Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2012-03-26 20:33 ablakemelő

Jim86 írta: Rendben, köszi a gyors válaszokat mindkettőtöknek!!Még mindig meglepődök hogy ilyen segítőkész mindenki, a mindennapi példának igen csak ellentmond. Holnap folytatom a bontást...


Szia! Nem tudom, pontosan mi a hibajelenséged, de az a műanyag csúszka szokott eltörni. 2db=3200 pénz itt: http://www.ablakemelokjavitasa.hu/

hil Elküldve: 2012-03-22 22:23 Társalgó

Bero írta:

Hil,én akkor sem értelek teljesen. Senkit nem bántottam,senki kocsiját sosem fikáztam le. Leírtam a véleményem,hogy az 1.6 (amit az előző kolléga írt,hogy élményben neki jó volt,erre írtam,hogy örülök neki),de szerintem az 1.6 egy f.s nekem!! Mert nekem élményben nagyon sovány. Ezzel nem tudom mi a baj,hogy a saját autóm nem tetszik. Nem a másét becsméreltem,nem a nagyobbat,de még a tiedet sem,ezért nem értelek. A kölcsönös tisztelet szerintem megvan,mert akit eddig megsértettem attól bocsánatot kértem,de most miért kellene? Köszi


Szia Beró! Nem kell, de sajnos nem érted a lényeget.......
hil(mint nemecsek!!!)

hil Elküldve: 2012-03-22 21:49 Társalgó

Sziasztok!
A véleményemet korábban már megírtam, alá is támasztottam néhány dologgal. Én azokból indultam ki, amikor autót vettem. Ez a fórum a márka szeretetéről is tiszteletéről (amibe bele kéne, hogy tartozzon egymás tisztelete is szerintem)szól! Mellesleg mindenki olyan motorral szerelt autóval jár, legyen az benzin vagy dizel,stb, amit a megfelelőnek tart. De, és DE, éppen ezért úgy gondolom, ezek miatt itt nincs helye a "kalap fos", fostalicska, szar, stb megnyilvánulásoknak, mégha a sajátjáról is beszél. És továbbra is tartom tapasztalatból, hogy a 320i fogyasztása Bp-i forgalomban úgy 3 literrel több, mint az 1,8-é, és ezt a 0.5 másodperccel jobb gyorsulás sem képes feledtetni.

hil Elküldve: 2012-03-22 06:25 Társalgó

Ezt írást elhibáztam, saját írásomra válaszoltam szerkesztés helyett, nem tudom törölni






hil Elküldve: 2012-03-22 06:19 Társalgó

Bero írta: Én tuti nem fogok vitázni,csak nem értelek. Nekem nagyon gyenge. Én is hagyom a témát,holnap kelek.


Szia Bero!
Akkor mégis, csak, hogy értsd: az rendben van, hogy gyenge, bár ez a megítélés talán szubjektív. Persze, versenyzéshez az, napi használatra rendben van, fogyasztása szintén. A nagyobb motorra ez már nem annyira áll. Szerintem.
De ettől ez a motor nem: szar, fos, fostalicska stb. Na ezt kell érteni!!!!


Egyébként a 320 (150 Le) és az 1,8 (118 Le) között 0-100 ig gyorsulásban kb 0,5 sec van. Azt Te észreveszed???? Városi fogyasztásban viszont 3-4 liter előny is lehet a kisebb javára, ami viszont már számottevő.



hil Elküldve: 2012-03-21 22:37 Társalgó

Bero írta:
hil írta:
Bero írta:

Hát ez van,tényleg az! Viszont én mondhatom nyugodtan ezt


Nem kéne........



Miért nem ?

GONDOLKOZZ! És ezzel részemről itt a vita vége!



hil Elküldve: 2012-03-21 22:17 Társalgó

Bero írta:

Hát ez van,tényleg az! Viszont én mondhatom nyugodtan ezt


Nem kéne........

hil Elküldve: 2012-03-21 22:05 Futómû és hibái

[quote="zoliika"][u]
Idézet:
Miért hol akarod cserélni az otthon?Én is kicserélném csak........kicseréled utánna futóműbeállítás szükségeltetik.Nekem a futóműves mondta,hogy ilyenkor is be kell állítani nem csak a kormány összekötőnél kell


na ez jól sikerűlt



Szia! Otthon a kertben... csináltam már. A vélemények megoszlanak, elvileg nem kell futóművet állítani. Én nem állítottam és nem volt utána egyenetlen gumikopás, ugyanúgy ment az autó, semmi gond nem volt vele.

hil Elküldve: 2012-03-21 16:58 Elsõ lengõkar hátsó szilent

ZoliE36Compact írta:
laleeboy írta:

Köszi a hozzászólásokat és az infókat.

Mi lenne az a spec zsír amivel kenni kell évente?
Mivel már megvettem így beteszem.
Arra gondoltam hogy évente minimum 2x megemelem a kocsit a téli/nyári váltásnál , akkor meg tudom ejteni ezt is hisz csak 2 csavar aztán a többit majd meglátjuk....




vki elmeséli h mitől olyan jó dolog ez a powerflex? mit tud, mi lesz más az alap futóművel szemben?
nem értem mi változik attól h ha egy szilent kemény. ?


Sziasztok!
A zsírt nem tudom, hogy milyen kell, de állítólag adják hozzá és valami nagyon spec zsírnak tudják.
A kemény szilentről valakik itt a Fórumon áradoztak, hogy milyen jó lett az autó úttartása, a nyomvályúkat sem érzi annyira az autó, meg állítólag több az élettartama. Ez utóbbit a kereskedő mondja, de a rendszeres zsírozgatásról elfelejt szólni. Ezek a pozitívumok. Az ellentmondás ebben az, ha ennyire jó lenne a kemény szilent, akkor gyárilag miért tervezik ezzel a gumis szilenttel (BMW-ről beszélünk) és csinálják az autót direkt labilisra, szarra??? Ezen azért érdemes elgondolkozni szerintem. Magam részéről maradok a gyárinak megfelelő szilenteknél.
Ez csak az én véleményem és saját gondolatmenetem eredménye, de biztosan lesz majd aki jól megcáfol ezekben....

hil Elküldve: 2012-03-20 20:15 Elsõ lengõkar hátsó szilent

BarG írta:

Hűha !!!
Épp most gondolkodtam a teljes hátsó szilentkészlet - 8 db - poliuretánra történő cseréjéről. Mivel a Powerflex is poliuretán, meg a kinézettek is, ezért ezekre is igaz lehet a kenegetési igény? Ahhoz totál szét kéne szedni évente a futóművet, ami szerintem nem vállalható.



Szia! Igen, azokra is. Így már nem is olyan édes az a szőlő. Ezt a zsírozgatást rendre szeretik elhallgatni mindenhol, mivel eléggé macerás a művelet kb évente és nem pörögne a bolt, mert ennek tudatában nem venné senki. Ha meg visszaviszed, hogy tönkrement idő előtt, akkor mondják, hogy erre nem vonatkozik a gari, mivel nem volt zsírozva az általuk ajánlott spec zsírral. Saját véleményem: nem gondolom, hogy a BMW tervezői akkora hülyék lennének, hogy nem jöttek volna rá arra, hogy oda egy akár merev befogás is megtenné (mert a Powerflex már szinte az) és nem kéne szarozni ezekkel a szilentekkel.

hil Elküldve: 2012-03-20 19:32 Futómû és hibái

zoliika írta:

Én azért kérdeztem meg tegnap,hogy volt-e valaki esetleg akinek előtte febi volt bent aztán átváltott lemförderre vagy meyle-je volt és lemförderre cserélte.Tegnap mikor a futóműves megnézte és megállapította hogy "talpas" a hiba én rákérdeztem és kapásból a lemförder-t ajánlotta!Bízom benne,hogy most már bírni fogja holnapután csere lesz és hál'istennek autópályán fogom inkább használni és német utakon


Szia! Jó választás a Lemförder is, ne keseredj el. Viszont, jó ha tudod: abból is van normál és erősített kivitel. Az úgy van erősítve, hogy nagyobbak a gömbök (mint Meyle HD). Ezt nem olvastam, hallottam, hanem láttam és megmértem!! Gari 1 év rá. A Febi keserves csalódás volt számomra. Ja, és bocs, hogy tegnap nem nézelődtem túl sokat itt.....

hil Elküldve: 2012-03-20 19:03 Futómû és hibái

ZoliE36Compact írta:

igazából tökmind1. amíg új meg jó addig szuper ez is az is. különbségeket valszeg az élettartamban találsz. ha meg tökremegy cserélni kell és kész.


Szia! Igen, valóban tök mindegy, csak az nem, hogy mikor megy tönkre. Mivel a Meylenek a gömbje nagyobb, ebből következik, hogy nagyobb a teherviselő felület, ami nagyobb élettartamot sejtet. 5 év a gari!!! A Febi 35000 Km után kuka lett. És nem a szántásban mentem ennyit. De valóban: tökmindegy...... Nem vitázásként írtam, hanem a saját elgondolásomat írtam meg, aztán használjátok arra, amire akarjátok

hil Elküldve: 2012-03-20 17:34 Futómû és hibái

ZoliE36Compact írta:



sztem nyugodtan megnyugodhatsz. a lemförder az nem rossz minőség! sokan gyárinak mondják. ha ennél rosszabb nem kerül a kocsidba akkor betudhatod (gyári ) szerviznek is a dolgot.


Szia! Én is gondolkoztam ezen: Lemförder vagy Meyle HD. Kb egy árban tudtam volna mindkettőt. Nagyon körüljártam a dolgot és a Meyle mellet döntöttem, 27523 pénz ÁFÁval. Az indok, hátha érdekel: 5 év gari!!! 25%-al nagyobb a gömb felülete a nagyobb átmérőből adódóan. A gömbfejek cserélhetők 6 és 8000 Ft-ba kerülnek. Most még a pincében figyelnek, várják a jó időt, hogy cserélhessem. Nem kell velem egyet érteni, csak leírtam az én szempontjaimat.

hil Elküldve: 2012-03-20 17:28 Elsõ lengõkar hátsó szilent

laleeboy írta: Üdv
Nem pontosan ez az a topic aminekem kell, de jobb híján ide írok.
E36 első stabrúdszilent csere lesz.
Meg is vettem a jó kis Powerflex-et.
Az lenne a kérdésem hogy a Powerflex-es csomagban talált kenőanyagot hol kell használni?
Tegyem a szilent és a stabrúd közé? Vagy a szilenttartó csavaokat kell megkenni vele?

Köszi


Szia! Jó választás volt a Powerflex. És évente újra kell zsírozgatni, amit elfelejtenek közölni a vevővel. Így már kissé macerás.....

hil Elküldve: 2012-03-19 19:10 E46 karosszéria, lámpák, indexek

YELLOW írta:
hil írta:
Peti320i írta:
YELLOW írta:
Peti320i írta:
SZIASZTOK! Olyan kérdésem lenne,hogy kell kicserélni az oldalindexet e46-on? Előre is köszi!


előre felé kell nyomni, közben hátulról kipattintani


Köszi szépen,akkor ez nem egy nagy dolog.Már féltem,hogy le kell venni hozzá a sárvédőt. MÉGEGYSZER KÖSZI.


Szia! A facelift előttinél az index fölött a sárvédőn van egy lyuksi, ott csavarhúzóval be kell nyomni egy pöcköt is, hogy kijöjjön. Nem gondolnám, hogy a faceliftnél máshogyan lenne....



az oldalsó indexek kérdezte, nem a fényszóró mellettit


Szia Yellow! Bocs, ezt jól benéztem....