les10 fórum hozzászólásai

les10 Elküldve: 2011-03-03 16:17 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Tisztelt tagok aki tudna esetleg e46 2004 320d sedan-ra motorháztetőt az legyen kedves szoljon.Előre is köszönöm.

les10 Elküldve: 2010-10-20 12:02 Motorolaj

les10 írta:
bmw320d4 írta:
les10 írta:
lacaca írta:
les10 írta: Sziasztok!

Nekem olyan gondom lenne,hogy inditásnál egy két fokozatig vagy pontosabban a kék hőfokjelző elyhagyásáig füstöl erőteljesebben a kipufogo fehér gőzzel de utána már nem viszont 1400 km után megeszik 1l olajat és nem tudom,hogy szétszedessem a verdát vagy ne.Igazság szerint tavaly volt rajta turbó felújjítás meg olaj és szűrőcserék de kb 3/4 évet állt az autó és most kezdte csinállni ezt a dolgot.Szerintetek mi lehet a baj?
Előre is köszönöm


Szia Az a kérdés 1) milyen olaj van benne ? (0w,5w,10w)
2) milyen márkájú?
3) mióta van benne ?(mennyi ideje,hány km-t futott)
4)mennyi km.van az autóban?



Castrol 5-w40 olaj és kb 2000 km-t futott az utolsó olajcsere óta amiből 1400 km-t én tettem bele úgy hogy állt az autó előtte kb 1 évet.Az autóban egyébként 136000 -km van.


Szerintem mérjetek kompressziót és veszteséget, nem-e a gyűrűk ragadtak le. ha igen, akkor egy kis fékolaj segíthet a rajta.
Másik dolog lehet a rosszul felújitott turbó.
Kartergáznyomás milyen?


Hello mindenki!
Ismét feltenném a kérdést,hogy mi lehet a baja mert meg lett csinálva az auto:Szelepszár szimering tömités lett benne cserélve és fel lett csiszolva sikra a hengerfej.Azota elmentem kb3200 km-t és most töltöttem rá fél liter olajat,mert a szerelő szerint addig mig be nem kopik a hengerfej fala addig kicsit többet eszik az olajból.Viszont a problémám továbbra is az hogy füstöl egészen az üzemmeleg eléréséig.Szerintetek mi lehet még az oka?


Ja és pontosítok mert a hosszu állás után lett megcsinálva a turbo és olajcsere,szürő,stb... még idén április környékén.Ezután már lett használva igaz nem minden nap de lett mozgatva.Én csak augusztustól hajtom és szeptemberben volt a szimering tömités csere,de még mindíg füstöl üzemmelegig.
Előre is köszönöm a tippeket.

les10 Elküldve: 2010-10-20 11:56 Motorolaj

bmw320d4 írta:
les10 írta:
lacaca írta:
les10 írta: Sziasztok!

Nekem olyan gondom lenne,hogy inditásnál egy két fokozatig vagy pontosabban a kék hőfokjelző elyhagyásáig füstöl erőteljesebben a kipufogo fehér gőzzel de utána már nem viszont 1400 km után megeszik 1l olajat és nem tudom,hogy szétszedessem a verdát vagy ne.Igazság szerint tavaly volt rajta turbó felújjítás meg olaj és szűrőcserék de kb 3/4 évet állt az autó és most kezdte csinállni ezt a dolgot.Szerintetek mi lehet a baj?
Előre is köszönöm


Szia Az a kérdés 1) milyen olaj van benne ? (0w,5w,10w)
2) milyen márkájú?
3) mióta van benne ?(mennyi ideje,hány km-t futott)
4)mennyi km.van az autóban?



Castrol 5-w40 olaj és kb 2000 km-t futott az utolsó olajcsere óta amiből 1400 km-t én tettem bele úgy hogy állt az autó előtte kb 1 évet.Az autóban egyébként 136000 -km van.


Szerintem mérjetek kompressziót és veszteséget, nem-e a gyűrűk ragadtak le. ha igen, akkor egy kis fékolaj segíthet a rajta.
Másik dolog lehet a rosszul felújitott turbó.
Kartergáznyomás milyen?


Hello mindenki!
Ismét feltenném a kérdést,hogy mi lehet a baja mert meg lett csinálva az auto:Szelepszár szimering tömités lett benne cserélve és fel lett csiszolva sikra a hengerfej.Azota elmentem kb3200 km-t és most töltöttem rá fél liter olajat,mert a szerelő szerint addig mig be nem kopik a hengerfej fala addig kicsit többet eszik az olajból.Viszont a problémám továbbra is az hogy füstöl egészen az üzemmeleg eléréséig.Szerintetek mi lehet még az oka?

les10 Elküldve: 2010-09-08 16:13 Motorolaj

les10 írta:
YELLOW írta:
les10 írta:
lacaca írta:
les10 írta: Sziasztok!

Nekem olyan gondom lenne,hogy inditásnál egy két fokozatig vagy pontosabban a kék hőfokjelző elyhagyásáig füstöl erőteljesebben a kipufogo fehér gőzzel de utána már nem viszont 1400 km után megeszik 1l olajat és nem tudom,hogy szétszedessem a verdát vagy ne.Igazság szerint tavaly volt rajta turbó felújjítás meg olaj és szűrőcserék de kb 3/4 évet állt az autó és most kezdte csinállni ezt a dolgot.Szerintetek mi lehet a baj?
Előre is köszönöm


Szia Az a kérdés 1) milyen olaj van benne ? (0w,5w,10w)
2) milyen márkájú?
3) mióta van benne ?(mennyi ideje,hány km-t futott)
4)mennyi km.van az autóban?



Castrol 5-w40 olaj és kb 2000 km-t futott az utolsó olajcsere óta amiből 1400 km-t én tettem bele úgy hogy állt az autó előtte kb 1 évet.Az autóban egyébként 136000 -km van.


nekem az az érzésem nem véletlen állt az az autó. melelsleg hosszas állás után előfordulhat füstölés, olajfogyasztás, de ilyen állások után alap az olajcsere! mindenesetre az olajfogyasztás akkor is sok... intercoolerről leveszed a csövet, ha kijön az 1 liter, akkor megvan a bűnös.



Kicsit javítok magamon,mert úgy állt az autó,mint leinformáltam csak valaki félrebeszélt,hogy állás után kezdett füstölni üzemmelegig és akkor vitték el idén májusban olajcserére és a turbót is akkor ujitották fel.Onnantól ment az autó 600 km-t
fogyás nélkül és én meg júliusban ültem rá amikor töltöttem rá egy keveset a maximumig.És most 1400 kilométer után volt a minimumnál.


Ja és még hozzáteszem azért állt,mert megszünt az elöző cég akiknél volt, a tesóméké és most nyitottunk újra ismerőssel

les10 Elküldve: 2010-09-08 16:10 Motorolaj

YELLOW írta:
les10 írta:
lacaca írta:
les10 írta: Sziasztok!

Nekem olyan gondom lenne,hogy inditásnál egy két fokozatig vagy pontosabban a kék hőfokjelző elyhagyásáig füstöl erőteljesebben a kipufogo fehér gőzzel de utána már nem viszont 1400 km után megeszik 1l olajat és nem tudom,hogy szétszedessem a verdát vagy ne.Igazság szerint tavaly volt rajta turbó felújjítás meg olaj és szűrőcserék de kb 3/4 évet állt az autó és most kezdte csinállni ezt a dolgot.Szerintetek mi lehet a baj?
Előre is köszönöm


Szia Az a kérdés 1) milyen olaj van benne ? (0w,5w,10w)
2) milyen márkájú?
3) mióta van benne ?(mennyi ideje,hány km-t futott)
4)mennyi km.van az autóban?



Castrol 5-w40 olaj és kb 2000 km-t futott az utolsó olajcsere óta amiből 1400 km-t én tettem bele úgy hogy állt az autó előtte kb 1 évet.Az autóban egyébként 136000 -km van.


nekem az az érzésem nem véletlen állt az az autó. melelsleg hosszas állás után előfordulhat füstölés, olajfogyasztás, de ilyen állások után alap az olajcsere! mindenesetre az olajfogyasztás akkor is sok... intercoolerről leveszed a csövet, ha kijön az 1 liter, akkor megvan a bűnös.



Kicsit javítok magamon,mert úgy állt az autó,mint leinformáltam csak valaki félrebeszélt,hogy állás után kezdett füstölni üzemmelegig és akkor vitték el idén májusban olajcserére és a turbót is akkor ujitották fel.Onnantól ment az autó 600 km-t
fogyás nélkül és én meg júliusban ültem rá amikor töltöttem rá egy keveset a maximumig.És most 1400 kilométer után volt a minimumnál.

les10 Elküldve: 2010-09-08 09:57 Motorolaj

lacaca írta:
les10 írta: Sziasztok!

Nekem olyan gondom lenne,hogy inditásnál egy két fokozatig vagy pontosabban a kék hőfokjelző elyhagyásáig füstöl erőteljesebben a kipufogo fehér gőzzel de utána már nem viszont 1400 km után megeszik 1l olajat és nem tudom,hogy szétszedessem a verdát vagy ne.Igazság szerint tavaly volt rajta turbó felújjítás meg olaj és szűrőcserék de kb 3/4 évet állt az autó és most kezdte csinállni ezt a dolgot.Szerintetek mi lehet a baj?
Előre is köszönöm


Szia Az a kérdés 1) milyen olaj van benne ? (0w,5w,10w)
2) milyen márkájú?
3) mióta van benne ?(mennyi ideje,hány km-t futott)
4)mennyi km.van az autóban?



Castrol 5-w40 olaj és kb 2000 km-t futott az utolsó olajcsere óta amiből 1400 km-t én tettem bele úgy hogy állt az autó előtte kb 1 évet.Az autóban egyébként 136000 -km van.

les10 Elküldve: 2010-09-07 22:51 Motorolaj

Hori írta:
les10 írta: Sziasztok!

Nekem olyan gondom lenne,hogy inditásnál egy két fokozatig vagy pontosabban a kék hőfokjelző elyhagyásáig füstöl erőteljesebben a kipufogo fehér gőzzel de utána már nem viszont 1400 km után megeszik 1l olajat és nem tudom,hogy szétszedessem a verdát vagy ne.Igazság szerint tavaly volt rajta turbó felújjítás meg olaj és szűrőcserék de kb 3/4 évet állt az autó és most kezdte csinállni ezt a dolgot.Szerintetek mi lehet a baj?
Előre is köszönöm



akkor nem füstöl hanem gőzöl ami normális, az 1400km alatt 1l olaj az rengeteg, lehet nem sikerült a turbo felújítása, vagy a motor kicsit elkopott de ezek igen komoly kék füsttel járnának



Esetleg nem lehet a szelepszár szimering vagy netán a gyűrű,mert egy ismerős azt is lehetségesnek véli?

les10 Elküldve: 2010-09-07 20:20 Motorolaj

Sziasztok!

Nem tudja valaki a normális olajfogyást a 2004-es 320d-nél?

Köszönöm

les10 Elküldve: 2010-09-07 18:46 Motorolaj

Sziasztok!

Nekem olyan gondom lenne,hogy inditásnál egy két fokozatig vagy pontosabban a kék hőfokjelző elyhagyásáig füstöl erőteljesebben a kipufogo fehér gőzzel de utána már nem viszont 1400 km után megeszik 1l olajat és nem tudom,hogy szétszedessem a verdát vagy ne.Igazság szerint tavaly volt rajta turbó felújjítás meg olaj és szűrőcserék de kb 3/4 évet állt az autó és most kezdte csinállni ezt a dolgot.Szerintetek mi lehet a baj?
Előre is köszönöm