hanzi320 fórum hozzászólásai
« előző1234következő »

hanzi320 Elküldve: 2014-01-19 15:26 Rohadás

YELLOW írta:
hanzi320 írta:
nickname írta:
hanzi320 írta:
Pocses írta: Enyém mint látod még FL előtti. 5ezer volt az unixból kedvezménnyel a Klokkerholm sárvédő + 20ezer a fényező.
Ja igen csak a balt cseréltem a jobboldalinak semmi baja, igaz volt anno egy balesetünk is így muszáj is volt, bár ettől független is cseréltem volna.
Képeim között meglesheted.




Köszönöm az infót, majd utánajárok a dolognak. Meg egy fényező ismerősömmel megvizsgáljuk,milyen nagy a korrózió mértéke.


Amennyiben hólyagosodik akkor már átrágta magát belülről a korrózió, nem érdemes javítgatni. vagy az ív darabot vagy a sárvédőt cserélni kell. bontott sárvédő + fényezés a költsége. "bontottba olyat vegyél ami belül az ívnél makulátlan." után-gyártottat ne vegyél mert az mindig szarul fog rajta állni.


Köszönöm a tanácsot.


sajnos hátsó sárvédőnél már nem ilyen egyszerű a helyzet, ott vági kell, meg újra heggejteni, ami megint necces pont. ott szerintem célszerű gittelni, ha már úgy van. vagy ha még menthető, akkor van ilyen veterán autókhoz hazsnált rozsdaátalakító. állítólag nagyon jó cucc, igaz kis tubus vagy 6ezer. bár az elég azért sok felületre. akár ha pótlás van a kasztnin, hegesztés, akkor érdemes azon a ponton is átkenni vele.


Érdekes h máshol a kasznin nincs rohadás nyoma,semmi, csak a két első sárvédő íven,de ott is csak kis apró hólyag, kicsik és nem sok. Átnéztem töviről-hegyire az autót, úgy tudom h az ajtók aljánál,a vízelvezetőknél van a másik gyenge pontja az e46-nak, de ott semmi gond nincs.Csak a két első sárvédő.Ott viszont úgy látom h a műanyag sárvédő betétnél lenne föld,vagy valami kosz. Gondolom ott meg tud állni a sár, ha mondjuk esőben vagy koszosabb terepen mész.Most vettem az autót. Olvastam h ott megáll a sár és szépen a viz elkezdi enni a sárvédőt belülről.

hanzi320 Elküldve: 2014-01-19 14:52 Rohadás

nickname írta:
hanzi320 írta:
Pocses írta: Enyém mint látod még FL előtti. 5ezer volt az unixból kedvezménnyel a Klokkerholm sárvédő + 20ezer a fényező.
Ja igen csak a balt cseréltem a jobboldalinak semmi baja, igaz volt anno egy balesetünk is így muszáj is volt, bár ettől független is cseréltem volna.
Képeim között meglesheted.




Köszönöm az infót, majd utánajárok a dolognak. Meg egy fényező ismerősömmel megvizsgáljuk,milyen nagy a korrózió mértéke.


Amennyiben hólyagosodik akkor már átrágta magát belülről a korrózió, nem érdemes javítgatni. vagy az ív darabot vagy a sárvédőt cserélni kell. bontott sárvédő + fényezés a költsége. "bontottba olyat vegyél ami belül az ívnél makulátlan." után-gyártottat ne vegyél mert az mindig szarul fog rajta állni.


Köszönöm a tanácsot.

hanzi320 Elküldve: 2014-01-18 22:02 Mi lehet a baj?

Sziasztok.Olyan problémám van h a hátsó ajtó (2004.e46.320d.tuoring),csak akkor nyílik ha ráteszem a helyzetjelzőt.(Ablak nyílik rajta.)És előfordult h hallottam dolgozni a elektromos motort a zárnál.Néha meg magától kinyitott. Kontakt hiba lehet?
Segítséget előre is köszönöm!

hanzi320 Elküldve: 2014-01-18 20:42 Rohadás

bmw320d4 írta:
Pocses írta:

Ha már átütött a rozsda, akkor szerintem nincs értelme javítóíveket venni, hanem komplett csere, és mielőtt felrakod azelőtt kezelni a belső oldalát is.


Ja.


Köszi a tanácsot.Bár kissé sajnálom megbontani a kasznit,annyira szép még igy is Majd megvizsgáljuk.Hamarosan töltök fel képeket is róla, mármint a kocsiról Gondolom a sárvédőre nem vagytok kiváncsiak, láttatok már olyat

hanzi320 Elküldve: 2014-01-18 20:01 Rohadás

Pocses írta: Enyém mint látod még FL előtti. 5ezer volt az unixból kedvezménnyel a Klokkerholm sárvédő + 20ezer a fényező.
Ja igen csak a balt cseréltem a jobboldalinak semmi baja, igaz volt anno egy balesetünk is így muszáj is volt, bár ettől független is cseréltem volna.
Képeim között meglesheted.




Köszönöm az infót, majd utánajárok a dolognak. Meg egy fényező ismerősömmel megvizsgáljuk,milyen nagy a korrózió mértéke.

hanzi320 Elküldve: 2014-01-18 19:21 Rohadás

dzsoki írta:
Pocses írta:
dzsoki írta:
Pocses írta:
hanzi320 írta:
dzsoki írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta:
horisz2 írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta: Picit beletették a bogarat a fülembe.
Rutinos tulajdonosok!
Mi a véleményetek arról hogy a 99-es autóm nem rohad sehol?
Azt mondták kókány szervízben hogy nyilván ronggyá volt törve a kocsi mert tök újnak néz ki a motortér is, pedig legalábbis a toronynál már régen át kellett volna rohadnia.
Már a 2002-es kocsik is szarrá vannak rohadva.
Igaz ez?
Sajnálnám ha igaz lenne.


2 élű a dolog. általában pont a javítás rohad, mert mondhatni nincs normális szakember, aki normálisan tudna kasztnizni. nem is egyszerű. enyémen is van, de ott tutti volt hekkelve vele. igaz pici.
a másik dolog, hogy az FL előtti, eléggé hajlamos volt, haveré kint áll állandóan, sokat is megy vele külföldre, neki elég csúnya, pedig sérülésmentes. viszont más típus pl E32-ben láttam olyat, ami gyári és egy rohadás nincs rajta.
sok függ attól merre járt az autó sokat, pl osztrák, németek szeretnek sózni keményen, olaszoknál sérülés van sok. szóval sok mindentől függ.
de inkább a javított szokott rohadni, amit valahol hegesztenek az ott már érdekes lesz. valószínű van aki jól dolgozik, de általánosságban mondva, amit javítanak, az 1-5 évet bír ki max, aztán elkezd rohadni. vanank pl az FL-nél állítólag többejnek a jobb első sárvédő rohad, nekem pl semmi baja. FL előttinél is a sárvédők, az ajtók alsó éle, csomagtérajtó szeret. de mondom sok mindentől függ. én ennyit tudok a dologról.
ha nyugtalanít, mérjétek körbe az autót. az értékek anynira nem is fontosak, inkább az, hogy a többi részhez képest, van-e kimagaslóan eltérő érték. az akkor gyanús lehet. a gyanős mondjuk dupla és felette lévő értékek.


Hali!
Enyém 2001-es és sehol semmi rohadás!
Szóval simán lehet szép, gyári a fényezésed!
Nekem a szervizben azt mondták, hogy valószínűleg külföldről lett behozva az autóm!
Pedig Magyarországon lett először forgalomba helyezve!
Ennyit az agyasokról!


Nyugodt vagyok!
Köszönöm a válaszokat!
Láttam már néhány autót és ha törve javítva volt akkor legalább is fél istenek rakták össze.
Ha törték is bánja a halál!
Az autó fut mintha zsinórján húznák, nem zörög, nem nyekereg és ami a legfontosabb nem rohad!
Én ennek inkább örülök minthogy aggódjak!
Azért írtam csak mert gondoltam egy kérdést megér, régi tulajok csak jobban tudják!
Na szép estét mindenkinek!



mondom inkább ne is mérd meg, mert utána csak zabosabb leszel majd ha 1-2 év múlva kijön valami, akkor márj rá, és lehet majd akkor idegeskedni, addig meg örülj, hogy nincs gond. ha javítva volt, egy jó fényező kapásból leveszi, d eaz is lehet még megint az, hogy csak szépen megfújták karcok miatt. főleg ha olyanok mondták, hogy törve volt, akik annyira értenek hozzá, mint írtad, akkor kár adni a szavukra.


Ennyi!!!!!
Respekt és tisztelet!



Sziasztok.Sajna pár hólyag nekem is van a két első sárvédő íven, de hamar lejavíttatom, amíg nem nagyobb a baj.De ha jól tudom az az e46-nak az egyik gyenge pontja.Mert máshol egy árva hiba sincs rajta.


A "pár hólyag"-al nem is volna gond, csak az belülről kifelé rohad, ami sokkal durvább ott ahol nem látszik. Nekem a bal első volt hólyagos, vettem újat és az lett belülről alvázvédővel kezelve kívülről + ugye fényezve.


majd én is figyelgetem erősen, de egyenlőre az enyémen sehol semmi,
pár karc a lakkon, de rohadás sehol.
maradjon ez még így és megvan a boldogságom!!!



Dobj fel képet róla, +csodálnánk páran tuti...


rendben!!
holnap csinálok pár képet és töltök fel!
bár picit szutyi szegény ebben a tetű időben!!



Meg lehet kérdezni , hogy mennyibe fájt a két sárvédő,fényezéssel együtt?Egyébként 2004.év végi az autóm.De máshol sehol semmi,még az ajtók aljánál sem.Csak az a pár ici-pici hólyag az íven.

hanzi320 Elküldve: 2014-01-18 16:54 Rohadás

dzsoki írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta:
horisz2 írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta: Picit beletették a bogarat a fülembe.
Rutinos tulajdonosok!
Mi a véleményetek arról hogy a 99-es autóm nem rohad sehol?
Azt mondták kókány szervízben hogy nyilván ronggyá volt törve a kocsi mert tök újnak néz ki a motortér is, pedig legalábbis a toronynál már régen át kellett volna rohadnia.
Már a 2002-es kocsik is szarrá vannak rohadva.
Igaz ez?
Sajnálnám ha igaz lenne.


2 élű a dolog. általában pont a javítás rohad, mert mondhatni nincs normális szakember, aki normálisan tudna kasztnizni. nem is egyszerű. enyémen is van, de ott tutti volt hekkelve vele. igaz pici.
a másik dolog, hogy az FL előtti, eléggé hajlamos volt, haveré kint áll állandóan, sokat is megy vele külföldre, neki elég csúnya, pedig sérülésmentes. viszont más típus pl E32-ben láttam olyat, ami gyári és egy rohadás nincs rajta.
sok függ attól merre járt az autó sokat, pl osztrák, németek szeretnek sózni keményen, olaszoknál sérülés van sok. szóval sok mindentől függ.
de inkább a javított szokott rohadni, amit valahol hegesztenek az ott már érdekes lesz. valószínű van aki jól dolgozik, de általánosságban mondva, amit javítanak, az 1-5 évet bír ki max, aztán elkezd rohadni. vanank pl az FL-nél állítólag többejnek a jobb első sárvédő rohad, nekem pl semmi baja. FL előttinél is a sárvédők, az ajtók alsó éle, csomagtérajtó szeret. de mondom sok mindentől függ. én ennyit tudok a dologról.
ha nyugtalanít, mérjétek körbe az autót. az értékek anynira nem is fontosak, inkább az, hogy a többi részhez képest, van-e kimagaslóan eltérő érték. az akkor gyanús lehet. a gyanős mondjuk dupla és felette lévő értékek.


Hali!
Enyém 2001-es és sehol semmi rohadás!
Szóval simán lehet szép, gyári a fényezésed!
Nekem a szervizben azt mondták, hogy valószínűleg külföldről lett behozva az autóm!
Pedig Magyarországon lett először forgalomba helyezve!
Ennyit az agyasokról!


Nyugodt vagyok!
Köszönöm a válaszokat!
Láttam már néhány autót és ha törve javítva volt akkor legalább is fél istenek rakták össze.
Ha törték is bánja a halál!
Az autó fut mintha zsinórján húznák, nem zörög, nem nyekereg és ami a legfontosabb nem rohad!
Én ennek inkább örülök minthogy aggódjak!
Azért írtam csak mert gondoltam egy kérdést megér, régi tulajok csak jobban tudják!
Na szép estét mindenkinek!



mondom inkább ne is mérd meg, mert utána csak zabosabb leszel majd ha 1-2 év múlva kijön valami, akkor márj rá, és lehet majd akkor idegeskedni, addig meg örülj, hogy nincs gond. ha javítva volt, egy jó fényező kapásból leveszi, d eaz is lehet még megint az, hogy csak szépen megfújták karcok miatt. főleg ha olyanok mondták, hogy törve volt, akik annyira értenek hozzá, mint írtad, akkor kár adni a szavukra.


Ennyi!!!!!
Respekt és tisztelet!



Sziasztok.Sajna pár hólyag nekem is van a két első sárvédő íven, de hamar lejavíttatom, amíg nem nagyobb a baj.De ha jól tudom az az e46-nak az egyik gyenge pontja.Mert máshol egy árva hiba sincs rajta.

hanzi320 Elküldve: 2014-01-18 16:49 Autóvásárlás

YELLOW írta:
hanzi320 írta:
YELLOW írta:
hanzi320 írta: Sziasztok!Új vagyok még itt, tegnap előtt vettem egy 320d e46-ot hosszas keresgélés után.A magyar piacról csak annyit, h kinéztem Debrecenben egyet(Székesfehérvári vagyok),hirdetés szerint makulátlan,gyönyörű, megkímélt Bmw-t.Telefonon is egyeztettem a tulajjal, vagyis a kereskedővel.Persze megerősített h minden ugy van ahogy a hirdetésben.Mondtam h messziről megyünk, ráadásul autószerelők vagyunk(hárman voltunk),és h ne verjen át.Mondta h minden ok.Le is kocsikáztunk , hajnali indulás, meg sok-sok kilométer.Aztán mi várt? Egy leharcolt, tiszta rozsda, ütött kopott Bömös. Ráadásul hirdetésben hat-gangosról volt szó, hát az sem volt igaz.Kérdeztem is tőle h ez most mi, erre, elírás történt szerinte, pedig még az szélvédőn is ott lógott a papíron.És ráadásul tuti h ázott kocsi volt , mert a motortérben és a beltérben a csavarok tiszta rozsdák voltak.A pofám majdnem leszakadt.A húsz éves Ventóm jobban nézett ki! Öt perc után ott hagytuk az egészet.Csak az a dühítő h vannak ilyen emberek.Nem tudnám megcsinálni ugyanezt.
De sikerült vennem egy egész szép állapotú 2004 év végi hatgangos tuoring 320d-t.Németországi, vezetett szervizkönyves, nagyon szép állapotú, ugyhogy azért vannak kivételek. És ráadásul tök véletlen botlottunk bele Csak türelmesen kell válogatni, nem szabad elsietni.Ja és persze itt nagyon igaz h olcsó húsnak híg a leve! Ami szép és jó állapotú az nem egy milla körül van
De én már most nagyon szeretem, ha sikerül egy jót kifogni a piacon, akkor világbajnok autó


ha már hárman mentetek, jól elkeleltt volna látni a baját, esetleg egy két másik autón tükröt letörni, ha nincs kamera.


Az volt a szerencséje h nem vagyunk olyan habitusú emberek de megérdemelte volna csak az a baj h nagyon sok ilyen ember van a magyar piacon


én biztos egy dzsihádot lefolytattam volna, ha az ország egyik végéből feleslegesen leutazom a másik végébe. én ha eladok valamit, vagy ha veszek, mindig erőltetem az e-mail-t, hogy legyen nyoma, ha feladok valamit csatolom hozzá a feladóvevény szkennelt képét. mert így tartom korrektnek. direkt rá kérdeztél, mondod mentek 3-an, és erre állítja telefonban, hogy minden úgy van, ahogy le van írva. nem kicsit pattantam volna el. legközelebb írj hamarabb, van itt debreceni, megnézték volna neked biztos, és nem kellett volna több 100km-t utazni. persze tanuló pénznek jó volt. nem mind arany, ami fénylik.


Teljesen igazad van!Az lenne az igazi ha minden eladó-vevő igy gondolkodna mint te Csak az a baj h ugy is el fogja adni azt a szemetet, és ki tudja hány ember dől még be a hírdetésnek,és az eladónak Majd most már tájékozottabb leszek, mert tag vagyok és van Bömös is

hanzi320 Elküldve: 2014-01-18 16:31 Autóvásárlás

YELLOW írta:
hanzi320 írta: Sziasztok!Új vagyok még itt, tegnap előtt vettem egy 320d e46-ot hosszas keresgélés után.A magyar piacról csak annyit, h kinéztem Debrecenben egyet(Székesfehérvári vagyok),hirdetés szerint makulátlan,gyönyörű, megkímélt Bmw-t.Telefonon is egyeztettem a tulajjal, vagyis a kereskedővel.Persze megerősített h minden ugy van ahogy a hirdetésben.Mondtam h messziről megyünk, ráadásul autószerelők vagyunk(hárman voltunk),és h ne verjen át.Mondta h minden ok.Le is kocsikáztunk , hajnali indulás, meg sok-sok kilométer.Aztán mi várt? Egy leharcolt, tiszta rozsda, ütött kopott Bömös. Ráadásul hirdetésben hat-gangosról volt szó, hát az sem volt igaz.Kérdeztem is tőle h ez most mi, erre, elírás történt szerinte, pedig még az szélvédőn is ott lógott a papíron.És ráadásul tuti h ázott kocsi volt , mert a motortérben és a beltérben a csavarok tiszta rozsdák voltak.A pofám majdnem leszakadt.A húsz éves Ventóm jobban nézett ki! Öt perc után ott hagytuk az egészet.Csak az a dühítő h vannak ilyen emberek.Nem tudnám megcsinálni ugyanezt.
De sikerült vennem egy egész szép állapotú 2004 év végi hatgangos tuoring 320d-t.Németországi, vezetett szervizkönyves, nagyon szép állapotú, ugyhogy azért vannak kivételek. És ráadásul tök véletlen botlottunk bele Csak türelmesen kell válogatni, nem szabad elsietni.Ja és persze itt nagyon igaz h olcsó húsnak híg a leve! Ami szép és jó állapotú az nem egy milla körül van
De én már most nagyon szeretem, ha sikerül egy jót kifogni a piacon, akkor világbajnok autó


ha már hárman mentetek, jól elkeleltt volna látni a baját, esetleg egy két másik autón tükröt letörni, ha nincs kamera.


Az volt a szerencséje h nem vagyunk olyan habitusú emberek de megérdemelte volna csak az a baj h nagyon sok ilyen ember van a magyar piacon

hanzi320 Elküldve: 2014-01-18 15:46 Autóvásárlás

Sziasztok!Új vagyok még itt, tegnap előtt vettem egy 320d e46-ot hosszas keresgélés után.A magyar piacról csak annyit, h kinéztem Debrecenben egyet(Székesfehérvári vagyok),hirdetés szerint makulátlan,gyönyörű, megkímélt Bmw-t.Telefonon is egyeztettem a tulajjal, vagyis a kereskedővel.Persze megerősített h minden ugy van ahogy a hirdetésben.Mondtam h messziről megyünk, ráadásul autószerelők vagyunk(hárman voltunk),és h ne verjen át.Mondta h minden ok.Le is kocsikáztunk , hajnali indulás, meg sok-sok kilométer.Aztán mi várt? Egy leharcolt, tiszta rozsda, ütött kopott Bömös. Ráadásul hirdetésben hat-gangosról volt szó, hát az sem volt igaz.Kérdeztem is tőle h ez most mi, erre, elírás történt szerinte, pedig még az szélvédőn is ott lógott a papíron.És ráadásul tuti h ázott kocsi volt , mert a motortérben és a beltérben a csavarok tiszta rozsdák voltak.A pofám majdnem leszakadt.A húsz éves Ventóm jobban nézett ki! Öt perc után ott hagytuk az egészet.Csak az a dühítő h vannak ilyen emberek.Nem tudnám megcsinálni ugyanezt.
De sikerült vennem egy egész szép állapotú 2004 év végi hatgangos tuoring 320d-t.Németországi, vezetett szervizkönyves, nagyon szép állapotú, ugyhogy azért vannak kivételek. És ráadásul tök véletlen botlottunk bele Csak türelmesen kell válogatni, nem szabad elsietni.Ja és persze itt nagyon igaz h olcsó húsnak híg a leve! Ami szép és jó állapotú az nem egy milla körül van
De én már most nagyon szeretem, ha sikerül egy jót kifogni a piacon, akkor világbajnok autó
« előző1234következő »