mszasza490 fórum hozzászólásai

mszasza490 Elküldve: 2012-07-09 20:30 Piros olaj lámpa!!

SYA85 írta:
Taxi írta:
YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
SYA85 írta: Még sem olyan egyszerű a képlet, nem tudni mi lehet a baj, van valakinek ötlete?

Tünetek:
- Csörög a motor ha bemelegszik.
- Előfordul hogy leesik a fordulat alapjárat alá és kigyullad a piros olajnyomás lámpa, néha a motor is leáll ilyenkor.

Jeladók ellenőrizve, hibakódok átnézve, nincs semmi kézen fogható. Látott már valaki hasonlót??



Szia! Nincs értelme találgatni. Látogass el 320d4-hez (Nagy Miki, Nyíregyháza).
http://www.bmwfanatics.hu/szer...html?id=43

A BMW Magisz-t viszont nem ajánlom, gyomorforgató ami ott megy...


főleg így, hogy debreceni... még messze sincs.
amúgy a csörgés lehet normális is, attól függ mennyire csörög. a melegedésre csörgés egyik jele ha hajtókarcsapágy törés történt. ha nagyon csörög, ugye akkor meg lánc. de ezt már ebszéltük, hogy típushiba. ha egyszer megnyúlt valahol, utána csörgés lesz.



Nekem is a vez.lánc+láncfeszítő ugrott be elsőnek de nem akarok találgatni.


ezt már beszéltük vele. de úgy tudom az N40-es blokkban nincs is feszítő. sokan utólag szereltették be. nekem ez rémlik. de ennél a blokknál ez típushiba, hogy megugrik a lánc.
ezekben nincs Valvetronic, így elvileg, akkor nem is csöröghet úgy, ahogy gondoltam, mint ahogy az enyém.

CSáó ! Nekem is N40es motorom van és utólag be kellet szereltetnie az előző gazdának egy terelőlemezt ami megakadályozza hogy a lánc indításnál ill. leállításnál ugorjon.


Remélem igazatok lesz, most az van hogy lánc szettet kellett venni, benne van minden. A láncveszítő patron is, ami ugye olajnyomás alatt feszít csak,ezért van ugye a típushiba, hogy a lánc könnyen visszaforog ha nincs olajnyomás.

A másik hogy lambda szonda kuka, elképzelhető hogy annyira rossz a keverék aránya hogy néha leáll a motor mikor elveszem a gázról a lábam? A ciki csak az hogy ahhoz hogy láncot lehessen cserélni ki kell szedni a motort vagy alulról szét kell szedni a futóművet, ez jelentősen drágítja a munkaköltséget :S

Taxis, N40-ben mint írtam is láncfeszítő patron van, anno engem is visszahívott a BMW Magisz és bele rakott egy fém lemezt ami elvileg arra jó hogy ha elszakad a lánc akkor nem lesz akkora galiba, de a valóságban semmit sem ér az a kis vacak

Köszi az ötleteket, elvileg holnapra kész van, majd írok hogy megoldott-e


Sziasztok!
Nekem is N40b16-os compactom van. Nekem szerencsére nem csörög de lassan elérem a 100ekm-t. Tudnátok ajánlani egy olyan profi szerelőt aki tutira megnézi a láncot-feszítőt stb... Olvasom hogy van egy feszítő lemezke amit utólag raktak a motorba. Ezt honnan lehet látni hogy benne van e?
Pont elutazok ősszel európába és szeretném tudni hogy minden ok?!
Van amúgy egy érdekes jelenségem: mikor bemelegszik a moci, megállok a pirosnál, eltelik fél perc és elkezd szépen felmenni a fordulatszám 1500-ig majd visszaesik 750-re. Ott szépen megáll majd megint 20-30 mp, és újra felmegy 1500-ig. Kis gázadásra újra jó, majd megint 30mp és kezdődik elölről. Viszont ha bekapcsolom a klímát akkor meg ingadozik 900 körül. Mi lehet? Semmi fulladás! Katalizátor előtti szonda cs, alapjárati motor puc, légtömeg cs, hibakód nincs!
Amúgy milyen olajat ajánlanátok bele? Mit érdemes ezekben az N40-es motorokban cserélni tisztítani? Mire érdemes odafigyelni?
Második tulaj vagyok eddigi garantált Wallisos szerelésű volt az autó.

Köszi: Szabolcs