autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Dani1982

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. február 10. vasárnap, 09:57


Akkor valószínű az lesz mert reggel ha ráadom a gyújtás akkor nem padlón lent van a mutató hanen a kék alatti fehér caíknál.Valószínuleg szarul van összerakva ahigy irtad


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16470

Elküldve: 2019. február 10. vasárnap, 08:46


Dani1982 írta: Sziasztok.Az normális hogy a Hőfok mutatóm itt áll?Csatoltam képet róla.Ha bemelegszik fixen ott áll nem megy feljebb.Fixen beáll.A titkos menüben eléri a 105 fokot és onnan vissza megy kb 100ig.Aztán ujra 105 es megint vissza.De a mutató az ott áll fixen.Ez így jó?

http://www.bmwfanatics.hu/foru...es=157597#



sajnos a mutató osztása nem lineáris.
viszont ahogy a képen rajzoltad, úgy kicsit magasan áll a 105°C-hoz képest. valószínű valamikor le lett szedve a mutató és nem jól lett visszarakva. egyébként kb 75°C-os víznél is majdnem középen áll már.
maga a hőfokértékek normálisak.
mostanában egyre több benzines ír. a BMW benzines motorjai 105°C-on üzem melegek. a venti 108-nál kapcsol.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Dani1982

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. február 10. vasárnap, 07:30




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Dani1982

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. február 10. vasárnap, 07:22


Sziasztok.Az normális hogy a Hőfok mutatóm itt áll?Csatoltam képet róla.Ha bemelegszik fixen ott áll nem megy feljebb.Fixen beáll.A titkos menüben eléri a 105 fokot és onnan vissza megy kb 100ig.Aztán ujra 105 es megint vissza.De a mutató az ott áll fixen.Ez így jó?

http://www.bmwfanatics.hu/foru...es=157597#



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2019. február 10. vasárnap, 07:31

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16470

Elküldve: 2019. február 09. szombat, 06:52


Dani1982 írta: Sziasztok.E46 318i 1999es.Nem kapcsol be a ventillátor.A menüben felmegy 105 fokra de nem kapcsol a venti.Esetleg valakinek volt már ilyen?


majd 108°C-nál fog. azt meg ilyen időben kb állóhelyben tudod elérni, ha pörgeted a motort is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Dani1982

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. február 08. péntek, 20:07


Sziasztok.E46 318i 1999es.Nem kapcsol be a ventillátor.A menüben felmegy 105 fokra de nem kapcsol a venti.Esetleg valakinek volt már ilyen?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2019. február 08. péntek, 17:20


benzw124 írta:
Bitu79 írta:
benzw124 írta: SZiasztok! Van egy nagyon bosszantó problémám. Folyamatosan levegősödik a hűtő rendszer, amint lelégtelenitem, pár másodpercen belül ismét kőkemények a csövek. 2500km-el ezelőtt lett cserélve vízpumpa, hűtő sapka, szíjak, termosztátok. És ki lett rendesen legtelenitve. Ezidáig semmi gond nem volt, javarészt pályázok vele, 3000folé nem forgatom. Nem füstöl, nem eszi a vizet, a 136lohoz képest szerintem jól megy és brutális a fűtés! Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!

Ha minden okés a kocsival akkor felesleges a kérdés...Ne nyomkodd annyit azokat a csöveket


Vicces valami megoldás mindenképpen kell, mert túl nyomás van és néha bejelez, pedig nem hiányzik víz. Nem hagyom figyelmen kívül a hibát mert szeretnék vigyázni rá és fontos a megbízhatóság.


Ha túlnyomás van, hogyan jelzi a hibát? Azért kérdezem, hogy mire figyeljek ha ilyen lenne. Nekem néha a sárga doboz világít amiben lötyög a víz, de valószínűleg kevés a vizem, mert csak dombnak lefelé van így. Vagy inkább a szenzor lehet rossz, mert mechaikus szintező teljesen kinn van a tartályból.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz benzw124

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. február 07. csütörtök, 22:58


Bitu79 írta:
benzw124 írta: SZiasztok! Van egy nagyon bosszantó problémám. Folyamatosan levegősödik a hűtő rendszer, amint lelégtelenitem, pár másodpercen belül ismét kőkemények a csövek. 2500km-el ezelőtt lett cserélve vízpumpa, hűtő sapka, szíjak, termosztátok. És ki lett rendesen legtelenitve. Ezidáig semmi gond nem volt, javarészt pályázok vele, 3000folé nem forgatom. Nem füstöl, nem eszi a vizet, a 136lohoz képest szerintem jól megy és brutális a fűtés! Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!

Ha minden okés a kocsival akkor felesleges a kérdés...Ne nyomkodd annyit azokat a csöveket


Vicces valami megoldás mindenképpen kell, mert túl nyomás van és néha bejelez, pedig nem hiányzik víz. Nem hagyom figyelmen kívül a hibát mert szeretnék vigyázni rá és fontos a megbízhatóság.

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (46 pont) | Hozzászólások: 691

Elküldve: 2019. február 07. csütörtök, 20:18


benzw124 írta: SZiasztok! Van egy nagyon bosszantó problémám. Folyamatosan levegősödik a hűtő rendszer, amint lelégtelenitem, pár másodpercen belül ismét kőkemények a csövek. 2500km-el ezelőtt lett cserélve vízpumpa, hűtő sapka, szíjak, termosztátok. És ki lett rendesen legtelenitve. Ezidáig semmi gond nem volt, javarészt pályázok vele, 3000folé nem forgatom. Nem füstöl, nem eszi a vizet, a 136lohoz képest szerintem jól megy és brutális a fűtés! Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!

Ha minden okés a kocsival akkor felesleges a kérdés...Ne nyomkodd annyit azokat a csöveket

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz benzw124

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. február 04. hétfő, 21:54


SZiasztok! Van egy nagyon bosszantó problémám. Folyamatosan levegősödik a hűtő rendszer, amint lelégtelenitem, pár másodpercen belül ismét kőkemények a csövek. 2500km-el ezelőtt lett cserélve vízpumpa, hűtő sapka, szíjak, termosztátok. És ki lett rendesen legtelenitve. Ezidáig semmi gond nem volt, javarészt pályázok vele, 3000folé nem forgatom. Nem füstöl, nem eszi a vizet, a 136lohoz képest szerintem jól megy és brutális a fűtés! Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!

gyugyo68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz gyugyo68

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 210

Elküldve: 2018. szeptember 21. péntek, 20:47


Köszönöm szépen! Időközben sikerült szereznem.


borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2018. szeptember 21. péntek, 13:26


gyugyo68 írta: Sziasztok! E46 320d- hez keresek a hűtővíz leeresztő csavar amibe belemegy csavart vagy csak a cikkszáma is elég lenne. A Realomben nem találom.Köszi!


Székesfehérvár, Farkasvermi út - 06203617178 BMW E46 bontó. Hely: 47.200409, 18.375211



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. szeptember 21. péntek, 13:27

gyugyo68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz gyugyo68

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 210

Elküldve: 2018. szeptember 20. csütörtök, 20:21


Sziasztok! E46 320d- hez keresek a hűtővíz leeresztő csavar amibe belemegy csavart vagy csak a cikkszáma is elég lenne. A Realomben nem találom.Köszi!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Norbo20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. december 13. kedd, 11:17


YELLOW írta:
Norbo20 írta:
YELLOW írta:
Norbo20 írta:
jamborj írta:
Norbo20 írta:
Norbo20 írta: Sziasztok!
Lenne nekem itt egy E61 525d-m. Azt a hibajelenséget produkálja, hogy a kiegyenlítő kupakjánál kinyomja a hűtővizet. Feltöltöm és kb 50-60 km megtétele után ismét jelzi hogy kevés a hűtőfolyadék szint. Megint csak kinyomta a vizet a kupaknál. Az autó nem füstől, a víz nem olajos. Esetleg valakivel volt már hasonló jelenség?


Mi ez a nagy csend embereeeeek!


Nem lehet, hogy levegős?
Ha nem töltöd utána, tovább fogy a víz?


Nem próbáltam még azt, hogy nem töltök utána, mert nem merek úgy menni vele. Azóta még azt vettem észre vele, hogy keményednek a vízcsövek járó motornál és ha letekerem a kiegyenlítőkupakot, akkor látszik hogy buborékol a víz járó motornál. Lehet hogy hengerfejes lett a gép?


le kell légteleníteni úgy, hogy közben a fűtés is maxra van tekerve, hőfokilag is és befúvásilag is.


Van külön légtelenítő csavar, vagy elég ha csak letekerem a kupakot és hagyom hohy kidolgozza magából a levegőt?


kell lennie légtelenítő csavarnak, valószínű nem is egy. és sorba kell menni. mindig a kiegyenlítő tartálytól a legtávolabbival kell kezdeni, aztán haladni a tartályig.


Sziasztok! Meglett a probléma. Hengerfejrepedése lett a vasnak sajnos , most van a szakinál, kap új hengerfejet és ha már szétvan kapva akkor cserélünk termosztátok, vízpumpa, hűtő, ékszíjtárcsa. Remélem egy jó darabig nem kell hozzányúlni.
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16470

Elküldve: 2016. december 08. csütörtök, 21:32


Norbo20 írta:
YELLOW írta:
Norbo20 írta:
jamborj írta:
Norbo20 írta:
Norbo20 írta: Sziasztok!
Lenne nekem itt egy E61 525d-m. Azt a hibajelenséget produkálja, hogy a kiegyenlítő kupakjánál kinyomja a hűtővizet. Feltöltöm és kb 50-60 km megtétele után ismét jelzi hogy kevés a hűtőfolyadék szint. Megint csak kinyomta a vizet a kupaknál. Az autó nem füstől, a víz nem olajos. Esetleg valakivel volt már hasonló jelenség?


Mi ez a nagy csend embereeeeek!


Nem lehet, hogy levegős?
Ha nem töltöd utána, tovább fogy a víz?


Nem próbáltam még azt, hogy nem töltök utána, mert nem merek úgy menni vele. Azóta még azt vettem észre vele, hogy keményednek a vízcsövek járó motornál és ha letekerem a kiegyenlítőkupakot, akkor látszik hogy buborékol a víz járó motornál. Lehet hogy hengerfejes lett a gép?


le kell légteleníteni úgy, hogy közben a fűtés is maxra van tekerve, hőfokilag is és befúvásilag is.


Van külön légtelenítő csavar, vagy elég ha csak letekerem a kupakot és hagyom hohy kidolgozza magából a levegőt?


kell lennie légtelenítő csavarnak, valószínű nem is egy. és sorba kell menni. mindig a kiegyenlítő tartálytól a legtávolabbival kell kezdeni, aztán haladni a tartályig.