autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz csabi27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. október 05. csütörtök, 21:55


joe16 írta:
YELLOW írta:
csabi27 írta: Sziasztok
Van egy e46-os 318i-s csodám 2000cm3 motorral. Olajcsere után mentem vele kb 1000km amikor is elkezdett sárgán világítani a kis kanna , nívópálcán egy csepp olaj nem volt tehát megette.
Rátöltöttem ugyan abból az olajból ami castrol 5w30-as, elkezdett füstölni de 50 km után abbamaradt a füst. A motor szépen jár erő van benne de aggaszt ez az olajmennyiség, a motoron nem látszik eresztés. járt már valaki így ? mit tegyek ?


állítólag ezek a motorok is szeretik enni az olajat, persze nem ennyire. én szerencsés vagyok, az enyém nem eszi.
mióta van nálad? mennyi lehet a valós km? állt-e sokáig az autó. ezek mind-mind fontos tényezők.
kiszáradt szimmeringek, szelepszár szimmeringek, tömítések, kopott gyűrűk, henger, bármitől lehet. CV szelep hiba.


Hali!
Nekem N42B18A motorkódom van, ilyen problémával. Keresd fel Facebook-on a Garage Erste Hand nevű BMW szervizt. Állításuk szerint ezeknél a motoroknál túlnyomó részt a szelepszár szimeringek elöregedése okozza a problémát. A különböző BMW-s csoportokban nagyon jókat írnak róluk, hogy csodát tesznek ezekkel a motorokkal. Én két napja jártam nálunk vezérlés cserén és a szimeringek cseréjén. Ennek fényében azt még nem tudom állítani, hogy tuti megoldódott a probléma de az biztos, hogy ritka korrektek és szimpatikusak voltak, valamint nem dolgoztak horror áron


kb4 hónapja használom 190 000km-er vettem azóta beletettem 2 ezret ,elméletileg garantált a km állás. Nem tudom sokat állt e. Nem hiszem hogy széthajtott motor lenne mert szépen jár és ha az olajszint is megfelelő akkor füstmentes, de amint fogyóban van onnantól jön a füst amit nem tudok leírni, de fura szagú, nem kimondotta olajosnak mondanám. köszönöm a segítséget remélem nincs nagy baja.



joe16
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz joe16

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. október 05. csütörtök, 15:32


YELLOW írta:
csabi27 írta: Sziasztok
Van egy e46-os 318i-s csodám 2000cm3 motorral. Olajcsere után mentem vele kb 1000km amikor is elkezdett sárgán világítani a kis kanna , nívópálcán egy csepp olaj nem volt tehát megette.
Rátöltöttem ugyan abból az olajból ami castrol 5w30-as, elkezdett füstölni de 50 km után abbamaradt a füst. A motor szépen jár erő van benne de aggaszt ez az olajmennyiség, a motoron nem látszik eresztés. járt már valaki így ? mit tegyek ?


állítólag ezek a motorok is szeretik enni az olajat, persze nem ennyire. én szerencsés vagyok, az enyém nem eszi.
mióta van nálad? mennyi lehet a valós km? állt-e sokáig az autó. ezek mind-mind fontos tényezők.
kiszáradt szimmeringek, szelepszár szimmeringek, tömítések, kopott gyűrűk, henger, bármitől lehet. CV szelep hiba.


Hali!
Nekem N42B18A motorkódom van, ilyen problémával. Keresd fel Facebook-on a Garage Erste Hand nevű BMW szervizt. Állításuk szerint ezeknél a motoroknál túlnyomó részt a szelepszár szimeringek elöregedése okozza a problémát. A különböző BMW-s csoportokban nagyon jókat írnak róluk, hogy csodát tesznek ezekkel a motorokkal. Én két napja jártam nálunk vezérlés cserén és a szimeringek cseréjén. Ennek fényében azt még nem tudom állítani, hogy tuti megoldódott a probléma de az biztos, hogy ritka korrektek és szimpatikusak voltak, valamint nem dolgoztak horror áron

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14437 pont) | Hozzászólások: 15818

Elküldve: 2017. október 05. csütörtök, 12:27


csabi27 írta: Sziasztok
Van egy e46-os 318i-s csodám 2000cm3 motorral. Olajcsere után mentem vele kb 1000km amikor is elkezdett sárgán világítani a kis kanna , nívópálcán egy csepp olaj nem volt tehát megette.
Rátöltöttem ugyan abból az olajból ami castrol 5w30-as, elkezdett füstölni de 50 km után abbamaradt a füst. A motor szépen jár erő van benne de aggaszt ez az olajmennyiség, a motoron nem látszik eresztés. járt már valaki így ? mit tegyek ?


állítólag ezek a motorok is szeretik enni az olajat, persze nem ennyire. én szerencsés vagyok, az enyém nem eszi.
mióta van nálad? mennyi lehet a valós km? állt-e sokáig az autó. ezek mind-mind fontos tényezők.
kiszáradt szimmeringek, szelepszár szimmeringek, tömítések, kopott gyűrűk, henger, bármitől lehet. CV szelep hiba.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz csabi27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. október 05. csütörtök, 11:42


Sziasztok
Van egy e46-os 318i-s csodám 2000cm3 motorral. Olajcsere után mentem vele kb 1000km amikor is elkezdett sárgán világítani a kis kanna , nívópálcán egy csepp olaj nem volt tehát megette.
Rátöltöttem ugyan abból az olajból ami castrol 5w30-as, elkezdett füstölni de 50 km után abbamaradt a füst. A motor szépen jár erő van benne de aggaszt ez az olajmennyiség, a motoron nem látszik eresztés. járt már valaki így ? mit tegyek ?

ckrisz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz ckrisz

Újonc

Elismertség: 30% (3 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. augusztus 29. kedd, 18:54


bricktopm írta: Hali,
Visszatért szokásos gondom.
5w40-es LL04-es olajat használok, Aug1-én ellenőriztem olajszintet, beletöltöttem fél litert, hogy MI-MAX közt legyen de inkább MAX környékén. Autópálya 40fok, oda-vissza kb 500km. Ma ellenőriztem az olajszint nívó minimum alatt....Beöntöttem még fél litert, semmi, el se éri a pálcát kb, max épp a hegyét.
Mi a francot csináljak vele?

Szűrőház tömítés cserém volt, ott folyt az olaj, az tuti. Tócsa sosincs alatta, semmi nem olajos a motortérben, illetve egyáltalán nem füstöl.... tanácstalanság van.


Szia! Sajnos ugyan ilyen tapasztalatom volt az M54B22-vel: csak nyári melegben és csak autópályán használva képes volt a 800-900km/1 liter olaj "eltüntetésére". Olajfolyás a motortérben nekem sem volt és nem füstölt még hosszú lejtőn, motorfékezés után sem.
Első körben a kartergáz szellőztető szelepet kell ellenőrizni/cserélni. Ha ez nem segít akkor jönnek a költségesebb lehetőségek: szelepszár szimmeringek, dugattyú gyűrűk cseréje.
Ha már hűvösebb az időjárás akkor nekem az olajfogyasztás még autópályás használatnál sem jelentkezett.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 139

Elküldve: 2017. augusztus 28. hétfő, 20:23


Hali,
Visszatért szokásos gondom.
5w40-es LL04-es olajat használok, Aug1-én ellenőriztem olajszintet, beletöltöttem fél litert, hogy MI-MAX közt legyen de inkább MAX környékén. Autópálya 40fok, oda-vissza kb 500km. Ma ellenőriztem az olajszint nívó minimum alatt....Beöntöttem még fél litert, semmi, el se éri a pálcát kb, max épp a hegyét.
Mi a francot csináljak vele?

Szűrőház tömítés cserém volt, ott folyt az olaj, az tuti. Tócsa sosincs alatta, semmi nem olajos a motortérben, illetve egyáltalán nem füstöl.... tanácstalanság van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Bmw320dacca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. május 02. kedd, 10:02


Hellò lenne egy olyan gondom hogy a 320d nek mindig kiveri a fotengely szimeringet 1 honapokat jo es ujra folyik olaj ez mitol lehet mi lehet az oka mer nem jovunk ra
Ez se megoldas havonta szedem szet szimering csere miat


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz tybcsi01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. november 06. vasárnap, 21:03


Sziasztok!

2004-es 318-as Touringom van 2000kbcentis, valoszinüleg a szelepfedelnel veri ki az olajat, kb mennyibe kerül egy szelepfedeltömites csere Magyarorszägon?
Nemetorszägban vagyok most vele, itt elög huzos ärat(400 Eur) mondtak?

Köszi
Üdv

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz lacos76

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2016. augusztus 26. péntek, 12:21


szotakdavid írta:
lacos76 írta: Sziasztok!
Nos most már megbizonyosodtam,hogy fogy az olaj 2004 e46 318i N46b. Az autó nem füstöl,és a kartervédő műanyagon sem látok felülről olajat,viszont tegnap kivettem a levegő szűrő házat és bevilágítva a szívótorok ha jól gondolom alá és ott mindent olajosnak láttam a blokkot és a kábeleket is. Ma viszont megyek egy hosszabb útra 250km oda és ugyanennyi vissza. Ha hétvégén haza jövök megnézetem egy szakemberrel, de addig valakinek ötlete merjek menni, mi lehet ott a probléma .?


Olaj szeparàtor plusz csövek cseréje elsőnek.
Ez nen oldja meg a problémàt akkor a motorban kell keresni a hibàt szimeringek lehúzók stb..


Köszi a választ!
Szeparátort találtam de a hozzá tartozó csöveket hol tudok venni.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (166 pont) | Hozzászólások: 1804

Elküldve: 2016. augusztus 25. csütörtök, 11:35


lacos76 írta: Sziasztok!
Nos most már megbizonyosodtam,hogy fogy az olaj 2004 e46 318i N46b. Az autó nem füstöl,és a kartervédő műanyagon sem látok felülről olajat,viszont tegnap kivettem a levegő szűrő házat és bevilágítva a szívótorok ha jól gondolom alá és ott mindent olajosnak láttam a blokkot és a kábeleket is. Ma viszont megyek egy hosszabb útra 250km oda és ugyanennyi vissza. Ha hétvégén haza jövök megnézetem egy szakemberrel, de addig valakinek ötlete merjek menni, mi lehet ott a probléma .?


Olaj szeparàtor plusz csövek cseréje elsőnek.
Ez nen oldja meg a problémàt akkor a motorban kell keresni a hibàt szimeringek lehúzók stb..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz lacos76

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2016. augusztus 25. csütörtök, 06:55


Sziasztok!
Nos most már megbizonyosodtam,hogy fogy az olaj 2004 e46 318i N46b. Az autó nem füstöl,és a kartervédő műanyagon sem látok felülről olajat,viszont tegnap kivettem a levegő szűrő házat és bevilágítva a szívótorok ha jól gondolom alá és ott mindent olajosnak láttam a blokkot és a kábeleket is. Ma viszont megyek egy hosszabb útra 250km oda és ugyanennyi vissza. Ha hétvégén haza jövök megnézetem egy szakemberrel, de addig valakinek ötlete merjek menni, mi lehet ott a probléma .?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (273 pont) | Hozzászólások: 2911

Elküldve: 2016. augusztus 17. szerda, 20:14


lacos76 írta:
Bugdav89 írta: Sziasztok 2004 es 318i 2000ccm2 143L kevés km es probléma az lenne h amóta megva ( fel év )1000km en egy nívónyit megeszik 5w40 Castrol , Totál , most akarom kipróbálni a Repsol Elitet.. Amit már megcsináltunk kartertömítés csere (full száraz a motor ) , szelepszárszimering csere , ha a Repsol sem válik be akkor kartergazszűrő csere , hol találom ? (Esetleg rajz videó )a szívótorok alatt van ugye ?(azt le kell venni ? ) a 3 cső műanyag ??

Köszi

Szia! Én is most vásároltam egy 2004-es 318i touringot én is úgy veszem észre, hogy eszi az olajat úgyhogy ha megoldódik légyszíves a tapasztalatot írd már le. Kartergáz szűrőn keresztül enné meg az olajt????

Szia!
https://www.youtube.com/watch?v=B5CIFlagOF4

Ennek a videónak még van 2 része, meg fogod találni az oldal sávban



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz lacos76

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2016. augusztus 17. szerda, 19:52


Bugdav89 írta: Sziasztok 2004 es 318i 2000ccm2 143L kevés km es probléma az lenne h amóta megva ( fel év )1000km en egy nívónyit megeszik 5w40 Castrol , Totál , most akarom kipróbálni a Repsol Elitet.. Amit már megcsináltunk kartertömítés csere (full száraz a motor ) , szelepszárszimering csere , ha a Repsol sem válik be akkor kartergazszűrő csere , hol találom ? (Esetleg rajz videó )a szívótorok alatt van ugye ?(azt le kell venni ? ) a 3 cső műanyag ??

Köszi

Szia! Én is most vásároltam egy 2004-es 318i touringot én is úgy veszem észre, hogy eszi az olajat úgyhogy ha megoldódik légyszíves a tapasztalatot írd már le. Kartergáz szűrőn keresztül enné meg az olajt????


Bugdav89
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Bugdav89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. augusztus 16. kedd, 21:06


Sziasztok 2004 es 318i 2000ccm2 143L kevés km es probléma az lenne h amóta megva ( fel év )1000km en egy nívónyit megeszik 5w40 Castrol , Totál , most akarom kipróbálni a Repsol Elitet.. Amit már megcsináltunk kartertömítés csere (full száraz a motor ) , szelepszárszimering csere , ha a Repsol sem válik be akkor kartergazszűrő csere , hol találom ? (Esetleg rajz videó )a szívótorok alatt van ugye ?(azt le kell venni ? ) a 3 cső műanyag ??

Köszi

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (166 pont) | Hozzászólások: 1804

Elküldve: 2016. február 29. hétfő, 18:53


m87z írta:
sutius írta:
Zolika11111 írta:
sutius írta:
Zolika11111 írta: Sziasztok
E46 320 benzinesbe ki lehet cserélni a szelepszárszimeringet hengerfej levétel nélkül???

ha N42\46. motorrol van szo akkor biztosan tudom, hogy igen, de ajanlott levenni a hengerfejet is mert ha a szelepvezetok is el vannak kopva ugyanugy fogja enni es bontod ujra....


Ujra hello.
Miböl tudom meg azt hogy N42/46 os e a motor?

ha jol tudom a facelift utaniakban van N42\46


Bocs hogy kijavítalak, de E46-ban N42/46-os motor csak 316i és 318i-ben vannak, az e90-ben vitték még tovább az N46-os motort 318i-ben és ott van a 320i-ben



E46 20i 2.2 M54 Benzin betegsége az olajzabálás. 50% esély van rá h a problémát megoldja a szelepszárszimerig csere.