hanzi320 Elküldve: 2014-01-19 15:26 Rohadás
YELLOW írta:hanzi320 írta:nickname írta:hanzi320 írta:Pocses írta: Enyém mint látod még FL előtti. 5ezer volt az unixból kedvezménnyel a Klokkerholm sárvédő + 20ezer a fényező.
Ja igen csak a balt cseréltem a jobboldalinak semmi baja, igaz volt anno egy balesetünk is így muszáj is volt, bár ettől független is cseréltem volna.
Képeim között meglesheted.
Köszönöm az infót, majd utánajárok a dolognak. Meg egy fényező ismerősömmel megvizsgáljuk,milyen nagy a korrózió mértéke.
Amennyiben hólyagosodik akkor már átrágta magát belülről a korrózió, nem érdemes javítgatni. vagy az ív darabot vagy a sárvédőt cserélni kell. bontott sárvédő + fényezés a költsége. "bontottba olyat vegyél ami belül az ívnél makulátlan." után-gyártottat ne vegyél mert az mindig szarul fog rajta állni.
Köszönöm a tanácsot.
sajnos hátsó sárvédőnél már nem ilyen egyszerű a helyzet, ott vági kell, meg újra heggejteni, ami megint necces pont. ott szerintem célszerű gittelni, ha már úgy van. vagy ha még menthető, akkor van ilyen veterán autókhoz hazsnált rozsdaátalakító. állítólag nagyon jó cucc, igaz kis tubus vagy 6ezer. bár az elég azért sok felületre. akár ha pótlás van a kasztnin, hegesztés, akkor érdemes azon a ponton is átkenni vele.
Érdekes h máshol a kasznin nincs rohadás nyoma,semmi, csak a két első sárvédő íven,de ott is csak kis apró hólyag, kicsik és nem sok. Átnéztem töviről-hegyire az autót, úgy tudom h az ajtók aljánál,a vízelvezetőknél van a másik gyenge pontja az e46-nak, de ott semmi gond nincs.Csak a két első sárvédő.Ott viszont úgy látom h a műanyag sárvédő betétnél lenne föld,vagy valami kosz. Gondolom ott meg tud állni a sár, ha mondjuk esőben vagy koszosabb terepen mész.Most vettem az autót. Olvastam h ott megáll a sár és szépen a viz elkezdi enni a sárvédőt belülről.