lbalog fórum hozzászólásai

lbalog Elküldve: 2012-09-27 16:38 Megvegyem? Vegyek ilyet?



Vagy vegyel benzinest...[/quote]


benzineset mi
azért köszi

lbalog Elküldve: 2012-09-22 23:04 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Hali Srácok!

530d vs 535d kérdés: 1. normál mezei használat /már ha lehet ilyet mondani egy bimmer tulaj esetében/ mellett, mi a különbség az átlagfogyasztásban?
2. szervizigényesebb-e az 535 a több paci és a 2. turbó okán /vagy éppen fordítva/?
értelemszerűen mind2 automata
:
köszi



lbalog Elküldve: 2012-06-26 10:14 Klíma

Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta:

Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)



Szia! Örülök, hogy végül megoldódott a klíma problémád. Vigasztaljon, hogy egy olyan meseszép helyen mint a Vir sziget javították az autódat.


Így van! Remélem szervízelés közben megittad a Karlovacko-készletüket!

nos, a javítás előtt még a Karlovacko készlet csökkentése folyt, azután már inkább a "PÁLINKO" készlet megcsapolására volt szükség....

lbalog Elküldve: 2012-06-23 19:31 Klíma

Coyote írta:
lbalog írta:
Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)



Ciki, de a tárcsa halálát előre lehet látni, ha az ember néha bekukkant a motorháztető alá. Nekem pl haldoklik már, ilyenkor búgó hangja is van, ha bekapcsolom a klímát.
Sajnálom, hogy beszívtad, bízok benne, hogy nálam fokozatosan szarik be, és nem egyszerre adja meg magát. Jövő héten megyek én is Horvátországba...

Amúgy hova vitted? Jó fejek voltak legalább?



Sajnos most nem volt idôm átnézetni. Tavaly mikor jöttem akkor bezzeg átnézettem és kutya baja volt. Én nem vagyok ennyire vájt fülû, nem tünt fel a búgás. Pedig ha hallok valamit, akkor már szaladok is a szervìzbe. Amúgy Vir szigeten (Zára felett 20km) csinálták (1 szervìz van). Rendesek és gyorsak voltak egyébként de ennyi pénzért én is az lennék

lbalog Elküldve: 2012-06-23 16:07 Klíma

csavargo írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...


töltve bizony régen volt de eddig jól hűtött, azt gondoltam, hogy ha már csak hűvöset lehel akkor kell tölteni, ha elér egy kritikus szint alá a gáz mennyisége, akkor 1x csak nuku hideg? és még a kompresszor sem kapcsol be



A kevés gáznál nuku hideg, egyik pillanatról a másikra: velem is előfordult Mazdánál. A kompresszor be nem kapcsolását nem tudom, hogy ez megmagyarázza-e, talán figyeli a nyomást? Nem tudom

remélem igazad lesz: még ez a leg 1xűbb és azt még itt kint is meg tudom csináltatni nagy lehúzás nélül
majd visszajelzek mi volt a gigszer /már ha elkészült /
köszi mindenkinek a gyors infokat



Azért ahol feltölteted, előtte nézzenek rá - lehet, hogy ránézésre megtalálják, hogy problémád van. Ha kételkedsz, akkor inkább hozd haza, nehogy lehúzzanak.

Az is igaz, hogy jobb szeretném olyan helyen megcsináltatni, ahova aztán visza is tudom vinni, gond esetén


valószinüleg kevés a gázod ugyanis ha kevés vagy tul sok a gáz a nyomásérzékelö nem engedi bekapcsolni a kompresszort hogy ne károsodjon. ellenőriztesd a gáz mennyiséget,vákuumoltasd le és nézesdd meg a szivárgást (töltenek bele neonzöld lötyit) és uv lámpával megkeresik a szivárgást


Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)


lbalog Elküldve: 2012-06-22 13:31 Klíma

Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...


töltve bizony régen volt de eddig jól hűtött, azt gondoltam, hogy ha már csak hűvöset lehel akkor kell tölteni, ha elér egy kritikus szint alá a gáz mennyisége, akkor 1x csak nuku hideg? és még a kompresszor sem kapcsol be



A kevés gáznál nuku hideg, egyik pillanatról a másikra: velem is előfordult Mazdánál. A kompresszor be nem kapcsolását nem tudom, hogy ez megmagyarázza-e, talán figyeli a nyomást? Nem tudom

remélem igazad lesz: még ez a leg 1xűbb és azt még itt kint is meg tudom csináltatni nagy lehúzás nélül
majd visszajelzek mi volt a gigszer /már ha elkészült /
köszi mindenkinek a gyors infokat



Azért ahol feltölteted, előtte nézzenek rá - lehet, hogy ránézésre megtalálják, hogy problémád van. Ha kételkedsz, akkor inkább hozd haza, nehogy lehúzzanak.

Az is igaz, hogy jobb szeretném olyan helyen megcsináltatni, ahova aztán visza is tudom vinni, gond esetén

lbalog Elküldve: 2012-06-22 10:41 Klíma

Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...


töltve bizony régen volt de eddig jól hűtött, azt gondoltam, hogy ha már csak hűvöset lehel akkor kell tölteni, ha elér egy kritikus szint alá a gáz mennyisége, akkor 1x csak nuku hideg? és még a kompresszor sem kapcsol be



A kevés gáznál nuku hideg, egyik pillanatról a másikra: velem is előfordult Mazdánál. A kompresszor be nem kapcsolását nem tudom, hogy ez megmagyarázza-e, talán figyeli a nyomást? Nem tudom

remélem igazad lesz: még ez a leg 1xűbb és azt még itt kint is meg tudom csináltatni nagy lehúzás nélül
majd visszajelzek mi volt a gigszer /már ha elkészült /
köszi mindenkinek a gyors infokat

lbalog Elküldve: 2012-06-22 10:37 Klíma

vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


ezt a fűtéscsapot nem ismerem: kifejtenéd hol van és mi az és mit csinál, hogy ezt produkálja / nem meleget fúj, csak a külső hőfokot kb.../?

lbalog Elküldve: 2012-06-22 10:34 Klíma

Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...


töltve bizony régen volt de eddig jól hűtött, azt gondoltam, hogy ha már csak hűvöset lehel akkor kell tölteni, ha elér egy kritikus szint alá a gáz mennyisége, akkor 1x csak nuku hideg? és még a kompresszor sem kapcsol be

lbalog Elküldve: 2012-06-22 08:33 Klíma

Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx

lbalog Elküldve: 2010-10-21 22:21 Vásárlás előtt: 25d vagy 30d?


[/quote]

Nem hinném, hogy a légtömegmérő típushibás lenne. 207e km óta járok vele, gond nélkül. Inkább nézd át a "típushibás " topikot, ott sokminden le vagyon írva. Sokkal több, mint amit itt várhatsz.[/quote]

igen, valóban: az olvass vissza alapszabály itt is jól műxik /persze így talán kicsit kényelmesebben és célirányosabban lehet összeszedni pár alap infot /
a légtömegmérőnél speckó én a 136 lovas 20d-re gondoltam nem a 30-okra /ebben a saját tapasztalatom és a márkaszervíz is megerősített/

lbalog Elküldve: 2010-10-20 20:31 Vásárlás előtt: 25d vagy 30d?

Macsek írta:
lbalog írta: Sziasztok!
Alapvetően abban kérném a szakértést, hogy a 25d vagy a 30d lenne a megbízhatóbb motor /nyilván ugyanazon futásteljesítmény mellett/?
Persze autója, gazdája válogatja, de azért valami támpontot mégiscsak tudnátok adni.
Az pedig nem lenne rossz dolog, mivel kocsicserén gondolkodom.
Anyagi okok miatt max 4milla amibe bele kell férjen a gép, az évjárat így a 2004-2005 körüli kocsikra redukálódik. 3 jelölt van: E46 330D/150kw/kombi, E61 525d, E61 530d. Szigorúan manuális váltóval /meg egy csomó apróság amihez a mostani már hozzászoktatott /.
Szerintetek?
thnx


Helló!
Én is E60at akartam!Lebeszélt a szerelőm róla mert,hogy sok a probléma vele!De a véleményem,ne vegyél 25d akkor már a 30d!



thnx

lbalog Elküldve: 2010-10-20 20:29 Vásárlás előtt: 25d vagy 30d?

BarG írta:
lbalog írta: Sziasztok!
Alapvetően abban kérném a szakértést, hogy a 25d vagy a 30d lenne a megbízhatóbb motor /nyilván ugyanazon futásteljesítmény mellett/?
Persze autója, gazdája válogatja, de azért valami támpontot mégiscsak tudnátok adni.
Az pedig nem lenne rossz dolog, mivel kocsicserén gondolkodom.
Anyagi okok miatt max 4milla amibe bele kell férjen a gép, az évjárat így a 2004-2005 körüli kocsikra redukálódik. 3 jelölt van: E46 330D/150kw/kombi, E61 525d, E61 530d. Szigorúan manuális váltóval /meg egy csomó apróság amihez a mostani már hozzászoktatott /.
Szerintetek?
thnx


Tudtommal az E60 semmivel sem problémásabb, mint az E46. Viszont minden alkatrész húzósabb árban - mivelhogy ugyebár luxusautót vettél! Az 525d-k egy része újabban ugyanaz a 2993 cm3-es motorokal szerelt, mint a 30d-k, csak más a turbóverzió meg egy pár kiegészítő és gyengébbre van hangolva. Szerintem nincsenek egetverő különbségek ezek az autók között műszakilag, sokkal inkább a szerencséd számít, hogy milyen gazdától fogod ki az adott példányt.
Másik a pszihés hatás, ha E60-at veszel, akkor piszok burzsuj leszel sokak szemében, sokkal burzsujabb, mint egy E46-nál, pedig lehet, hogy az E46 volt a drágább.


Nos, hasonló a véleményem, de mivel az E60-ast nem ismerem, így nem tudok esetleges létező típushibáról /mint pl a légtömegmérő az e46-nál/. Ezért is érdeklődöm, a tulajok hátha kiokosítanak.
Egyébként szerintem nincs jobb "pilótafülke" mint az e46 belseje, de sajna kicsit szűkös a hátsó tér, ezért szemezek az E61-el, aminek viszont kevésbé tetszik a belseje /pedig azt fogom nézni sokáig/. Motorból pedig egyéb okok miatt csak D-jöhet, de onnan a 20d-től bármi megfelel.
köszi a tanácsot

lbalog Elküldve: 2010-10-16 23:39 Ültetés

e46320d írta: Köszönöm a választ!
Megkérdezhetem, hány cm-t ültettél, és hány ezer km-nél kellett cserélni?
Az enyémben 110ezer van, nem tudom, mikorra várható kb, hogy cserélni kelljen. Valamint gondolom, minél több cm-t ültetsz, annál előbb halnak meg a lengéscsillapitók.

lbalog írta:
e46320d írta: Sziasztok!

E46 320d 2003as tulajdonosa vagyok. Eltört a jobb hátsó rugó, ki kéne cserélni a hátsó kettőt. Arra gondoltam, akkor már mind a 4-et cserélem, és 4 cm-rel rövidebbet teszek rá.
Az érdekelne, van-e valakinek tapasztalata, tudja-e valaki, hogy 4 cm ültetés esetén elég-e a rugót cserélni, vagy ekkor már szükséges a lengéscsillapítók cserélése is?
Előre is köszönöm!

Üdv

RP


én ültetés után még gyárit használtam, csak azután cseréltem a gyári csillapítókat sportra, hogy kezdték megadni magukat /elméletileg a rövidebb rugó miatt hamarabb eljött ez az idő/...
ha meglenne a 4 gyári rugód + a 4 jó állapotú csillapító, akkor pl: eladásnál lehetne opció a visszaemelés, vagy olyan helyre jársz ahova ültetve nem tudsz, na akkor van mihez nyúlni, szóval volna értelme a cserének de így szvsz, használd amíg ki nem purcannak és cserénél már mehet a sport cucc...



háát, pontosan nem emlékszem /a profilomnál a fehér Bömi volt az alany/, minimum 4cm-volt, de inkább 6 /Weitec rugók/, mivel a hátsó dob és a kerék közé nem fért be a kezem, 60 ezernél raktam bele és talán 80K-nál már mehetett is a lengéscsillapító a kukába
mondjuk ez éppen lehetett a magyar utaktól a 17" felni miatt is /a kerék is akkor lett cserélve/
üdv

lbalog Elküldve: 2010-10-16 14:27 Ültetés

e46320d írta: Sziasztok!

E46 320d 2003as tulajdonosa vagyok. Eltört a jobb hátsó rugó, ki kéne cserélni a hátsó kettőt. Arra gondoltam, akkor már mind a 4-et cserélem, és 4 cm-rel rövidebbet teszek rá.
Az érdekelne, van-e valakinek tapasztalata, tudja-e valaki, hogy 4 cm ültetés esetén elég-e a rugót cserélni, vagy ekkor már szükséges a lengéscsillapítók cserélése is?
Előre is köszönöm!

Üdv

RP


én ültetés után még gyárit használtam, csak azután cseréltem a gyári csillapítókat sportra, hogy kezdték megadni magukat /elméletileg a rövidebb rugó miatt hamarabb eljött ez az idő/...
ha meglenne a 4 gyári rugód + a 4 jó állapotú csillapító, akkor pl: eladásnál lehetne opció a visszaemelés, vagy olyan helyre jársz ahova ültetve nem tudsz, na akkor van mihez nyúlni, szóval volna értelme a cserének de így szvsz, használd amíg ki nem purcannak és cserénél már mehet a sport cucc...