hil Elküldve: 2010-11-13 17:53 manuális váltó
Norbi316 írta:
És neked is a difi szilent volt rossz?
Visszaolvastam: azt írtam, arra szűnt meg a puffanás.
hil Elküldve: 2010-11-13 17:53 manuális váltó
Norbi316 írta:
És neked is a difi szilent volt rossz?
hil Elküldve: 2010-11-13 06:55 Balesetek BMW-vel...
Robinson írta: Ha már nincs más válasz, jön az, hogy "de neked kell vigyáznod rám, mert te vagy a nehezebb, és különben is külföldön"...
Ennyit a - többek közt- BMW-s sztereotípiáról
hil Elküldve: 2010-11-12 23:48 manuális váltó
hil írta:Norbi316 írta: Sziasztok!A következő lenne a problémám!Mikor 1-es be teszem a váltót vagy hátramenetbe akkor valami huppanás hallatszik hátulról!Néha akkor is csinálja ha kinyomom a kuplungot!Ha indulásnál egyesbe teszem és huppan utána kiveszem újra vissza 1 be akkor már nem csinálja!Ennek mi lehet az oka?Talán váltó olajat kéne cserélni vagy valamelyik váltótartó bak?Eléggé zavar a dolog!Köszi az öteleteket előre is!
Ez szerintem a diffi szilentje, ami kersztben van a diffi mögött. Nekem ez lett cserélve és megszűnt a hang. Olajhoz semmi köze!
Már megnézettem egy nagyoin rendes autószerelővel és azt mondta minden rendben van a difi körül!De megyek hozzá jövőhéten mert nagyon zavar a hang!Remélem megtudja oldani!Köszönöm a tippet!
hil Elküldve: 2010-11-12 23:46 Balesetek BMW-vel...
K_Gergo írta:EstokSzabi írta: Nem azért paraszt valaki, mert BMW-je van!!!!!!!!!!!
lemaradtam valamiről talán?!mit írt Andrea, amiből erre lehet következtetni? csak megkérdezte, tudjuk-e ki a tulaj...
s ha már sztereotípiák:kempelen írta: szép számban vannak jelen, skodások, seatosok, suzukisok, volkswagenesek vagy márkától függetlenül nagy számban kisteherautósok akik hasonlóan viselkednekhil írta: nem kivételek a népautósok, Audisok sem!Robin68 írta: tipikus női tulajdonság
remélem nem veszitek rossz néven, hogy tükröt tartok. nekem kissé ellenmondásos, hogy egy (nem alaptalan) sztereotípia ellen szólva sztereotípiákat emlegettek.
hil Elküldve: 2010-11-12 23:42 Társalgó
YELLOW írta:Tiba írta: A mai napig szifonos szódát iszok, a többi stimmel
új verda? Gratula hozzája! Úgy látszik mindenki nagyobbra vált... én meg azon vettem észre magam, hogy amikor pl az E60 új volt, nagyon nem tetszett, most hogy elérte az óvodás kort már tetszik. úgy látszik be kell ezeknek érni. mondjuk az új 5-östől odavoltam belülről maga az álom. kívülről túl puffancs, magas...stb. mintha szteroidozott volna
hil Elküldve: 2010-11-12 23:40 Belsõ
InsectKiller írta: Na a mai napon rájöttem, hogy nem tudom kiszedni a zárszerkezetet az ajtóból.
A kérdésem annyi volna, hogy coupénál hogyan lehet kiszedni a zárat? Az egész ablakemelő szerkezetet vagyis annak a sínjét el kell távolítani az útból?!
Ha igen, akkor hogyan fogjak neki? Mit szedjek szét?
Köszönöm
hil Elküldve: 2010-11-12 18:31 Kopog az eleje!!
KASZAMester írta: a kormánymű fogaslécének logása,sajnos e46-betegség.
ha megfigyeled,szinte mindig a bal oldala kotyan,log.
én felujitattam az aszonyéba,és sajnos 8-honap után,a felujitott is logást mutat már,igaz nem anyira mint elötte,de már log.
sztem tavaszra ugyan olyan kopogos szar lesz,mint volt!
remélem,a tied tovább fogja birni.
hil Elküldve: 2010-11-12 16:32 manuális váltó
Norbi316 írta: Sziasztok!A következő lenne a problémám!Mikor 1-es be teszem a váltót vagy hátramenetbe akkor valami huppanás hallatszik hátulról!Néha akkor is csinálja ha kinyomom a kuplungot!Ha indulásnál egyesbe teszem és huppan utána kiveszem újra vissza 1 be akkor már nem csinálja!Ennek mi lehet az oka?Talán váltó olajat kéne cserélni vagy valamelyik váltótartó bak?Eléggé zavar a dolog!Köszi az öteleteket előre is!
hil Elküldve: 2010-11-12 16:29 Autóvásárlás
Mikee írta: Köszi gyors válaszokat!
Én is félek, ezért kérdeznélek titeket, hogy hol a bibi.
Lehordtam az eladót mindennek, hogy miért tekergati az órát, és mondja meg 150.000 alatt van vagy sem. Erre ő is felháborodott, hogy mielött jár a szám vigyem el nyugodtam annyi bmw kereskedőhöz emennyihez csak akarom, mert ezek az adatok valósak... nem értem, hol tudott swindlizni, első tulajos, és a szakszervízben úgy is kiderül...vagy nem?
Lehet haverban van az összes szakszervízzel?
kb 10 évre veszek autót, és szándékosan kerestem az e36-ot. Sok véleményt olvasva hosszútávon úgy ítéltem meg kevesebb pénzbe kerül (lehet rosszúl)
a nepítélet.hu sok véleményt olvastam, és mondták hogy fantasztikus az e46, de megvan az ára is szervízelésben... nem tudom igaz e, azt tudom, hogy 2000 elött kevesebb az elektronika, és ha valami elromlik, akkor az az.
Sokat agyaltam, hogy drága e, mert 1,5szer annyiba kerülnek mint a japánok, és eddig toyotám volt, de most szeretnék egy minőségibb autót, aminek van úttartása, nagyobb élmény, szóval ennek tudtam be, meg kell fizetni a minőséget...
Azt mondjuk nem értem, hogy 96 után az is m44-es motorral szerelt, ami 1896cm3, de ez meg 1796, mint a '96 elöttiek.???
hil Elküldve: 2010-11-12 16:05 Kopog az eleje!!
hil Elküldve: 2010-11-09 17:49 Belsõ
InsectKiller írta:Tano írta:InsectKiller írta: Sziasztok!
Meg tudja valaki esetleg mondani, vagy tudja, hogy hol lehet találni infót, hogy hogyan lehet 1 coupenál az ajtóból kiszedni a zárszerkezetet?
Ki kell venni az egész szerkezetet, vagy ki lehet valahogy játszani?
Köszönöm előre is!
Csak a kulcsos részt akarod kiszedni, vagy az egész zárszerkezetet?
A jobbos zárról van szó, szóval oda nincs kulcsos opció csak maga a zárszerkezet. Elvileg holnap már itt van. Mivel couperól van szó, ezért nem tudom, hogy mennyiben különbözik a technológia a limóéhoz képest.
Tegnap már eljutottam egész odáig, hogy kicsavaroztam a 3 csavart és annyira ki bírtam szedni, hogy lehúzzam róla az elektromos csatlakozót, hogy kimérethessem, hogy nyitás-záráskor van-e áram. Szerencsére van.
Hil köszönöm a tanácsot átolvasom az irományod és próbálkozom majd ügyesnek lenni!
hil Elküldve: 2010-11-09 17:46 Balesetek BMW-vel...
andrea írta: Szem és fültanúja voltam vasárnap délután a Mészáros utcai buszmegállóban történt kettős gázolásnak. A szemtanúk és családtagok felháborodását látva a balesetet okozó sofőr a következőt mondta:
" TUDJÁK MAGUK, HOGY KIVEL BESZÉLNEK?"
Tényleg, lehet tudni, hogy ki a JZE-405 sofőrje, aki járdán gázol???
hil Elküldve: 2010-11-09 06:54 Belsõ
InsectKiller írta: Sziasztok!
Meg tudja valaki esetleg mondani, vagy tudja, hogy hol lehet találni infót, hogy hogyan lehet 1 coupenál az ajtóból kiszedni a zárszerkezetet?
Ki kell venni az egész szerkezetet, vagy ki lehet valahogy játszani?
Köszönöm előre is!
hil Elküldve: 2010-11-07 20:14 DSC, DTC - E90
bmw320d4 írta:YELLOW írta: E46-nál ha csak simán kapcsolod ki (röviden nyomva), akkor még kb 23%-ig felügyel, ez is bőven elég a mókázáshoz.
kb 23% ?? Miből számoltad ezt ki?
hil Elküldve: 2010-11-07 20:10 bmw diagnosztika
Tano írta:
Az INPA-val gyorsabban meg tudod csinálni. Az E46 kiválasztása után a bal menüsorban a body-n belül jobb oldalt az instrument cluster-t nyisd meg.
Utána az alsó menüsorban már meg fogod találni.
Ha DIS-ben akarod, akkor a quick test után az alsó control module functions gombra katt, utána a bal alsó function selection majd ott a service menün belül megtalálod. Fejből most ennyire emléxem, konkrétabban most nem tudom megnézni.