Ez egy archivált weboldal! bővebben
mlaller fórum hozzászólásai
« előző12következő »

mlaller Elküldve: 2013-11-29 12:37 Autóvásárlás

YELLOW írta: festékréteg vastagság:

valaki írta, hogy 120-180 között van. erre írtam, hogy nekem pont így van, ahol gyári a fényezés. egy külföldi oldalon is azt találtam, hogy átlagértéken megadva 150.
nekem egy volt kereskedő, jelenleg munkatársam adta oda a eszközét (csatolt kép), amit kalibrálni kell, a kalibráló lapokkal), szóval nem 10ezres kategória, amit csak használni kell, és mér össze vissza. meg lehet nézni az árát, gondolom hil neked sem ilyen van, sőt kollégám elmondása szerint a kereskedők nagy része sem áldoz 30ezertől többet egy mérőért.
garantáltam ahol gyári a fényezésem lakkréteg minden, nekem is 120-180 között van, ahol fújva volt ott több. oszlopokon is mértem több helyen ott sem más, ajtók belső részén stb.
hil ha legközelebb találkoznánk mindenképp legyen nálad a műszer aztán megmérheted az enyém, de gyanítom, kisebb értéket fogsz mérni, mint én. úgy gondolom, (sőt nem csak én), az olcsó mérők nagyon nem pontosok, inkább félrevezetik az embert.
láttátok szintén írta valaki, hogy egy gyári új autót és mérték és ott is 150 körüli értékek jöttek ki.




Sziasztok!

Az autószerelőm szerint is 100-120 mikor között van az eredeti, javítás nélküli gyári fényezés (bmw márkaszervízben is dolgozott, én adok a szavára). Állapotfelmérésen az egyik bmw márkaszervízben azt mondták, hogy 180 mikronig simán tekinthető gyárinak. Ugyanennek a szerviznek a szervíz igazgatója pedig az alábbiakat írta nekem emailben (akiket szívesen minősítek majd, ha időben oda jutok, hogy írjak egy szervíz-értékelést, csak még nem sikerült....):
"A festék rétegvastagságára vonatkozóan a BMW előírása ( és ez megegyezik a magyarországi előírásokkal is ) hogy 300 mikronig bezárólag egy új autó esetében gyárinak tekintendő a fényezés. Ez annyit jelent hogy az autógyárak fenntartják maguknak azt a jogot - és ezt a magyar törvények is elfogadják - hogy a megszokott 100-200 mikronos rétegre, ha szükséges valamiért, akkor húzhassanak egy réteg festéket, lakkot. Tehát a 187 mikronos vastagság bőven ezen belül van, ami persze jelentheti hogy történt javítás azon az elemen, de ez bőven az elfogadható mértékű túrésen belül van." - nesze semmi fogd meg jól.

Tehát nekem ezekből az jött le, hogy 120 mikronig javítás nélküli a fényezés, afelett meg a gyár illetve a kereskedés is fenntartja magának a jogot arra, hogy ha netán szállítás közben sérül az autó, akkor megjavítsák, és ugyanúgy gyári fényezésű autóként eladják....

mlaller Elküldve: 2013-11-25 13:38 Műszerfal kijelzés

kempelen írta:
mlaller írta:
kempelen írta:
mlaller írta: Sziasztok!
Ma hazafelé elindulás után visszagyulladt a motorhibára figyelmeztető jelzés a műszerfalon....
eléggé nyugtalanit hogy mi lehet. 2004-es 320D -ről van szó.
a héten olyan jelenséggel találkoztam, hogy teletankolás után nem indult be az autóm, csak 6-7. kísérletre a benzinkúton. azt hittem, hogy indításgátló / pajzs rakoncátlankodik, de elképzelhető, hogy ennek is köze lehet a hibajelzéshez?
találkozott valaki hasonló problémával?

előre is köszönöm a válaszotok.


Elsőre a kisnyomású szivattyú jut eszembe, de persze ez nem 100%.

Aztán függhet attól is mikor cseréltél gázolajszűrőt?

Illetve mi lehet az üza ellátó rendszerben. Ha szerencséd van, csak a kisnyomású szivattyú rakoncátlankodik, ami előfordult már másoknál is. Ha nincs szerencséd, akkor az üza ellátó rendszered koszos, mocskos...

Azért a hibaüzit kiolvasnám és ha azt nyomásproblémákat ír a nagynyomású oldalon, akkor majdnem tuti, hogy a kisnyomású szivattyúd a hibás...




Köszönöm a válaszod! Vasárnap megyek kiolvastatni, előbb nem tudok sajnos, de már hívtam a szerelőmet....gázolajszűrőt februárban cseréltem, azóta mentem 20 ezret...
a kisnyomású szivattyú mitől szokott elromlani?


Ha már beszéltél a szerelőddel, akkor nagy probléma nem lehet!

Idővel minden kinyomású szivattyú megadja magát a kilométerek száma, a gázolajszűrő csereperiódusa és a használt üzemanyagtól függően.



Sziasztok! Kicsit késve, de jelentkezem. A nem indulásra a szerelőm is a kisnyomású szivattyút mondta, illetve hogy ne lepődjek meg, ha nagyon kevés üzemanyagom marad, és tankolás után nem indul elsőre. Szerencsére nyár óta nem volt ilyen "nem indul elsőre" problémám.
A motorhiba jelzés az visszajött többször, a turbó geometria elektronikájára írt ki hibát és a légtömegmérőre. A légtömegmérőm ki lett cserélve, valamint egy vákuumcső is lett cserélve, ezzel orvosolva lett a probléma. De érezhetően jobban is megy az autó.
Turbógeometria hibajelzése volt valamelyikőtöknek?

mlaller Elküldve: 2013-11-25 13:20 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

zuziq írta:
anubisz írta:
Bulll85 írta:
Streetpunker írta:
Romke írta:
Streetpunker írta: Sziasztok,
új vagyok a fórumon szóval elnézést ha már ilyen volt Hamarosan egy BMW vételét tervezem, és nagyon gondolkodom rajta hogy milyen plusz védelem kellene még bele. Valami gps/gsm vevőn gondolkodom, találtam is egyet, de mivel nem értek hozzá szükség lenne a véleményetekre!

Link

Szerintetek? Azért is szimpatikus, mert kicsi, nem drága, és jól elrejthető.


Hasznosságilag, kiegészítő megoldásnak teljesen jó! Igaz, hogy vannak hírek, hogy tudják blokkolni ezeket a szerkezeteket. De komolyan ilyenekre nem készülnek fel lassan a gyártók???
De egy végszükségi megoldásnak jó, ahogy az előttem szóló is írta sok kocsit visznek egyből külföldre akkor pedig, ha időben cselekszünk akkor jó!


Köszi, megvettük pénteken végül is ezt a típust! Nagyon pontosan mutatja, hogy merre is jár az autó Elég komoly megnyugvás van bennem, igaz nem tudom pontosan miért, valószínű a bizalom, hogyha viszik akkor is előkerülhet! DE NE vigyék de a lényeg hogy eddig teljesen megvagyok vele elégedve! A gyártó elmondta, hogy hova is érdemes a leginkább rejteni és ott nem találják meg egyhamar (ha nem haragszotok nem írom le ide hogy hol van )


sorry,de én úgy tudom 1 felkészült tolvajnak van árnyékolója ,antenna amit szivargyújtóba
dug bele,és hatástalanítva van a gps egyből.


A lényeg, hogy ő nyugodtan alszik valamirevaló tolvaj,nem is ül be kocsiba blokkoló nélkül.


Hát igen... haver faterja vett egy ilyen cuccot hogy az óráin ki tudja lőni a mobilokat... 100 K volt és mindennemű rádiósugárzást kilőtt...(hogy most gps kilövi e nemtom) A kocsit nem tudtuk kinyitni távirányítóval ha a közelben volt..



Sziasztok!
most olvastam a topic-ot. én is hallottam már sok helyről, hogy aki már autótolvajlásra adta a fejét, annak van ilyen árnyékolója, de kiegészítő megoldásnak nem rossz egy ilyen nyomkövető. Azt szokták tanácsolni, hogy aki komplett védelmet akar, az elektronikus és mechanikus védelemben is gondolkodjon (bár ez meg többe kerül).

mlaller Elküldve: 2013-08-30 17:37 Műszerfal kijelzés

kempelen írta:
mlaller írta:
kempelen írta:
mlaller írta: Sziasztok!
Ma hazafelé elindulás után visszagyulladt a motorhibára figyelmeztető jelzés a műszerfalon....
eléggé nyugtalanit hogy mi lehet. 2004-es 320D -ről van szó.
a héten olyan jelenséggel találkoztam, hogy teletankolás után nem indult be az autóm, csak 6-7. kísérletre a benzinkúton. azt hittem, hogy indításgátló / pajzs rakoncátlankodik, de elképzelhető, hogy ennek is köze lehet a hibajelzéshez?
találkozott valaki hasonló problémával?

előre is köszönöm a válaszotok.


Elsőre a kisnyomású szivattyú jut eszembe, de persze ez nem 100%.

Aztán függhet attól is mikor cseréltél gázolajszűrőt?

Illetve mi lehet az üza ellátó rendszerben. Ha szerencséd van, csak a kisnyomású szivattyú rakoncátlankodik, ami előfordult már másoknál is. Ha nincs szerencséd, akkor az üza ellátó rendszered koszos, mocskos...

Azért a hibaüzit kiolvasnám és ha azt nyomásproblémákat ír a nagynyomású oldalon, akkor majdnem tuti, hogy a kisnyomású szivattyúd a hibás...




Köszönöm a válaszod! Vasárnap megyek kiolvastatni, előbb nem tudok sajnos, de már hívtam a szerelőmet....gázolajszűrőt februárban cseréltem, azóta mentem 20 ezret...
a kisnyomású szivattyú mitől szokott elromlani?


Ha már beszéltél a szerelőddel, akkor nagy probléma nem lehet!

Idővel minden kinyomású szivattyú megadja magát a kilométerek száma, a gázolajszűrő csereperiódusa és a használt üzemanyagtól függően.



Január óta van nálam, én figyelek a csereperiódusra, 80%-ban schellnél a fennmaradó százalékban mol-nál omw-nél tankolok.
az előző tulaj talán használt valamilyen adalékot, amit az üzemanyaghoz kell adni, az lehet rá rossz hatással? na mindegy vasárnap megnézetem, aztán közzéteszem, hogy mi a probléma, hátha segítek majd másnak is.
Köszönöm a segítséget!

mlaller Elküldve: 2013-08-30 17:10 Műszerfal kijelzés

kempelen írta:
mlaller írta: Sziasztok!
Ma hazafelé elindulás után visszagyulladt a motorhibára figyelmeztető jelzés a műszerfalon....
eléggé nyugtalanit hogy mi lehet. 2004-es 320D -ről van szó.
a héten olyan jelenséggel találkoztam, hogy teletankolás után nem indult be az autóm, csak 6-7. kísérletre a benzinkúton. azt hittem, hogy indításgátló / pajzs rakoncátlankodik, de elképzelhető, hogy ennek is köze lehet a hibajelzéshez?
találkozott valaki hasonló problémával?

előre is köszönöm a válaszotok.


Elsőre a kisnyomású szivattyú jut eszembe, de persze ez nem 100%.

Aztán függhet attól is mikor cseréltél gázolajszűrőt?

Illetve mi lehet az üza ellátó rendszerben. Ha szerencséd van, csak a kisnyomású szivattyú rakoncátlankodik, ami előfordult már másoknál is. Ha nincs szerencséd, akkor az üza ellátó rendszered koszos, mocskos...

Azért a hibaüzit kiolvasnám és ha azt nyomásproblémákat ír a nagynyomású oldalon, akkor majdnem tuti, hogy a kisnyomású szivattyúd a hibás...




Köszönöm a válaszod! Vasárnap megyek kiolvastatni, előbb nem tudok sajnos, de már hívtam a szerelőmet....gázolajszűrőt februárban cseréltem, azóta mentem 20 ezret...
a kisnyomású szivattyú mitől szokott elromlani?

mlaller Elküldve: 2013-08-30 16:35 Műszerfal kijelzés

Sziasztok!
Ma hazafelé elindulás után visszagyulladt a motorhibára figyelmeztető jelzés a műszerfalon....
eléggé nyugtalanit hogy mi lehet. 2004-es 320D -ről van szó.
a héten olyan jelenséggel találkoztam, hogy teletankolás után nem indult be az autóm, csak 6-7. kísérletre a benzinkúton. azt hittem, hogy indításgátló / pajzs rakoncátlankodik, de elképzelhető, hogy ennek is köze lehet a hibajelzéshez?
találkozott valaki hasonló problémával?

előre is köszönöm a válaszotok.

mlaller Elküldve: 2013-08-07 09:25 Autóvásárlás

Pocses írta:
mlaller írta: Sziasztok!

Szép autónak tűnik, bár jól látom, hogy a kormány újra van bőrözve?
Bár nem vagyok szakértő, de 166e km után még nem szokták, de amúgy a képek alapján jól néz ki.

Várom én is a beszámolót.





A leírás szerint vadonat új a kormány, ez elég furcsa számunkra is, a km-el meg nem foglalkozunk meg lessük személyesen.


Az a biztos, végülis itt már nem kilométert vesz az ember, hanem állapotot
Sok sikert a vásárláshoz!

mlaller Elküldve: 2013-08-07 09:17 Autóvásárlás

Sziasztok!

Szép autónak tűnik, bár jól látom, hogy a kormány újra van bőrözve?
Bár nem vagyok szakértő, de 166e km után még nem szokták, de amúgy a képek alapján jól néz ki.

Várom én is a beszámolót.



« előző12következő »