Ez egy archivált weboldal! bővebben
kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2010-09-27 11:12 Belsõ

csatis1 írta:
kempelen írta:
csatis1 írta: Ha tudna valaki az első könyöklő alatti rekesz helyére rakható pohártartót, szóljon plíz!

A 8-as elem

Perpill az 1-es elem van benne...


Amihez kell a 10-es elem is, mert csak azzal együtt nyerő!



Jaja, láttam, hogy az a verzió legós lesz... Azért írtam bele utólag, hogy most az 1-es van benne. De köszi, hogy szóltál


NIncsmit igazn! Csak a 8-as pohártartó rövid lenne, ha eddig az 1-es volt benne.

kempelen Elküldve: 2010-09-27 11:08 Belsõ

csatis1 írta: Ha tudna valaki az első könyöklő alatti rekesz helyére rakható pohártartót, szóljon plíz!

A 8-as elem

Perpill az 1-es elem van benne...


Amihez kell a 10-es elem is, mert csak azzal együtt nyerő!

kempelen Elküldve: 2010-09-26 14:11 Társalgó

ToMiRRo írta:
Robinson írta:
ToMiRRo írta: Valamelyik nap jöttem hazafelé egy erdős részen 60 helyett úgy 100 körül. Az út jobb oldalán a haladási iránynak megfelelően állt egy Skoda Roomster, jobb fejtámlába trafi, de mögötte nem ült senki, csak a vezető ülésben egy nő, kezében papírokkal és tollal. A kocsi oldalán BKV felirat. Várhatom a csekket, vagy esetleg találkozott már ilyennel valaki és tudja miért lehetett ott?


Csá!

Hol volt ez? Nem lehet, hogy nem trafi volt, hanem BKV járat ellenőr? Legenda szerint van ilyen, csak még senki se látta. Lehet Te vagy az első



Pestszentimrén volt, a Kisfaludy út folytatása, van ott egy erdős rész nem tudom jobban elmondani Visszafordultam megnéztem, hogy mit csinálhat ott, pont akkor jött egy busz intett is neki a vezetője.. Én se láttam még ilyet, de hallottam, hogy cégen belül mérnek sebességet. Meg lehet, hogy tévedek de ezeket a fejtámlás sz*rokat kezelni kell valakinek hátulról, nem lőnek maguktól, nem?


Ha lézeres, akkor szerintem is azt rá kell tartani a mérendő autóra, bár ezt az infót nem elsőkézből tudom, így majd jólmegasszongya' aki már látott ilyet a gyakorlatban is és nem a netről szedte az információit.

Ha szerencséd van akkor éppen előkészült/dokumentált/mással foglalkozott és nem működött.

kempelen Elküldve: 2010-09-26 13:40 Autóvásárlás

gampetibor írta:

Hát itt Yellow mellé kell h álljak. Tavaj Németországban az autópályán 3 fővel + csomagok mi is mentünk 210-et ha hiszitek ha nem. /2000. évj. 316i 1.6 motor facelift elötti masina/


Elhiszem.


YouTube videó

De szerintem nem muszáj kihajtani a belét...




kempelen Elküldve: 2010-09-25 23:12 Autóvásárlás

YELLOW írta:
amúgy eddig 210-ig húzattam GPS-szel mérve, de még volt kb 500 fordulatom, de jött a vasúti átjáró



...és?? Csukva volt a sorompó?

Azért jó hogy leírtad. Én még nem mentem 210-et az enyémmel, de ezek után az esélytelenek nyugalmával meg sem próbálom....

kempelen Elküldve: 2010-09-25 23:00 Autóvásárlás

YELLOW írta:

lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.




nem jó az ilyet magadban tartani, mert rosszat álmodsz

kivele halljuk! halljuk!

kempelen Elküldve: 2010-09-25 22:46 Autóvásárlás

Pomk írta: Jó messze vagytok a témától...


Jah ez igaz! Ez nem a társalgó topik?

húú nem, nah majd kapunk Robinsontól is...

kempelen Elküldve: 2010-09-25 22:39 Autóvásárlás

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
nem azt mondtam, hogy a motoromra mondtad, hogy szar, hanem csak azért mondod, azt amit, mert engem oltasz vele. a 2 nem ugyanaz.
és azt sem írtam, hogy szart sem ér nekem a 20i. azt mondtam, hogy nekem nem ér annyit, mint amivel számomra többet jelent. azt is írtam, 1 év után le akartam cserélni 20i-re, mert a hang! aztán mentem egy párat egy e36 20i ellen és akkor jöttem rá, amit írtak az én motoromról az igen helytálló: " a 2 literes kategóriájú autókat is képes megszégyeníteni" én erre azt mondom a 150 lovas 20i-hez képest kb ugyanazt tudja, nálam ez a tapasztalat. aztán egyszer, amikor a motorban a nagy BMW-s burkolatot nem raktam vissza (levegő bevezető intake, vagy mi), akkor teljesen más lett a hangja. kicsit maszekoltam és nagyon hasonló lett 2500 felett a hangja. alapjáraton nem. így már nem hiányzik semennyire, és nem bánom, hogy nem cseréltem. ennyi, ebben semmi bántó nincs semmire nézve.

régen horgásztam, elég keményen. hobby ártalom



A hathengeres hangját nem lehet utánozni holmi szívászajjal. A sorhat teljesen más világ mint a sornégy.
Nálunk ha ki kell próbálni egy négyhengeres benzinest, nem szoktunk verekedni a volánért, viszont egy hatosnál már



de még mindig nem vágod. persze nekem is bejön és utánozhatatlan a 6 cyl. hang, de csak az szólna egy 2.0 mellett. 2.2-es már, de ha már úgy van akkor 2.5-re váltanák, mert ott már valóban jók az erők a 170 lovas 2.2 is adja. de megint csak ismételni tudom magam, a mostani motorról a 150 lovas 2.0-ra nem váltanék. amikor vettem, akkor ebben az évjáratban már nem volt a 150 lovas motor, mert akkor azt veszem, de így, hogy van hasonlítási alapom, csakis ennek a fényében mondom azt, amit.

főnökömnek 750i-je van, de még nem vitt egy körre vele V12... fene a főnök alkalmazotti kapcsolatba



Látod Yellow szerintem ez attól függ éppen melyik oldalon állsz. Emberi tulajdonság. Ha most 320i-d lenne hat hengerrel, akkor megmagyaráznád, hogy hiába csak a hang, neked akkor is az a legfontosabb. De mivel most ezen az oldalon állsz egy egynyolccal, ezért azt írod ami a kommentedben olvasható, pedig te sem próbálnál ilyen racionálisan gondolkozni ha anno amikor az autódat vetted ott állt volna mellette egy ugyanolyan, csak 320i-ben, ebben biztos vagyok. Szartál volna a racionalizmusra...

Az emberek mindig azt a helyzetet akarják a legjobb színben feltüntetni, amiben éppen állnak. Ha 320i-d lenne ismerve a hozzászólási szokásaidat, szarnál te nagy ívben az n42-re... Az lenne a fekete bárány a szemedben...

kempelen Elküldve: 2010-09-25 22:11 Autóvásárlás

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
VVT? az japán izé, de amúgy az, csak ugye BMW-nél Valvetronic, ha jól tudom.
igen tudom, minnyá mondod az szar


Nem japán izé VALVETRONIC, a gyári diagban is ez a neve.
Mindegy, arra voltam kíváncsi, hogy a "széthullós" motor van-e a kocsidban, vagy nem.



gondolom a széthullós üsse kő, annyi baj legyen
N42B18A


A tied pont nem széthullós.



melyik az? komolyan érdekelne... illetve mi hullik szét benne/rajta?


Kihangsúlyozom, hogy nem szeretnék kiragadni egy példát és ebből általánosítani a sok jól ketyegő N42 közül, de ez azért már nem egészséges...:


YouTube videó

kempelen Elküldve: 2010-09-25 22:04 Autóvásárlás

YELLOW írta: de figyeljetek már!
valaki akárhányszor kérdez valamit, én leírom az én véleményem. nekem milyen van, mit tapasztalok, stb. erre ti nem a motorba köttök bele, hanem belém! azt ne mond, hogy az én hobám, hogy utána úgy kezdek reagálni, mint ahogy. ugyanilyenek vagytok hasonló helyzetben. itt arról szól az egész, hogy le vagyok szarva, meg utáltok. aztán mindent erre vetítetek rá. nekem nem lehet véleményem anélkül, hogy ne úgy szólna bele valaki, hogy szándékosan belém akar kötni???
jó nyertetek, szar az enyém, sőt rossz, nem jó rajta semmi. mindenki vegyen 20d-t. úgyis abból van több tehát csak jó lehet. aki autót vesz, úgyis olyat vesz amilyet akar, ami neki tetszik, amire kere van, fenntartani is. ezt úgysem nagyon lehet befolyásolni, így kár is rajtam lovagolni.


Yellow! Hadd kérdezzem most meg, te hülye vagy?

Mutasd meg hol írtam, hogy a tiéd szar? Mutasd, mutasd, mutasd.......légyszíí

Ki utál téged? Én nem utállak hidd el, ezt milliószor elmondtam itt, csak van egy stílusod a fórumon... Ami alapjában véve nem baj, mert sokszor szórakoztató...

De

Amikor a saját autódat a többi fölé emeled az már kicsit piszkálja a szemem. Még ezzel sem lenne baj, csak te ebből sportot űzöl. ha valaki kérdez, nem azt mondod, hogy a tiéd egy egynyolcas normálfogyasztású a maga módján takarékos négyhengeres, hanem rögtön azzal jössz, hogy lenyomja a 320i-t és a te szemedben egy kalap szart sem ér a 320i...

Szerinted ez normális tanácsadás?

Nem vagy te rossz gyerek, én nem látlak annak. De néha fárasztasz az tuti. Nem horgászol véletlenül?

Én sehol nem írtam olyat, hogy mindenki vegyen 320d-t és csakis azt, pedig mondhatnám, mert legalább annyi bajom van a motorjával, mint neked a tiéddel. De mégsem mondom, mert őgy gondolom itt felnőttek vannak majd szépen eldöntik benzin vagy dízel kell nekik...









kempelen Elküldve: 2010-09-25 21:59 Mûszerfal világítás

hil írta:
kempelen írta:

Ami fejfájást okoz, az a VW konszern volt kék színe. Basszus elég ha csak megáll melletted a lámpánál és átnézel...

Nem mondom szép szín a kék, de este autózni vele, hogy a képedbe világít...


Aztán volt a nagy műszerfal kékítési láz....pfuj. Engem elkerült ez az igény. Lehet, hogy rosszul tudom: a piros színt a repülőkben alkalmazták először a korábban általam leírt ok miatt. Itt most nem utasszállítókra gondolok, mert azt nem kell vezetni, az csak számítógépes játék, nem is repülő, csak busz



hehe de még milyen divat volt....

Még én is kicseréltem a fűtés piktogrammok mögött az izzót kék és piros ledre...

De az egy is folymatosan piszkálja a szemem.

Jajj hála a jóégnek elég volt az az egy.

kempelen Elküldve: 2010-09-25 21:49 Autóvásárlás

YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: ......de más egy újfejlesztésű motor mint a régi. belinkelnék egy több oldalas anyagot, de nem fárasztok vele senkit. és az enyém nem 1.6-os hanem 1.8 nagyon nagy különbség, számos különbséggel a facelift előtti 1.6-hoz képest.
én annyit tudok, ha eccer nagyobbat veszek, akkor 2.5 alá nem adom, számomra egy 2.0 nem ér többet mint a mostani.


Jelló! A te autódnál semmi sem ér többet ezt eddig is tudtuk, de mégsem bírsz basszus elautózni vele Nyíregyházáig, hogy Miki be tudja programozni...

Nem mondja senki hogy rossz az a motor ami neked van, de nézz magadba őszintén és valld be téged flusztrál, hogy hivatalosan 316 az autód megjelölése. Nem bántani akarlak ezzel, de akárhányszor előkerül ez a téma, te a saját autód motorját emeled a csillagos égig, mindent apróságot kiemelve azért hogy jobb színben tüntesd fel, mint ami: 316i
Szóval jó az az autó, jó az a motor, de a saját helyén kell kezelni.

Én sem akarok felnőni a 330d-hez, mert csak leégetném magam.




tévedsz! de komolyan. engem az bosszant, hogy tipikus magyar, ha 316i, akkor azt az 1.6-os motorral azonosítják. hát nem! sajnálom, havalakinek nem tetszik az őszinteségem, de nekem akkor sem ér többet egy 2 literes motor, hogy odáig legyek érte. sajnos, én így érzem és lehet fikázni nem zavar. én így gondolom, ti máshogy. ha 1.6-os 316-osom lenne, akkor zavarna, de olyat alapból nem akartam, pedig amire az való, arra is tökéletes az. és, ahogy mondotta valaki, MO-ra nem tök mindegy, még a birigli is sok, azokat is büntetik, LSD Critical Mass



Tudom, hogy szerinted tévedek. Azt hiszed valaha is gondoltam arra, hogy beismered? Nem. Ez nem őszinteség, hanem önigazolás amit te művelsz.
Ha neked a te mostani motorod felér egy hathengeres 320i-vel akkor az a te dolgod, ehhez senkinek semmi köze, de azért másokat ne aggitálj ezzel, mert nem bitos hogy egyet értenek veled. Az a motor tökéletesen jó a maga helyén, nem írtam-mondtam soha hogy rossz, bár akár el is kezdhetném a kerregő valvetronic, szivárgó szelepfedéltömítés, a sok gyujtótrafó csere satöbbi... De nem megyek bele, mert aki használja, annak kopik még az N42-es motor is ez egyértelmű. De azért ne állítsunk már neki szobrot.

Az hogy a tipikus magyar egyhatot mondd a tiédre miért zavar? Mondja csak úgysem ért hozzá. De ha el szeretnéd neki magyarázni, hogy téved, miért itt teszed? Ide bejár az ilyen? Nemhiszem. Aki meg itt van annak felesleges évente nyolcvanszor elismételned, hogy a tiéd nem egyhat, hanem egynyolc (sőt a te meglátásod szerint kétliter)
De most nem?





kempelen Elküldve: 2010-09-25 21:42 Autóvásárlás

zoltan írta: Húúú én nem tudtam, hogy a tanácskérésemből ilyen nagy presztizskérdések lesznek. De jó olvasni!


Áhh nincs itt presztizskérés, csak a bmwfanatics családon belüli vita

kempelen Elküldve: 2010-09-25 21:31 Mûszerfal világítás

hil írta:
bmw320d4 írta:

Kis érdekesség: A BMW úgy tervezte meg a műszervilágítás fényének hullámhosszát, hogy kb megegyezik a parázsló fa fényének hullámhosszával. Állítólag nagymértékben nyugtatja a vezetőt.

(Ezért megyünk tök nyugodtan éjszaka is 200-al a belsőben )


Én pont nem így tudtam: ami nyugtató szín, az a zöld. A piros, az kimondottan nem nyugtató szín, de sötétben pont nem megnyugvásra és álomba ringatásra van szükség. A szem a sötétben a piros, vörös (nevezze mindenki annak aminek akarja)szín után alkalmazkodik leggyorsabban a sötéthez. Imádom ezt a piros színt, előző autóimban fehér volt, régebben zöld, sötétben mindig hunyorogtam, most ez már NINCS. A kék, na az tragédia ebből a szempontból (fosvagen)



Ami fejfájást okoz, az a VW konszern volt kék színe. Basszus elég ha csak megáll melletted a lámpánál és átnézel...

Nem mondom szép szín a kék, de este autózni vele, hogy a képedbe világít...

(szerintem ezért mennek azok az autók...egyszerűen kibírhatatlan nyugodtan autókázni vele... )

kempelen Elküldve: 2010-09-25 21:28 Autóvásárlás

YELLOW írta: ......de más egy újfejlesztésű motor mint a régi. belinkelnék egy több oldalas anyagot, de nem fárasztok vele senkit. és az enyém nem 1.6-os hanem 1.8 nagyon nagy különbség, számos különbséggel a facelift előtti 1.6-hoz képest.
én annyit tudok, ha eccer nagyobbat veszek, akkor 2.5 alá nem adom, számomra egy 2.0 nem ér többet mint a mostani.


Jelló! A te autódnál semmi sem ér többet ezt eddig is tudtuk, de mégsem bírsz basszus elautózni vele Nyíregyházáig, hogy Miki be tudja programozni...

Nem mondja senki hogy rossz az a motor ami neked van, de nézz magadba őszintén és valld be téged flusztrál, hogy hivatalosan 316 az autód megjelölése. Nem bántani akarlak ezzel, de akárhányszor előkerül ez a téma, te a saját autód motorját emeled a csillagos égig, mindent apróságot kiemelve azért hogy jobb színben tüntesd fel, mint ami: 316i
Szóval jó az az autó, jó az a motor, de a saját helyén kell kezelni.

Én sem akarok felnőni a 330d-hez, mert csak leégetném magam.