jeges fórum hozzászólásai
« előző12következő »

jeges Elküldve: 2011-02-28 15:58 e46 Touring kipufogó szag

Nem tudom mi gondod van ezzel tisztelt Hil. Ez a topic nem a kipufogóval kapcsolatos dolgokról szól? Javíts ki ha nem látom jól a dolgot. És ebbe beletartozik a rezgéscsillapító is. Mivel kipufogó szag is van az autóban. Szerencsés vagy hogy neked nincs ilyen problémád... Már ne haragudj, nem bántásképpen írtam. Tényleg!!!
Jah, és pneurob!!!! Te is istenkirály vagy!!!!!

m_attila írta: A reklámnak mindenhol ott kell lenni...

hil írta:
pneurob írta: Kipufogó rezgéscsillapító

Most kapásból nem tudom alapban mekkora az átmérője a kipufogó csőnek, de csillapítóból 3 méret van 51mm, 64mm és 76mm, mindegyik 120mm hosszú és behegeszthető. Rozsdamentes hőálló acélból készül, sosem rohad le.
Linkek:
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx





http://schmiedmann.hu/


Sziasztok!
Ne haragudjatok, de most már minden topikban a kipufogó rezgéscsillapítórol fogunk olvasni????
Bocsánat megjegyzésemért.







jeges Elküldve: 2011-02-28 15:45 e46 Touring kipufogó szag

Na hát igen. Ezek itt Belfastban nincsenek a toppon az biztos. Elszaladtam az alkatrészboltba, és azt mondták hogy ezt a flexibilics csövet nem lehet náluk kapni. Azt mondták ha nem akarom megvenni a kipufogó első tagját katalizátorral együtt, menjek el egy kipufogó szervízbe, talán nekik van. Ha nem lesz, akkor neked kell megvenned nekem, és kipostázni!
SAS írta: Nagyon szívesen!
Az enyém pedig 2004-es, úgyhogy igen, úgy tűnik, ennyi az élettartama. És igen, a képen látható alkatrész minden bizonnyal jó lesz; amit nekem szereltek be, az is így néz ki. Szóval hajrá, meglátod milyen jó lesz ismét olyan autót vezetni, amiben levegő kering gáz helyett!
Üdv!

jeges írta:



Na halihó.... Szóval az a helyzet, hogy nem gáz az 5400km oda vissza, viszont az üzemanyagban kb 150.000 Ft, plusz autópálya díjak, plusz négyszeri komp. Szóval kb 300.000. Plusz az asszonynak kinő a szakálla. Én szívesen mennék, jó lenne németországban kiengedni egy kicsit a gőzt. No limit..... Szóval van ez a kép arról a flexicsőről. Szerinted az is jó lenne? Mivel ezek szerint nem tudok pont olyat venni mint ami rajta van most? Nem lenne nekem annyira gáz a szervízdíj, mivel cimbora le tudná cserélni, ha viszem az alkatrészt. Csak tudnám már megvenni, és ha lehet akkor azt ami nekem kell. Nehogy feleslegesen dobjam ki a pénzt. Már bocsi hogy ennyit körülményeskedek. És ezek szerint ennyi a gyári alkatrész élettartama, 2003-as a verdám. Szóval megkonzultálom a srácommal, aztán jelentkezek ismét..... És ismét köszöntem a hasznos információt!!!!!

SAS írta: Belfast, oda-vissza? Az egy fél olajcsere-periódus, viszont itt megbuherálják rendesen!

Amúgy a lényeghez: az én szerelőm is a teljes rendszer-leszedős verziót szorgalmazta - mondván, az mégis csak profibb megoldás. Viszont az egy macerás, autó otthagyós történet, amit én nem tudtam választani, plusz már a végére akartam járni a történetnek, úgyhogy a kipufogóst és a lángvágóját választottam. (Persze az egynapos rezsióradíj sem mindegy...) De megértem az aggodalmadat, bennem is volt ilyen.

A fényképhez: A kipufogós nekem azt mondta, hogy CSAK a gyári, eredeti alkatrész ilyen! (Ez egyébként azt is jelenti, hogy az én autómban konkrétan bő 6 évet kiszolgált ez a flexicső.) Én gyárit szereltettem be a helyére, de az már kívülről nem így néz ki, bordás. (Hogy ennek mi az oka, arról fogalmam sincs, de amikor kartergáz szűrőt cseréltettem, akkor is ez volt a helyzet: hiába gyári a pótalkatrész, nem pont úgy néz ki, mint a gyártósoron az autóba szerelt. : )

Üdv Neked és az IRA-nak!

jeges írta:
SAS írta: Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike




Hát szia.
Köszönöm az infót a szervízről, csak konkrétan 2500km-re vagyok tőle.
Viszont a kérdésem a következő. Nem nagyon vagyok oda ezért a vágós hegesztős történetért. Szóval ezt meg lehet oldani vágás nélkül is? Csak az az ára hogy le kell venni az egész rendszert? Viszont már kezdek megőrülni, nem hiszed el, de az egyetlen kép, amit találok az interneten, ami hasonlít az alkatrészhez amit lefényképeztünk, az a tiéd!! Hogy fogok én így itt találni???????,
De köszönöm a tanácsot és a segítséget. Majd jelentkezem, hogy a belfasti csodamesterek hogyan oldották meg a gondot. Remélem összejön majd nekik, nem valami sztárok ezek itt....

És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....








jeges Elküldve: 2011-02-28 13:50 e46 Touring kipufogó szag





Na halihó.... Szóval az a helyzet, hogy nem gáz az 5400km oda vissza, viszont az üzemanyagban kb 150.000 Ft, plusz autópálya díjak, plusz négyszeri komp. Szóval kb 300.000. Plusz az asszonynak kinő a szakálla. Én szívesen mennék, jó lenne németországban kiengedni egy kicsit a gőzt. No limit..... Szóval van ez a kép arról a flexicsőről. Szerinted az is jó lenne? Mivel ezek szerint nem tudok pont olyat venni mint ami rajta van most? Nem lenne nekem annyira gáz a szervízdíj, mivel cimbora le tudná cserélni, ha viszem az alkatrészt. Csak tudnám már megvenni, és ha lehet akkor azt ami nekem kell. Nehogy feleslegesen dobjam ki a pénzt. Már bocsi hogy ennyit körülményeskedek. És ezek szerint ennyi a gyári alkatrész élettartama, 2003-as a verdám. Szóval megkonzultálom a srácommal, aztán jelentkezek ismét..... És ismét köszöntem a hasznos információt!!!!!

SAS írta: Belfast, oda-vissza? Az egy fél olajcsere-periódus, viszont itt megbuherálják rendesen!

Amúgy a lényeghez: az én szerelőm is a teljes rendszer-leszedős verziót szorgalmazta - mondván, az mégis csak profibb megoldás. Viszont az egy macerás, autó otthagyós történet, amit én nem tudtam választani, plusz már a végére akartam járni a történetnek, úgyhogy a kipufogóst és a lángvágóját választottam. (Persze az egynapos rezsióradíj sem mindegy...) De megértem az aggodalmadat, bennem is volt ilyen.

A fényképhez: A kipufogós nekem azt mondta, hogy CSAK a gyári, eredeti alkatrész ilyen! (Ez egyébként azt is jelenti, hogy az én autómban konkrétan bő 6 évet kiszolgált ez a flexicső.) Én gyárit szereltettem be a helyére, de az már kívülről nem így néz ki, bordás. (Hogy ennek mi az oka, arról fogalmam sincs, de amikor kartergáz szűrőt cseréltettem, akkor is ez volt a helyzet: hiába gyári a pótalkatrész, nem pont úgy néz ki, mint a gyártósoron az autóba szerelt. : )

Üdv Neked és az IRA-nak!

jeges írta:
SAS írta: Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike




Hát szia.
Köszönöm az infót a szervízről, csak konkrétan 2500km-re vagyok tőle.
Viszont a kérdésem a következő. Nem nagyon vagyok oda ezért a vágós hegesztős történetért. Szóval ezt meg lehet oldani vágás nélkül is? Csak az az ára hogy le kell venni az egész rendszert? Viszont már kezdek megőrülni, nem hiszed el, de az egyetlen kép, amit találok az interneten, ami hasonlít az alkatrészhez amit lefényképeztünk, az a tiéd!! Hogy fogok én így itt találni???????,
De köszönöm a tanácsot és a segítséget. Majd jelentkezem, hogy a belfasti csodamesterek hogyan oldották meg a gondot. Remélem összejön majd nekik, nem valami sztárok ezek itt....

És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....




jeges Elküldve: 2011-02-24 08:47 e46 Touring kipufogó szag

SAS írta: Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike




Hát szia.
Köszönöm az infót a szervízről, csak konkrétan 2500km-re vagyok tőle.
Viszont a kérdésem a következő. Nem nagyon vagyok oda ezért a vágós hegesztős történetért. Szóval ezt meg lehet oldani vágás nélkül is? Csak az az ára hogy le kell venni az egész rendszert? Viszont már kezdek megőrülni, nem hiszed el, de az egyetlen kép, amit találok az interneten, ami hasonlít az alkatrészhez amit lefényképeztünk, az a tiéd!! Hogy fogok én így itt találni???????,
De köszönöm a tanácsot és a segítséget. Majd jelentkezem, hogy a belfasti csodamesterek hogyan oldották meg a gondot. Remélem összejön majd nekik, nem valami sztárok ezek itt....

És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....

jeges Elküldve: 2011-02-23 20:09 Kippuffógó rezgéscsillapító?

Sky írta:
jeges írta:
Sky írta:
jeges írta: Jajj srácok. Ne haragudjatok meg a tudatlanságomért, de engem is megőrít a kipufogóm zörgése. Először azt hittük, hogy a hátsó dob takarólemeze csinálja a feszültséget (bennem...), de amikor azt megjavítottuk, tovább zörgött. Olvasom itt a fórumot, és látom hogy valami rezgéscsillapítóval volt gondja sokmindenkinek. Namost a galériámban van egy kép a problémás alkatrészről. Ez lenne az? Merthogy ez zörög, és nincs rajta sem egy csavar, sem egy szorító, hogy lehetne rajta húzni valamit. És ki is fúj a kipufogó ennél az alkatrésznél. Segítsetek egy tudatlan márkatárson minél hamarabb!!! Előre is köszönöm


Szia!
Ha kormolódást is látsz a környékén akkor biztos halott. Sajnos nem tudsz vele mit kezdeni, rossz és kész.. Egyszerű a megoldás, ki kell cseréltetni kpuf. szervizben. Kétrétegű rezgéscsillapítót kérj, de ezt úgyis tudják a szerelők. Nekem is cseréltek, utána csendesebb lett.


Köszönöm. És mi ez az alkatrész tulajdonképpen?? Megnézted a fényképet amit feltöltöttem??? Biztos hogy egyről beszélünk??? Jah, és igen. Kicsi koromfoltok vannak mellette, nem túl vészes még, de amikor melegítem a motort álló helyben, akkor érzem bent az utastérben a szagát is. És lehet csak ezt az alkatrészt cserélni, vagy egyben jön le?? És mi az angol neve pontosan??



Szia!
Igen, egyről beszélünk. Lehet cserélni szakműhelyben. Ki kell onnan vágni a régit és behegeszteni az újat. Az alkatrész funkciója benne van a nevében. A diesel motor jellemzője, hogy egyenetlenebbül jár, és hogy az összes rezgés ne menjen át a fipuf rendszerre, ezért kell oda egy flexibilis rész, ami ezt hivatott elnyelni.


Köszönöm szépen. Így már könnyebb lesz megoldást keresni a helyzetre.

jeges Elküldve: 2011-02-23 20:07 Kippuffógó rezgéscsillapító?

Tano írta:
jeges írta: És mi az angol neve pontosan??


Angolul Exhaust Vibration Eliminator vagy Exhaust Vibration Absorber néven keresd.


Nagyon nagyon szépen köszönöm a segítséget. Már nézem is hogy így megtalálom e. De köszönöm mégegyszer. Majd jelentkezem hogy mi történt

jeges Elküldve: 2011-02-23 11:09 Kippuffógó rezgéscsillapító?

Sky írta:
jeges írta: Jajj srácok. Ne haragudjatok meg a tudatlanságomért, de engem is megőrít a kipufogóm zörgése. Először azt hittük, hogy a hátsó dob takarólemeze csinálja a feszültséget (bennem...), de amikor azt megjavítottuk, tovább zörgött. Olvasom itt a fórumot, és látom hogy valami rezgéscsillapítóval volt gondja sokmindenkinek. Namost a galériámban van egy kép a problémás alkatrészről. Ez lenne az? Merthogy ez zörög, és nincs rajta sem egy csavar, sem egy szorító, hogy lehetne rajta húzni valamit. És ki is fúj a kipufogó ennél az alkatrésznél. Segítsetek egy tudatlan márkatárson minél hamarabb!!! Előre is köszönöm


Szia!
Ha kormolódást is látsz a környékén akkor biztos halott. Sajnos nem tudsz vele mit kezdeni, rossz és kész.. Egyszerű a megoldás, ki kell cseréltetni kpuf. szervizben. Kétrétegű rezgéscsillapítót kérj, de ezt úgyis tudják a szerelők. Nekem is cseréltek, utána csendesebb lett.


Köszönöm. És mi ez az alkatrész tulajdonképpen?? Megnézted a fényképet amit feltöltöttem??? Biztos hogy egyről beszélünk??? Jah, és igen. Kicsi koromfoltok vannak mellette, nem túl vészes még, de amikor melegítem a motort álló helyben, akkor érzem bent az utastérben a szagát is. És lehet csak ezt az alkatrészt cserélni, vagy egyben jön le?? És mi az angol neve pontosan??

jeges Elküldve: 2011-02-23 11:05 e46 Touring kipufogó szag

SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike

jeges Elküldve: 2011-02-23 10:41 Kippuffógó rezgéscsillapító?

Jajj srácok. Ne haragudjatok meg a tudatlanságomért, de engem is megőrít a kipufogóm zörgése. Először azt hittük, hogy a hátsó dob takarólemeze csinálja a feszültséget (bennem...), de amikor azt megjavítottuk, tovább zörgött. Olvasom itt a fórumot, és látom hogy valami rezgéscsillapítóval volt gondja sokmindenkinek. Namost a galériámban van egy kép a problémás alkatrészről. Ez lenne az? Merthogy ez zörög, és nincs rajta sem egy csavar, sem egy szorító, hogy lehetne rajta húzni valamit. És ki is fúj a kipufogó ennél az alkatrésznél. Segítsetek egy tudatlan márkatárson minél hamarabb!!! Előre is köszönöm

jeges Elküldve: 2011-01-23 23:58 Külsõ hangrendszer bekötése?

Norbi316 írta:
hancurozo írta:
Norbi316 írta:
hancurozo írta:
Norbi316 írta: Sziasztok!Sok gondolkodás után úgy döntöttem,hogy a gyári kazis rádió helyett egy sima mp3 as fejegységet vennék beépítőkerettel!A kérdésem az lenne,hogy ha kicserélem a fejegységet akkor a gyári hangszórókat is ki kell cserélnem vagy hozzá lehet illeszteni az új fejegységhez?A másik kérdésem pedig hogy ugye a autóban 6 hangszóró van és a legtöbb fejegység 4 csatornás hogy lehetne mind a hat hangszórót az új fejegységre kötni?Köszi előre is!


A 6 hangszóró áll: 2 első "csipogó", 2 első mélyközép, 2 hátsó mélyközép.
Van átalakító BMW-ről iso-ra. Semmit nem kell kötni. (feltéve, ha a nagy fekete csati van a magnód mögött.)


Köszi a választ!És ha nincs nagy fekete csati?
Ez az átalakító ez mire szolgál tulajdonképpen?
Akkor az új rádióval is szólni fog az összes hangszóró!
Hang minőségben mekkora változás érhető el?


Ilyen csati: http://www.powernetshop.at/en/...or2-2.html
Ez maga az átalakító.
Nekem érezhető volt a különbség. , minden hangszóróm szól.


Rendben!Köszönöm szépen!


Jajj nagyon nagyon jó a téma. Én is éppen itt agyalok rajta, hogy mit csináljak. Csak nemrég vettem az autót, és tegnap eladtam a régi verdámat. Persze kioperáltam a dübögő ládát. Épp meg akartam hírdetni az oválokat, és a subwoofert. Gondoltam jobb ha nem piszkálom a gyári témát. De hát kevésnek érzem....

jeges Elküldve: 2011-01-22 14:44 Olajzabálás

Tiba írta:
jeges írta: Hát köszönöm szépen a segítséget, utána néztem a szűrőknek, nem is olyan vészes az áruk. Viszont a következő kérdésem a turbo-val kapcsolatban lenne. Ahogy nézegetem nem olcsó mulatság, viszont azt hallottam itt jobbról balról, hogy a turbóban is érdemes lecserélni valamit, mielőtt megadja magát. Valami info erről?


A turbóban nem nagyon tudsz lecserélni semmit, a motorolajat, és a velejáró cuccokat érdemes lecserélni, és a kartergáz szűrőt.


Köszönöm a segítséget. Az olajat és a szűrőket cserélem akkor minél hamarabb!

jeges Elküldve: 2011-01-22 10:22 Olajzabálás

Hát köszönöm szépen a segítséget, utána néztem a szűrőknek, nem is olyan vészes az áruk. Viszont a következő kérdésem a turbo-val kapcsolatban lenne. Ahogy nézegetem nem olcsó mulatság, viszont azt hallottam itt jobbról balról, hogy a turbóban is érdemes lecserélni valamit, mielőtt megadja magát. Valami info erről?

jeges Elküldve: 2011-01-21 13:02 Olajzabálás

Hát sziasztok kedves BMW tulajdonosok és barátok. Tegnap vettem életem első gyönyörűségét. Szeretném tudni, mit érdemes azonnal kicserélni, lecserélni, megjavítani, átnézetni. Előre is köszönöm!

« előző12következő »