottam, sose annyi valójában. Majd most lemérjük, és kiderül

Egyébként érdekes, hogy a gyári rugóim hátul el voltak törve mindkét oldalon , így kisebbek voltak, mint az újak, mégis az újakkal megült a verda. Valamit magyarázott Hori a keménységrõl, de nekem az már sok volt

gyári volt eltörve? már több embertõl hallottam, hogy cserélt rugót hátul törés miatt. ez tipushiba?


A jelek szerint tipushiba, mert többen is mondták, hogy nekik is el volt törve. Nem, nem vettem észre
Hori mondta, hogy az övé is el volt törve, és neki is csak akkor derült ki, mikor cserélte

köszönöm az infót. jó lett az ültetés. stabilabb is lett? mennyire zúzza a vesekövet?

hancurozo Elküldve: 2009-10-23 16:50 képek

Robinson írta:
YELLOW írta: nah jó de a rugókat ha vetted csak mondtak rá valamit elvileg mennyit ültet... a facebook-ra nem tok belépni nem vok regizve

Robinson írta:
YELLOW írta: fasza lett! full oldalról nyomsz egy képet?
ill. milyen méretû lett akkor az ültetés? (cm)


Nem mértünk rá, így valszeg sose derül ki az igazság. Bár gampetibornak is facelift elõtti van, majd összemérjük este (ha ugyan az mint a faceliftes, akkor is hitelesebb egy pont ugyan olyan évjáratúval összemérni )

Háti ültetés: http://www.facebook.com/album....1209033016


Azt írtam a társalgóban, hogy 40/30-as, de amit eddig hallottam, sose annyi valójában. Majd most lemérjük, és kiderül

Egyébként érdekes, hogy a gyári rugóim hátul el voltak törve mindkét oldalon , így kisebbek voltak, mint az újak, mégis az újakkal megült a verda. Valamit magyarázott Hori a keménységrõl, de nekem az már sok volt

gyári volt eltörve? már több embertõl hallottam, hogy cserélt rugót hátul törés miatt. ez tipushiba?

hancurozo Elküldve: 2009-10-23 09:41 Segítsetek!

InsectKiller írta: Alul?!

hancurozo írta:
InsectKiller írta: Eddig hallottam simán a garázsban ha gyújtásra raktam, hogy szépen dolgozik.
Most nagyon fogok félni, hogy nem indul holnap :S

Lacci írta:
InsectKiller írta: Az mibe fáj?
Úgy jövök rá h az a szar h hallgatom h zúg-e az anyós ülés felõl vmi?!
Létezik hogy a sok egy helyben való állástól tönkremegy?


Nem az anyós hanem a hátsó ülések alatt középen hallgatózz.
Egyszerûen lepattintható egybe az üléspad, úgy könnyebben hallhatod,
hogy zakatol-e a pumpa vagy halk és nem megy.
Bár én a dízelemrõl meséltem remélem nem hülyeség


az üzemanyag vezetéket is nézd végig nem sérült-e nincs -e összenyomódva.

csak ott ahol sérülhetett. /nekem diesel van és nem tudom hol megy a benyásban a üzemanyag/ off autóval jártunk így nem tudta az ac felnyomni a benyát mert a fém üza csõ össze volt nyomódva.

hancurozo Elküldve: 2009-10-23 09:14 Segítsetek!

InsectKiller írta: Eddig hallottam simán a garázsban ha gyújtásra raktam, hogy szépen dolgozik.
Most nagyon fogok félni, hogy nem indul holnap :S

Lacci írta:
InsectKiller írta: Az mibe fáj?
Úgy jövök rá h az a szar h hallgatom h zúg-e az anyós ülés felõl vmi?!
Létezik hogy a sok egy helyben való állástól tönkremegy?


Nem az anyós hanem a hátsó ülések alatt középen hallgatózz.
Egyszerûen lepattintható egybe az üléspad, úgy könnyebben hallhatod,
hogy zakatol-e a pumpa vagy halk és nem megy.
Bár én a dízelemrõl meséltem remélem nem hülyeség

az üzemanyag vezetéket is nézd végig nem sérült-e nincs -e összenyomódva.

hancurozo Elküldve: 2009-10-22 14:33 Segítsetek!

Prof írta:
hil írta:


meggyöztél holnap ugyis olajat akartam cserélni benne


De mint írtam, lehet, hogy az olajszint érzékelõ haldoklik, amit csak az olaj leengedése után tudsz cserélni, mert az olajteknõ alján van és 3 db csavar tartja. Kb 23K Ft, én Ebayon vettem azt hiszem 10 körül, de a régít több napos áztatással kimostam, aztán jó lett. Iszonyat, mennyi szutyok volt benne, dizelnél meg mégtöbb az olajban lévõ korom miatt. Abban az olajcsere után pár 100 Km-el is mintha kátrány lenne benne
hil[/quote]

ezzel a beirással arra sarkalsz hogy lebontom az egész olajteknöt és kitisztitom [/quote]

miért vennéd le az olajteknõt? elég a jeladót kivenni. 3 csavar tartja.

hancurozo Elküldve: 2009-10-21 20:47 Társalgó

[quote="Hori"]
hancurozo írta:
Hori írta:
hancurozo írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.




A gyári erösitett 1 kalap szar


Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.

A menetes furat az alsó merevítõnek van.



én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is


Akkor a tied egy új müncheni feljesztés?



De megsúgom neked csak igy csendbe hogy 1 sima ültetörugotol is más szögben áll a futómü és 1 bizonyos ültetés után már a gyári futómüvet nem lehet a gyári dölésre visszahozni csak 3d-s toronycsapággyal és állitható lengõkarral


Nem kell súgni, igaz én nem vagyok mérnök, nem tudok számolni futómûgeometriát, mint te és a szerelõid, de a te súgásod nélkül is rájöttem, hogy hogyan mûködik egy futómû...
Amúgy gratulálok a futómûvedhez, biztosan hozzá van hangolva a DSC is, az alfunkcióival együtt....

Tényleg van egy stílusod.....




Az az igazság hogy pont nem érdekel mi a véleményed a stilusomrol. amugy meg magamnak szerelek nem szervizeltetek. Annak nézz utána mikor kell dsc-t hangolni mert szerintem nem vagy tisztában azzal hogy milyen futómü modositásoknál kell változtatni a dsc-n
állítható lengõkar elöl? e46-on még nem láttam.






Van hozzá elsö hátsó állitható+3d-s toronycsapágy rugok gátlók cakk pakk 5000euro
a többi OK találkoztam már velük /+állítható stab. pálca/ de állítható elsõ lengõkart e46-hoz nem láttam





A ground controlnál vagy a D2-nél nézz körül nekik bizt van de sztem gyárt más is
most rákerestem máshol is de nem létezik, sõt a versenyeken is külön méretre gyártják õket ha ilyen igény van rá. ott sem állítható / mcpherson elsõ felfüggesztés lengõkar./

hancurozo Elküldve: 2009-10-21 20:33 Segítsetek!

Hori írta:
Prof írta:
hil írta:
Prof írta: probléma a következõ

mostanában kettöször tapasztaltam hogy amikor az autot leállitottam a müszerfalon az akku meletti olajkana narancssárgán villágit egy ideig ezt mi okozza ?

Talán alacsony az olajszint, vagy az olajszint érzékelõ kezd meghalni
hil


ha az olajszint lenne alacsony akkor müködés közben villanna be a szokásos piros szinben

de itt leállitáskor villant ki és narancs szinben mint az izzitás jelzö




Én úgy emlékszem a kocsi kézikönyvében az van benn ha alacsony az olajszint leállitás után világit a jel. ha menet közben szépen pirosan világit akkor régen rossz mert nincs olajnyomás
jól tudod a narancs az olajszint a piros olajnyomás. meg kell nézni a nívópálcát mennyi olaj van benne

hancurozo Elküldve: 2009-10-21 20:28 Társalgó

megnéztem de nem találok.