Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2011-10-11 18:23 Karbonozás

Bero írta:
hil írta:
anubisz írta:
Valószínű,de miért nem veszel egy nyamvadt OBD hibakód olvasót,azzal bármikor nullázod,és a hibakódokat is kitudod olvasni.


Mert emlékeim szerint a kézi olvasókban bízik, legalábbis azt ajánlotta pár hónapja valakinek, volt kis vita belőle.
Bocs Bero, de ezt nem hagyhattam ki!



WTF?! Mivan? Én semmi ilyet nem írtam Amúgy Jons! Nem vagyok türelmetlen csak kíváncsi voltam mennyibe kerül,hiszen hosszabb távon jobban megéri a kézi olvasó! Természetesen ahogy megbeszéltük,szombat vagy vasárnap úgyis találkozunk


WTF : tudatlan vagyok, ez mit is jelent??? Vissza tudjuk keresni, hogy valakinek írtad, hogy miért is venne kókányolt diagot, mikor vannak jó kézi kódolvasók. Azért emlékszem erre, mert nagyon mellbe vágott akkor. Én kűzdöttem a "kókányolt-al.

hil Elküldve: 2011-10-11 18:12 Karbonozás

anubisz írta:
Valószínű,de miért nem veszel egy nyamvadt OBD hibakód olvasót,azzal bármikor nullázod,és a hibakódokat is kitudod olvasni.


Mert emlékeim szerint a kézi olvasókban bízik, legalábbis azt ajánlotta pár hónapja valakinek, volt kis vita belőle.
Bocs Bero, de ezt nem hagyhattam ki!

hil Elküldve: 2011-10-11 18:03 Egyenetlen alapjárat

troooger írta:

Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Ha járó motornál leveszed az olaj beöntő kupakot, akkor mit tapasztalsz a nyílásnál???

hil Elküldve: 2011-10-09 21:12 Karbonozás

Coyote írta:

Ez kell nekem, nem a buzi karbonminta!!!


Ez tetszik nekem is!

hil Elküldve: 2011-10-09 21:06 Karbonozás

YELLOW írta:
hil írta:

Nekem gyönyörűen lejött az a gumis festék. Át akartam fújni, de olyan szép felülete volt (a festék alatt), hogy picit megpolíroztam és visszaraktam úgy. A festést egyébként is pót megoldásnak tartottam volna, mert a nyitónál előbb-utóbb úgyis megkopott volna, mint ahogyan történt az az eredeti állapotában. (ezért akartam festeni, de így jobb lett)



hil bádzsi!

Te mivel szetted le?




Először megfújtam festékkel, aztán kezdett felhólyagosodni, aztán valami oldószerrel Aceton, de lehet, hogy Nitro hígító, lényeg, hogy nem kellett hozzá 10 perc. Csak óvatosan a hígítóval, nehogy beleoldjon a műanyagba. Mint Írtam, gyönyörű fekete felületet találtam alatta, kicsit megpolíroztam Fareckla G4-el és ment vissza a helyére.



hil Elküldve: 2011-10-09 18:32 Karbonozás

Bero írta: Én már itt kaparom ezt a ''bevonatot'',de rohadt lassan jön le.. Hígítóval,körömlakk lemosóval (acetonos) ezekkel is alig jön le,nem tudom miből lehet,de rohadt makacs. Csak ha kaparom akkor jön le,de ez idegölő meló Most kb 1/3 van meg,de valahol szépen lejött valahol karcos,minden fokban más hogy néz ki. Lehet kár volt nekiesnem. Szerintetek fessem be vagy polírozzam? Ha polír akkor mivel/hogyan csináljam? Köszi


Nekem gyönyörűen lejött az a gumis festék. Át akartam fújni, de olyan szép felülete volt (a festék alatt), hogy picit megpolíroztam és visszaraktam úgy. A festést egyébként is pót megoldásnak tartottam volna, mert a nyitónál előbb-utóbb úgyis megkopott volna, mint ahogyan történt az az eredeti állapotában. (ezért akartam festeni, de így jobb lett)

hil Elküldve: 2011-10-09 12:48 Karbonozás

Bero írta:
hil írta:
anubisz írta:
Bero írta: Én csak azért szeretnék karbonozni,és csak a középkonzolt,mert kezd lejönni a ''fólia'' róla. Ezzel ti mit csináltok vagy csak nekem kezd lemálni?

Nekem a világítás kapcsoló alatti tároló ajtaja lett ilyen csúnya. Az mállik.Nem veszek vagy 25 ezerért újat,inkább bevonom,az még belefér.Attól nem lesz giccses. Ha más nem, sima feketével,mert az is van,nem csak kevlárba kel gondolkozni.


A tároló fedél, ha lemosod propanollal azt a hámló festéket, akkor gyönyörű fényes fekete felületet fogsz találni alatta. (lehet, hogy acetonnal mostam, de óvatosan.) Mellesleg bármit is akarsz csinálni vele, azt a hámló festéket mindenképpen le kell szedni.



Most akkor megint hülye leszek Én először elkezdtem körömmel kaparni,jött is de rohadt lassan,utána lemosni próbáltam az nem jött be,megpróbáltam csiszolópapírral azzal se értem el nagy sikert Köszönöm a tippet!


Le akartam fújni, aztán a ráfújt festéktől felhólyagosodott. Utána már nem volt mit tenni, biztosan acetonnal csináltam, de könnyedén lejött. Nitró hígító is jó. Ha megcsiszoltad, akkor azon a részen már polírozni is kell, ha csak nem vonod be, vagy fested újra.

hil Elküldve: 2011-10-09 12:40 Karbonozás

anubisz írta:
Bero írta: Én csak azért szeretnék karbonozni,és csak a középkonzolt,mert kezd lejönni a ''fólia'' róla. Ezzel ti mit csináltok vagy csak nekem kezd lemálni?

Nekem a világítás kapcsoló alatti tároló ajtaja lett ilyen csúnya. Az mállik.Nem veszek vagy 25 ezerért újat,inkább bevonom,az még belefér.Attól nem lesz giccses. Ha más nem, sima feketével,mert az is van,nem csak kevlárba kel gondolkozni.


A tároló fedél, ha lemosod propanollal azt a hámló festéket, akkor gyönyörű fényes fekete felületet fogsz találni alatta. (lehet, hogy acetonnal mostam, de óvatosan.) Mellesleg bármit is akarsz csinálni vele, azt a hámló festéket mindenképpen le kell szedni.

A színt pedig bármelyik festék keverővel ki tudod kevertetni színkód alapján,spray-ba töltve, de ne VIZBÁZISÚ festéket kérj. Sajna oldószeressel egyre kevesebben foglalkoznak.



hil Elküldve: 2011-10-08 18:10 Karbonozás

Coyote írta:

Ami a lenti csináld magad csomagot illeti: kétféle ember van, az egyik kézügyessége, a másiknak pénze van. Nekem inkább a másodikból jutott, ha értitek mire gondolok

De tényleg véregyszerűnek tűnik, már csak a hecc kedvéért is. Szerintem ha belejönnék, bekevlároznék mindent a faszba.


Ha magad csinálod, akkor elsőre tuti biztos, hogy siralmas lesz az eredmény. Legalább gyakorlásként egyet csinálj, ahol kár nem származik. csak azért írom, mert van némi tapasztalatom és talán gyakorlatom is a műanyagozásban (üvegpaplan, műgyanta)

A magán véleményem (amit nem kell elfogadni, mert hát az ízlések különbözők): nem tennék mű, de igazi kevlár mintát az autómban sehová!

hil Elküldve: 2011-10-08 17:33 Differenciálmû

alf írta: sziasztok! nekem is ilyen gondom van hogy amikor álló helyzetbe egyest rakok akkor hallok egy puffanást hátulról. elvittem a szerelőmhöz hogy nézze meg a szilenteket és cserélje ki amelyik rossz. megnézte és az volt a válasza hogy a szilentekkel nincs gond,hanem a difiben ment szét valami és cserélni kéne a difit! szerintetek lehetséges az hogy szétmegy ott valami? de semmi gondja csak ha álló hejzetbe rakok egyest.


Nem tudom hogyan nézte meg a szerelőd a diffi szilenteket, de az a hang biztosan a diffi hátulján keresztben lévő szilenttől van. De azért csak szedesd szét a diffidet, vagy vegyél másikat. Ha vissza olvasol, akkor sokaknál ez a szilent csere volt a megoldás, többek között nekem is.

hil Elküldve: 2011-10-07 21:33 Társalgó

YELLOW írta:

pedig pont most gondolkozok 2 homasitás terméken. az egyik egy szilikonos lehúzó, a másikat nem mondom, mert titok és lehet a törvény bünteti. de nem blokkoló!


Jó az a szilikonos lehúzó? Kinek van tapasztalata ezzel? Nekem is van, de félek, hogy összekarcolja a fényezést, ezért mivel megrögzött maradi vagyok, talán maradok az igazi szarvasbőrnél. Igaz, ez sokkal munkásabb.

hil Elküldve: 2011-10-07 18:39 Társalgó

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:

Kicsit elvetettük a sulykot,de inkább én. Én is kezdtem én durvultam be. Nagyon nagyon rossz napom volt ma,nem is akarok belemenni és magyarázkodni,mert ez nem indok,de Ne haragudj rám! Tényleg sajnálom,hogy így alakult nem is tudom miért vettem fel magamra a dolgot! Ha nem akarsz ezentúl velem kommunikálni megértem,de még 1x ne haragudj!


így rendben!


Oké,akkor szerintem felejtsük is el


Na ez így nagyon SZÉP és hidd el Bero, ettől Te senki szemében nem lettél kisebb, inkább nagyobb!!!

hil Elküldve: 2011-10-07 17:56 Társalgó

YELLOW írta:

én is abban a kategóriában neki adtam volna a díjat. amúgy élőben nagyon jó kívülről. a belső nem az én izlésvilágom. legjobb optikai átalakításban kb 2 autó indult, ez nyert.
amúgy itt megnézheted miből lett:CLICK


Na meg a lambó ajtó...... a hideg kiráz, miért kell majmolni egy egészen más márkát, mart abszolút nem praktikus.
persze van, akinek ez tetszik, amiről bennem azért felmerül más is, de ezt nem írnám le.

hil Elküldve: 2011-10-07 17:34 Társalgó

YELLOW írta:

hát igen a bogácsi tali. teljesen őszintén mondom. kicsit fájt, hogy szinte oda se jöttek az autómhoz. a két hostes csaj kérdezte nem akarok nevezni? mondom minek? a kutya se kíváncsi rá, meg nagyon a kategóriába sem fér bele egyikbe se. pedig szerintük szép. mondom szerintem is szép, de nem lehet versenyt nyerni vele. egyetértek veled hil, de tényleg vicces volt, hogy azokat nézték meg jobban, amin sok minden volt változtatva. hát én abból nem kérek inkább mindenki kerülje el, addig sem lesz összekarcolva. hiába sok pénzt öltek egy-két autóba, mindegyikben volt igénytelen dolog, ami tipikus F&F majmolás. de hát ez kell a népnek, meg az új Flour


Lehet, hogy sokak véleményével nem egyezik az enyém, de megírom: a bogácsi találkozón volt egy fehér Bimmer, fekete kevlár utánzatú motorháztetővel, azon rengeteg sok serleg. Az az autó, már elnézést ha fórumtagé, de az én szememben egy undormány volt, mégis mennyi kupát nyert. Hát ilyen az emberek ízlése. Szerintem egy kultúr országban max mosolyogva néztek volna rá, szegény autóval , hogy elbánt az élet megjegyzéssel. Már az a kevlár utánzat is, na de hagyjuk......
Ezek miatt virágzik a Homasita tuning, szerencsére a Tesco gazdaságost már többen lenézik, ami azért haladás a jó irányba.

hil Elküldve: 2011-10-07 16:54 Társalgó

Bero írta:

Ok,ezt megértem. Az ember véleménye mindig változhat szerintem. Olvasok,nézelődök meghallgatok véleményeket és kérdezgetek. Szerintem ebben nincs semmi baj,hogy mást gondolok később. De azt,hogy Mások beleszólnak (leszólnak) olyanokat mondanak ami nem igaz és még ő sértődik meg.. (kinek nem inge) Nehogy már én legyek most a rossz,szerintem volt benne igazság,hogy miért kaptam fel a vizet és nem alaptalanul. A hsz-t hidd el nem növelni akarom engem nem érdekel (valaki gyűjti? ) Azt,hogy sokat írogatok szerintem épp azért van a fórum,hogy tájékozódjak,de ezek szerint nem csak te hanem mások is unják. Ám legyen,legközelebb csak ''fel-fel'' nézegetni fogok Ja és nem sértődésből mondom


Azért nem kell átesni azon a lovon!

Gondolj bele: van egy szép autód. Magyar országon még az 1,8-as motor is sok hála a rend "becsületes és korrekt" őreinek. Ezzel az autóval pontosan oda tudsz eljutni, nem sokkal több idő alatt, viszont lényegesen kevesebb pénzből, mint egy agyon tuningolt, tüzelőanyag zabálóval. Nem kell versenyezni, mert azt minek! Nincs annál nagyobb égő, mint amikor lámpánál melléd áll egy szuper versenyző, aki csikorgó gumikkal füstöt okádva elindul, Te pedig szépen, komótosan teszed azt. Ez az igazi megszégyenítés és még csak nagy motor sem kell hozzá.
Lehet, hogy maradi vagyok, de szerintem a gyári állapot az igazi! Néztem a bogácsi talis képeket, ott azért láttam egyet-mást, és eltűnödtem, hogy mennyi islésficamos ember van, aki ilyet tett az autójával és aki megszavazta neki a fő díjat. Kasza Mester is tudott díjat nyerni a gyári állapotú autójával.....