vsop14 írta:
a szakadási hibát ki lehet méregetni és ki tudod javítani. azt sajnos nem tudom, hogy hogyan néz ki egy bevarrt betét, hogy hozzá tudsz-e férni.
Gyárilag az ülő és hátlap középső részére van felvarrva a két szélső hosszanti varrással. Azaz az ülésszövetre van varrva.
Ez eddig jó és szép, míg ki nem kell cserélni.
Aztán ha szét kell szedni, akkor szétvághatod a varrás mentén hogy kiszedd az ülésfűtés betétet. De ha eszt teszed szétválik az ülésszöveted is.
Tehát ezt nem teheted kapásból.
Türelmesen, tötymörgősen levághatod a szövetről a varrás mellett, nem a varrásnál. Ha lejött akkor kézzel visszavarhatod a szövetre az új betétet, ha egyáltalán lehet kapni.
Ha viszont azt akarod felhasználni, amit éppen kivágtál, akkor keskenyebb lesz az ülésfűtés betét és azt már csak kis trükkel varrhatod vissza egy másik üléshuzatra/szövetre.

Minderre az ismeretre úgy tettem szert, hogy már szedtem szét E46 szövetet és abból ki kellett bányászni a ülésfűtés betétet. Mivel akkor és ott az ülésfűtés betét volt a lényeg én a cérnánál vágtam szét, így szépen szét is esett a gyári üléshuzat szövete, ami akkor, abban az esetben nem számított.
Még jó hogy nem magamnak csináltam. Idegbajt kaptam volna.
Viszont azt nem tudom 100%, hogy külön ülésfűtés betét kapható e és annak mi a cikkszáma.
Viszont alapból ha rendelsz gyári üléshuzatot a kárpitkód szerint, abban sem lesz benne az ülésfűtés betét, de holnap ennek utánajárok pontosan.