Ez egy archivált weboldal! bővebben
kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2010-11-30 19:41 Ülésfûtés betétek

Voltam ma bent a racknál és megkérdeztem az ülésfűtés betétet.

Külön nem kapható fűtőbetét(gyári), csak a gyári ülésszövettel együtt. Így mindegyik típusú ülésszövethez(huzathoz) adják, nincs külön üléfűtéses vagy anélküli, így akinek nincs ülésfűtése, de mondjuk mégis cseréli a szövetet az is kap hozzá...

Szóval drága, de legalább nem olcsó.

kempelen Elküldve: 2010-11-29 20:31 Ülésfûtés betétek

Bianconero írta: Köszi a tippeket skacok!

Az az igazság,hogy félek emiatt szétbarmolni a bőrt...de ha aztmodnjátok,hogy van rá emberséges megoldás ócsóé,akkor lehet belevágok..csak nem tudom,ki az, aki rá merjek bízni ilyen feladatot,aki nem bassza szét a drága bőrt



Szerintem nem kell szétszabdalnod a bőrt. Egyáltalán nem. Mint írtam is, nem tudom gyáriban kapható e utólag csak betét. Ha igen, akkor elég egy betétet venned.

Amikor leszeded a bőr huzatot az ülésről, alatta lesz a fütőbetét is. Ott a varrás mellett szépen ki kell vágni a bőr ülésszövetről. Így megmenekül a bőrülésed.

Utána valahogy akár saját kézzel, a nagymama varrókészletének segítségével rá kell varrnod az utólag beszerzett fútőbetétet.

A lényeg, soha nem szabad az eredeti cérnákat megbontani, mert akkor szétesik az üléshuzat is.

kempelen Elküldve: 2010-11-29 20:26 Ülésfûtés betétek

vsop14 írta:
ha jól értem, akkor ahhoz nem kell levágni a betétet, h kijavítsd a szálat. simán ki lehet mérni és megjavítani.
sztem lehet venni csak fűtés betétet, vagy ha mást nem akkor utángyártottat. e36 fórumon már többen tettek be ilyet és teljesen frankó. 20ezer ft a 4db. max levágja a régit és nem varrja oda a bőrhöz, hanem valahogy máshogy rögzíti az ülőlapra vagy a bőrre. sztem ez simán kivitelezhető.


Tulajdonképpen igen.

A kiméréshez inkább türelmet kívánok, mint sikert.

Úgy képzeld el hogy kapsz egy darab szövetet, abban láthatatlanul benne a fütőszál.

Hol indulsz neki? Mire végigérnél rajta, szerintem szétszabdalod az egész cuccot.

Nem mondom hogy lehetetlenség, de nagy türelemjáték.

(akkor inkább egy új gyári vagy utángyártott)

kempelen Elküldve: 2010-11-29 16:43 Ülésfûtés betétek

YELLOW írta:
lényegtelen, ha egy szál nem jó és nem fűt, akkor egy szálat úgysem tud cserélni. szóval ha nem megfelelő úgyis cserélni kell a betétet.
kuttya!



Az egész üléfűtés betét egy fehér szövetbe van belevarrva, ott nem sok esélyed a javítgatásra, hacsak szét nem vágod.

Választási lehetőség annyi van, hogy a hátlap vagy az ülőlap rossz, de onnantól csak az egyben cserére van esély.

kempelen Elküldve: 2010-11-29 16:37 Ülésfûtés betétek

vsop14 írta:

a szakadási hibát ki lehet méregetni és ki tudod javítani. azt sajnos nem tudom, hogy hogyan néz ki egy bevarrt betét, hogy hozzá tudsz-e férni.


Gyárilag az ülő és hátlap középső részére van felvarrva a két szélső hosszanti varrással. Azaz az ülésszövetre van varrva.

Ez eddig jó és szép, míg ki nem kell cserélni.

Aztán ha szét kell szedni, akkor szétvághatod a varrás mentén hogy kiszedd az ülésfűtés betétet. De ha eszt teszed szétválik az ülésszöveted is.
Tehát ezt nem teheted kapásból.

Türelmesen, tötymörgősen levághatod a szövetről a varrás mellett, nem a varrásnál. Ha lejött akkor kézzel visszavarhatod a szövetre az új betétet, ha egyáltalán lehet kapni.
Ha viszont azt akarod felhasználni, amit éppen kivágtál, akkor keskenyebb lesz az ülésfűtés betét és azt már csak kis trükkel varrhatod vissza egy másik üléshuzatra/szövetre.

Minderre az ismeretre úgy tettem szert, hogy már szedtem szét E46 szövetet és abból ki kellett bányászni a ülésfűtés betétet. Mivel akkor és ott az ülésfűtés betét volt a lényeg én a cérnánál vágtam szét, így szépen szét is esett a gyári üléshuzat szövete, ami akkor, abban az esetben nem számított.

Még jó hogy nem magamnak csináltam. Idegbajt kaptam volna.

Viszont azt nem tudom 100%, hogy külön ülésfűtés betét kapható e és annak mi a cikkszáma.

Viszont alapból ha rendelsz gyári üléshuzatot a kárpitkód szerint, abban sem lesz benne az ülésfűtés betét, de holnap ennek utánajárok pontosan.



kempelen Elküldve: 2010-11-28 12:25 Társalgó

Woockie írta:
kempelen írta: Létezik analóg/digital tv modul gyári bmw

le kell cserélni a mostani tv modult és minden megy ahogy eddig...


Kivancsi leszek, mennyire lesz "tomeges" ez a csere... valami azt sugja, h nem nagyon, biztos nem ket filler a dvb-t capable... de ha megis, orulni fogok, mert mindenki megprobalja majd eladni, nekem meg kellene egy olcson..)


500 euro körül mozog a hybrid tv modul (analóg és digital)

Nem lesz akciós a teszkóban

kempelen Elküldve: 2010-11-28 12:20 Társalgó

YELLOW írta:
vsop14 írta:
Tiba írta: Az analóg adás nemsokára meg fog szünni, inkább digitálisban gondolkodj.


tényleg, most mi lesz azokkal, akiknek van a kocsiban tv? vagy ahhoz is kitaláltak vmi utólagos tunert?


D/A, A/D átalakító?
szerintem annyi lesz, hogy kell venni egy külső digitális vevőt+egy digitális jeleket analóggá alakító kütyüt, és a dolog meg van oldva. sőt szerintem ennyi sem fog kelleni. bár ez a kivitelezőkön múlik majd...



Létezik analóg/digital tv modul gyári bmw. Az analóg/digitál-t nem úgy értem hogy konverter, hanem hogy veszi az analóg és veszi a digitális tv adásokat is...

le kell cserélni a mostani tv modult és minden megy ahogy eddig...



kempelen Elküldve: 2010-11-25 13:13 Autóvásárlás

vsop14 írta:
kempelen írta:
vsop14 írta:

és az az állat ki volt, aki zőőőőd belsővel rendelt e46ot?


Woockie kollega??





azt ő így rendelte?
ZŐŐŐŐŐŐŐŐŐD


Hogy ki rendelte arról nem tudok nyilatkozni, de hogy zŐŐŐd az biztos. Sötétződ.
Igaz kicsit furcsa, de nem olyan rossz ám!

kempelen Elküldve: 2010-11-25 07:39 Autóvásárlás

vsop14 írta:

és az az állat ki volt, aki zőőőőd belsővel rendelt e46ot?


Woockie kollega??



kempelen Elküldve: 2010-11-25 07:38 Autóvásárlás

Ne vesszetek össze a faceliftes lámpa színén...

2001/09-óta gyártják a faceliftet és ha a megrendelő nem kérte fehér indexxel akkor sárgát kapott...
Aki nem látott csak fehéret, az a véletlen kiszámíthatatlansága miatt lehetett....

kempelen Elküldve: 2010-11-20 15:14 Autóvásárlás

atidesign írta:
Na kíváncsi lennék én arra a szervizre aki cseréli a biztonsági öveket is karambolos sérülés után, és főként arra a biztosítási kárszakértőre aki az öveket felveszi cserére...


Az öv mióta öv a használatával együtt nyúlik. Ebből nincs visszaút.

Persze egy baleset után is át tudod magadon húzni, de egy nyúlt öv már semmit sem ér, hiszen a baleset folyamán a nyúlása is abban segít hogy elnyelje az energia egy részét...

Éppen ezért mondjuk a cseréje erősen ajánlott annak akinek számít a tesi épsége a továbbiakban.



kempelen Elküldve: 2010-11-20 15:12 Autóvásárlás

Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
én biztosan tudom hogy az enyémet csen cserélték,mert az 1álltalán nem sérült de az övfeszítő bizbaszt igen..de ha ez tényleg így van akkor linkeld már be azt az oldalt és rögtön megyek vissza a szerelőhöz és jól pofán csapom..



tudod ez olyan, hogy nem kötelező, de ajánlott! én pl azért vettem új gumit, mert az egyik javítva volt defekt után. és én nem akartam így használni. sokan nevetnek, de én így érzem magam biztonságban. az öv is ilyen, ha tudod, hogy volt vele gáz helyzet, de éppen nem látszik rajta, akkor rajtad múlik mit teszel.

más eset, de ott van SK eladta az 5-öst, mert nem akart kockáztatni. hiába szerette.

olyan, hogy sokan szeretnek öv nélkül vezetni, de mégsem muszáj kockáztatni.



ebben igazad van..sajnos az övet nem kultiválom,,de néha jó az..sajnos nem is olyan régen az 1ik ismerősömet is az öv mentette meg..bár úgy tudom és ha nem jól tudom akkor javítsatok ki,de 160 fölött talán már nem ér semmit az öv..jól tudom??



Az emberi test nagyjából az 50km/h-s ütközésig bírja a belső szervek végzetes sérülése nélkül. Ez azt jelenti hogyha 50km/h-van nekicsapnak egy szilárd másik testhez, mondjuk egy betonfalhoz, akkor azt tuti nem éled túl.

Nah most mielött valaki mindezt kiforgatná, ez azt jelenti hogy fognak és nekilöknek mindenféle ütközési energia elnyelő bizbasz nélkül.
Ha autóban ülsz, akármilyen régiben már esélyed van arra, hogy túléld az aktív és passzív biztonsági berendezések segítségével.

Hogy mit akarok ezzel? Az esélyeid valóban romlanak a sebesség növekedésével, de éppen emiatt van szükség mindenféle létező vacakra ami megvédhet vagy a legkisebb esélyt is adhatja arra hogy túléld...
Ezért az hogy 160-nál nem ér semmit az öv, ez így ebben a formában nem állja meg a helyét.
Ráadásul ami fontos manapság, csak könnyen elfeledkezünk róla, hogy az öv, az övfeszítő és a légzsák már egy rendszert alkot évek óta és egyik sincs meg jól a másik nélkül.
Még mindig hajlamosak vagyunk az övet külön kezelni, pedig már régóta nem így működik a dolog.

kempelen Elküldve: 2010-11-20 12:17 Társalgó

SoundkeY írta: A környéken "karcolgatták is a kocsikat", véletlenszerűen , márkától függetlenül.......nem mondom ezt nem sajnálom de közel se annyira.....

Egy 120d-ből kilopták a tolatóradarokat, 730d-ből szintén + tükör.
E60-nál viszik még az első lámpákat......

Nem tudtam nyugodtan aludni, mindig járt az agyam....

Értékromlása a közelébe sincs......

majd 1x



A jó kur... édes....


kempelen Elküldve: 2010-11-20 12:15 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

Woockie írta:
kempelen írta: Amúgy sikerült a hangerőszabályozóval rádióállomást váltanom.
+ egy extra van a kocsiban.

Kormanyrol a gombbal, ugye? Nekem is csinalja neha..


Jah, de ez szépséghiba és mindegyik csinálja ezek szerint.

kempelen Elküldve: 2010-11-20 12:14 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

jrtom írta: Az esőszenzornak semmi köze a tükörhöz.
Sokféle tükör van és azért van olyan sok vezetéke. De nincs mindegyik bekötve a tükrön belül. Létezik sötétedős+riasztó villogós+kapunyitós és ha ez mind benne van akkor kell az összes vezeték.


Sötétedős+iránytűs ?