imre8 fórum hozzászólásai

imre8 Elküldve: 2016-05-17 21:29 Mi lehet a baj?

Szijasztok,
Van egy kis problémám a e46 328i-as motorjával hideg indításnál szépen fellövi a fordulatát de mikor meg leveszi róla dúsítást, akkor meg emelgeti a fordulatát míg be nem melegszik utána szépen jár. De ha elakarok indulni vele melegen is és legalább, nem adok neki egy 1000-es fordulatot akkor megint eszt játssza. Valami érzékelő lehet szerintetek? Motor amúgy jól-húz, ezen kívül semmi mást nem tapasztaltam.

imre8 Elküldve: 2016-02-06 21:22 Társalgó

Üdv.
Nem találtam neki helyet ezért ide teszem fel a kérdést.
Bele lehet építeni egy E46 M54 B22 (2001) motor helyére egy E46 M52 TU28 motort (2000 évjárat) amiben különbözik a 2,8 motor hogy nem elektromos gázpedálos. Az építés egyszerű lenne mert váltóval együtt van. ECU,..... minden megvan csak ez a gázpedáltéma kérdőjel, ha valaki csinált már ilyet, vagy az ismerősi körében bármilyen tanácsot meghallgatok. A válaszokat előre is köszönöm.

imre8 Elküldve: 2016-01-05 20:52 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Üdv.
Az lenne a kérdésem felétek hogy 46-os touringom állá milyen ültetőrugó márkát ajánlotok ami használható és nem veri ki a vesémet. Ta-technix állítható magasságú futóműt már vettem de egy rakás hulladék és még finom is voltam, háromnegyed évet se bírt ki és az olajat kiköpte magából, na meg a padlóig kellett ültetni hogy ne dühben-jen be az eleje. Kapott 4 gyári telót csak így már nagyon magas. Ültetés mértékben 40 mm jöhet szóba, attól lentebb nem akarok menni meg szerintem azt elbírja a gyári futómű is.

imre8 Elküldve: 2014-05-28 15:51 Mi lehet a baj?

tomy1228 írta:
imre8 írta: Üdv!
Ismét hozzátok fordulok segítségért. E46 320i 2,2 benzin, automata.
A vátója szépen váltogat gyorsul is ha kell.
A gondom az lenne vele, kikapcsolom a DSC-ét, hogy megtudjam csúsztatni egy kicsit, a kerék meg kapar,de a motor már torpan is meg-fele, olyan mint mikor nem kapcsolom ki DSC-t, télen a havon is ugyan ez a helyzet, ott figyeltem fel rá először hogy nem úgy reagál úgy ahogy kéne.

Ha valaki találkozott már ilyen esettel az tudna egy kicsit segíteni hogy mért csinálhatja ezt.

Ja meg kora tavaszon olyan kérdéssel fordultam hozzátok hogy a 320i (e46 2,2 benzin) pöcröfre indult de le is állt azonnal. Majd 4-ik indításra tartotta meg fordulatát. Utána csak tovább romlott a helyzet nem csak hogy, nehezen indult hidegen de még hófehér füstöt is lökött az első indításnál. Mikor meg olyan kedve volt akkor alapjáraton is be hebegett és elkezdett füstölni de fordulaton semmi.

Na a hiba okozója a vákumszelep volt (A membrán átszakadt). (Bmw-től rendelve 16 000 és száz-forint az ára) Olyan vákum volt a motorba, hogy járó motornál az olajbeöntő sapkát szinte nem is lehetett le emelni.
Kicserélése óta megszűnt minden gond.


Kérdés az hogy biztos hogy teljesen kiiktattad mert ugye ha csak megnyomod kb 1s-ra akkor megjön egy kis sárga lámpád de még vmilyen szinten vigyáz az elektronik rád,ahoz hogy teljesen kikapcsold hosszan kell nyomnod a dsc és két sárga lámpa fog megjönni(kézifék meg még vmi)


Köszönöm a segítséget.

Akkor ezek szerint én nem kapcsoltam ki, mert egyszer nyomtam rá röviden.

Ha áthúzom manuálisra automatából, akkor mindenképpen elvált mielőtt letiltana a fordulat? Vagy ennek is van valami trükkje.

imre8 Elküldve: 2014-05-28 09:00 Mi lehet a baj?

Üdv!
Ismét hozzátok fordulok segítségért. E46 320i 2,2 benzin, automata.
A vátója szépen váltogat gyorsul is ha kell.
A gondom az lenne vele, kikapcsolom a DSC-ét, hogy megtudjam csúsztatni egy kicsit, a kerék meg kapar,de a motor már torpan is meg-fele, olyan mint mikor nem kapcsolom ki DSC-t, télen a havon is ugyan ez a helyzet, ott figyeltem fel rá először hogy nem úgy reagál úgy ahogy kéne.

Ha valaki találkozott már ilyen esettel az tudna egy kicsit segíteni hogy mért csinálhatja ezt.

Ja meg kora tavaszon olyan kérdéssel fordultam hozzátok hogy a 320i (e46 2,2 benzin) pöcröfre indult de le is állt azonnal. Majd 4-ik indításra tartotta meg fordulatát. Utána csak tovább romlott a helyzet nem csak hogy, nehezen indult hidegen de még hófehér füstöt is lökött az első indításnál. Mikor meg olyan kedve volt akkor alapjáraton is be hebegett és elkezdett füstölni de fordulaton semmi.

Na a hiba okozója a vákumszelep volt (A membrán átszakadt). (Bmw-től rendelve 16 000 és száz-forint az ára) Olyan vákum volt a motorba, hogy járó motornál az olajbeöntő sapkát szinte nem is lehetett le emelni.
Kicserélése óta megszűnt minden gond.

imre8 Elküldve: 2014-02-04 17:54 Mi lehet a baj?

Sziasztok ! Adott egy e46 2.2-es 170 lovas 2001 touring (automata)

Lenne 1 kérdésem.

Az hogy hidegben reggel mikor indítok pöcröfre beindul de azonnal le is áll. Csak 3-4 indításra indul be, hogy ne is áljon le akkor is nyomom kell neki a gázt.

Remélem valaki tudja mi lehet a baja.

Válaszokat előre is köszönöm !!!