mclane fórum hozzászólásai
« előző12következő »

mclane Elküldve: 2014-04-29 21:43 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

notoriusbg írta:
mclane írta:
notoriusbg írta:
YELLOW írta:
mclane írta: Teljesen igazad van, nem is akarok rajta parázni, de azért a kisördög nem alszik.
Mondjuk úgy szedték ki, hogy a csavardóm letörött és a csavaron van, szóval így nem is tudja rendesen rögzíteni.


biztos csak az izzó kellett neki



Lehet tudni, hol történt az eset? Nekem a BAH-csomópont környéki parkolást bánta 3(!) visszapillantó tükörlapom, egy lámpamosó spricnim, PDC-szenzorok (mondjuk azokból 2 off volt ), hozzájuk a kábelköteg... Szóval ezt a környéket annyira nem ajánlom
Csak tapasztalatszerzés/-megosztás végett kérdezem...


Győrben történt az Ifjúség körútön lévő régi Gyertyfény vendéglő(most Tópart pizzéria) parkolójánál. Van térfigyelő is. Ez volt a harmadik esetem, első két alkalommal csak a BMW emblémát szedték le.

Röhögni fogsz. Izzót nem vitték el csak a búrát.



Pfff... hát, részvétem! És az ember még örülhet, ha jófej az illető és nem b*ssza össze a fényezést "munka" közben! Én csakazértis külföldről igyekszem beszerezni a bontott cuccokat, mert véletlenül sem akarom a sajátomat visszavásárolni...

Ez az, még szerencsésnek is érzem magam, hogy csak ezeket lopták el, nem karcolták össze...mondjuk kezet nem ráznék az illetővel.

mclane Elküldve: 2014-04-29 10:22 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

notoriusbg írta:
YELLOW írta:
mclane írta: Teljesen igazad van, nem is akarok rajta parázni, de azért a kisördög nem alszik.
Mondjuk úgy szedték ki, hogy a csavardóm letörött és a csavaron van, szóval így nem is tudja rendesen rögzíteni.


biztos csak az izzó kellett neki



Lehet tudni, hol történt az eset? Nekem a BAH-csomópont környéki parkolást bánta 3(!) visszapillantó tükörlapom, egy lámpamosó spricnim, PDC-szenzorok (mondjuk azokból 2 off volt ), hozzájuk a kábelköteg... Szóval ezt a környéket annyira nem ajánlom
Csak tapasztalatszerzés/-megosztás végett kérdezem...


Győrben történt az Ifjúség körútön lévő régi Gyertyfény vendéglő(most Tópart pizzéria) parkolójánál. Van térfigyelő is. Ez volt a harmadik esetem, első két alkalommal csak a BMW emblémát szedték le.

Röhögni fogsz. Izzót nem vitték el csak a búrát.

mclane Elküldve: 2014-04-28 14:08 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

Teljesen igazad van, nem is akarok rajta parázni, de azért a kisördög nem alszik.
Mondjuk úgy szedték ki, hogy a csavardóm letörött és a csavaron van, szóval így nem is tudja rendesen rögzíteni.

kempelen írta:
mclane írta: Sziasztok!
Péntek éjjel kilopták a bal első indexet a kocsimból. Megzavarták őket szerencsére, így a szándék nem derült ki. Csak az index kellett nekik, vagy mentek volna tovább?Elképzelhető-e, hogy ez az első lépése volt egy lopásnak, ezen keresztül férnek hozzá pölö riasztóhoz stbstb?
Köszönöm.


Szia!
Elképzelhető, de nem valószínű.

Barátomnak az oldalindexet lopták le, miután kicserélte egy újra, mivel az előző be volt sárgulva.

Vannak akik más autójáról szerzik be az alkatrészt és nem kell azonnal tovább gondolni a dolgokat..


mclane Elküldve: 2014-04-28 10:44 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

Sziasztok!
Péntek éjjel kilopták a bal első indexet a kocsimból. Megzavarták őket szerencsére, így a szándék nem derült ki. Csak az index kellett nekik, vagy mentek volna tovább?Elképzelhető-e, hogy ez az első lépése volt egy lopásnak, ezen keresztül férnek hozzá pölö riasztóhoz stbstb?
Köszönöm.

mclane Elküldve: 2012-07-19 07:41 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

Megvan! Köszönöm szépen!

Robinson írta: Sziasztok!

A holnapi napon a következő felhasználók kártyái kerülnek postázásra:


  • mclane
  • MrHat
  • dani81
  • hil
  • Schlittyom
  • vidaptr
  • tom
  • E30Andras
  • polgarjozsef
  • kovbarna
  • ZoliE36Compact
  • Poma


Türelmeteket mégegyszer köszönöm!



mclane Elküldve: 2012-06-30 11:22 316 nincs alapjárat

YELLOW írta:
mclane írta: Sziasztok!
Majdnem hasonló probléma, csak épp nálam nem ingadozik az alapjárat. Olaj-, illetve szűrőcsere után mentem hazafelé, és egyszerűen lefulladt üresben. Orvosolni hasonlóképpen lehetett, kicsit nyomni kellett a gázt álló helyzetben, mert csak alapjáraton jelentkezik a hiba. Jövő héten viszem vissza. Szerelő sejti mi lehet a hiba, amikor cserélte a szűrőt mondta, hogy az egyik cső nem volt rendesen rögzítve, szerinte ott lesz hiba.
Remélem hamar kiderül. Majd leírom, ha valakit érdekel, ha nem akkoris


baszod!

milyen szerelő az ilyen, hogy szerel valamit, lát egy nem megfelelő rögzítést és nem csinálja meg???? és nem is szól róla, csak mikor kiderül, hogy valami nem ok....
én soha többet nem vinném oda. sőt valószínűnek tartom, hogy előtte semmi baja nem volt lehet és a cserekor ő szedte le csak baszott visszarakni.
hányok az ilyentől.


Lehet nem egyértelműen fogalmaztam. Ő vette észre amikor a levegőszűrőt cserélte, mondta is, ott álltam mellette, és csere után megfelelően rögzítette.

mclane Elküldve: 2012-06-30 08:00 316 nincs alapjárat

Sziasztok!
Majdnem hasonló probléma, csak épp nálam nem ingadozik az alapjárat. Olaj-, illetve szűrőcsere után mentem hazafelé, és egyszerűen lefulladt üresben. Orvosolni hasonlóképpen lehetett, kicsit nyomni kellett a gázt álló helyzetben, mert csak alapjáraton jelentkezik a hiba. Jövő héten viszem vissza. Szerelő sejti mi lehet a hiba, amikor cserélte a szűrőt mondta, hogy az egyik cső nem volt rendesen rögzítve, szerinte ott lesz hiba.
Remélem hamar kiderül. Majd leírom, ha valakit érdekel, ha nem akkoris

mclane Elküldve: 2012-06-24 12:15 Díszlécek

lalada írta: a szálcsiszolt alunak mi a hivatalos német/angol neve? köszi
Idézet: A szálcsiszolt alu diszléc az kicsit húzósabb árban van.

Angolul bruished alu, németet passzolom.

mclane Elküldve: 2012-06-22 21:01 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

YELLOW írta:
kempelen írta:
jons írta:
Robinson írta:
Amilyen hangvételű leveleket egyesek megengednek maguknak, tisztázzunk pár dolgot:
Nem írtam mindenkinek egyesével levelet, megírtam ide a fórumra, hogy legyetek türelemmel.


Igen és egyébként is egy borzasztó ember vagy, mert nem küldted a matricámat és azért is, mert megcsináltad ezt az oldalt és mi itt lehetünk és egyébként is...


Nyerészkedő!



arról nem is beszélve, hogy amilyen szemét vót, még nekem ajándékba is küldött egy kártyát önköltségen. amit persze sosem használtam és tavaly lejárt, de a tárcám becses dísze azóta is és az is marad.

amúgy nem én vótam.

kivolt az? kapjuk el, és.... eresszük le az aurója kerekét


Először megijedtem, hogy én, de aztán megnéztem mit írtam, de csak azt kérdeztem, hogy átért-e a pezó. Meg rá is ér a kártya, nem hajt a tatár.

mclane Elküldve: 2012-06-15 19:31 Mi lehet a baj?

vivaladiesel írta:
mclane írta: Sziasztok!
Autópályán jövet hazafele tapasztaltuk, hogy a klíma az anyósoldalra már szinte alig nyom levegőt, az is langyos, meleg. A vezetőoldalon teljesen jó, középen már necces a kiáramló levegő. Mi lehet a gondja?
Előre is kösz a válaszokat.


Szia! Biztos megérezte az autó, hogy az anyóst viszed a jobb egyben... A viccet félretéve, a fűtéscsapot kéne jól kitisztítani, ha nem javul a helyzet akkor csere. (water valve az angol neve talán)

Győr környékén ajánlom Torsten Cox-ot Ikrényben. Németországból települt át, kicsit töri a magyart de a bmw-k nyelvét tökéletesen beszéli! Az A1 autót pedig felejtsd el...


Hát elég ronda anyós lenne a csávóból.
Gondolatolvasó lehetsz, éppen új autószerelőt keresek, nagyon köszönöm a tippet. Olvastam mindkét "szakiról" a fórumban, A1 elég hamar kiesett a pixisből.

mclane Elküldve: 2012-06-15 17:28 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Autópályán jövet hazafele tapasztaltuk, hogy a klíma az anyósoldalra már szinte alig nyom levegőt, az is langyos, meleg. A vezetőoldalon teljesen jó, középen már necces a kiáramló levegő. Mi lehet a gondja?
Előre is kösz a válaszokat.

mclane Elküldve: 2012-06-08 09:23 Társalgó

vivaladiesel írta:
csbalu írta:
vivaladiesel írta:
jokerface írta: 1millió KM
Azért ez már nem semmi


"Dénes telepakolta a kombit, és ment. Oda 1700, vissza 1700, az összesen 3400 km egy körre. Persze járt máshová is, Marseilles, Dijon környékére is, de néha leugrott Barcelonába is."

"10-12 ezres olaj- és szűrőcseréhez, meg a régi, bevált olajához. Ez egyébként nem titok, Q8 5W-40-es olaj"

Itt a titok... Autópályán megtett km-ek és gyakori olajcsere!




Ha Pesten beletekert volna 1 millát kíváncsi lennék arra a Golfra


Pesten? 400 000km-nél már a bontóban lenne!



"Ja, így könnyű! A TDI gyakorlatilag stabilmotorként üzemelt – gondolhatnánk. Ez csak részben igaz, a 988 ezer km legalább harmada normál városi taxizással pörgött bele a Golfba."
Az 300ezer körül Budapesten, majdnem megvan az a 400

mclane Elküldve: 2012-05-30 20:39 Mi lehet a baj?

Köszönöm szépen a segítséget!

mclane Elküldve: 2012-05-30 20:27 Mi lehet a baj?

Helioport írta:
YELLOW írta:
mclane írta:
Helioport írta:
mclane írta: Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, és friss BMW tulajdonos, ráadásul első hibával.
A hétvégén az egyik gyújtástrafóm megadta magát, így távolban ragadtam, de sikerült cserélni. Azt olvastam, hogy a gyári szériahibás. Szóval célszerű ilyenkor a másik hármat is cserélni? Mennyi az esélye, hogy a többi is megadja magát?
Előre is kösz, a válaszokat.


Szériahibás gyújtótrafó? Fura lenne. 9 év után beszart? Ennyit bírt. Bizony, a dolgok nem működnek GOD MODEban. Egy 9 éves Xtízezer-százezret ment autóban óhatatlanul elromlanak dolgok. De kijelenteni, hogy szériahibás lenne, csak mert elromlott, slendrián kijelentés. Egy 1999-es típusról beszélsz, ha típushiba lenne, szerinted ma lehetne kapni? BMW-t vettél, nem tucatautót. Nem típushibás az, csak a szerelőd óccsóé' tud utángyártottat...


Kösz a választ. Itt olvastam(oldal alja): http://www.bmwfanatics.hu/kere...kapcsolat=
Annak én csak örülök, ha szó nincs szériahibáról Jegyzem meg teljesen laikus vagyok, de hát féltem a kis kocsit




pedig széria hiba... amivel szerelték azt nem is lehet kapni, az a gyári számú kifutott. nagyon sokban 50ezer után tönkre megy. nekem 85ezernél kellett cserélni.
(megjegyzem off új autonkban 15ezernél tönkre ment, cak ott komplett trafó híddal együtt lehet cserélni)
és igen célszerű mind a 4-et cserélni. hisz ugyanolyat már nem fog kapni. és csak idő kérdése, a többi mikor adja meg magát. én M. Attilától vettem nagyon jó áron Beru-t.


Azt szerintem akkor leszögezhetjük, hogy a kilenc éves (...és ötvenezernél többet futott) autóban biztostutikurvaisten, hogy nem szériahibás trafó volt, amit nem is lehet kapni, és feltételezhető, hogy kicserélték. Ha pediglen az eredeti volt benne, akkor ez egy szériahibán-kívüli darab volt dojcslandból. Akkor pedig nem áll meg a szériahibás darab kifejezés se így, sem pedig úgy. Így van é???

Ha mondjuk 1600+ km-ert szeretnél menni nyaralásként egy másik országban. Akkor a lentiek tükrében bevállalnád-e trafócsere nélkül? Akár lehet helyes az érvelésed, de asszem nem kockáztatok meg

mclane Elküldve: 2012-05-30 18:46 Mi lehet a baj?

Helioport írta:
mclane írta: Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, és friss BMW tulajdonos, ráadásul első hibával.
A hétvégén az egyik gyújtástrafóm megadta magát, így távolban ragadtam, de sikerült cserélni. Azt olvastam, hogy a gyári szériahibás. Szóval célszerű ilyenkor a másik hármat is cserélni? Mennyi az esélye, hogy a többi is megadja magát?
Előre is kösz, a válaszokat.


Szériahibás gyújtótrafó? Fura lenne. 9 év után beszart? Ennyit bírt. Bizony, a dolgok nem működnek GOD MODEban. Egy 9 éves Xtízezer-százezret ment autóban óhatatlanul elromlanak dolgok. De kijelenteni, hogy szériahibás lenne, csak mert elromlott, slendrián kijelentés. Egy 1999-es típusról beszélsz, ha típushiba lenne, szerinted ma lehetne kapni? BMW-t vettél, nem tucatautót. Nem típushibás az, csak a szerelőd óccsóé' tud utángyártottat...


Kösz a választ. Itt olvastam(oldal alja): http://www.bmwfanatics.hu/kere...kapcsolat=
Annak én csak örülök, ha szó nincs szériahibáról Jegyzem meg teljesen laikus vagyok, de hát féltem a kis kocsit





« előző12következő »