hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (279 pont) | Hozzászólások: 2991

Elküldve: 2019. október 03. csütörtök, 15:49


YELLOW írta:
costa0097 írta: Sziasztok e46 20d-be milyen hűtőfolyadékot ajánlotok?


Mannol AG13, van BMW minősítése is. már most ezt vettem én is. A Castrol nagyon drága. Ebből 5 liter tömény -70-72°C-os, kb 4500-5000Ft, míg a Castrolnak literje 2600 körül mozog.

Szia,
én mindenképpen jó minőségűt tennék bele (BMW minősítésűt), tehát nem olcsó Tesco gazdaságost, mert azt olvastam, hogy a hűtőfolyadék keni is a vízpumpát, meg amit kell. Kb 2 évente érdemes cserélni és nem a fagyáspont miatt, hanem lebomlik állítólag és akkor már megtámadhatja a gumi és műanyag alkatrészeket. Ha nekem hazudtak ebben, akkor most én is!
Bye: hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15254 pont) | Hozzászólások: 16665

Elküldve: 2019. október 02. szerda, 20:24


costa0097 írta: Sziasztok e46 20d-be milyen hűtőfolyadékot ajánlotok?


Mannol AG13, van BMW minősítése is. már most ezt vettem én is. A Castrol nagyon drága. Ebből 5 liter tömény -70-72°C-os, kb 4500-5000Ft, míg a Castrolnak literje 2600 körül mozog.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2003

státusz costa0097

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. október 02. szerda, 19:52


Sziasztok e46 20d-be milyen hűtőfolyadékot ajánlotok?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. június 29. szombat, 22:09


Ritlop írta:
Adamyno írta:

Ha túlnyomás van, hogyan jelzi a hibát? Azért kérdezem, hogy mire figyeljek ha ilyen lenne. Nekem néha a sárga doboz világít amiben lötyög a víz, de valószínűleg kevés a vizem, mert csak dombnak lefelé van így. Vagy inkább a szenzor lehet rossz, mert mechaikus szintező teljesen kinn van a tartályból.



Üdv! Lett valami megoldása a problémának? Én is ugyanevvel kúzdök jelenleg.


Egyik délután rászántam magam és légtelenítettem. Azóta már el is felejtettem

Ritlop
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Ritlop

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2019. június 29. szombat, 15:40


Adamyno írta:
benzw124 írta:
Bitu79 írta:
benzw124 írta: SZiasztok! Van egy nagyon bosszantó problémám. Folyamatosan levegősödik a hűtő rendszer, amint lelégtelenitem, pár másodpercen belül ismét kőkemények a csövek. 2500km-el ezelőtt lett cserélve vízpumpa, hűtő sapka, szíjak, termosztátok. És ki lett rendesen legtelenitve. Ezidáig semmi gond nem volt, javarészt pályázok vele, 3000folé nem forgatom. Nem füstöl, nem eszi a vizet, a 136lohoz képest szerintem jól megy és brutális a fűtés! Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!

Ha minden okés a kocsival akkor felesleges a kérdés...Ne nyomkodd annyit azokat a csöveket


Vicces valami megoldás mindenképpen kell, mert túl nyomás van és néha bejelez, pedig nem hiányzik víz. Nem hagyom figyelmen kívül a hibát mert szeretnék vigyázni rá és fontos a megbízhatóság.


Ha túlnyomás van, hogyan jelzi a hibát? Azért kérdezem, hogy mire figyeljek ha ilyen lenne. Nekem néha a sárga doboz világít amiben lötyög a víz, de valószínűleg kevés a vizem, mert csak dombnak lefelé van így. Vagy inkább a szenzor lehet rossz, mert mechaikus szintező teljesen kinn van a tartályból.



Üdv! Lett valami megoldása a problémának? Én is ugyanevvel kúzdök jelenleg.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Dani1982

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. február 10. vasárnap, 09:57


Akkor valószínű az lesz mert reggel ha ráadom a gyújtás akkor nem padlón lent van a mutató hanen a kék alatti fehér caíknál.Valószínuleg szarul van összerakva ahigy irtad


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15254 pont) | Hozzászólások: 16665

Elküldve: 2019. február 10. vasárnap, 08:46


Dani1982 írta: Sziasztok.Az normális hogy a Hőfok mutatóm itt áll?Csatoltam képet róla.Ha bemelegszik fixen ott áll nem megy feljebb.Fixen beáll.A titkos menüben eléri a 105 fokot és onnan vissza megy kb 100ig.Aztán ujra 105 es megint vissza.De a mutató az ott áll fixen.Ez így jó?

http://www.bmwfanatics.hu/foru...es=157597#



sajnos a mutató osztása nem lineáris.
viszont ahogy a képen rajzoltad, úgy kicsit magasan áll a 105°C-hoz képest. valószínű valamikor le lett szedve a mutató és nem jól lett visszarakva. egyébként kb 75°C-os víznél is majdnem középen áll már.
maga a hőfokértékek normálisak.
mostanában egyre több benzines ír. a BMW benzines motorjai 105°C-on üzem melegek. a venti 108-nál kapcsol.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Dani1982

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. február 10. vasárnap, 07:30




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Dani1982

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. február 10. vasárnap, 07:22


Sziasztok.Az normális hogy a Hőfok mutatóm itt áll?Csatoltam képet róla.Ha bemelegszik fixen ott áll nem megy feljebb.Fixen beáll.A titkos menüben eléri a 105 fokot és onnan vissza megy kb 100ig.Aztán ujra 105 es megint vissza.De a mutató az ott áll fixen.Ez így jó?

http://www.bmwfanatics.hu/foru...es=157597#



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2019. február 10. vasárnap, 07:31

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15254 pont) | Hozzászólások: 16665

Elküldve: 2019. február 09. szombat, 06:52


Dani1982 írta: Sziasztok.E46 318i 1999es.Nem kapcsol be a ventillátor.A menüben felmegy 105 fokra de nem kapcsol a venti.Esetleg valakinek volt már ilyen?


majd 108°C-nál fog. azt meg ilyen időben kb állóhelyben tudod elérni, ha pörgeted a motort is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Dani1982

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. február 08. péntek, 20:07


Sziasztok.E46 318i 1999es.Nem kapcsol be a ventillátor.A menüben felmegy 105 fokra de nem kapcsol a venti.Esetleg valakinek volt már ilyen?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. február 08. péntek, 17:20


benzw124 írta:
Bitu79 írta:
benzw124 írta: SZiasztok! Van egy nagyon bosszantó problémám. Folyamatosan levegősödik a hűtő rendszer, amint lelégtelenitem, pár másodpercen belül ismét kőkemények a csövek. 2500km-el ezelőtt lett cserélve vízpumpa, hűtő sapka, szíjak, termosztátok. És ki lett rendesen legtelenitve. Ezidáig semmi gond nem volt, javarészt pályázok vele, 3000folé nem forgatom. Nem füstöl, nem eszi a vizet, a 136lohoz képest szerintem jól megy és brutális a fűtés! Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!

Ha minden okés a kocsival akkor felesleges a kérdés...Ne nyomkodd annyit azokat a csöveket


Vicces valami megoldás mindenképpen kell, mert túl nyomás van és néha bejelez, pedig nem hiányzik víz. Nem hagyom figyelmen kívül a hibát mert szeretnék vigyázni rá és fontos a megbízhatóság.


Ha túlnyomás van, hogyan jelzi a hibát? Azért kérdezem, hogy mire figyeljek ha ilyen lenne. Nekem néha a sárga doboz világít amiben lötyög a víz, de valószínűleg kevés a vizem, mert csak dombnak lefelé van így. Vagy inkább a szenzor lehet rossz, mert mechaikus szintező teljesen kinn van a tartályból.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz benzw124

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. február 07. csütörtök, 22:58


Bitu79 írta:
benzw124 írta: SZiasztok! Van egy nagyon bosszantó problémám. Folyamatosan levegősödik a hűtő rendszer, amint lelégtelenitem, pár másodpercen belül ismét kőkemények a csövek. 2500km-el ezelőtt lett cserélve vízpumpa, hűtő sapka, szíjak, termosztátok. És ki lett rendesen legtelenitve. Ezidáig semmi gond nem volt, javarészt pályázok vele, 3000folé nem forgatom. Nem füstöl, nem eszi a vizet, a 136lohoz képest szerintem jól megy és brutális a fűtés! Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!

Ha minden okés a kocsival akkor felesleges a kérdés...Ne nyomkodd annyit azokat a csöveket


Vicces valami megoldás mindenképpen kell, mert túl nyomás van és néha bejelez, pedig nem hiányzik víz. Nem hagyom figyelmen kívül a hibát mert szeretnék vigyázni rá és fontos a megbízhatóság.

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (46 pont) | Hozzászólások: 702

Elküldve: 2019. február 07. csütörtök, 20:18


benzw124 írta: SZiasztok! Van egy nagyon bosszantó problémám. Folyamatosan levegősödik a hűtő rendszer, amint lelégtelenitem, pár másodpercen belül ismét kőkemények a csövek. 2500km-el ezelőtt lett cserélve vízpumpa, hűtő sapka, szíjak, termosztátok. És ki lett rendesen legtelenitve. Ezidáig semmi gond nem volt, javarészt pályázok vele, 3000folé nem forgatom. Nem füstöl, nem eszi a vizet, a 136lohoz képest szerintem jól megy és brutális a fűtés! Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!

Ha minden okés a kocsival akkor felesleges a kérdés...Ne nyomkodd annyit azokat a csöveket

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz benzw124

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. február 04. hétfő, 21:54


SZiasztok! Van egy nagyon bosszantó problémám. Folyamatosan levegősödik a hűtő rendszer, amint lelégtelenitem, pár másodpercen belül ismét kőkemények a csövek. 2500km-el ezelőtt lett cserélve vízpumpa, hűtő sapka, szíjak, termosztátok. És ki lett rendesen legtelenitve. Ezidáig semmi gond nem volt, javarészt pályázok vele, 3000folé nem forgatom. Nem füstöl, nem eszi a vizet, a 136lohoz képest szerintem jól megy és brutális a fűtés! Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!