mmike fórum hozzászólásai

mmike Elküldve: 2013-09-01 11:31 irányfény

aeroengine89 írta:
YELLOW írta:
aeroengine89 írta:
YELLOW írta:
aeroengine89 írta: Aki esetleg nem tudná és érdekelné ha nincs bent a kulcs az autóba akkor reflektor bajuszkapcsoló magunk felé való meghúzásával aktiválható az irányfény más néven hazavezetö fény ami nálam 1 percig égve tartja a tompitott világitást a helyzetjelzöket elöl-hátúl és a rendszámtábla világitást! Ez a funkci akkor praktikus mikor egy teljessen sötét helyen vagy és nem lát szemmit ha kiszáltál az autóból! Azt hiszem hogy ezt lehet programoztatni hogy melyik lámpák égjenek nálam ez volt alapból de megfogom változtatni a ködfényszoróra és a tolató lámpára ha lehet


sőt azt is be lehet hány másodpercig égjen. ezt tudjuk sőt akinek van parkolófény, gyújtás nélkül index megbillentve amelyikre oldalra billented, az az oldali lámpasor, helyzetjelzők égnek. sőt számos dolog van még. azért ahogy ismerkedsz az autóval nem muszáj minden dolgot leírni, ami neked újdonság
persze bajnak nem baj, sőt az a jó, hogy nem a hibákról írsz. mééég....


Csak azért irtam mert ebbe blogba nem irta le senki konkrétan hogy van e ilyen funkcio vagy nincs. de amúgy még mindig nem jöttem rá minden funkciójára az autónak de minden nap találok valamit és ez jó érzés mert azért nem hiába ez azért még is csak egy BMW de segithetnél hogy miket tud még az autó ha van rá idöd?


jobb az úgy ha magadtól jössz rá. utána túl unalmas lesz.
én pl tavaly, de lehet idén jöttem rá, 6 év után, arra a parkolófényre amit írtam. láttam rajta a piktogrammot, de azt hittem az lenne, hogy lehet refivel villantani mondjuk valszeg sosem fogom használni ezt a funkciót.
amit kb 2-3 év után vettem észre az a középső lámpa melletti 2db piros LED, ami a áltógombra világít. észrevettem világít a kezem, azt hittem a rádióról közben meg fentről. tök zsír nekem nagyon tetszik. van ám titkos menü is keress rá, az lesz neked a kánaán.


A parkoló fényröl tudtam csak azt nem hogy ha ccfl karikák vannak a autóba akkor stroboszkópként de szakaszossan villog a másik fele is az autónak erre pl. magam jöttem rá! Bár lehet hogy ez csak nálam ilyen a 2 piros led nekem is bejön nagyon én is mikor hoztam el az autót nézegettem honnan jön a fény a kezemre és mire rájöttem fuuu konagyon jó érzés ilyen technikailag fejlet autókba ülni és még csak 2002 röl beszélünk nem is valami új autokról elötte mondjuk én opelos voltam nagyon!!! ott is voltak jó technikai megoldások de azért nem tudom összehasonlitani a kettöt


Köszi ez agyon hasznos volt, mert nem tudtam

mmike Elküldve: 2013-08-29 21:42 Gumi

Maistro írta: Styling 43 és et 47


YELLOW írta:
Maistro írta: Sziasztok!
Szerintetek 225/50r16 os gumival mennyire viheti a nyomváju az autót??


az már viheti, főleg ha nem gyári az ET-je a felninek, hanem kintebb van, azaz kisebb ET-je van. illetve amit leírtak.




nyomvályú

mmike Elküldve: 2013-08-27 16:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

kale írta: Sziasztok!

INPA-val kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Odáig már eljutottam, hogy sikerült csatlakozni pl. a motorvezérlőhöz, de sajnos pár modulhoz nem férek hozzá. Ezen kívül furcsállom azt is, hogy sem a battery sem az ignition visszajelző nem vált át csatlakozáskor. Valakinek valami ötlet? Előre is köszi!

Szia,
Pont erről értekeztem 1 oldallal ezelőtt:
1. Kábel 7-8 as csati össze van kötve?
2. Inpa-Ediabas páros frissítése újabbra

mmike Elküldve: 2013-08-25 18:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

mmike írta: Arra van valakinek tippje, hogy működő Inpaval minden modult ki tudok olvasni CSAK az MK60 nem a Dsc, miközben NCS meg olvassa írja....
Nyilván van három sárga lámpám tegnap óta (defekt, Dsc, meg fék) és autó eközben félrehúz meg össze vissza kacsázik.
Így nem tudom a hibát kiolvasni sajna.
Köszi a segítséget.
M


Megint saját magamnak válaszolok...
Egy frissebb Inpa/Ediabas páros megoldotta a problémát, és most az összes olyan modul műkszik ami eddig nem. Nyilván ha a hardver újabb mint a diagnózis program és volt valami változás akkor ez van.
Hátha valakinek tud ez segíteni.

mmike Elküldve: 2013-08-24 13:29 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Arra van valakinek tippje, hogy működő Inpaval minden modult ki tudok olvasni CSAK az MK60 nem a Dsc, miközben NCS meg olvassa írja....
Nyilván van három sárga lámpám tegnap óta (defekt, Dsc, meg fék) és autó eközben félrehúz meg össze vissza kacsázik.
Így nem tudom a hibát kiolvasni sajna.
Köszi a segítséget.
M

mmike Elküldve: 2013-08-20 15:06 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
mmike írta:
PS ma még annyi, hogy a 8as láb nem része az ODB szaványnak ne, használt, vszeg a BMW használja extraként. Kérdeztem itt a fórumon de nem volt érdemi válasz rá.


ez is le van írva, pontosan én sem emlékszem, megkeresni őszintén szólva lusta voltam, de valami oylasmi van, hogy a K és az L vonal az másképp van a BMW-nél, talán külön használja őket, ezért került az egyik a 8-asra. vagy pont egybe használja? hmmm : na már nem is emlékszem valóban. jó pár éve volt ez téma, olyan 4-5 éve is van tán.


Három napig olvastam vissza a fórumot

mmike Elküldve: 2013-08-20 14:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Valakinek sikerült már a külső tükröket bezárni záráskor??! Ha igen szívesen venném hogy mit állított a programban. Nálam már minden át van állítva amit az inteneten írnak, com forr zárástól a tükör behajtásig. De nem csukja.
Köszi előre is
M

mmike Elküldve: 2013-08-20 14:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
slidest írta:
innen lett rendelve
http://www.ebay.com/itm/For-BM...mp;vxp=mtr
és a 7-8 lábal összeforrasztásával müködik az inpa igaz a hozzá kapott cd-ről és elég buta verzio, külön kell minden hibát kiolvasni de működik.
nem annyira tudom még használni meg ha tud valaki jól működő progit hozzá ami fut win8 alatt azt megköszönöm..
köszi szépen a segítséget.


az a gáz ebben, hogy INPA-ként van árulva, csak így, hogy a 7-8 nincs rövidrezárva sosem menne... ennyit a kínai dolgokról. így legalább drágábban tudja adni, az nem számít, hogy ugyanúgy enm jó BMW-hez mint a többi. az eladót már nem érdekli ha átvetted.

összeforrasztással menni fog.
INPA-t bekell szerezni valahonnan, valami normálisat visszább le vannak írva dolgok a telepítésről. egy pár dolgot át kell majd írni hozzá. azt nem tudom a CD-n milyen progik vannak neked.

Egyrészt ugye az van rá írva hogy Ediabas stb, szóval elvárnám hogy működjön. Pont ilyet rendeltem angliáböl és a forrasztásig szoptam 2 hetet. A CD-n én a két rar állományt másoltam fel egy az egyben, 5.02. A telepítős 5.01 el nem érdemes bajlődni mer nekem hiányzott egy film róla és hackelni kellett.
Tehát 1szerű kicsomagol bemásolom cé ahogy a videón látod, oszt műkszik szimplán minden
M

PS ma még annyi, hogy a 8as láb nem része az ODB szaványnak ne, használt, vszeg a BMW használja extraként. Kérdeztem itt a fórumon de nem volt érdemi válasz rá.

mmike Elküldve: 2013-08-20 07:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
slidest írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem mivel vásároltam egy OBD kábelt de egyszerűen nem akar kommunikálni az autóval, ha valaki tudna segíteni Budapesten kérem jelentkezzen..
már mindennel próbálkoztam legalább 2 napja szenvedek vele.
A kábel az ebay ről lett rendelve az ezüst színű..

Előre is köszönöm .


üdv. Norbi


hát ezzel oszt marhára nem vagyunk közelebb, legalább a hirdetés linkjét lőtted volna be

amúgy olvass vissza, leírtuk pár napja, én még egyszer nem fáradok vele az tutti.

Szerintem azonnal szed szét és a 7-8 érintkezőt nézd meg és ha nincs összekötve forrasztotta meg. Olvasd vissza kb két hetet szoptam sztem ugyan azzal a kabellel.
Most fasza.
M

mmike Elküldve: 2013-08-14 22:19 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta:
mmike írta:
mmike írta:
Tano írta:
mmike írta:
mmike írta: HELP!
Sziasztok segítsetek lsz.
Vettem kábelt, felraktam a INPA-t mely kiválóan működik.
A probléma az hogy az NCS meg nem tudja olvasni a kocsi adatait, látszólag nem kommunikál. E85
INPA meg tökéletesen lát mindent. (kivéve néhány modult mint LSZ, amire pont szükségem lenne.

Közbe megnéztem és a No answer from ECU hibaüzenet van, azaz kommunikál mert látom az aksi és a gyújtást DE nem jön adat kifelé. A VIN számot se tudja olvasni. Lehet hogy széthúztak valamit a kocsiban?!

Köszi előre is
M



Senki?


Próbáltad mindegyik vezérlőböl amit felajánl?
Az a baj az ilyen hibákkal, hogy a távolból nehéz megoldani, ezeket legjobb kézrátétellel megoldani. Nincs a közeledben fórumos diagos ismerős?


Szia,
Van valami módszer arra, hogy megnézzem hogy az ODB csati rendesen működik. Egyre inkább az hiszem hogy mivel eredetileg magyar forgalomba helyezés volt, a dealer megszakított valamit. (nem vagyok biztos benne de a INPA-ban is azok a funkciók nem műkszenek amik valami BODY etc menüben vannnak. Tehát a motor és a váltón kívül semmi...)
Volt egyszer egy céges új autóm és amikor átvettem mondták hogy valamit széthúztak a biztonság kedvéért hogy ne lehessen a csatiról ellopni a kocsit. Viszont hibát ilyesmit meg olvasnak szóval nem hiszem hogy ilyenkor meg össze kéne dugni valamit. A 7-es K-line pólusra gyanakszom.

Egyébként a Fehérvár környékén lenne valaki aki tudna segíteni, akkor nagyon megöszönném.
Köszi előre is
M

MEGCSINÁLTAM!
Okulásként leírom a megoldást.
A kábelben amit vettem (e-bay Cable-Shack EDIABAS-USB majdnem átlátszó csati fényes metál kábel, egy led) át kellett kötni a 7 és 8-as lábat a csatiban. Nem értem miért, mert elvben a 7 a Kbus a 8 meg nem használt láb...
Mire idáig jutattam, addig minimum 20-szor installáltam a csomagokat kb három különböző gépre,volt benne XP-s és Win7 is. 5 különböző verziót töltögettem le. kb 3 nap szopás.
Szóval most tökéletes, Win7-en minden megy!
Béke
M


Hogy érted,hogy átkötötted?
A 7-est rákötötted a 8-asra?
Amit feltettem kép,azon rendben vannak a dolgok?


Csináltam egy rövidzárat, pont úgy mint nálad egy ónpöttyel. A lényeg hogy amíg a csati 7,8 lába nem volt összekötve addig csak részben működött az INPA az NCS meg egyáltalán nem.

mmike Elküldve: 2013-08-14 20:38 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

mmike írta:
Tano írta:
mmike írta:
mmike írta: HELP!
Sziasztok segítsetek lsz.
Vettem kábelt, felraktam a INPA-t mely kiválóan működik.
A probléma az hogy az NCS meg nem tudja olvasni a kocsi adatait, látszólag nem kommunikál. E85
INPA meg tökéletesen lát mindent. (kivéve néhány modult mint LSZ, amire pont szükségem lenne.

Közbe megnéztem és a No answer from ECU hibaüzenet van, azaz kommunikál mert látom az aksi és a gyújtást DE nem jön adat kifelé. A VIN számot se tudja olvasni. Lehet hogy széthúztak valamit a kocsiban?!

Köszi előre is
M



Senki?


Próbáltad mindegyik vezérlőböl amit felajánl?
Az a baj az ilyen hibákkal, hogy a távolból nehéz megoldani, ezeket legjobb kézrátétellel megoldani. Nincs a közeledben fórumos diagos ismerős?


Szia,
Van valami módszer arra, hogy megnézzem hogy az ODB csati rendesen működik. Egyre inkább az hiszem hogy mivel eredetileg magyar forgalomba helyezés volt, a dealer megszakított valamit. (nem vagyok biztos benne de a INPA-ban is azok a funkciók nem műkszenek amik valami BODY etc menüben vannnak. Tehát a motor és a váltón kívül semmi...)
Volt egyszer egy céges új autóm és amikor átvettem mondták hogy valamit széthúztak a biztonság kedvéért hogy ne lehessen a csatiról ellopni a kocsit. Viszont hibát ilyesmit meg olvasnak szóval nem hiszem hogy ilyenkor meg össze kéne dugni valamit. A 7-es K-line pólusra gyanakszom.

Egyébként a Fehérvár környékén lenne valaki aki tudna segíteni, akkor nagyon megöszönném.
Köszi előre is
M

MEGCSINÁLTAM!
Okulásként leírom a megoldást.
A kábelben amit vettem (e-bay Cable-Shack EDIABAS-USB majdnem átlátszó csati fényes metál kábel, egy led) át kellett kötni a 7 és 8-as lábat a csatiban. Nem értem miért, mert elvben a 7 a Kbus a 8 meg nem használt láb...
Mire idáig jutattam, addig minimum 20-szor installáltam a csomagokat kb három különböző gépre,volt benne XP-s és Win7 is. 5 különböző verziót töltögettem le. kb 3 nap szopás.
Szóval most tökéletes, Win7-en minden megy!
Béke
M

mmike Elküldve: 2013-08-12 21:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta:
mmike írta:
zoli900 írta:
Tano írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
INPA-val lehet fordulatszámot állítani,vagy NCS-vel?
Ha igen,hol lehet és hogyan?

Üdv


Hi!
Pontosan milyen fordulatszámra gondolsz? Alapjáratira? Ha igen, akkor a DIS-ben biztos lehet, ezt már próbálgattam régen.
Szerintem az INPA-ban nem biztos, hogy megvan ez az opció, abban nincs benn minden állítgatással kapcsolatos dolog.
De a tool32-vel (ami szintén a programcsomag része) biztos meg lehet csinálni. Azt már had ne írjam le hogy, mert nem könnyen leírható folyamat, de lehet a neten van videó róla.
Üdv!


Igen,az alapjáratot szeretném állítani, akkor majd nézegetem a videókat!
Köszi a választ!


Üdv

Lehet, pont tegnap futottam be ebbe a menübe. Csak ha agyonütnek akkor se találom most.


Inpa-ba?


Igen!

mmike Elküldve: 2013-08-12 20:29 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta:
Tano írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
INPA-val lehet fordulatszámot állítani,vagy NCS-vel?
Ha igen,hol lehet és hogyan?

Üdv


Hi!
Pontosan milyen fordulatszámra gondolsz? Alapjáratira? Ha igen, akkor a DIS-ben biztos lehet, ezt már próbálgattam régen.
Szerintem az INPA-ban nem biztos, hogy megvan ez az opció, abban nincs benn minden állítgatással kapcsolatos dolog.
De a tool32-vel (ami szintén a programcsomag része) biztos meg lehet csinálni. Azt már had ne írjam le hogy, mert nem könnyen leírható folyamat, de lehet a neten van videó róla.
Üdv!


Igen,az alapjáratot szeretném állítani, akkor majd nézegetem a videókat!
Köszi a választ!


Üdv

Lehet, pont tegnap futottam be ebbe a menübe. Csak ha agyonütnek akkor se találom most.

mmike Elküldve: 2013-08-12 10:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
mmike írta:
mmike írta: HELP!
Sziasztok segítsetek lsz.
Vettem kábelt, felraktam a INPA-t mely kiválóan működik.
A probléma az hogy az NCS meg nem tudja olvasni a kocsi adatait, látszólag nem kommunikál. E85
INPA meg tökéletesen lát mindent. (kivéve néhány modult mint LSZ, amire pont szükségem lenne.

Közbe megnéztem és a No answer from ECU hibaüzenet van, azaz kommunikál mert látom az aksi és a gyújtást DE nem jön adat kifelé. A VIN számot se tudja olvasni. Lehet hogy széthúztak valamit a kocsiban?!

Köszi előre is
M



Senki?


Próbáltad mindegyik vezérlőböl amit felajánl?
Az a baj az ilyen hibákkal, hogy a távolból nehéz megoldani, ezeket legjobb kézrátétellel megoldani. Nincs a közeledben fórumos diagos ismerős?


Szia,
Van valami módszer arra, hogy megnézzem hogy az ODB csati rendesen működik. Egyre inkább az hiszem hogy mivel eredetileg magyar forgalomba helyezés volt, a dealer megszakított valamit. (nem vagyok biztos benne de a INPA-ban is azok a funkciók nem műkszenek amik valami BODY etc menüben vannnak. Tehát a motor és a váltón kívül semmi...)
Volt egyszer egy céges új autóm és amikor átvettem mondták hogy valamit széthúztak a biztonság kedvéért hogy ne lehessen a csatiról ellopni a kocsit. Viszont hibát ilyesmit meg olvasnak szóval nem hiszem hogy ilyenkor meg össze kéne dugni valamit. A 7-es K-line pólusra gyanakszom.

Egyébként a Fehérvár környékén lenne valaki aki tudna segíteni, akkor nagyon megöszönném.
Köszi előre is
M

mmike Elküldve: 2013-08-11 10:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

mmike írta: HELP!
Sziasztok segítsetek lsz.
Vettem kábelt, felraktam a INPA-t mely kiválóan működik.
A probléma az hogy az NCS meg nem tudja olvasni a kocsi adatait, látszólag nem kommunikál. E85
INPA meg tökéletesen lát mindent. (kivéve néhány modult mint LSZ, amire pont szükségem lenne.

Közbe megnéztem és a No answer from ECU hibaüzenet van, azaz kommunikál mert látom az aksi és a gyújtást DE nem jön adat kifelé. A VIN számot se tudja olvasni. Lehet hogy széthúztak valamit a kocsiban?!

Köszi előre is
M



Senki?