Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2010-11-24 21:54 lámpa

Bianconero írta: Igen mondasz valamit,de lehet nem ér annyit az egész,hogy szétszedjem...beállítattom manuálisan aztán jólvan



Azért egy megnézést megérdemelne. Szép látvány amikor bekapcsolod és látszik ahogyan mozog. Az egyik nekem sem működött amikor megvettem az autót, de hamar orvosoltam a bajt: ki volt akadva a mozgató rúd.

hil Elküldve: 2010-11-24 21:52 lámpa

YELLOW írta:

lassan arra kezdek gondolni, hogy valami mariska van a dologban



A Yellow lámpából??

hil Elküldve: 2010-11-24 21:26 lámpa

Bianconero írta: Igen mondasz valamit,de lehet nem ér annyit az egész,hogy szétszedjem...beállítattom manuálisan aztán jólvan
Amúgy nekem is repülőre szól a másik jogsim))


hol?

hil Elküldve: 2010-11-24 21:05 Autóvásárlás

YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
Imi írta: Sziasztok!

Ezt a két gépet látta már valaki vagy valami infót tudtok róluk?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-4138662

http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-4297640

Előre is köszönöm!


a másodiknál valami nagyon nem oké... 2001.11. havi de 2004-es lámpák vannak rajta (vagyis akörüli) a km is gyanúsan kevés (bár ki tudja), de ehehz képest túl olcsó szerintem. kicsit sántít.


mielőtt írsz tájékozódj !!!

2001.11 hóban már a facelift szériát gyártották, 2001-2005 ig a lámpában nem volt különbség





mielőtt írsz és kérdőre vonsz tájékozódj mióta vagyok itt és mióta van faceliftes BMW-m. tudom, hogy mióta van facelift, és milyen a lámpája. nem a forma miatt kérdeztem,

csak korábban is volt már felvetésem a narancssárga indexes facelift lámpa.
amikor kerstem is autókat, én ilyen faceliftes lámpákat, csak 2003.09 utáni autókban láttam, a korábbi faceliftesekben mindegyik fehér indexes volt. valaki mondta akkor, hogy a fehér indexet kérni lehetett+felárért. én még nem láttam akkor sem sárga indexest faceliftben 2003.09. előttit. kivéve most látom. vagyis láttam egyet, de ott nem ilyen sárga index volt, hanem az egész sárga volt. itt meg egy átlátszó lap mögött van a sárga rész.



Szerintem ehhez a színhez nagyon jól megy a sárga index lámpabúra

hil Elküldve: 2010-11-24 20:22 Autóvásárlás

Imi írta: Sziasztok!

Ezt a két gépet látta már valaki vagy valami infót tudtok róluk?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-4138662

http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-4297640

Előre is köszönöm!


Az elsőt semmiképpen NE vedd meg! Ezt az autót pont 2 éve néztem meg én is az Árkádnál, akkor 2,5M-ért árulta és 180k Km volt benne és azóta sem adta el, vajon miért? Akkor mondtam neki a bajok ellenére, hogy ha 2,2M-ért odaadja, akkor csomagolja be, mert megveszem, nem adta. A bajok: ember valóban a Wallisban dolgozik, mint autómosó ember. Én az 5. tulaj lettem volna. A törésmentes autó elején a fényezés 5-700 mikron volt. Az első féktárcsák ratyik voltak, de nem kicsit. A fényszóró foncsoron sérülések voltak, amire azt mondta, hogy amikor kitakarította, akkor karcolódott meg. Motornak szar hangja volt. Volt még más apróság is (pl szarrá kopott kormány, stb) szétbaszott ülések (ugye két gyerek akkor is benne tombolt az autóban)már nem emlékszem.
Remélem segítettem ezzel, bár megnézni, az nem kerül semmibe


A képek dátumából is látható, hogy nem tegnap készültek. Ja és a jobb hátsó ajtó sem záródik rendesen, mint ahogyan az a képen is látható. SÉRÜLÉSMENTES

hil Elküldve: 2010-11-24 20:02 lámpa

Bianconero írta: Mint korábban írtam, az első lámpáimat nem igazán állítja a belső magasság állító. Hallom,hogy dolgozik a motorja,de meg sem mozdul..a csatlakozók elvileg jól vannak csatlakoztatva... Utángyártott lámpáról van szó. Szerintetek mi lehet a gond? Lehet,hogy mivel utángyártott sosem fog működni ez a funkció,csak manuálisan?

Ha hallod működni a motort, akkor az már jó, mert azt jelenti, hogy egyáltalán benne van és akar is valamit csinálni. Mivel írtad, hogy utángyártott lámpa van benne, ezért lehet, hogy a tükre nem is alkalmas a mozgatásra. Azonban az a legvalószínűbb, hogy csak ki van akadva a motor egység tengelyének a gömblye a tükör megfelelő pontjából. Ahhoz, hogy ezt el tudd dönteni, mindenképpen szét kell szedni a lámpát, de a régi tömítéssel már nem érdemes összerakni, mert jó eséllyel párásodni fog. A tömítés darabonként 3300 Ft-volt 2 éve.


hil Elküldve: 2010-11-22 21:05 Autóvásárlás

Imi írta: Sziasztok!

Jim86:

Én láttam azt az autót élőben(Érden egy autósbolt udvarán állt) Amit tudtam azt megnéztem rajta. Szerintem az autó kapott egy komplett festést, bár nem igazán láttam rajta hogy nagyon össze lett volna törve. Lámpák mind cserélve vannak rajta, ha jól emlékszem hátul valami led-es. Kis kattogást hallottam a motor felől, ami szerintem az alapjárati motorból jött, a srác azt mondta hogy valami műanyag pillangó szelep csinálja... hát nem tudom, annyira nem értek hozzá sajnos. Egyébként a srác nem valami korrekt eladó Én 300km-re lakom tőle, felmentem megnéztem, amikor komolyabbra fordult a szó(vásárlás, de előtte állapotfelmérés stb.) akkor azt mondta nekem a srác hogy inkább kellene neki még pár nap gondolkodási idő hogy eladja-e vagy sem.. mert igazság szerint még kellene neki pár napig az autó. Megfordult a fejemben az is hogy lehetséges nem is a srác autója volt, bár nem tudom Szerintem mielőtt megveszed vigyél magaddal valakit aki ért hozzá, és persze egy állapotfelmérést is csinálj.


300Km potyára. Azok a korrekt eladók.

hil Elküldve: 2010-11-22 21:02 Felni csere

K_Gergo írta:
pedig én is örülnék. ugyanaz zavar, mint Burns-t, de nem akarok próbálgatni:
vitázni meg nem kell, leírod, hogy mit gondolsz, oszt csókolom...


Azt tettem.
A repülőgép lezuhanását követően a fekete doboz megmarad. Akkor az egész repülőgépet miért nem csinálják olyan anyagból?

hil Elküldve: 2010-11-22 20:42 Felni csere

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.



Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.



engem az érdekelne, hogy a szilent-ről mit hallottál és mi a véleményed róla?



Ezek után itt már nincs semmiről véleményem, illetve ami van, azt megtartom magamnak. Nem fogok itt vitázni senkivel sem.



hil Elküldve: 2010-11-22 20:36 Felni csere

Burns írta:

Ez a Te véleményed, ill. nem is a tiéd, csak így hallottad valakitől... én meg kipróbáltam a gyárit is, és egy másik lehetőséget is, ami bejött és jobban irányítható az autó így szerintem. Nekem így jó, Te meg nem rakod be ha nem tetszik. Azt se mondtam, hogy ez örök.


Bocsánat, hogy beleszóltam és, hogy élek!

hil Elküldve: 2010-11-22 20:35 320d Motor

stabil írta:
m_attila írta: Ha kering a víz alapjáraton, fordulaton is akkor a vizpumpa ok

Ha a hűtő alja nem forró, meg a felül langyos viz jön vissza, akkor az termosztátgyanús
cseréld ki jó lesz

stabil írta:
hil írta:
stabil írta:

viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne




ez már megtörtén de nincs levegő és nyáron sincs gond csak ha van pl mint ma érdi emelkedő és kibukott a víz .de megállás után megnéztem a visszatérő ágat és épp csak langyi vol.Szerintem minimum melegnek kellene lennie.Különben a motor 2 éve let felújítva gyári cumok és minden cserélve lett még a fagydúgók is.minden gyár rohadt sokba kerül 350 volt a moci bár így lett behozva motorhibássan .A hengerfej is meg lett nyomva szakáll metál amúgy nagyon jól megy se olaj se víz fogyi nincs csak ez a hírtelen kiokádás nem értem lehet mégiscsak termosztát? vegyek bele 80 fokost?


Csak kihúznám azt a vízpumpát és a termosztátot sem fazékban próbálnám ......
(engem ez utóbbi már megszopatott)


na megnézem mert sajnálnám ha baja lenne de ha nem megy a vízpumpa akkor elvileg fűtés sem lenne nem?


[/quote]

igen kering fordulaton és alapjáraton is.azt hogy érted hogy alul forró a hűtőbe az alsó csőnek kellene forónak lenni a felsőnek meg langyinak?????mert nekem a felső forró az alsó hideg
[/quote]

A dizelben nem két termosztát van? Vagy az csak az e46 320-ra igaz?

hil Elküldve: 2010-11-22 20:32 Felni csere

YELLOW írta:

erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.



Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.

hil Elküldve: 2010-11-22 20:24 320d Motor

m_attila írta: Ha kering a víz alapjáraton, fordulaton is akkor a vizpumpa ok

Ha a hűtő alja nem forró, meg a felül langyos viz jön vissza, akkor az termosztátgyanús
cseréld ki jó lesz




Arra azt írta: fazékban megnézte és ott jó volt (tudományosan...)

hil Elküldve: 2010-11-22 20:17 Felni csere

Burns írta:
SirToma írta:

Mi az a purszilent?
Szerintetek mennyi egy reális ár, az általam hirdetett felni szettre, cakk-pakk??
140-150 az reális érte nem?
Nem akarok fogni rajta, de kijöjjön egy szett 17-es nekem jó gumikkal.


Ez


Vajjon a BMW "hülye" tervezői miért alkalmaztak itt (rugalmas)szilentet, ahelyett, hogy hogy simán befogták volna mereven (ami soha nem megy tönkre) lengőkar végét???
Szerintem pont az ilyen apróságoktól legendásan jó a Bimmerek futóműve. Egyébként én is gondolkoztam ezeken a "szilenteken", de elmondták (na nem a forgalmazó), hogy miért az van és nem más, innen már számomra egyszerű volt belátni, hogy mit kell beletennem...

hil Elküldve: 2010-11-22 20:10 320d Motor

stabil írta:

viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne


[/quote]

ez már megtörtén de nincs levegő és nyáron sincs gond csak ha van pl mint ma érdi emelkedő és kibukott a víz .de megállás után megnéztem a visszatérő ágat és épp csak langyi vol.Szerintem minimum melegnek kellene lennie.Különben a motor 2 éve let felújítva gyári cumok és minden cserélve lett még a fagydúgók is.minden gyár rohadt sokba kerül 350 volt a moci bár így lett behozva motorhibássan .A hengerfej is meg lett nyomva szakáll metál amúgy nagyon jól megy se olaj se víz fogyi nincs csak ez a hírtelen kiokádás nem értem lehet mégiscsak termosztát? vegyek bele 80 fokost?[/quote]

Csak kihúznám azt a vízpumpát és a termosztátot sem fazékban próbálnám ......
(engem ez utóbbi már megszopatott)