mormota26 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

mormota26 Elküldve: 2014-08-15 22:42 hûtõ

gfeco írta:
mormota26 írta: Sziasztok egy kis segítség kellene, kifogytunk az ötletekből, már csak 1 maradt. az volt pár hónapja a problémám h 1.5 hónap alatt elkopott a hűtővizemből, 7-8 deci. Akkor azthiszem "Yellow" mester mondta h hűtőcsere lesz, igaza is volt szét volt repedve, hűtőcsere megvolt, plusz 1-2 cső.meg pár tömítés. most viszont az a nagy büdös helyzet h ugyanúgy tűnik el a hűtővíz, de már mindent megnéztünk és nem tudjuk hogy hol. kb hetente 4-5 deci tünik el, és már jelez is a lámpa. betonon állok garázsba, egy csepp víz sincs a betonon. Kérdésem lenne hogy hengerfejes lehet az autó? (azért zárnánk esetleg ki, mert se fehér füst nincs mögöttem, ugyanolyan erős mint eddig volt, nem lomha, nem forralja a vizet, nincs víz olaj keveredése) lehetséges h ezeken felül hengerfejes lenne ? ha esetleg nem, akkor vkinek vmi ötlet ? VÁLASZOTOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.


Szia
Én sem tenném bele az adalékot.
Előző automnál fütőradiátor csere lett.
Viszont megnéznèm mèg a vízpumpa tengelyénél hogy van e a fagyállónak nyoma bár ehhez le kell venni a ventillátort,
Illetve a motor tüzfal felöli részén is vannak vizcsőcsatalakozások ahonnan csöpöghet.ehhez ki kell venni a pollenszűrőt és pár dolgot.
Mindkét helyröl még lecsöppenés elött elpárologhat,vagy ha az also motorvédő burkolatra csöppen akkor onnan párllog el es azert nem latod a földön.


Hát nem tudom mennyi km alatt tűnik el, talán 100 körül vagy 150 passz attol függ ha sok a városi menet akkor lehet h kevesebb, viszont volt olyan is h kicsit melegedett a motor, kicsit nyomtam neki a gázt ( menet közben erőtelejesebben, de nem padlózva) és egyszer csak eltünt a lámpa jelzése. ezt játszotta 3-4 napig, majd állandóra állt a lámpa világítása, és akkor töltöttem rá. (csak azért írtam h ilyen is volt) a vízpumpás dolgot és a fűtőradiátort megnézzük megint, de ha jól emlékszem a radiátor már volt nézve. köszi a válaszokat. majd írok ha boldogultunk vele, és ha nem akkoris bár jelenpill nem tudom mikor lesz rá időm.

mormota26 Elküldve: 2014-08-14 20:15 hûtõ

Sziasztok egy kis segítség kellene, kifogytunk az ötletekből, már csak 1 maradt. az volt pár hónapja a problémám h 1.5 hónap alatt elkopott a hűtővizemből, 7-8 deci. Akkor azthiszem "Yellow" mester mondta h hűtőcsere lesz, igaza is volt szét volt repedve, hűtőcsere megvolt, plusz 1-2 cső.meg pár tömítés. most viszont az a nagy büdös helyzet h ugyanúgy tűnik el a hűtővíz, de már mindent megnéztünk és nem tudjuk hogy hol. kb hetente 4-5 deci tünik el, és már jelez is a lámpa. betonon állok garázsba, egy csepp víz sincs a betonon. Kérdésem lenne hogy hengerfejes lehet az autó? (azért zárnánk esetleg ki, mert se fehér füst nincs mögöttem, ugyanolyan erős mint eddig volt, nem lomha, nem forralja a vizet, nincs víz olaj keveredése) lehetséges h ezeken felül hengerfejes lenne ? ha esetleg nem, akkor vkinek vmi ötlet ? VÁLASZOTOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.

mormota26 Elküldve: 2014-05-19 21:15 BMW kulcsok

YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta: Hali, én keresgettem itt a fórumon, de hasonló problémát nem találtam, ezért kérnék egy kis segítséget aki nagyon benne van ebbe a témába . a lényeg: 98 fl előtti autóm van amihez még nem a rombusz kulcs van hanem a régebbi fajta. nos meghülyült a komfort elektronikám (kulccsal sem lehetett kinyitni az ajtókat, csak a vezető oldalit, ami nem is probléma mert sikerült megoldani egy cserével ( 2002 es fl es jobb kormányos komfort elektronikára , ami már rombuszkulcsos volt.) nos én tegnap voltam ( Debrecenben ) kulcsmásolónál , és azt mondta h bmw- vel már nem foglalkoznak, de vagy tudja ajánlani a BMW szervizet, vagy próbáljam meg feltanítani ezt a kulcsot ( mert lehet tanítani ) ahoz az elektronikához. 1. nem tudom h a régebbi e 46 os kulcsot ugyanúgy kell e tanítani mint a rombusz kulcsot, ha igen akkor jó, ha nem akkor hogyan ? 2. gyanítom h lesz egy olyan probléma h " ezt a buta régi kulcsot fel lehet e tanítani egy okosabb újabb elektronikához, ami végülis már rombusz kulccsal ment. lehet vagy nem lehet ?


Válaszotokat előre is köszi! ( lehet h uncsi már ez a kulcsos téma, de ez szerintem kicsit másabb mint a többi )


fel lehet tanítani, és ugyanúgy kell. amúgy nem kellett volna kicserélni a modult, csak a reléket, valószínű azok szartak be rajta. ha tanítás után sem nyílik, és az elem is jó a kulcsban, akkor lehet még a zárszerkezetben lévő Hall szenzor hibás, ami FL előttinél jellemző, a relé hiba meg inkább FL-es autóknál.
viszont ha csak be lett dobva az új GM, azért ott lenne mit állítani.
írtad debrecent, nem tudom hova való vagy, de nyíregyházára érdemes volna elugranod, ha nem adja, és Nagy Mikit megkeresni, az oldalon bmw320d4 néven találod meg.


Az a gond h a tanításban viszont elakadtam, egyszerűen nem reagál a tanításra, ezért is gondoltam arra hogy lehet h nem lehet feltanítani az okosabb elektronikához ezt a régebbi fajta kulcsot. amúgy csere óta működik a kp zár kulccsal mert nyit zár rendesen, csak sajna a távirányítót nem tudom használni, mert fel kellene tanítani. ( ja és mikor a régi k elektronika volt benne egyedül a csomagtartót tudtam kinyitni , távirányítóval, + le tudtam mindig zárni az autót, de kinyitni csak kulccsal, és akkor is csak a vezető felőli ajtót, a többit nem, ráadásul belülről sem.)

Jah és amúgy Hajdúszoboszlói vagyok, szóval annyira nincs messze .




igen a relé gond, főleg nyitásnál jön elő... ha nem dobtad ki a régi GM-et, akkor érdemes lenne rajta relét cserélni, mert lehet csak annyi lesz a baja.


nem dobtam ki megvan még, 1 kérdés kivel hol hogyan mi annak a menete, kihez tudok fordulni ez ügyben?


fentebb leírtam Mikit.
mondjuk nem tudom, ő cserélget-e relét, de biztos tud olyat aki igen. esetleg szoboszlón van még valaki aki diaggal foglalkozik, volt is BMW-je asszem, lehet ő is meg tudná csinálni. a nevére nem emlékszem, de rallye-ra készítenek fel autók, sőt lehet rallye-zik is, subaru meg ilyesmi is van asszem. talán valami Tamás, vagy Zoli, esetleg Attila. még őt is megkérdezheted, relét lehet rendelni, aztán ha ki tudja cserélni, akkor annyi, mehet vissza, és arra rátanítod.


Rendben van köszi, szétnézek. mondjuk annak is örültem volna ha már az új GM re fel tudom tanítani a kulcsokat, csakhát nem akarja az igazságot ( főleg azért ha már megvettem )



most hirtelen nem tudom, de ha feltanítható, lehet kell diaggal állítgatni valamit. de most az új GM alsó hangon nagyon akciósan 10ezer szokott lenni. a relét beszerzéstől függően (2db kell általában) 3-7ezer Ft a 2db, bár van, aki darabját 5-ért adja. kicseréled és csók. nem kell semmit csinálni. igaz ügyes kéz kell a forrasztásához, mert el lehet rontani. én magamnak csináltam mondjuk, azóta is jól van.


Igen mondjuk az enyém pont 10 000 ft volt . és ha kiszedem az "újbol" a reléket, és átteszem a másikba akkor is jó lehet vajon ? plusz ha mégse lesz jó, akkor vissza tudom cserélni ? xD



akár megoldható, d ekitudja miylen állapotban vannak az "új"-ban lévők is? aztán szedheted szét újra. ráadásul, van forrasztási gyakorlatod? megsúgom, hogy én gép ónszívót hazsnáltam, és egy furat galván, így is megmozdult benne. nem arra van kitalálva, hogy folyamatosan kiszedegesd belőle a relét. könnyne el lehet baszni, ez nem olyan téma, hogy összeforrasztasz két vezetéket. de a tiéd tőlem kísérletezhetsz.


Isten ments h én szórakozzak vele szomszédom akit vagy 15 éve ismerek efféle dolgokkal foglalkozik, (pontosabban forrasztással), magyarul szakember van gépe meg minden szar én ehez nem értek ő vele csináltatnám ha megéri e ez lett volna a fő kérdés
de köszi am a segítséget

mormota26 Elküldve: 2014-05-18 19:52 BMW kulcsok

YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta: Hali, én keresgettem itt a fórumon, de hasonló problémát nem találtam, ezért kérnék egy kis segítséget aki nagyon benne van ebbe a témába . a lényeg: 98 fl előtti autóm van amihez még nem a rombusz kulcs van hanem a régebbi fajta. nos meghülyült a komfort elektronikám (kulccsal sem lehetett kinyitni az ajtókat, csak a vezető oldalit, ami nem is probléma mert sikerült megoldani egy cserével ( 2002 es fl es jobb kormányos komfort elektronikára , ami már rombuszkulcsos volt.) nos én tegnap voltam ( Debrecenben ) kulcsmásolónál , és azt mondta h bmw- vel már nem foglalkoznak, de vagy tudja ajánlani a BMW szervizet, vagy próbáljam meg feltanítani ezt a kulcsot ( mert lehet tanítani ) ahoz az elektronikához. 1. nem tudom h a régebbi e 46 os kulcsot ugyanúgy kell e tanítani mint a rombusz kulcsot, ha igen akkor jó, ha nem akkor hogyan ? 2. gyanítom h lesz egy olyan probléma h " ezt a buta régi kulcsot fel lehet e tanítani egy okosabb újabb elektronikához, ami végülis már rombusz kulccsal ment. lehet vagy nem lehet ?


Válaszotokat előre is köszi! ( lehet h uncsi már ez a kulcsos téma, de ez szerintem kicsit másabb mint a többi )


fel lehet tanítani, és ugyanúgy kell. amúgy nem kellett volna kicserélni a modult, csak a reléket, valószínű azok szartak be rajta. ha tanítás után sem nyílik, és az elem is jó a kulcsban, akkor lehet még a zárszerkezetben lévő Hall szenzor hibás, ami FL előttinél jellemző, a relé hiba meg inkább FL-es autóknál.
viszont ha csak be lett dobva az új GM, azért ott lenne mit állítani.
írtad debrecent, nem tudom hova való vagy, de nyíregyházára érdemes volna elugranod, ha nem adja, és Nagy Mikit megkeresni, az oldalon bmw320d4 néven találod meg.


Az a gond h a tanításban viszont elakadtam, egyszerűen nem reagál a tanításra, ezért is gondoltam arra hogy lehet h nem lehet feltanítani az okosabb elektronikához ezt a régebbi fajta kulcsot. amúgy csere óta működik a kp zár kulccsal mert nyit zár rendesen, csak sajna a távirányítót nem tudom használni, mert fel kellene tanítani. ( ja és mikor a régi k elektronika volt benne egyedül a csomagtartót tudtam kinyitni , távirányítóval, + le tudtam mindig zárni az autót, de kinyitni csak kulccsal, és akkor is csak a vezető felőli ajtót, a többit nem, ráadásul belülről sem.)

Jah és amúgy Hajdúszoboszlói vagyok, szóval annyira nincs messze .




igen a relé gond, főleg nyitásnál jön elő... ha nem dobtad ki a régi GM-et, akkor érdemes lenne rajta relét cserélni, mert lehet csak annyi lesz a baja.


nem dobtam ki megvan még, 1 kérdés kivel hol hogyan mi annak a menete, kihez tudok fordulni ez ügyben?


fentebb leírtam Mikit.
mondjuk nem tudom, ő cserélget-e relét, de biztos tud olyat aki igen. esetleg szoboszlón van még valaki aki diaggal foglalkozik, volt is BMW-je asszem, lehet ő is meg tudná csinálni. a nevére nem emlékszem, de rallye-ra készítenek fel autók, sőt lehet rallye-zik is, subaru meg ilyesmi is van asszem. talán valami Tamás, vagy Zoli, esetleg Attila. még őt is megkérdezheted, relét lehet rendelni, aztán ha ki tudja cserélni, akkor annyi, mehet vissza, és arra rátanítod.


Rendben van köszi, szétnézek. mondjuk annak is örültem volna ha már az új GM re fel tudom tanítani a kulcsokat, csakhát nem akarja az igazságot ( főleg azért ha már megvettem )



most hirtelen nem tudom, de ha feltanítható, lehet kell diaggal állítgatni valamit. de most az új GM alsó hangon nagyon akciósan 10ezer szokott lenni. a relét beszerzéstől függően (2db kell általában) 3-7ezer Ft a 2db, bár van, aki darabját 5-ért adja. kicseréled és csók. nem kell semmit csinálni. igaz ügyes kéz kell a forrasztásához, mert el lehet rontani. én magamnak csináltam mondjuk, azóta is jól van.


Igen mondjuk az enyém pont 10 000 ft volt . és ha kiszedem az "újbol" a reléket, és átteszem a másikba akkor is jó lehet vajon ? plusz ha mégse lesz jó, akkor vissza tudom cserélni ? xD

mormota26 Elküldve: 2014-05-18 15:08 BMW kulcsok

YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta: Hali, én keresgettem itt a fórumon, de hasonló problémát nem találtam, ezért kérnék egy kis segítséget aki nagyon benne van ebbe a témába . a lényeg: 98 fl előtti autóm van amihez még nem a rombusz kulcs van hanem a régebbi fajta. nos meghülyült a komfort elektronikám (kulccsal sem lehetett kinyitni az ajtókat, csak a vezető oldalit, ami nem is probléma mert sikerült megoldani egy cserével ( 2002 es fl es jobb kormányos komfort elektronikára , ami már rombuszkulcsos volt.) nos én tegnap voltam ( Debrecenben ) kulcsmásolónál , és azt mondta h bmw- vel már nem foglalkoznak, de vagy tudja ajánlani a BMW szervizet, vagy próbáljam meg feltanítani ezt a kulcsot ( mert lehet tanítani ) ahoz az elektronikához. 1. nem tudom h a régebbi e 46 os kulcsot ugyanúgy kell e tanítani mint a rombusz kulcsot, ha igen akkor jó, ha nem akkor hogyan ? 2. gyanítom h lesz egy olyan probléma h " ezt a buta régi kulcsot fel lehet e tanítani egy okosabb újabb elektronikához, ami végülis már rombusz kulccsal ment. lehet vagy nem lehet ?


Válaszotokat előre is köszi! ( lehet h uncsi már ez a kulcsos téma, de ez szerintem kicsit másabb mint a többi )


fel lehet tanítani, és ugyanúgy kell. amúgy nem kellett volna kicserélni a modult, csak a reléket, valószínű azok szartak be rajta. ha tanítás után sem nyílik, és az elem is jó a kulcsban, akkor lehet még a zárszerkezetben lévő Hall szenzor hibás, ami FL előttinél jellemző, a relé hiba meg inkább FL-es autóknál.
viszont ha csak be lett dobva az új GM, azért ott lenne mit állítani.
írtad debrecent, nem tudom hova való vagy, de nyíregyházára érdemes volna elugranod, ha nem adja, és Nagy Mikit megkeresni, az oldalon bmw320d4 néven találod meg.


Az a gond h a tanításban viszont elakadtam, egyszerűen nem reagál a tanításra, ezért is gondoltam arra hogy lehet h nem lehet feltanítani az okosabb elektronikához ezt a régebbi fajta kulcsot. amúgy csere óta működik a kp zár kulccsal mert nyit zár rendesen, csak sajna a távirányítót nem tudom használni, mert fel kellene tanítani. ( ja és mikor a régi k elektronika volt benne egyedül a csomagtartót tudtam kinyitni , távirányítóval, + le tudtam mindig zárni az autót, de kinyitni csak kulccsal, és akkor is csak a vezető felőli ajtót, a többit nem, ráadásul belülről sem.)

Jah és amúgy Hajdúszoboszlói vagyok, szóval annyira nincs messze .




igen a relé gond, főleg nyitásnál jön elő... ha nem dobtad ki a régi GM-et, akkor érdemes lenne rajta relét cserélni, mert lehet csak annyi lesz a baja.


nem dobtam ki megvan még, 1 kérdés kivel hol hogyan mi annak a menete, kihez tudok fordulni ez ügyben?


fentebb leírtam Mikit.
mondjuk nem tudom, ő cserélget-e relét, de biztos tud olyat aki igen. esetleg szoboszlón van még valaki aki diaggal foglalkozik, volt is BMW-je asszem, lehet ő is meg tudná csinálni. a nevére nem emlékszem, de rallye-ra készítenek fel autók, sőt lehet rallye-zik is, subaru meg ilyesmi is van asszem. talán valami Tamás, vagy Zoli, esetleg Attila. még őt is megkérdezheted, relét lehet rendelni, aztán ha ki tudja cserélni, akkor annyi, mehet vissza, és arra rátanítod.


Rendben van köszi, szétnézek. mondjuk annak is örültem volna ha már az új GM re fel tudom tanítani a kulcsokat, csakhát nem akarja az igazságot ( főleg azért ha már megvettem )

mormota26 Elküldve: 2014-05-18 14:42 BMW kulcsok

YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta: Hali, én keresgettem itt a fórumon, de hasonló problémát nem találtam, ezért kérnék egy kis segítséget aki nagyon benne van ebbe a témába . a lényeg: 98 fl előtti autóm van amihez még nem a rombusz kulcs van hanem a régebbi fajta. nos meghülyült a komfort elektronikám (kulccsal sem lehetett kinyitni az ajtókat, csak a vezető oldalit, ami nem is probléma mert sikerült megoldani egy cserével ( 2002 es fl es jobb kormányos komfort elektronikára , ami már rombuszkulcsos volt.) nos én tegnap voltam ( Debrecenben ) kulcsmásolónál , és azt mondta h bmw- vel már nem foglalkoznak, de vagy tudja ajánlani a BMW szervizet, vagy próbáljam meg feltanítani ezt a kulcsot ( mert lehet tanítani ) ahoz az elektronikához. 1. nem tudom h a régebbi e 46 os kulcsot ugyanúgy kell e tanítani mint a rombusz kulcsot, ha igen akkor jó, ha nem akkor hogyan ? 2. gyanítom h lesz egy olyan probléma h " ezt a buta régi kulcsot fel lehet e tanítani egy okosabb újabb elektronikához, ami végülis már rombusz kulccsal ment. lehet vagy nem lehet ?


Válaszotokat előre is köszi! ( lehet h uncsi már ez a kulcsos téma, de ez szerintem kicsit másabb mint a többi )


fel lehet tanítani, és ugyanúgy kell. amúgy nem kellett volna kicserélni a modult, csak a reléket, valószínű azok szartak be rajta. ha tanítás után sem nyílik, és az elem is jó a kulcsban, akkor lehet még a zárszerkezetben lévő Hall szenzor hibás, ami FL előttinél jellemző, a relé hiba meg inkább FL-es autóknál.
viszont ha csak be lett dobva az új GM, azért ott lenne mit állítani.
írtad debrecent, nem tudom hova való vagy, de nyíregyházára érdemes volna elugranod, ha nem adja, és Nagy Mikit megkeresni, az oldalon bmw320d4 néven találod meg.


Az a gond h a tanításban viszont elakadtam, egyszerűen nem reagál a tanításra, ezért is gondoltam arra hogy lehet h nem lehet feltanítani az okosabb elektronikához ezt a régebbi fajta kulcsot. amúgy csere óta működik a kp zár kulccsal mert nyit zár rendesen, csak sajna a távirányítót nem tudom használni, mert fel kellene tanítani. ( ja és mikor a régi k elektronika volt benne egyedül a csomagtartót tudtam kinyitni , távirányítóval, + le tudtam mindig zárni az autót, de kinyitni csak kulccsal, és akkor is csak a vezető felőli ajtót, a többit nem, ráadásul belülről sem.)

Jah és amúgy Hajdúszoboszlói vagyok, szóval annyira nincs messze .




igen a relé gond, főleg nyitásnál jön elő... ha nem dobtad ki a régi GM-et, akkor érdemes lenne rajta relét cserélni, mert lehet csak annyi lesz a baja.


nem dobtam ki megvan még, 1 kérdés kivel hol hogyan mi annak a menete, kihez tudok fordulni ez ügyben?

mormota26 Elküldve: 2014-05-18 14:27 BMW kulcsok

YELLOW írta:
mormota26 írta: Hali, én keresgettem itt a fórumon, de hasonló problémát nem találtam, ezért kérnék egy kis segítséget aki nagyon benne van ebbe a témába . a lényeg: 98 fl előtti autóm van amihez még nem a rombusz kulcs van hanem a régebbi fajta. nos meghülyült a komfort elektronikám (kulccsal sem lehetett kinyitni az ajtókat, csak a vezető oldalit, ami nem is probléma mert sikerült megoldani egy cserével ( 2002 es fl es jobb kormányos komfort elektronikára , ami már rombuszkulcsos volt.) nos én tegnap voltam ( Debrecenben ) kulcsmásolónál , és azt mondta h bmw- vel már nem foglalkoznak, de vagy tudja ajánlani a BMW szervizet, vagy próbáljam meg feltanítani ezt a kulcsot ( mert lehet tanítani ) ahoz az elektronikához. 1. nem tudom h a régebbi e 46 os kulcsot ugyanúgy kell e tanítani mint a rombusz kulcsot, ha igen akkor jó, ha nem akkor hogyan ? 2. gyanítom h lesz egy olyan probléma h " ezt a buta régi kulcsot fel lehet e tanítani egy okosabb újabb elektronikához, ami végülis már rombusz kulccsal ment. lehet vagy nem lehet ?


Válaszotokat előre is köszi! ( lehet h uncsi már ez a kulcsos téma, de ez szerintem kicsit másabb mint a többi )


fel lehet tanítani, és ugyanúgy kell. amúgy nem kellett volna kicserélni a modult, csak a reléket, valószínű azok szartak be rajta. ha tanítás után sem nyílik, és az elem is jó a kulcsban, akkor lehet még a zárszerkezetben lévő Hall szenzor hibás, ami FL előttinél jellemző, a relé hiba meg inkább FL-es autóknál.
viszont ha csak be lett dobva az új GM, azért ott lenne mit állítani.
írtad debrecent, nem tudom hova való vagy, de nyíregyházára érdemes volna elugranod, ha nem adja, és Nagy Mikit megkeresni, az oldalon bmw320d4 néven találod meg.


Az a gond h a tanításban viszont elakadtam, egyszerűen nem reagál a tanításra, ezért is gondoltam arra hogy lehet h nem lehet feltanítani az okosabb elektronikához ezt a régebbi fajta kulcsot. amúgy csere óta működik a kp zár kulccsal mert nyit zár rendesen, csak sajna a távirányítót nem tudom használni, mert fel kellene tanítani. ( ja és mikor a régi k elektronika volt benne egyedül a csomagtartót tudtam kinyitni , távirányítóval, + le tudtam mindig zárni az autót, de kinyitni csak kulccsal, és akkor is csak a vezető felőli ajtót, a többit nem, ráadásul belülről sem.)

Jah és amúgy Hajdúszoboszlói vagyok, szóval annyira nincs messze .


mormota26 Elküldve: 2014-05-18 11:26 BMW kulcsok

Hali, én keresgettem itt a fórumon, de hasonló problémát nem találtam, ezért kérnék egy kis segítséget aki nagyon benne van ebbe a témába . a lényeg: 98 fl előtti autóm van amihez még nem a rombusz kulcs van hanem a régebbi fajta. nos meghülyült a komfort elektronikám (kulccsal sem lehetett kinyitni az ajtókat, csak a vezető oldalit, ami nem is probléma mert sikerült megoldani egy cserével ( 2002 es fl es jobb kormányos komfort elektronikára , ami már rombuszkulcsos volt.) nos én tegnap voltam ( Debrecenben ) kulcsmásolónál , és azt mondta h bmw- vel már nem foglalkoznak, de vagy tudja ajánlani a BMW szervizet, vagy próbáljam meg feltanítani ezt a kulcsot ( mert lehet tanítani ) ahoz az elektronikához. 1. nem tudom h a régebbi e 46 os kulcsot ugyanúgy kell e tanítani mint a rombusz kulcsot, ha igen akkor jó, ha nem akkor hogyan ? 2. gyanítom h lesz egy olyan probléma h " ezt a buta régi kulcsot fel lehet e tanítani egy okosabb újabb elektronikához, ami végülis már rombusz kulccsal ment. lehet vagy nem lehet ?


Válaszotokat előre is köszi! ( lehet h uncsi már ez a kulcsos téma, de ez szerintem kicsit másabb mint a többi )

mormota26 Elküldve: 2014-04-30 13:10 hûtõ

MattM325 írta:
mormota26 írta: Sziasztok egy e 46 323i típusú 6 hengeres bmw- van kb 1.5 hónap alatt 7 dl hűtőfolyadék tünt el belőle(5 perce mértem le pontosan ), garázsban állok, nincsenek foltok a földön, magyarul elég gyengén szivároghat ki belőle, lehet h keveredik az üzemanyaggal ? És még azt szeretném kérdezni, h mennyi hűtőfolyadék megy egy ekkora motorhoz ?


Az is lehet, hogy hűtősapka enged vagy a kiegyenlítő tartály. Ez utóbbi elég gyakori a M52-54-es motoroknál. Ha utánaolvasol, sok külföldi fórumon írják, hogy xy km. vagy azt hiszem 10 éves élettartamnál érdemes cserélni a hűtőt hibamegelőzés céljából. Negyedik 6 hengeres BMW-m után ezt én is megerősítem, cseréltem már tesco parkolóban hűtőt mert elporladt a bakelit kivezető csöve.
8,4l fagyálló megy bele, ajánlott a gyári.


okés akkor holnap valszeg ráállok az aknára és meglesem, meg akkor hűtő csere ajánlott, gondolom nem bontósat ( kérdeztem ismerősömet a gyári hűtőfolyadékrol, mondta h vehetek, de nincs értelme így vettem "yetis" hűtőfolyadékot, állítólag van olyan jó mint a gyári bmw-s.)

mormota26 Elküldve: 2014-04-30 12:17 hûtõ

Sziasztok egy e 46 323i típusú 6 hengeres bmw- van kb 1.5 hónap alatt 7 dl hűtőfolyadék tünt el belőle(5 perce mértem le pontosan ), garázsban állok, nincsenek foltok a földön, magyarul elég gyengén szivároghat ki belőle, lehet h keveredik az üzemanyaggal ? És még azt szeretném kérdezni, h mennyi hűtőfolyadék megy egy ekkora motorhoz ?
« előző12következő »