Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2012-02-01 21:11 lámpa

Sziasztok! Lenne egy kérdésem: a linken látható http://www.jofogas.hu/budapest...415604.htm lámpabúrán egyáltalán nincs jelzés (E)meg azok a vízszintes csíkok is hiányoznak. Attól ez még szabályos, lehet használni? Én nem tudom, ezért kérdezem, mielőtt (esetleg) megvenném.
Előre is köszi

hil Elküldve: 2012-02-01 17:23 Valaki segítsen

Szia! Ez nem az a topik, bár admin nem vagyok! Szerintem Y kolléga hsz-ben semmi sértő nem volt......
Bocs megjegyzésemért!

hil Elküldve: 2012-01-29 17:59 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Zsoto írta:
hil írta:
Zsoto írta:
pneurob írta:

Igen, van. Olyan szerelőhöz kell vinni a kocsit, aki érti mit olvas ki a diag és meg is tudja szüntetni a problémát. Ha gondolod tudok ajánlani ilyeneket.


Köszönöm gyors válaszod! Küldenél nekem elérhetőségeket?
Köszönöm!


Szia Zsoto!
Mit érsz az elérhetőséggel, he Te pl. Nyíregyházán laksz és pneurob Szombathelyen tud segítséget. Nem is értem, miért nem lehet megadni az előfordulási helyet???


Szia!

Nagykőrösi vagyok.


Szia! Látod-látod, majdnem bejött: pneurob szigligeti illetőségű, azzal a kapcsolattal mire mentél volna??? De ezt a profilodba is bevéshetnéd, bár semmi közöm hozzá.



hil Elküldve: 2012-01-29 14:55 Olvasólámpás belsõ világítás

YELLOW írta:




annyira nem zavarna ha mondjuk a kis kerekek nem világítanak, csak ha esetleg el akarnám adni, akkor jöhetne ki rosszul. mondjuk a régit meghagynám. igazából esetleg összkép miatt gondolom. ezen is mint minden máson régóta agyalok. pedig a puding próbája az evés.[/quote]
Szia! Az a baj, hogy a réginek a szofita miatt nagyobb volt a fénye, ebben, középen (az enyémben legalábbis) sima, talán 5W-os izzó van, pedig a szofita is tán ugyanilyen teljesítményű volt. Pont a kerek olvasó lámpa a lényeg, mert ha felkapcsolod, akkor az előtted lévő irományt világítja meg, de azt jól és mivel nincs szórt fénye, nogyon könnyű bekapcsolva felejteni.

hil Elküldve: 2012-01-29 14:11 Olvasólámpás belsõ világítás

YELLOW írta:

kössz! és hova kell az a plussz szál vezeték? igazából nem akarok kárpitot bontani.
amúgy a szándékos gúnyolódást lehetne mellőzni, mert én nem szándékosan teszem, még ha úgy tűnik is.


[/quote]

Szia! Igen, sajnos be kell oda húzni egy drótot. Azt azért kell, mert a környéken nincs 12V egy vezetékben sem. Sokat agyaltam, hogyan lehetne ezt megúszni, de nem lehet, illetve ha ott találsz 12V-ot, akkor azt pluszba ráakasztod, ami viszont azzal fog járni, hogy az olvasó lámpa (a két kicsi kerek)rendesen fog világítani, csak azt nem fogja tenni, hogy x perc után magától kikapcsol (ha úgy felejtenéd, ami előfordulhat) Ezért kell egy vezetéket elhozni oda a General Modulból. Én a magam részéről a kesztyűtartó világításra kötöttem, mert az pont a GM arra a pontjára megy, ahová ezt is kéne kötni, csak ide rácsatlakozni sokkal egyszerűbb volt.


hil Elküldve: 2012-01-29 09:00 Újítások

Szia Robinson!
Nem lehetne reggeléskor kötelezővé tenni azt, hogy be legyen írva a tartózkodási hely? Csak azért, mert sokan vannak új (főleg)tagok, akik ezt nem írják be, de kérnek segítséget, aztán valaki segítő szándékkal dolgozik, idejét tölti, végén meg kiderül, hogy az ország túlsó felén van, így mit sem ér a befektetett munka. Azt hiszem, ezt már írtam......
Én a magam részéről az ilyen kérdésekre már nem válaszolok, de akkor meg esetleg "bunkók" vagyunk.

hil Elküldve: 2012-01-29 08:55 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Zsoto írta:
pneurob írta:

Igen, van. Olyan szerelőhöz kell vinni a kocsit, aki érti mit olvas ki a diag és meg is tudja szüntetni a problémát. Ha gondolod tudok ajánlani ilyeneket.


Köszönöm gyors válaszod! Küldenél nekem elérhetőségeket?
Köszönöm!


Szia Zsoto!
Mit érsz az elérhetőséggel, he Te pl. Nyíregyházán laksz és pneurob Szombathelyen tud segítséget. Nem is értem, miért nem lehet megadni az előfordulási helyet???

hil Elküldve: 2012-01-28 19:46 angel eye

Centurion534 írta:

Hála istennek nem, alább írtam, hogy beszerelés előtt kipróbáltam, és 12V-ot ráadva, rendben égtek a karikák. Most is rendben égnek, ha kiveszem, és kipróbálom, mert a kudarc után ismét ez volt az első reakcióm...


Szia! Akkor egy fesz mérővel rá kéne mérni az inverter bemeneti pontjaira: kap-e 12V-ot?

hil Elküldve: 2012-01-28 19:40 Autóvásárlás

BMW_0902 írta:
RePTaiL írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...m3-5466771

elég gyanús ez az M3-as de ha most vennék autót akkor már holnap a nevemen lenne az tuti az álom autó


Papírok nélkül...

Amúgy ha nincs benne semmi átb@szás sem akkor jó kis verda...


Szia! Szoktak felkerülni kamu hirdetések is.

hil Elküldve: 2012-01-28 19:39 angel eye

Centurion534 írta:


Megnéztem az általad írt két biztosítékot. Egyik sem sérült.
Érdekes ez a probléma...
Valami más ötlet esetleg?


Szia! Nem értek hozzá, de nem lehet, hogy az inverter vitte magával a AE karikát is?

hil Elküldve: 2012-01-27 22:26 lámpa

YELLOW írta:

ez a srác itt is szokott hírdetni. én is majdnem vettem. de más infóból hallottam, hogy ezekbe át sem lehet szerelni az állítómotort, így kézzel tekergetve tudod csak, illetve gagyibb minőség mint a dectane, sorjás meg hasonló dolgok. ilyen lámpát a dectane-nál állítómotorral már 58ezer/pár körül lehet kapni E jelzéssel. én abban jobban bízok. pont akkor lett volna nekem is 1 év után lámpa, amikor megjött a multi kormányom ez a pech... a dectane-t külföldön is szívesen használják.


Köszi! Mégegy: ahogy néztem a képeket a lámpa buráról, azokban nincs semmi jelzés. Akkor ez így nem is használható?
Nem értek hozzá, azért kérdezem, hogy hülyeséget ne vegyek.

hil Elküldve: 2012-01-27 22:16 lámpa

Köszi, javítottam

hil Elküldve: 2012-01-27 21:57 lámpa

Sziasztok!
Hancurozó tette fel ezt a két linket:
http://www.jofogas.hu/budapest...415721.htm
http://www.jofogas.hu/budapest...415604.htm
és ezzel kapcsolatban kerdezem:
eladó azt írta, hogy a lámpa WHC gyártmány, ami olyan Depo vagy Tyc minőség. Van-e valakinek tapasztalata, vagy valami tudása arról, hogy mennyire jó, érdemes-e pénzt dobni rá. A Deporól jót nem hallottam. A második linken a lámpabúra van azt mennyire érdemes bevállalni?
Előre is Köszönöm a segítséget

hil Elküldve: 2012-01-25 15:12 Autóvásárlás

BMW_0902 írta:
Az az érdekes igazán, hogy a kocsi nem kívül rohad! Az ajtóéleken, ajtók kereteinél szemernyi rozsda sincsen. Az alja nem rozsdás (ennek ellenére természetesen kap egy alvázvédelmet)
Ami a motorteret illeti, egyrészről azért ilyen gregyó, mert az olajsapka el volt törve, és az aki (rövid ideig hazánkban használta) észre sem vette, hogy el van törve a sapka. Na mi már úgy mentünk oda, hogy rögtön cseréltük. Azóta semmi folyás sem tapasztalható. (Látszik is, hogy a sapka nem az eredeti.)
Az alsó csövek rozsdája - akik megnézték - azok szerint lehetett valami csöpögés, vagy valami olyan folyadék, ami szépen megzabálta a csöveket. (Alulról ugye nem jöhetett a lé rá, mert ott egy műanyag "lemez" ami megvédi.)
A hátsó rozsdák - amik hangsúlyozom, csak a belső részen vannak - annyira nem vészesek. A teleszkópok tövei sincsenek kirohadva, csak felületi rozsda van rajtuk. Ezek - és a motortér mosása, majd a csövek festése - esetleg cseréje - a közeljövőben esedékes.
A kocsi egyébként egy német, pontosabban Berlini mérnöké volt, aki sűrűn parkolt fenyőfa alatt és van min. egy kislánya . (Még a lakcímét is tudom, mert az emelő mellett beleszorult egy névjegykártya a műanyag tartóba )
A motor végig BMW-nél lett szervizelve. Összes számla, még a pótkerék üzembe helyezési engedélye is megvan!
Amúgy pedig az a típus vagyok, hogy szeretem a nehézségekkel kezdeni. Az, hogy a kocsi szép, nem lelakott, sehol sem volt újrafényezve, stb. annyira nem érdekes Pontosabban igen, de azon nincs mit javítani.
A kocsinak össz-vissz ennyi hibája van, mint ami a képeken is látszik. És ez a jelenlegi állapot - mely még marad is egy jó ideig, mert időm nincs semmire sem. (Ja és a kocsi is áll szépen addig a garázsában.)



Szia! Ne érts félre, nem ellendrukker vagyok! Nagyon kívánom, mint a Többiek is, hogy Neked legyen igazad és rengeteg örömöd legyen a Bimmerben! Csak a rozsda: igen, az alja nem rozsdás, mert le lehet mosni a sós lét, amit, mint azt korábban már leírtam, a Németek nagyon csinálták, csinálják tél idején, nálunk annyira nem, mert még arra sincs pénz. Ezért is nem értem, hogy miért érzik, gondolják azt sokan, hogy a Németektől jobb autót tud beszerezni? Az a baj, hogy akármilyen gondos is a tulaj, a belső üregekbe is beszivárog a sós lé, onnan kitakarítani lehetetlen és belülről kifelé támad. Ezt az állapotot még tetézi, a télen fűtött garázs is. (Ismert, hogy 0 fok alatt a rozsda nem, vagy sokkal lassabban működik.) Mert ugye télen egy fűtött garázsba úgy kéne beállni, hogy előtte autó lemos, teljesen kiszárít és be a garázsba. Ezt viszont naponta nem lehet megcsinálni. Lehet, hogy itt többen le fognak hülyézni, de a legideálisabb garázs az, amikor van egy tető, ami alatt szabadon fúj a szél szárítva az autót. A már megindult rozsdásodást nem lehet megállítani! Ha egy autót lakatolnak pont ez miatt, vagy akár koccanás okán az azért gáz, mert hegesztéskor az anyag kristály szerkezete torzul a meleg hatásától és molekuláris szinten belülről indul ki a rozsda.ez ellen nem lehet mit tenni. A tisztességes lakatos el is mondja a tulajnak, hogy 2-3, max 5 év és újra találkozni fogunk. A lényeg az a mondandómban, hogy sokkal kevésbé baj az, ha a bádog kívülről rozsdásodik, mert ott még lehet tenni valamit, mintha belülről eszi a dobozt.

hil Elküldve: 2012-01-25 06:28 Autóvásárlás

BMW_0902 írta:
b_imi írta:
BMW_0902 írta:

és amit megvettem: http://href.hu/x/gzlu



Elkezdtem olvasni amit írtál, de ezeket a képeket látva be is fejeztem. Valahogy ellentmondásos az egész. Elméletileg felkészültnek tűntél a vadászatra, de csak elméletileg, mert lábon lőtted magad.


"mert lábon lőtted magad"

(még mielőtt megköveztek hozzátenném, hogy ezekkel
1. legnagyobb részt tisztában voltam a vételnél
2. és élőben másként fest a helyzet,
3. végezetül: én is el voltam kókadva az elején, de aztán egy hozzáértő látta, és mondta: "...ne a felszínt nézd, azt a hülye is látja! Ami belül van, az számít. Ezt maholnap kikezeled, de a motort egy életen keresztül nyögöd!")





Szia! Blogod olvasása és autód képei láttán ne haragudj, de csalódtam. Rosszul mondták a szerelőid, nem kicsit: "a motort egy életen át nyögöd". Szerintem az autóban a legnagyobb érték a karosszéria, mert ha úgy adódik, motort akár 150K-ért vehetsz másikat. Amiket láttam rozsdafoltokat, nehéz lesz tartósan eltüntetni. Az meg, hogy a szervó tartály annyira hiányában volt a lének, nem gondos tulajra utal, mint ahogyan azok az állapotok a motortérben sem. És az a baj, ha ilyen a látszat, akkor mi van a felszín alatt?
Ne haragudj a fentiekért.