YELLOW írta:
hil: nem mondok én már semmit
nem akarok én okoskodni, a nayg-nagy BMW tudorok között, de más egy újfejlesztésű motor mint a régi. belinkelnék egy több oldalas anyagot, de nem fárasztok vele senkit. és az enyém nem 1.6-os hanem 1.8 nagyon nagy különbség, számos különbséggel a facelift előtti 1.6-hoz képest.
én annyit tudok, ha eccer nagyobbat veszek, akkor 2.5 alá nem adom, számomra egy 2.0 nem ér többet mint a mostani.
de kinek mi... mindenki azt vesz amit akar
Szia Yellow!
Semmi gond nincs ezzel, én direkt vettem 318-at és nem 320-at vagy nagyobbat, mert: erősebb motornak lehet, hogy jobban kitaposták a belét korábban, 6 henger 24 szelep szintén több hibalehetőség, ugyenezt tartom a faceliftes 316/318-ra. Ebben az országban úgysem lehet kihasználni a nagyobb erőben rejlő lehetőségeket, hiszen a "szerv" minden bokor mögül figyel (hajaj, rendőrállamban élünk), tehát elégedett vagyok a jelenlegivel, mert normális a fogyasztása, megjelenése, nekem kényelmes, lehet vele előzni is, nem dizel, ami füstöl, kattog mint állat, stb, stb, szóval pont erre volt szükségem. Ja, és működik benne minden, még az ajtózár is.
Olvastam azon a fórumon a vitátokat, hát a lezárásként írt utolsó megjegyzésed.... már megbocsáss, de nem volt túl tetszetős. (Nem idézném, az én szótáramból hiányoznak azok a kifejezések)Off autónál, több márkánál is, én is, mások is megtapasztalták (jó, ez kb 10 éve volt), hogy konkrétan a 8 szelepes 82 Le-s jobban gyorsult, mint a 16 szelepes 100Le-s autó. De mint írtam, ez nem csak az én véleményem volt akkor!!!