státusz Jacek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. szeptember 14. péntek, 08:35


Üdv!

Problémám a következő vettem egy e61-et, műszeregységet szétszedték össze raktam de
egyik mutató sem működik és nincs ellenálása csak lognak. Tesztet elinditom minden működik csak a négy mutató nem, a tempomat és a fordulatszám határ is működik.
OBD-n keresztül sem tudom tesztelni a mutatokat nem csinálnak semmit mintha nem kapnának áramot.
Létezik valami külön bizti? Kesztűtartónál néztem.
Köszi a helpet ha érkezik.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15055 pont) | Hozzászólások: 16247

Elküldve: 2018. június 16. szombat, 16:22


hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni: a sebesség mérőm nem működik, most úgy kell autóznom, hogy GPS-t figyelem, ami eléggé nem jó. Az előzmény az, hogy beletettem egy másik műszer egységet, abban átírtam a VIN kódot, majd visszaraktam a sajátját és a sebességmérő nullán áll, a pil. fogyasztás max végkitérésen úgy 60 Km/ó-tól, addig nullán. A napi Km számláló, a digit átlag fogyasztás mérő jól működik, mint minden más, csak a sebesség mérő nem.
Tudnátok segíteni???
Előre is köszi!

Sziasztok,
sajna nem jött semmi segítség, de megoldódott a hiba: az IKE-ban a P.A.Soft-ot használva látható volt, hogy a Distance/speed value-ban a speed.imp/Km értéke valamitől átíródott 37729-re. Azt visszaírtam 4961-re és ezzel minden rendbe jött. Tovább gondolva a dolgot, ha valaki nem gyári méretű kereket tesz fel, akkor itt lehet beállítani, hogy a sebesség mérő jót mutasson. Előzményként még bele tettem egy másik autóból származó műszer egységet, ami FL.előtti volt. A VIN-t simán át lehetett írni, így a machinációs pötty nem volt. DE: nem volt műszer világítás, gyújtásnál nem világított a piros töltés lámpa, nem működött az olajszint figyelés, a DSC-t át kellett programozni és a tank mutató teljes hülyeséget mutatott, tele tanknál 3/4-et, majd 200 Km után 5,6-os fogyasztás mellett 1/4 tankot, a diag pedig minderre tank 2 level sensor out-ot írt ki D7/81 kóddal. Mindezt csupán azért írtam meg, ha valaki belefut ebbe, akkor legyen támpont a gyógyításra, és senki ne próbáljon FL. autóba FL. előtti, esetleg jobb kormányos műszer csoportot betenni. Érzésem szerint a jobbkormányos csinálta az átírást, mert én semmit nem írtam át a saját IKE-ban. Egy rémálom volt számomra az egész történet, bocs, hogy ilyen hosszú voltam.
bye: hil


mé vóna baj, ha hosszú? köszi szépen a visszajelzést, jó tudni!
mondjuk én is hasonlóra gyanakodtam, de nem tudtam biztosra. sejtettem, hogy a mérföldes témával lesz gond, de úgy voltam vele, nyilván átírtad a km/h-kat mérföldre. vagyis fordítva. mert én erre gyanakodtam.
meg szerintem beszéltünk róla, hogy a FL előtti óracsoport feltehetően nem lesz jó.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (278 pont) | Hozzászólások: 2946

Elküldve: 2018. június 16. szombat, 15:12


hil írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni: a sebesség mérőm nem működik, most úgy kell autóznom, hogy GPS-t figyelem, ami eléggé nem jó. Az előzmény az, hogy beletettem egy másik műszer egységet, abban átírtam a VIN kódot, majd visszaraktam a sajátját és a sebességmérő nullán áll, a pil. fogyasztás max végkitérésen úgy 60 Km/ó-tól, addig nullán. A napi Km számláló, a digit átlag fogyasztás mérő jól működik, mint minden más, csak a sebesség mérő nem.
Tudnátok segíteni???
Előre is köszi!

Sziasztok,
sajna nem jött semmi segítség, de megoldódott a hiba: az IKE-ban a P.A.Soft-ot használva látható volt, hogy a Distance/speed value-ban a speed.imp/Km értéke valamitől átíródott 37729-re. Azt visszaírtam 4961-re és ezzel minden rendbe jött. Tovább gondolva a dolgot, ha valaki nem gyári méretű kereket tesz fel, akkor itt lehet beállítani, hogy a sebesség mérő jót mutasson. Előzményként még bele tettem egy másik autóból származó műszer egységet, ami FL.előtti volt. A VIN-t simán át lehetett írni, így a machinációs pötty nem volt. DE: nem volt műszer világítás, gyújtásnál nem világított a piros töltés lámpa, nem működött az olajszint figyelés, a DSC-t át kellett programozni és a tank mutató teljes hülyeséget mutatott, tele tanknál 3/4-et, majd 200 Km után 5,6-os fogyasztás mellett 1/4 tankot, a diag pedig minderre tank 2 level sensor out-ot írt ki D7/81 kóddal. Mindezt csupán azért írtam meg, ha valaki belefut ebbe, akkor legyen támpont a gyógyításra, és senki ne próbáljon FL. autóba FL. előtti, esetleg jobb kormányos műszer csoportot betenni. Érzésem szerint a jobbkormányos csinálta az átírást, mert én semmit nem írtam át a saját IKE-ban. Egy rémálom volt számomra az egész történet, bocs, hogy ilyen hosszú voltam.
bye: hil



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (278 pont) | Hozzászólások: 2946

Elküldve: 2018. június 12. kedd, 18:08


Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni: a sebesség mérőm nem működik, most úgy kell autóznom, hogy GPS-t figyelem, ami eléggé nem jó. Az előzmény az, hogy beletettem egy másik műszer egységet, abban átírtam a VIN kódot, majd visszaraktam a sajátját és a sebességmérő nullán áll, a pil. fogyasztás max végkitérésen úgy 60 Km/ó-tól, addig nullán. A napi Km számláló, a digit átlag fogyasztás mérő jól működik, mint minden más, csak a sebesség mérő nem.
Tudnátok segíteni???
Előre is köszi!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz digitalboy74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. február 24. szombat, 17:48


YELLOW írta:
digitalboy74 írta: A segítségeteket szeretném kérni, egy régóta húzódó valószínűleg valami elektromos problémában, hátha valaki találkozott már ilyennel.
A dolog nehézsége hogy ritkán jön elő és persze sosem akkor amikor szervizben van. Tegnap mentem vele majdnem egy órát a városban és tökéletes volt, aztán kiértem a nullásra felgyorsultam 110-re és el is kezdte.
Az Autóm egy 2002-es E46-os 2000-es benzines.
Csináltam egy videót is a problémáról amit linkelek is!

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

SZóval jeleneleg az autó tökéletesen hiba nélkül működik kb. 20km-ig, aztán elkezdi ezt csinálni! Amikor elkezdi akkor ha kirakom üresbe és elveszem a gázt akkor alapjáraton megy, de amint felmegy a fordulatszám 2000 fölé elkezdi az ugrálást megint.
Kicserélték nekem a generátort, mert hogy mintha valami áram ingadozás okozná, de nem segített rajta sajnos.
Az computer igazábol nem ír semmi kézzel foghatót.

Itt elég sok tapasztalt bmw-s van, hátha tud valaki segíteni!
Előre is köszönöm!


kérdés mivel lett hibakód olvasva? nem mindegy. mezei vackokkal sokra nem mész.
ha jól hallom közben megy az autó? kicsit tompa nekem a hang, a motor járása is ugrál amikor csinálja?
én főtengely jeladóra és motorvezérlőre gyanakodnék.
minden fokozatban csinálja? csak ennél a fordulatnál?


A főtengely jeladó is ki lett cserélve kb 2 hete, mert hasonlót csinált de akkor le is állt de akkor nem lehetett beinditani, letiltott. Minden sebesség fokozatban csinálja, csak kis fordulaton nem. És igen megy az auto, ha megállok alapjáraton nem ugrál. És ezt is csak akkor ha már jól bemelegedett az autó, kb 20km után.
Igen a motor járása is szaggatt megáll elindul nem csak a műszerek ugrálnak!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15055 pont) | Hozzászólások: 16247

Elküldve: 2018. február 24. szombat, 14:05


digitalboy74 írta: A segítségeteket szeretném kérni, egy régóta húzódó valószínűleg valami elektromos problémában, hátha valaki találkozott már ilyennel.
A dolog nehézsége hogy ritkán jön elő és persze sosem akkor amikor szervizben van. Tegnap mentem vele majdnem egy órát a városban és tökéletes volt, aztán kiértem a nullásra felgyorsultam 110-re és el is kezdte.
Az Autóm egy 2002-es E46-os 2000-es benzines.
Csináltam egy videót is a problémáról amit linkelek is!

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

SZóval jeleneleg az autó tökéletesen hiba nélkül működik kb. 20km-ig, aztán elkezdi ezt csinálni! Amikor elkezdi akkor ha kirakom üresbe és elveszem a gázt akkor alapjáraton megy, de amint felmegy a fordulatszám 2000 fölé elkezdi az ugrálást megint.
Kicserélték nekem a generátort, mert hogy mintha valami áram ingadozás okozná, de nem segített rajta sajnos.
Az computer igazábol nem ír semmi kézzel foghatót.

Itt elég sok tapasztalt bmw-s van, hátha tud valaki segíteni!
Előre is köszönöm!


kérdés mivel lett hibakód olvasva? nem mindegy. mezei vackokkal sokra nem mész.
ha jól hallom közben megy az autó? kicsit tompa nekem a hang, a motor járása is ugrál amikor csinálja?
én főtengely jeladóra és motorvezérlőre gyanakodnék.
minden fokozatban csinálja? csak ennél a fordulatnál?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz digitalboy74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. február 24. szombat, 10:38


A segítségeteket szeretném kérni, egy régóta húzódó valószínűleg valami elektromos problémában, hátha valaki találkozott már ilyennel.
A dolog nehézsége hogy ritkán jön elő és persze sosem akkor amikor szervizben van. Tegnap mentem vele majdnem egy órát a városban és tökéletes volt, aztán kiértem a nullásra felgyorsultam 110-re és el is kezdte.
Az Autóm egy 2002-es E46-os 2000-es benzines.
Csináltam egy videót is a problémáról amit linkelek is!

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

SZóval jeleneleg az autó tökéletesen hiba nélkül működik kb. 20km-ig, aztán elkezdi ezt csinálni! Amikor elkezdi akkor ha kirakom üresbe és elveszem a gázt akkor alapjáraton megy, de amint felmegy a fordulatszám 2000 fölé elkezdi az ugrálást megint.
Kicserélték nekem a generátort, mert hogy mintha valami áram ingadozás okozná, de nem segített rajta sajnos.
Az computer igazábol nem ír semmi kézzel foghatót.

Itt elég sok tapasztalt bmw-s van, hátha tud valaki segíteni!
Előre is köszönöm!


Danesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Danesz

Újonc

Elismertség: 10% (4 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2018. január 15. hétfő, 19:06


YELLOW írta:
Danesz írta: Sziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

generátor csere után akku sarut visszaraktuk és indítottuk az autót. Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítjuk elindul a hűtőventilátor.
Biztosítékok rendben vannak, töltést kap.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


mi okból lett generátor cserélve?



szólt a csapágy



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. január 15. hétfő, 19:10

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15055 pont) | Hozzászólások: 16247

Elküldve: 2018. január 15. hétfő, 18:41


Danesz írta: Sziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

generátor csere után akku sarut visszaraktuk és indítottuk az autót. Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítjuk elindul a hűtőventilátor.
Biztosítékok rendben vannak, töltést kap.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


mi okból lett generátor cserélve?

Danesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Danesz

Újonc

Elismertség: 10% (4 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2018. január 15. hétfő, 17:49


Sziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

generátor csere után akku sarut visszaraktuk és indítottuk az autót. Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítjuk elindul a hűtőventilátor.
Biztosítékok rendben vannak, töltést kap.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2002

státusz 330iM

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. november 27. hétfő, 21:12


Sziasztok klubtagok! Segítségkéréssel fordulnék hozzátok, hátha valaki az én problémámra is tud megoldást. Én eddig ilyet még nem láttam.. A helyzet a következő: e46 330-i BMW autómon nem mér a műszerfalon sem a kilométeróra sem a fogyasztásmérő. Hibakód olvasóval egyetlen dolgot írt ki: K-bus hiba. Mind a 4 jeladóm tökéletesen mér, gépre dugva mutatják szépen a sebességet, ha megyek az autóval. Műszerfal teszt sem hozott hibát, minden mutató felmegy ahogy kell, illetve a számítógép se ír a műszerfalra hibát. Az lenne a kérdésem, hogy találkozott e már valaki ilyen hibajelzéssel, illetve szedte már e szét valaki ezt a K-bus vagy másnéven Can bus rendszert? Vagy lehet máshol kellene keresni a hibát? Találtam egy angol leírást, belinkelem azt is, hátha valakinek ismerős lehet. Kérlek segítsetek, hátha valakinek volt már ilyen problémája! Köszi!

https://www.bmwgm5.com/K-Bus_Troubleshooting.htm



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1995

státusz kol1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. október 22. vasárnap, 07:26


Sziasztok. 318tds bmw-ben menet közben elalszik a műszerfalvilágítás nem mutat semmit ha pedig keállítom éles sípoló hangot ad. Mi okozhatja ezt? Köszi a válaszokat.

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (44 pont) | Hozzászólások: 675

Elküldve: 2017. június 25. vasárnap, 17:45


Vanek_Ur írta:
Bitu79 írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


Csatlakoztasd le az aksit negyed órára,utána is nézd meg.Esetleg cseréld ki az izzókat,és úgy is nézd meg.Ha ezek nem jönnek be,akkor cseréld ki az óracsoport biztosítékokat.Azok a 43-as,10-es,és a 34-esek.A hibájuk sok minden megmagyarázhatatlant okozhat...
Az a baj,hogy ic-t forrasztottál,LSZ modult cseréltél...(utólag most már ezekkel is lehet probléma)Először a fentiekkel kellett volna kezdeni.Így már eléggé meg lett bolygatva minden,ami több hibalehetőség megint pluszban.Többet értél volna,ha vettél volna egy működő óracsoportot,és felkódoltatod.Ezek az utólagos tákolgatások(forrasztgatások) csak bajt okoznak sokszor...Esetleg az LSZ modul nem lett felkódolva rendesen.

Itt a menete az LSZ felkódolásának BMW Scannerrel,a egelső hsz-ben van egy tömörített file.

http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself

Én a BC-s karral jártam úgy,hogy hivatalos szoftverrel nem sikerült felkódolni,többedszerre sem.Nem működött a BC-m.Kitalálták a szervízben,hogy az óracsoport nem tudja biztosan...Erre haverom BMW Scanerrel 2 perc alatt felkódolta...

Itt van egy videó is,hogy kell LSZ-t felkódolni a kocsihoz,ha a leírás alapján nem menne:

https://www.youtube.com/watch?v=vQ2nfUQlyus




Köszönöm a tanácsokat!
Legrosszabb esetben veszek egy óracsoportot is.
Szervizekben csak szivatnak, (nem azért mókolok mert nincs pénzem rá..) és ők se tudják mi a baja csak tippelgetnek.
Vegyek mindenből gyárit és majd kicserélik....
Bitu látom te is pécsi vagy.
Juli közepén megyek haza, esetleg ha addig nem sikerül itt németben megoldanom
tudsz valakit aki felprogramozza rendesen a dolgaimat?





Alap dolgokat tud programozni a srác,akihez mentem én is a bc-s karral.BMW Scanner progija az tuti van.Azzal lehet óracsoportot,meg szerintem világításmodult is kódolni.Eléggé ért az autó elektronikához.De ő nem BMW-re van specializálódva.Ha máshogy nem megy,akkor elmész a Schneiderékhez a legvégső esetben(pécsi márkaszervíz).Ők ugye elég drágák.A pellérden lévő BMW szakszervízt pedig nem ajánlom,mert nagyon bénák programozás terén,pedig megvan mindenhez a gyári szoftverük(Bc-s karos sztori)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. június 25. vasárnap, 18:01

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz Vanek_Ur

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. június 25. vasárnap, 11:55


Bitu79 írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


Csatlakoztasd le az aksit negyed órára,utána is nézd meg.Esetleg cseréld ki az izzókat,és úgy is nézd meg.Ha ezek nem jönnek be,akkor cseréld ki az óracsoport biztosítékokat.Azok a 43-as,10-es,és a 34-esek.A hibájuk sok minden megmagyarázhatatlant okozhat...
Az a baj,hogy ic-t forrasztottál,LSZ modult cseréltél...(utólag most már ezekkel is lehet probléma)Először a fentiekkel kellett volna kezdeni.Így már eléggé meg lett bolygatva minden,ami több hibalehetőség megint pluszban.Többet értél volna,ha vettél volna egy működő óracsoportot,és felkódoltatod.Ezek az utólagos tákolgatások(forrasztgatások) csak bajt okoznak sokszor...Esetleg az LSZ modul nem lett felkódolva rendesen.

Itt a menete az LSZ felkódolásának BMW Scannerrel,a egelső hsz-ben van egy tömörített file.

http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself

Én a BC-s karral jártam úgy,hogy hivatalos szoftverrel nem sikerült felkódolni,többedszerre sem.Nem működött a BC-m.Kitalálták a szervízben,hogy az óracsoport nem tudja biztosan...Erre haverom BMW Scanerrel 2 perc alatt felkódolta...

Itt van egy videó is,hogy kell LSZ-t felkódolni a kocsihoz,ha a leírás alapján nem menne:

https://www.youtube.com/watch?v=vQ2nfUQlyus




Köszönöm a tanácsokat!
Legrosszabb esetben veszek egy óracsoportot is.
Szervizekben csak szivatnak, (nem azért mókolok mert nincs pénzem rá..) és ők se tudják mi a baja csak tippelgetnek.
Vegyek mindenből gyárit és majd kicserélik....
Bitu látom te is pécsi vagy.
Juli közepén megyek haza, esetleg ha addig nem sikerül itt németben megoldanom
tudsz valakit aki felprogramozza rendesen a dolgaimat?





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. június 25. vasárnap, 12:38

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (44 pont) | Hozzászólások: 675

Elküldve: 2017. június 24. szombat, 12:26


Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


Csatlakoztasd le az aksit negyed órára,utána is nézd meg.Esetleg cseréld ki az izzókat,és úgy is nézd meg.Ha ezek nem jönnek be,akkor cseréld ki az óracsoport biztosítékokat.Azok a 43-as,10-es,és a 34-esek.A hibájuk sok minden megmagyarázhatatlant okozhat...
Az a baj,hogy ic-t forrasztottál,LSZ modult cseréltél...(utólag most már ezekkel is lehet probléma)Először a fentiekkel kellett volna kezdeni.Így már eléggé meg lett bolygatva minden,ami több hibalehetőség megint pluszban.Többet értél volna,ha vettél volna egy működő óracsoportot,és felkódoltatod.Ezek az utólagos tákolgatások(forrasztgatások) csak bajt okoznak sokszor...Esetleg az LSZ modul nem lett felkódolva rendesen.

Itt a menete az LSZ felkódolásának BMW Scannerrel,a egelső hsz-ben van egy tömörített file.

http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself

Én a BC-s karral jártam úgy,hogy hivatalos szoftverrel nem sikerült felkódolni,többedszerre sem.Nem működött a BC-m.Kitalálták a szervízben,hogy az óracsoport nem tudja biztosan...Erre haverom BMW Scanerrel 2 perc alatt felkódolta...

Itt van egy videó is,hogy kell LSZ-t felkódolni a kocsihoz,ha a leírás alapján nem menne:

https://www.youtube.com/watch?v=vQ2nfUQlyus


























Utoljára szerkesztve (12 alkalommal): 2017. június 24. szombat, 13:19