autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. január 27. vasárnap, 13:21


John írta:
John írta: Sziasztok.Eletrónikai emberre lenne szükségem aki motorvezérlő javításban otthon van,Kennfeld termosztáttal nem kommunikál a vezérlőm,ha gyújtáson is lehúzom azt se dobja be hibának,kábeleket kimértem nem szakadtak mégsem fűt rá a termoszra és jelenleg csak mint passzív termosztát végzi a dolgát motorhőfok 105-108 fok között mozog,mi lesz nyáron.... a Mahle termosz pedig új,azt is kimértem nincs szakadás benne.. Cegléd és környéke! (Apropó,le húzom éjszakára az aksi sarumat ugye holnapra nem kell újra tanítani a kulcsokat sem az Ews-T)


Sehol egy szakember?



Egy autóvillamossági emberkét tudok, aki elég jól érti a dolgát. Viszont azt mondta, kábeleket húzogatni nem szeret mert ahhoz nem kell ész Csinál kulcsokat, programozza a mindenféle vezérlőket, stb. Szoktak hozzá járni chiptuningra is, de inkább a javítás, diagnosztika a fő irányvonal és a kulcsok. Látrányban található a Balaton déli partjához közel. Botka Ákosnak hívják. Mobil számot hirtelen nem tudok de ha valaki nem tudja felvenni vele a kapcsolatot, szerzek. Ha minden igaz, fent van Facebookon is. (Nekem csak a privát van meg, gondolom annak nem örülne ha kiadnám)

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2018. február 07. szerda, 11:35


John írta: Sziasztok.Eletrónikai emberre lenne szükségem aki motorvezérlő javításban otthon van,Kennfeld termosztáttal nem kommunikál a vezérlőm,ha gyújtáson is lehúzom azt se dobja be hibának,kábeleket kimértem nem szakadtak mégsem fűt rá a termoszra és jelenleg csak mint passzív termosztát végzi a dolgát motorhőfok 105-108 fok között mozog,mi lesz nyáron.... a Mahle termosz pedig új,azt is kimértem nincs szakadás benne.. Cegléd és környéke! (Apropó,le húzom éjszakára az aksi sarumat ugye holnapra nem kell újra tanítani a kulcsokat sem az Ews-T)


Sehol egy szakember?



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2018. február 05. hétfő, 16:39


Sziasztok.Eletrónikai emberre lenne szükségem aki motorvezérlő javításban otthon van,Kennfeld termosztáttal nem kommunikál a vezérlőm,ha gyújtáson is lehúzom azt se dobja be hibának,kábeleket kimértem nem szakadtak mégsem fűt rá a termoszra és jelenleg csak mint passzív termosztát végzi a dolgát motorhőfok 105-108 fok között mozog,mi lesz nyáron.... a Mahle termosz pedig új,azt is kimértem nincs szakadás benne.. Cegléd és környéke! (Apropó,le húzom éjszakára az aksi sarumat ugye holnapra nem kell újra tanítani a kulcsokat sem az Ews-T)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. február 05. hétfő, 16:40

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. július 23. kedd, 12:14


Sziasztok4
Tud valaki olyan emberkét,aki a ledes hátsó lámpám elektronikáját javítani tudná?Az egyiknek apró kis hibája van,hogy indítás után az indexet kiégettnek érzi,majd első indexeléskor kell neki 3 kattanás,amig normálisan kezd kattogni,addig gyorsabban,mint amikor ki van égve valamelyik égő!Esetleg valakinek ötlete?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 21:50


zoliika írta:
szotakdavid írta:




Úgy emlékszem pontosan így van ahogy leírtad nem rég nézegettem én is ezt unalmas óráimban.

Dávid

Nekem ,úgy van ahogy írtad!Nekem most kötötték be ill. installálták az első ködlámpáimat ,mert nekem eddig nem volt sajnos +kapcsolócsere bla-bla....!De így működik ahogy írtad az biztos!


Sziasztok!
Nagyon köszönöm a válaszotokat, így már nyugodtan alszok





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 31. csütörtök, 21:51

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 21:46


hil írta:
YELLOW írta:

na ez érdekes. így még csak az első kapcsoltam fel külön. csak holnap tudom megnézni, ha addig más nem nézi meg. kb 5 km választ el a drágától...


Szia Y!
Tegnapelőtt majdnem találkoztunk, mert voltam Tiszaújvárosban, csak onnan még hirtelen tovább kellett mennem Kazincbarcikára, így sietős lett a dolgom. De majd legközelebb.....


pedig ráértem volna... azon a 10 percen nem múlt volna. persze csak 12 és 17:30 között voltam szabad. Te is oylan vagy már mint Robinson. megy nyíregyre, aztán már mikor majdnem ott van, akkor szól, hogy nem ugrok-e le... jah 70 km-t csak úgy leugrok. itt megy el mellettünk az autópálya szinte, de sosem előre szól...

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 21:46


szotakdavid írta:
hil írta:

Sziasztok!
Megnéztem megint, mert már órák óta a rajzokat és a kiszedett kábel köteget nézegetem próbálva rekonstruálni az eredeti állapotot de nem mentem semmire.

Ha a gyújtás rajta és tompított bekapcsolva, akkor az első és hátsó ködlámpát lehet külön-külön bekapcsolni. Ez rendben is van akkor. Viszont, ha csak a városi van felkapcsolva (a kapcsolón 1 kapcsolás) akkor működik úgy, hogy a hátsó ködlámpa csak az első felkapcsolása után világít. Ez így jó, így van nálatok is??? (vagy még törjem a fejemet és túrjam szét ismét az autót?)
Egyébként igen agyament módon van a kábelezés megoldva, eléggé tele van az az átvezető harmonika gumi, mert 4 testkábel is átmegy rajta, meg mindkét tolató lámpának a kanóca. Mindegy én is úgy csináltam meg az eredeti állapot szerint.
Kíváncsian várom a válaszokat, Köszi!




Úgy emlékszem pontosan így van ahogy leírtad nem rég nézegettem én is ezt unalmas óráimban.

Dávid


Nekem ,úgy van ahogy írtad!Nekem most kötötték be ill. installálták az első ködlámpáimat ,mert nekem eddig nem volt sajnos +kapcsolócsere bla-bla....!De így működik ahogy írtad az biztos!


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 21:42


YELLOW írta:

na ez érdekes. így még csak az első kapcsoltam fel külön. csak holnap tudom megnézni, ha addig más nem nézi meg. kb 5 km választ el a drágától...


Szia Y!
Tegnapelőtt majdnem találkoztunk, mert voltam Tiszaújvárosban, csak onnan még hirtelen tovább kellett mennem Kazincbarcikára, így sietős lett a dolgom. De majd legközelebb.....

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 21:33


hil írta:

Sziasztok!
Megnéztem megint, mert már órák óta a rajzokat és a kiszedett kábel köteget nézegetem próbálva rekonstruálni az eredeti állapotot de nem mentem semmire.

Ha a gyújtás rajta és tompított bekapcsolva, akkor az első és hátsó ködlámpát lehet külön-külön bekapcsolni. Ez rendben is van akkor. Viszont, ha csak a városi van felkapcsolva (a kapcsolón 1 kapcsolás) akkor működik úgy, hogy a hátsó ködlámpa csak az első felkapcsolása után világít. Ez így jó, így van nálatok is??? (vagy még törjem a fejemet és túrjam szét ismét az autót?)
Egyébként igen agyament módon van a kábelezés megoldva, eléggé tele van az az átvezető harmonika gumi, mert 4 testkábel is átmegy rajta, meg mindkét tolató lámpának a kanóca. Mindegy én is úgy csináltam meg az eredeti állapot szerint.
Kíváncsian várom a válaszokat, Köszi!




Úgy emlékszem pontosan így van ahogy leírtad nem rég nézegettem én is ezt unalmas óráimban.

Dávid

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 21:14


hil írta:

Sziasztok!
Megnéztem megint, mert már órák óta a rajzokat és a kiszedett kábel köteget nézegetem próbálva rekonstruálni az eredeti állapotot de nem mentem semmire.

Ha a gyújtás rajta és tompított bekapcsolva, akkor az első és hátsó ködlámpát lehet külön-külön bekapcsolni. Ez rendben is van akkor. Viszont, ha csak a városi van felkapcsolva (a kapcsolón 1 kapcsolás) akkor működik úgy, hogy a hátsó ködlámpa csak az első felkapcsolása után világít. Ez így jó, így van nálatok is??? (vagy még törjem a fejemet és túrjam szét ismét az autót?)
Egyébként igen agyament módon van a kábelezés megoldva, eléggé tele van az az átvezető harmonika gumi, mert 4 testkábel is átmegy rajta, meg mindkét tolató lámpának a kanóca. Mindegy én is úgy csináltam meg az eredeti állapot szerint.
Kíváncsian várom a válaszokat, Köszi!




na ez érdekes. így még csak az első kapcsoltam fel külön. csak holnap tudom megnézni, ha addig más nem nézi meg. kb 5 km választ el a drágától...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 21:11




Sziasztok!
Megnéztem megint, mert már órák óta a rajzokat és a kiszedett kábel köteget nézegetem próbálva rekonstruálni az eredeti állapotot de nem mentem semmire.

Ha a gyújtás rajta és tompított bekapcsolva, akkor az első és hátsó ködlámpát lehet külön-külön bekapcsolni. Ez rendben is van akkor. Viszont, ha csak a városi van felkapcsolva (a kapcsolón 1 kapcsolás) akkor működik úgy, hogy a hátsó ködlámpa csak az első felkapcsolása után világít. Ez így jó, így van nálatok is??? (vagy még törjem a fejemet és túrjam szét ismét az autót?)
Egyébként igen agyament módon van a kábelezés megoldva, eléggé tele van az az átvezető harmonika gumi, mert 4 testkábel is átmegy rajta, meg mindkét tolató lámpának a kanóca. Mindegy én is úgy csináltam meg az eredeti állapot szerint.
Kíváncsian várom a válaszokat, Köszi!




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 20:01


szotakdavid írta:
hil írta: Sziasztok!
Lenne egy kérésem: akinek gyári első ködlámpája van, azt megkérném, hogy nézze meg, hogy az első és hátsó ködlámpa külön-külön is bekapcsolható-e?
Úgy emlékszem, az enyém úgy működött eddig.
A csomitető átvezetőben a kábelek eltöredeztek, már a csomi belső világítása sem működött az egyéb gondok mellet. Ma kicseréltem a kábel köteget (röpke 2 órában), amiben volt 3 db vékony barna spagi, ami nem a testre ment. Ezeket találomra tudtam csak bekötni. Most minden működik, de a hátsó ködlámpát csak akkor lehet bekapcsolni, ha az első is világít. Szerintem ez így nem korrekt, bár ki tudja....
Előre is köszönöm a válaszokat!


Szia Hil!

Nekem is külön kapcsolható.


Köszönöm a válaszokat, akkor ez nem jó hír, vajon mit hibáztam el???



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 19:05


hil írta: Sziasztok!
Lenne egy kérésem: akinek gyári első ködlámpája van, azt megkérném, hogy nézze meg, hogy az első és hátsó ködlámpa külön-külön is bekapcsolható-e?
Úgy emlékszem, az enyém úgy működött eddig.
A csomitető átvezetőben a kábelek eltöredeztek, már a csomi belső világítása sem működött az egyéb gondok mellet. Ma kicseréltem a kábel köteget (röpke 2 órában), amiben volt 3 db vékony barna spagi, ami nem a testre ment. Ezeket találomra tudtam csak bekötni. Most minden működik, de a hátsó ködlámpát csak akkor lehet bekapcsolni, ha az első is világít. Szerintem ez így nem korrekt, bár ki tudja....
Előre is köszönöm a válaszokat!


Szia Hil!

Nekem is külön kapcsolható.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 18:23


hil írta: Sziasztok!
Lenne egy kérésem: akinek gyári első ködlámpája van, azt megkérném, hogy nézze meg, hogy az első és hátsó ködlámpa külön-külön is bekapcsolható-e?
Úgy emlékszem, az enyém úgy működött eddig.
A csomitető átvezetőben a kábelek eltöredeztek, már a csomi belső világítása sem működött az egyéb gondok mellet. Ma kicseréltem a kábel köteget (röpke 2 órában), amiben volt 3 db vékony barna spagi, ami nem a testre ment. Ezeket találomra tudtam csak bekötni. Most minden működik, de a hátsó ködlámpát csak akkor lehet bekapcsolni, ha az első is világít. Szerintem ez így nem korrekt, bár ki tudja....
Előre is köszönöm a válaszokat!


nálam is lehet külön.
márcsak azért is, mert a hátsó ködlámpa fontosabb... az szinte minden autóban van. csak külön kéne neki működni.

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 17:25


hil írta: Sziasztok!
Lenne egy kérésem: akinek gyári első ködlámpája van, azt megkérném, hogy nézze meg, hogy az első és hátsó ködlámpa külön-külön is bekapcsolható-e?
Úgy emlékszem, az enyém úgy működött eddig.
A csomitető átvezetőben a kábelek eltöredeztek, már a csomi belső világítása sem működött az egyéb gondok mellet. Ma kicseréltem a kábel köteget (röpke 2 órában), amiben volt 3 db vékony barna spagi, ami nem a testre ment. Ezeket találomra tudtam csak bekötni. Most minden működik, de a hátsó ködlámpát csak akkor lehet bekapcsolni, ha az első is világít. Szerintem ez így nem korrekt, bár ki tudja....
Előre is köszönöm a válaszokat!


Szia!

Nálam lehet külön kapcsolni,igaz faceliftes.