autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz bence08

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2021. október 29. péntek, 08:23


Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy ebből a váltó típusból kinél tudnék érdeklődni, mert egyszerűen egyik bontonál sem lehet kapni és eléggé meg vagyok így lőve sajnos? Gs6-17bg (BMW E90 325i, 2006, manual) Alvázszám: WBAVB11070VE32284

Köszi előre is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz joezeyoutube

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2021. október 21. csütörtök, 09:04


Kaposváron valakit tudtok, aki vállalja, a BMW márkaszervízen kívül.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2021. október 18. hétfő, 15:56


joezeyoutube írta: Sziasztok!
E46 M47204D4 320D 5 ös kézi
Nem tudom a váltó pontos típusát, se cimke színt.
A probléma a szokásos, ha 5 ikbe nagy nehezen kitolom a 3 as alaphelyzet nincs jódarabig, ha csak 1-2-3-4 szal 4 sebességes autónak használom minden ok.
Ez az 5 ik pozízióban tartó stift perely rugó csere jele gondolom.
De nem lehet. hogy egy váltóolaj csere segít? Vagy ez sosem segített ilyen esetben?
A helyén gondolom esélytelen a csere csápom nincs, akna is kölcsönben 20km re...szal krokodil, két bak váltó leszedéshez? Esetleg ha az olajcsereére van 20 százalék esély azt lehet talajon, mint egy motorolajcserét? beöntés, szintcsavar?

Váltó olaj csere ezt nem gyógyítja meg az tuti.Ha olajat cseréltetsz a váltóban mindenképp gyári olajat rakass bele.A többivel még rosszabb lesz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz joezeyoutube

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2021. október 18. hétfő, 11:22


Sziasztok!
E46 M47204D4 320D 5 ös kézi
Nem tudom a váltó pontos típusát, se cimke színt.
A probléma a szokásos, ha 5 ikbe nagy nehezen kitolom a 3 as alaphelyzet nincs jódarabig, ha csak 1-2-3-4 szal 4 sebességes autónak használom minden ok.
Ez az 5 ik pozízióban tartó stift perely rugó csere jele gondolom.
De nem lehet. hogy egy váltóolaj csere segít? Vagy ez sosem segített ilyen esetben?
A helyén gondolom esélytelen a csere csápom nincs, akna is kölcsönben 20km re...szal krokodil, két bak váltó leszedéshez? Esetleg ha az olajcsereére van 20 százalék esély azt lehet talajon, mint egy motorolajcserét? beöntés, szintcsavar?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. szeptember 30. szerda, 17:20


Szandi írta: Sziasztok,az lenne a kérdésem hogy adott egy E46 318i 2004es fl Sedan...
Probléma a következő , a váltó üresben eléggé jobbra áll , illetve kissé nehezen veszi a fokozatokat (igen, tövig nyomom a kuplongot)
Emellett pedig nem mindig , de elég sűrűn a kuplung benyomása után és a kuplung felengedése után egy pici fémes kattanó hangot ad ,de csak miután benyomtam , és miután felengedtem ,közte semmi hang. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel, hasonlóval? Infókat elöre is köszi szépen


a kuplung hang szerintem a kinyomócsapágy lesz vagy kuplungszerkezet. még nem tartom vészesnek.
a nem tér vissza a helyére, az lehet a kar ágyának kopottsága is, vagy a váltóban a fokozat visszanyomó rugó, amik tönkre szoktak menni. Ez minden fokozatnál van.
mivel nehezen is kapcsol, lehet szinkrongyűrű, vagy maga az egész mechanika kopott, a kartól a váltóig. ezeket kellene megnézni, mert így csak találgatni lehet. váltásnehézséget rossz olaj is okozhat, de itt több probléma van, ami már nem olaj függvénye.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Szandi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. szeptember 30. szerda, 14:57


tintoverano írta:
Szandi írta: Sziasztok,az lenne a kérdésem hogy adott egy E46 318i 2004es fl Sedan...
Probléma a következő , a váltó üresben eléggé jobbra áll , illetve kissé nehezen veszi a fokozatokat (igen, tövig nyomom a kuplongot)
Emellett pedig nem mindig , de elég sűrűn a kuplung benyomása után és a kuplung felengedése után egy pici fémes kattanó hangot ad ,de csak miután benyomtam , és miután felengedtem ,közte semmi hang. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel, hasonlóval? Infókat elöre is köszi szépen


szia,

a nehézkes váltás olajcserével valószínűleg javítható

a kattanó hang új kuplungot jelent szerintem

üdv


Szia váltóolaj , illetve a 2szimering csere megtörtént febit tettünk bele , ezért érdekes a dolog :/

autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 23i
Évjárat: 2009

státusz tintoverano

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2020. szeptember 30. szerda, 08:43


Szandi írta: Sziasztok,az lenne a kérdésem hogy adott egy E46 318i 2004es fl Sedan...
Probléma a következő , a váltó üresben eléggé jobbra áll , illetve kissé nehezen veszi a fokozatokat (igen, tövig nyomom a kuplongot)
Emellett pedig nem mindig , de elég sűrűn a kuplung benyomása után és a kuplung felengedése után egy pici fémes kattanó hangot ad ,de csak miután benyomtam , és miután felengedtem ,közte semmi hang. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel, hasonlóval? Infókat elöre is köszi szépen


szia,

a nehézkes váltás olajcserével valószínűleg javítható

a kattanó hang új kuplungot jelent szerintem

üdv


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Szandi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. szeptember 29. kedd, 19:22


Sziasztok,az lenne a kérdésem hogy adott egy E46 318i 2004es fl Sedan...
Probléma a következő , a váltó üresben eléggé jobbra áll , illetve kissé nehezen veszi a fokozatokat (igen, tövig nyomom a kuplongot)
Emellett pedig nem mindig , de elég sűrűn a kuplung benyomása után és a kuplung felengedése után egy pici fémes kattanó hangot ad ,de csak miután benyomtam , és miután felengedtem ,közte semmi hang. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel, hasonlóval? Infókat elöre is köszi szépen


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: M5
Évjárat: 2006

státusz Geghungary

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. október 13. vasárnap, 11:31


PetiE90 írta: Sziasztok!

E90 316 2006. Néhány hete azzal kezdődött a váltó(?) hiba, hogy kidobálta a hátrameneti fokozatot, most ott tart, hogy egyáltalán nem veszi be. A többi fokozatot kapcsolja tökéletesen. Mi a véleményetek mi lehet a probléma? Lehet javítani vagy csere? Illetve váltóhoz értő szerelőt tud valaki Pest környékén?
Nagyon köszönöm élőre is!
BP


Sziasztok

Új tag vagyok

Kérdezném hogy ismer e valaki szakembert vagy szerelőt aki vallana m5 difi felújítást
( kardannal szivárog az olaj a szimmeringnel és 80 fölött bugo hangot ad )

Esetleg használt alacsony km-es eladót


Előre is köszönöm

Greg

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2019. szeptember 25. szerda, 15:47


Sziasztok!

E90 316 2006. Néhány hete azzal kezdődött a váltó(?) hiba, hogy kidobálta a hátrameneti fokozatot, most ott tart, hogy egyáltalán nem veszi be. A többi fokozatot kapcsolja tökéletesen. Mi a véleményetek mi lehet a probléma? Lehet javítani vagy csere? Illetve váltóhoz értő szerelőt tud valaki Pest környékén?
Nagyon köszönöm élőre is!
BP

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz papaiatis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2019. február 24. vasárnap, 14:01


Sziasztok!

Az alábbi váltófelújítási leírásban szereplő célszerszámok megvannak valakinek?
https://webspace.ringling.edu/..._pins.html

Vagy közvetlen kép itt:


Szeretném kölcsönkérni, persze nem ingyen.

Köszi
Attila

bmwsanya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1999

státusz bmwsanya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. július 20. péntek, 16:24


fejtamas79 írta: Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni milyen olajat (márka, típus) tölthetek a váltóba. 2006-os E91 hatos kézi váltó.

Segítséget előre is köszönöm!


Szia.A váltó jobb oldalán van 1 címke,az határozza meg az olajat hogy milyen színű.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz fejtamas79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. július 12. csütörtök, 19:04


Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni milyen olajat (márka, típus) tölthetek a váltóba. 2006-os E91 hatos kézi váltó.

Segítséget előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. július 06. péntek, 14:45


YELLOW írta:
bmwsanya írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Van esetleg valakinek tapasztalata erről a váltó út rövidítőről?
Megéri-e ? Mennyire nehéz beszerelni? vagy esetleg hülyeség az egész?

A link neve

Köszi!


Szia.Nekem volt bent 1 fél évig,mert a gyári már kopott volt,az igaz hogy a váltókar űtja rövidebb lesz de a váltás sokkal nagyobb erőt igényel,meg a szinkron gyűrűk jobban kopnak,meg zajosabb,ha érdekel ingyen adok 1 ilyet nekem már nincs rá szükségem.


a váltás nehézségét a kar hossza tudja befolyásolni, mert ha rövidebb, akkor kisebb az erőkar, azaz nagyobb erővel kell mozgatni a váltókart. de a váltás út rövidítéséhez kis adapter is van, ami egy úgymond köztes darab. az a lényege, hogy kisebb karmozgásra többet mozdul a rudazat.
azért írtam, hogy többféle váltórúd van. van ami a váltás mozgását rövidíti, azaz a csuklógömb alul előrébb áll, de van olyan ahol, maga a váltórúd hossza is rövidebb.
én sem tudtam zöldágra vergődni, meg már nem mozgat ez a mindenféle tuning. sima 1.8 minek ilyenek? attól nem lesz sportautó. "a kevesebb néha több" elvét követem.


Igen alapjában véve elég, csak amikor átülök az e87-ből az e46-ba akkor teljesen más világ a váltás. Sokkal sportosabb az 1-esben..rövidebb, pontosabb is. Egy élmény az enyémhez képest.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. július 06. péntek, 09:51


bmwsanya írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Van esetleg valakinek tapasztalata erről a váltó út rövidítőről?
Megéri-e ? Mennyire nehéz beszerelni? vagy esetleg hülyeség az egész?

A link neve

Köszi!


Szia.Nekem volt bent 1 fél évig,mert a gyári már kopott volt,az igaz hogy a váltókar űtja rövidebb lesz de a váltás sokkal nagyobb erőt igényel,meg a szinkron gyűrűk jobban kopnak,meg zajosabb,ha érdekel ingyen adok 1 ilyet nekem már nincs rá szükségem.


a váltás nehézségét a kar hossza tudja befolyásolni, mert ha rövidebb, akkor kisebb az erőkar, azaz nagyobb erővel kell mozgatni a váltókart. de a váltás út rövidítéséhez kis adapter is van, ami egy úgymond köztes darab. az a lényege, hogy kisebb karmozgásra többet mozdul a rudazat.
azért írtam, hogy többféle váltórúd van. van ami a váltás mozgását rövidíti, azaz a csuklógömb alul előrébb áll, de van olyan ahol, maga a váltórúd hossza is rövidebb.
én sem tudtam zöldágra vergődni, meg már nem mozgat ez a mindenféle tuning. sima 1.8 minek ilyenek? attól nem lesz sportautó. "a kevesebb néha több" elvét követem.